Inhottaako ihmiset?
Rakastan nykyisin vain itseäni ja inhoan kaikkia muita ihmisiä. Haluan vaan olla omissa oloissani.
Kommentit (13)
Kyllä, todellakin. En jaksa ihmisiä, haluan olla omissa oloissani.
Kyllä inhottaa. 15 vuotta sitten kaikki meni rikki työpaikkakiusaamisen vuoksi.
Toipuminen vei pari kolme vuotta, mutta sen opin ja ymmärsin etten ikinä luota kenenkään, en halua ystäviä enkä kerro itsestäni kenellekään kuin hyvin ympäripyöreää.
Työelämässä olen, asiakaspalvelua. Päivät ovat tuskaa, kun työssäni pitää keskustella ihmisten kanssa, en haluaisi. Työpäivien jälkeen olen yleensä aivan poikki. Monesti joudun työssäni pinnistelemään ja esittämään kohteliaan iloista ja hyväntuulista.
Vapaa-ajalla olen yksin, en halua ketään lähelleni. Minua ei toista kertaa rikota.
Ihmiset ovat perseestä. Kyselevät tyhmiä ja ovat rasittavia.
Ihmiset on raskaita. Kaikilla omat juorupiirinsä. Jos et halua osallistua mihinkään juorukerhoon, niin olet kummallinen ja sinusta juoruillaan.
Ei inhota. Viihdyn kyllä yksin eikä mulla ole kavereita koska en jaksa/ei kiinnosta pitää kaverisuhteita yllä, mutta ei ole mitään yleistä ihmisiä vastaan.
Ei inhota kuin vain tietyt. Jos kategorisesti inhoaa kaikkia ihmisiä niin mt-ongelma on aika vakavalla tasolla jo.
Joo! Pinnallisia moukkia suurin osa. Ei Martti Syrjä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä inhottaa. 15 vuotta sitten kaikki meni rikki työpaikkakiusaamisen vuoksi.
Toipuminen vei pari kolme vuotta, mutta sen opin ja ymmärsin etten ikinä luota kenenkään, en halua ystäviä enkä kerro itsestäni kenellekään kuin hyvin ympäripyöreää.
Työelämässä olen, asiakaspalvelua. Päivät ovat tuskaa, kun työssäni pitää keskustella ihmisten kanssa, en haluaisi. Työpäivien jälkeen olen yleensä aivan poikki. Monesti joudun työssäni pinnistelemään ja esittämään kohteliaan iloista ja hyväntuulista.
Vapaa-ajalla olen yksin, en halua ketään lähelleni. Minua ei toista kertaa rikota.
Aivan sama kohtalo minulla. Nautitaan nyt yksinolosta😀
Inhottaa. Opiskelutoverini, joka oli koko opiskeluajan minua kohtaan tosi ilkeä. Kerran suutuin ja haukuin pataluhaksi. Sanoin suorat sanat. Sitten meni muina miehinä kertomaan kaikille, että miten olin haukkunut hänet ja mustamaalasi sekä valehteli minusta kaikille kaikkea. Sai kieroilullaan kaikki ihmiset minun kimppuuni haukkumaan minua. Vieläkin näen punaista, kun näin Facebookissa kyseisen ihmisen naaman.
Inhoan ihmisiä, kun niille on se seksi niin tärkeää. En halua olla tekemisissä kenenkään ihmisen kanssa. Itse olen aseksuaali. Eniten ärsyttää, että kukaan ei usko, että minua ei ole koskaan se haisevan seksin harrastaminen kiinnostanut. Paljon mieluummin olen tehnyt aina vaikka töitä kuin harrastanut jotakin haisevaa seksiä. Minua on aina vielä syyttä suotta haukuttu huoraksi ja laiskaksi. On kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, kun yrittää etsiä aseksuaalia kumppania.
Kyselevät ja utelevat henkilökohtaisia asioita.
Inhottaa. Aina tulee pahaolo ihmisten kanssa. Yksinolo taivaallista. Välttelen ihmisiä kuin ruttoa. Kehutaan itseään, halveksitaan toista, päällepäsmäröidään jne. Ja vaikka olisi kivojakin jotkut, niin en tarvi seuraa. Aseksuaalina ei seksi eikä lisääntyminen kiinnosta. Ihmisille on niin tärkeää se seksi, yök!!!
Inhottaa!