Jos olet saanut pakit joltakulta, jatkaisitko silti rakkaudentunnustusten lähettämistä hänelle?
Jos jatkaisit, laita yläpeukku tähän aloitukseen. Jos et jatkaisi, laita alapeukku.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
Miksi et?
Mikä helvetin pakkomielle sulla on tätä jauhaa? Mene hoitoon, oot sairas.
En todellakaan jatkaisi vaan kunnioittaisin toisen asettamia rajoja ja antaisin olla rauhassa. Aina ei elämässä saa kaikkea mitä haluaa eikä varsinkaan väkisin väsyttämällä ja pakottamalla.
En jatkaisi ellei kyseessä olisi uskomattoman vastustamaton, taivaallinen täydellisyyden kuvajainen kuten aloittaja.
En tietenkään. En ole hullu häirikkö.
No en ikinä!! Hyvänen aika. Älyttömän säälittävää ja epätoivoista. En ole mikään vainoaja. Kunnioitan itseäni ja muita.
Jos haluat alleviivata, että olet sekopäinen ja neuroottinen ahdistelija niin jatka rakkaudentunnustuksia vaan. Ja kohde kavahtaa sinua vielä enemmän.
En tietenkään. Ei mulla ole persoonallisuushäiriötä ja uskon kerrasta.
En jatkaisi. En voisi monestakaan syystä antaa sellaisia ihmiselle, jota minä en kiinnosta.
Rakkaudentunnustuksia en enää lähettelisi. Olisi kuitenkin ihan kiva tietää, että mitä tapahtui, mikä muuttui, ja miksi hän itse väitti alkuun jotain muuta?
Eikö nykyään enää harrasteta sitä "vaikeasti tavoiteltava"-peliä? Hyvä niin, en koskaan oikein pitänytkään noista peleistä. Tosin en kyllä enää tavoittelekaan ketään.
En, mitä se hyödyttää itseään kiusata. Joskus olen saanut pakit ja myöhemmin nainen ottaa yhteyttä mutta en enää lämpene.
M38
En tietenkään.