Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa voi exälläni olla kun näin laittoi?

Vierailija
19.10.2014 |

Eli exäni jonka kanssa en ole nähnyt 1,5 vuoteen laittoi viestiä että haluaa nähdä kasvokkain koska hänellä on asiaa. Vastasin että laita tekstiviestillä niin ei hän kuulemma pysty laittamaan ja anteeksi.

Itse olen ollut yli vuoden uudessa suhteessa ja siksi en tod. exiä tapaa kun  se on miestäni kohtaan väärin.

Mitä asiaa exällä voi olla kun ei viestillä voi laittaa? mielipiteitä? tiedän ettette voi tietää mutta veikkauksia.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:18"]

Kävitkö tapaamassa?

[/quote]

En vielä,olen työtapaamisessa toisessa kaupungissa. En siis pääse vielä.

Vierailija
82/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin exääni yhteyttä jotain 20 vuotta eron jälkeen, kun minulle selvisi että ositustodistuksesta olisi syytä olla virallinen paperi, ettei tule ongelmia myöhemmin perinnönjaossa. Ollaan molemmat uusissa naimisissa ja kun meistä aika jättää, tulee helvetinmoinen sotku jos ei ole ositustodistusta esittää. Laitoin tekstiviestiä ja pyysin sähköpostiosoitetta selittääkseni tarkemmin.

Että kyllä niillä exillä voi olla ihan painavakin syy ottaa yhteyttä. Hoidimme asian kuntoon, teimme osistussopimuksen jonka juristi tarkisti ja allekirjoitimme sen kahden todistajan läsnäollessa. Ja vielä varmuuden vuoksi rekisteröitiin asiakirja maistraattiin, mistä se löytyy kun jompi kumpi kuolee ja paperia tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulle viestin mukana jäi sen numero talteen? Vai poistitko sen heti? sinuna kyllä soittaisin sille.

Vierailija
84/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:14"]

Ei mulla ole exän numeroa,sillä tallessa mun.

Niin ja en ole sanonut etten mihinkään usko,tuohon hiviin vaan en.

ap

[/quote]

Jäihän sulle se numero jos tekstarin laittoi? Soita sille ja sano, että et halua tavata, kertokoon puhelimessa.

Vierailija
85/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen muru ja miksukos se nyt oli..

Vierailija
86/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on itse kuolemansairas. 

Vierailija
87/87 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helkkarissa lasten saamisesta tai avioon menemisestä pitäisi informoida entisiä kumppaneita? En ymmärrä. 

Jos entisestä ei ole vielä sen vertaa yli, että elämän suurista kysymyksistä on tarve tiedottaa hänelle, soisi silloin olevan sen verran itsehillintää, etttei hankita lapsia uusien kanssa.