Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppijouluketjusta tuli mieleen: miksi suostutte kynnysmatoiksi?

Vierailija
01.12.2014 |

Täytyy sanoa, etten ollenkaan arvosta tuollaista tapaa, että suostutaan tekemään jotakin omasta mielestä todella vastenmielistä ja sitten valitetaan selän takana. Se osoittaa minusta rohkeuden ja suoraselkäisyyden puutetta. Jos ei todellakaan halua saunoa appiukon kanssa, viettää joulua anoppilassa tai hankkia satojen eurojen arvosta lahjoja, sitten ei vain tehdä noita asioita. Aikuisuus on sitä, että päättää itse omasta elämästään ja seisoo valintojensa takana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän tikan heitit seinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Ja mainittakoon, että näin aikuisena elämä on mielekkäämpää:)

Se on meidän elämäämme, ei muiden.

Me valitsemme ne, keiden kanssa tahdomme aikaamme viettää ja he ovat niitä, joiden seurassa tulee aina hyvä mieli.

En myöskään ymmärrä sukulaisuutta, että sen varjolla kituutellaan.

Minulla on ystäviä, jotka ovat paljon ihanempia kuin monet sukulaiseni.

Vierailija
4/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä, 3. Ihmiset tuntuvat vapaaehtoisesti alistuvan mitä epätyydyttävimpiin ihmissuhteisiin sukulaisuuden varjolla. Kukaan ei pysty selittämään, miksi näin on. -ap

Vierailija
5/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kuvittelee että kaikki muuttuis hyväksi, jos kovasti yritän miellyttää . Aika kauan sain minäkin takoa päätä seinään.

Vierailija
6/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:58"]

Olen täysin samaa mieltä, 3. Ihmiset tuntuvat vapaaehtoisesti alistuvan mitä epätyydyttävimpiin ihmissuhteisiin sukulaisuuden varjolla. Kukaan ei pysty selittämään, miksi näin on. -ap

[/quote]

Niin. Ehkä pelkäävät hyljetyksi tulemista. Joillakin saattaa anoppi pistää vuolaat marttyyri-itkut sukuun vaikuttamaan, jolloinka sitä kyynelehtivää sairasta poloista on uskottava ja muutkin saattavat sitten katkoa välit.

Vaikkapa näin:)

Mutta se riittää, että itse tietää missä mennään, eikä tarvitse selitellä muiden paskapuheita.

Turhaa ajanhukkaa vain!

Mukavan rauhaisaa  joulua sekä tunnelmallista joulumieltä sinulle, Ap!:)

Vierailija
7/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin! -ap

Vierailija
8/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 01:07"]

Sitä kuvittelee että kaikki muuttuis hyväksi, jos kovasti yritän miellyttää . Aika kauan sain minäkin takoa päätä seinään.

[/quote]

Samoin. Se kaikki vain paheni, kun menin nokittavaksi tuon naikkosen lähelle.

Aina yhtä hämmästyneenä stressasin, kunnes päätin tehdä radikaalin ratkaisun, valitsin mielenterveyden.