Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa voi exälläni olla kun näin laittoi?

Vierailija
19.10.2014 |

Eli exäni jonka kanssa en ole nähnyt 1,5 vuoteen laittoi viestiä että haluaa nähdä kasvokkain koska hänellä on asiaa. Vastasin että laita tekstiviestillä niin ei hän kuulemma pysty laittamaan ja anteeksi.

Itse olen ollut yli vuoden uudessa suhteessa ja siksi en tod. exiä tapaa kun  se on miestäni kohtaan väärin.

Mitä asiaa exällä voi olla kun ei viestillä voi laittaa? mielipiteitä? tiedän ettette voi tietää mutta veikkauksia.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
62/87 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:47"]Mun ex aikanaan otti myös yhteyttä ja halusi nähdä, ei kertoa asiaansa sähköpostissa. Erostamme oli kyllä tuolloin monia vuosia ja itse olin naimisissa sekä pienen lapsen äiti.

En suostunut tapaamiseen, niin kertoi sitten kuitenkin sähköpostissa. Kyse oli siitä, että oli ollut pahassa onnettomuudessa ja sairaalassa kuulemma miettinyt minua. Olisi halunnut tavata kasvokkain ehkä hämmästyttääkseen / nähdäkseen ilmeeni: tällä exällä oli pitkä ja paksu tukka, jonka leikkaamista ei olisi voinut ajatellakaan. No onnettomuus aiheutti päävamman ja tukka piti ajella pois, sitä olisi esitellyt :) 
[/quote]

Ja sä et suostunut?

Vierailija
64/87 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:07"] Oot ap tyypillinen palstalainen, kysyt mahdollisia vaihtoehtoja meiltä mitä veikattaisiin exälläsi olevan asianaan, sitten kun sulle jonkun teorian kertoo niin kumoat sen tyyliin "ei se ole mahdollista koska... ei se voi pitää paikkaansa koska..." jaadajaada. Herää, mieti kaks sekuntii kauemmin jospa meidän yhdenkään ehdotuksissa vois olla perää? Jos ei, älä odota saavas osuvaa vastausta meiltä. [/quote]   Pitäisikö minun sitten olla vastaamatta teorioihinne ja olla hiljaa vaan? en ymmärrä miksi en saisi tuoda esille omaa kantaa koska minä tunnen exäni,te ette niin kai voin sanoa oman mielipiteen siihen. Hohhoijaa vaan sullekkin..    Ap [/quote] Älä kysele meiltä teorioita jos ne eivät miellytä. Kuten sanoit, emme tunne exääsi, vain sinä.

[/quote]

Selvä. Mielipiteitä ei saisi enää kysyä ja kaiken pitäisi miellyttää. Antaa olla kun toiset tekee asioista vaikeita.

Minun olisi viestienne mukaan pitänyt heti olla uskomassa hiviin ja lapsi uutiseen ynmt. ja sitten kun en usko aletaan russuttamaan ettei mielipiteitä saa kysyä.

Ap
[/quote]

Hitto oot tyhmä!
Ei sun tarvitse mihinkään uskoa, mutta mitä sä täällä kyselet, kun saisit vastauksen exältäsi?!

Vierailija
65/87 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:54"]Ehkäpä vilkaisen nuo hivin oireet sitten.

Eikä nykyinen mies todellakaan hyväksy että näkisin eksääni. Ei tiedä tuosta exän viestistäkään mitään,enkä kerro.

Ap
[/quote]

voi hemmetti oletko vähän tyhmä ? Suhde perustuu luottamukseen joten KERRO viestistä

Vierailija
66/87 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi nähdä eksiäänkin vaikka olis mustasukkainen puoliso! Sopii kasvotusten tapaamisen vaikka torille ja nyxä venaa kahvilassa vieressä ja näkee koko tilanteen jos niin sydämestä sieppaa.

Hardcore: syöpä tai muu vakava sairaus ja haluaa pyytää anteeksi mokiaan ennen kuin kuolee

Soft: sitä on itteään petetty ja nyt se tietää kuinka paskalta se tuntuu ja haluaa pyytää anteeksi käyttäytymistään

Mun yks eksä otti yhteyttä kerran kysyäkseen et ottiks se vuonna äx rokotuksen, oletti että mä muistan. Muistin sen et miks jätin sen.

Vierailija
67/87 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, teilläpä on kovat ehdotukset. Ei kai se nyt mtn hivistä, se on niin harvinainen. Ehkä hän kaipaa sua vielä, tai vastaavaa..

Vierailija
68/87 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuthan sit, pliis, kertomaan mitä asiaa hänellä oli kun ootte tavanneet! :)

Vierailija
69/87 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa vedättää sua ja nauraa kun sä ensin mietit pääsi puhki mitä sillä on asiaa ja sitten juokset sen perässä ympäri kaupunkia odottaen tapaamista johon se ei olekaan tulossa.

Stnan tyhmä alotus, kysy siltä exältä urpo.

Vierailija
70/87 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on varmaan vaihtanut sukupuolta naiseksi ja haluaa että näet hänet nyt sukupuolenvaihdoksen jälkeen!

