Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa voi exälläni olla kun näin laittoi?

Vierailija
19.10.2014 |

Eli exäni jonka kanssa en ole nähnyt 1,5 vuoteen laittoi viestiä että haluaa nähdä kasvokkain koska hänellä on asiaa. Vastasin että laita tekstiviestillä niin ei hän kuulemma pysty laittamaan ja anteeksi.

Itse olen ollut yli vuoden uudessa suhteessa ja siksi en tod. exiä tapaa kun  se on miestäni kohtaan väärin.

Mitä asiaa exällä voi olla kun ei viestillä voi laittaa? mielipiteitä? tiedän ettette voi tietää mutta veikkauksia.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kyselet täällä jos et usko mihinkään? Jos et ole yli vuoteen nähtyt häntä, et voi tietää mitä asia koskee ilman että kuuntelet -.-

Vierailija
42/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan raskaana sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö jos soittaisit hänelle ? Kyllä varmaan kertoo jos soitat ja pyydät kertomaan.

Vierailija
44/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole exän numeroa,sillä tallessa mun.

Niin ja en ole sanonut etten mihinkään usko,tuohon hiviin vaan en.

ap

Vierailija
45/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:11"]On varmaan raskaana sinulle.
[/quote]Tämä olisikin varsinainen ihme! Raskaana oleva mies!

Vierailija
46/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:14"]

Ei mulla ole exän numeroa,sillä tallessa mun.

ap

[/quote]

Ei se mikään uskonasia ole, vaan paheneva ongelma, PK-seudulta alkaen.

Vierailija
47/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi ja ota se mukaan tilanteeseen, jos on jotain kahdenkeskeistä niin mies voi odottaa vähän matkan päässä. Ei luulisi kovin pitkä juttu olevan.

Vierailija
48/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:54"]

Ehkäpä vilkaisen nuo hivin oireet sitten.

Eikä nykyinen mies todellakaan hyväksy että näkisin eksääni. Ei tiedä tuosta exän viestistäkään mitään,enkä kerro.

Ap

[/quote]Ketä muuta et saa tavata miehesi mielestä? Sinä kiltisti tottelet jos miehesi keksii yhtäkkiä että et saa tavata vaikka äitiäsi? Jessus taas mitä tyyppejä.

Vierailija
49/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ainakin tavalla tai toisella selvittäisin mitä asiaa exällä on, muuten jäisi ihan hulluna vaivaamaan.

Vierailija
50/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ex (miespuolinen) laittoi mulle ihan samanlaisen viestin. noh nähtiin, ja hän vain halusi kertoa että hänestä tulee isä..:D oma reaktio oli lähinnä että ok!

Vierailija
51/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmotin exälle aika samalla tavalla tekstarilla että ptäs kertoa sukupuoli taudista, en todellakaan halunnut laittaa viestiä koska en luottanut ettei exä näyttelis sitten sitä eteenpäin.
Mulla oli kondylooma todettu papassa ja sen takia sitten halusin kertoa hänelle että käy testeissä kun molemmat oltiin jo uusissa suhteissa...

Vierailija
52/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut ulos kaapista tai tekee jossakin hoidossa tiliä menneisyyden kanssa?

Vierailija
53/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli ekana mieleen sukupuolitauti, tai jokin tunnustamatta jäänyt pettäminen/varkaus/muu.

Vierailija
54/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyinen suhteesi ihan normaali, jos puolisosi kontrolloi ketä saat tavata?

Vierailija
55/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex aikanaan otti myös yhteyttä ja halusi nähdä, ei kertoa asiaansa sähköpostissa. Erostamme oli kyllä tuolloin monia vuosia ja itse olin naimisissa sekä pienen lapsen äiti.

En suostunut tapaamiseen, niin kertoi sitten kuitenkin sähköpostissa. Kyse oli siitä, että oli ollut pahassa onnettomuudessa ja sairaalassa kuulemma miettinyt minua. Olisi halunnut tavata kasvokkain ehkä hämmästyttääkseen / nähdäkseen ilmeeni: tällä exällä oli pitkä ja paksu tukka, jonka leikkaamista ei olisi voinut ajatellakaan. No onnettomuus aiheutti päävamman ja tukka piti ajella pois, sitä olisi esitellyt :) 

Vierailija
56/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen miehesi ainakin on tyranni. Miksei hyväksy? Luottamuspula?

Vierailija
58/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukupuolitaudit ole mikää uskon asia.

Vierailija
59/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:14"]Ei mulla ole exän numeroa,sillä tallessa mun.

ap
[/quote]hiv ei ole uskon asia. Sori.

Vierailija
60/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää ettet voi edes viittä minuuttia elämästäsi uhrata sille että kuulisit mitä toisella on asiaa. Lapsellista suorastaan.