Oletko koskaan tavannut liskoihmistä? 🦎
Heitähän on ja tämä on fakta. Itse en usko että olen mutta uskon että muutama julkisuudenhenkilö Suomessakin on tällainen reptiliaanihenkilö.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En, mutta pari ns pahuuden kasvustoa, demonista manifestoitumaa olen. Kaameita ihmiskuoria. Sieluttomia epäihmisiä.
Ymmärrän. Olen itsekin törmännyt demonientiteetteihin. Yleensä tunnistaa silmistä.
Ks. kokoomuksen eduskuntaryhmä. Täynnä liskoihmisiä ja naamoja syöviä leopardeja.
Olen kuullut hänen laulavan radiossa.
En, mutta olen käynyt Jim Morrisonin haudalla.
Liskojen yö on huvin tuttu. Varsinkin näin loma-aikaan
Usa:ssa oli ainakin yksi julkisuuden henkilö demoni, muistan kuinka videolla hänen naamalle valui mustaa limaa jostain tukan alta. Taisi olla joku Trumpin lakimies, en muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta olen käynyt Jim Morrisonin haudalla.
Oliko hän reptiliaanihenkilö? 🦎
Ei pitäisi lukea näitä, tai menee usko ihmisiin. Ette voi uskoa mihinkään lisko-avaruusolio-inkarnaatioihin. Tajuatteko te, miten typeriä nuo jutut on?
Vierailija kirjoitti:
En, mutta pari ns pahuuden kasvustoa, demonista manifestoitumaa olen. Kaameita ihmiskuoria. Sieluttomia epäihmisiä.
Juuri näitä. Ihmishahmoisia elukoita, eläintä alhaisempia, äitinsä ulosteista liikkeellelähteneitä orgaanisia ainespakkaumia. Ylimääräisiä, joita ilman maailma olisi parempi.
Ex oli sanojensa mukaan koiraihmisiä. Mutta ehkä vähemmän paha juttu, kun koira on kuitenkin nisäkäs?
En ole, mutta persut näkevät niitä kaikkialla. Höpisevät vihertyypeistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi lukea näitä, tai menee usko ihmisiin. Ette voi uskoa mihinkään lisko-avaruusolio-inkarnaatioihin. Tajuatteko te, miten typeriä nuo jutut on?
Määrittele käsityksesi. Itse ymmärsin liskoaivoiset narsistit ym eli pahuus on äärimmäistä itsekkyyttä. Kun itsereflektio puuttuu ja valitsee tehdä pahaa. Joku muu voi määrittää jotenkin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut termin liskoaivoista? Eikö tässä viitattukaan heihin?
Kyllä, ne tunnistaa siitä että naama on erittäin harmaa, kiristelee hampaitaan kokoajan, eikä osaa ilmehtiä normaalin ihmisen tapaan. Eli kyseessä on liskoihminen
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut hänen laulavan radiossa.
Tunnustus kokonaisuudessaan: "Mä olen kieltään lipova liskomes"
Vierailija kirjoitti:
Alä yritä, lisko, me tiedämme että teitä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ne tunnistaa siitä että naama on erittäin harmaa, kiristelee hampaitaan kokoajan, eikä osaa ilmehtiä normaalin ihmisen tapaan. Eli kyseessä on liskoihminen
Voi olla jokin sairaus, vikaa kasvolihaksissa