Vierailija
71/87 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap tuu nyt kertomaan mikä se asia oli!

Vierailija
72/87 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
73/87 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko viestiketjua läpi.... mutta, mutta. Jos haluaa tavata kasvokkain, se haluaa kysyä sinulta jotain ja HALUAA NÄHDÄ ILMEESI, kun kysyy/kertoo.... 

Minullakin tuli mieleen ystävätär, jonka ex halusi tavata ETELÄ-SATAMASSA? Oli väkivaltainen, ja minä sanoin heti, että et tod. mene sinne yksin! No sinnehän pykästiin porukalla mutta oltiin niinkö vaan joku turistiryhmä.

Heti näki, että jätkällä oli pahat mielessä. Sillä roikku ketjut ja avaimet lanteilla. No sen asia oli, että syytti entistä tyttöystäväänsä SUKUPUOLIHERPEKSESTÄ! Ja huusi vielä naama punasena, että tollaselle satamahuoralle olis oikein, kun se heitettäis kaijalta mereen! Onneksi oltiin jutskattu parille tullivartijalle vähän taustaa ja ne lupas kytätä niitä valvontakameroita.

No lopputulema oli se, että tällä tytöllä ei ollu sukupuoliherpestä, että oli mulkero sen hommannut ihan jostain muualta!

Vierailija
74/87 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, munkin ex on sairaalloisen mustasukkainen ja väkivaltainen, enkä suostuisi tapaamaan häntä kasvokkain kahdestaan. Sen sijaan jonkun muun seurassa julkisella paikalla sopisi, jos olisi asiaa, jopa nykyisen mieheni kanssa, joka ei ole mustasukkainen aiheetta.

Vierailija
75/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
76/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ap tyypillinen palstalainen, kysyt mahdollisia vaihtoehtoja meiltä mitä veikattaisiin exälläsi olevan asianaan, sitten kun sulle jonkun teorian kertoo niin kumoat sen tyyliin "ei se ole mahdollista koska... ei se voi pitää paikkaansa koska..." jaadajaada. Herää, mieti kaks sekuntii kauemmin jospa meidän yhdenkään ehdotuksissa vois olla perää? Jos ei, älä odota saavas osuvaa vastausta meiltä.

Vierailija
77/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:07"]

Oot ap tyypillinen palstalainen, kysyt mahdollisia vaihtoehtoja meiltä mitä veikattaisiin exälläsi olevan asianaan, sitten kun sulle jonkun teorian kertoo niin kumoat sen tyyliin "ei se ole mahdollista koska... ei se voi pitää paikkaansa koska..." jaadajaada. Herää, mieti kaks sekuntii kauemmin jospa meidän yhdenkään ehdotuksissa vois olla perää? Jos ei, älä odota saavas osuvaa vastausta meiltä.

[/quote]

Pitäisikö minun sitten olla vastaamatta teorioihinne ja olla hiljaa vaan? en ymmärrä miksi en saisi tuoda esille omaa kantaa koska minä tunnen exäni,te ette niin kai voin sanoa oman mielipiteen siihen.

Hohhoijaa vaan sullekkin.. 

Ap

Vierailija
78/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:07"]

[/quote]

Pitäisikö minun sitten olla vastaamatta teorioihinne ja olla hiljaa vaan? en ymmärrä miksi en saisi tuoda esille omaa kantaa koska minä tunnen exäni,te ette niin kai voin sanoa oman mielipiteen siihen.

Hohhoijaa vaan sullekkin.. 

Ap
[/quote]

Älä kysele meiltä teorioita jos ne eivät miellytä. Kuten sanoit, emme tunne exääsi, vain sinä.

Vierailija
79/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö tapaamassa?

Vierailija
80/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:07"] Oot ap tyypillinen palstalainen, kysyt mahdollisia vaihtoehtoja meiltä mitä veikattaisiin exälläsi olevan asianaan, sitten kun sulle jonkun teorian kertoo niin kumoat sen tyyliin "ei se ole mahdollista koska... ei se voi pitää paikkaansa koska..." jaadajaada. Herää, mieti kaks sekuntii kauemmin jospa meidän yhdenkään ehdotuksissa vois olla perää? Jos ei, älä odota saavas osuvaa vastausta meiltä. [/quote]   Pitäisikö minun sitten olla vastaamatta teorioihinne ja olla hiljaa vaan? en ymmärrä miksi en saisi tuoda esille omaa kantaa koska minä tunnen exäni,te ette niin kai voin sanoa oman mielipiteen siihen. Hohhoijaa vaan sullekkin..    Ap [/quote] Älä kysele meiltä teorioita jos ne eivät miellytä. Kuten sanoit, emme tunne exääsi, vain sinä.

[/quote]

Selvä. Mielipiteitä ei saisi enää kysyä ja kaiken pitäisi miellyttää. Antaa olla kun toiset tekee asioista vaikeita.

Minun olisi viestienne mukaan pitänyt heti olla uskomassa hiviin ja lapsi uutiseen ynmt. ja sitten kun en usko aletaan russuttamaan ettei mielipiteitä saa kysyä.

Ap