Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa voi exälläni olla kun näin laittoi?

Vierailija
19.10.2014 |

Eli exäni jonka kanssa en ole nähnyt 1,5 vuoteen laittoi viestiä että haluaa nähdä kasvokkain koska hänellä on asiaa. Vastasin että laita tekstiviestillä niin ei hän kuulemma pysty laittamaan ja anteeksi.

Itse olen ollut yli vuoden uudessa suhteessa ja siksi en tod. exiä tapaa kun  se on miestäni kohtaan väärin.

Mitä asiaa exällä voi olla kun ei viestillä voi laittaa? mielipiteitä? tiedän ettette voi tietää mutta veikkauksia.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että kaikki täällä toitottavat hivistä. Se on tietysti mahdollista, mutta itse veikkaisin kyllä klamydiaa joka on nykyään erittäin yleinen. Miehillä käsittääkseni voi olla pitkäänkin oireeton.

Vierailija
2/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et voi nykyiselle miehellesi kertoa tuosta viestistä? Jos sieltä tulee jotain sukupuolitautiin viittaavaakaan uutista niin se koskee sen jälkeen myös miestäsi ja kiva mennä puskista selittämään että kullan pitäisi mennä testeihin. Siinä kohtaa on myöhäistä lässyttää että exä laittoi 1,5 v tauon jälkeen viestiä ja kertoi asiasta ja uskooko miehesi ettet ole pettänyt häntä? Mietipä sitä.

Vierailija
4/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tavata sut ja selvittää alkaisiko olemaan sun kanssa vai juuri tapaamansa tytön kanssa. Vertailee. Mulle kävi näin.

Vierailija
5/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettänyt sua teidän suhteen aikana ja haluaa nyt tunnustaa?

Vierailija
6/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sukupuolitauti mut tuon nyt voi ilmoittaa tekstarillakin. Oletko käynyt testissä milloin?

Vierailija
7/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
8/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
9/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde loppui aikanaan kun exällä oli toinen nainen kuvioissa. Eli ei varmaan olisi sellaista asiaa että kertoisi että olisi meidän suhteen aikana minua pettänyt. Varmaan on ollut muitakin kuin tämä tietty nainen jonka kanssa minua petti. Sinisilmäisenä tietysti luotin mieheen kun enhän voinut kuvitellakaan että mies joka puhuu niitä asioita minulle pettäisi. Toisin kävi. 

Nykyinen mieheni on mustasukkainen,eikä kontrolloi ketä näen ja koska. Minulle asia on ok että exiä ei nähdä enää uudessa suhteessa.

Miehelle en kerro siksi viestistä kun vetäisi kilarit turhaan,kun suuttuu tuollaisesta. Nyk. mieheni on käynyt suhteemme alku aikoina kaikissa mahdollisissa testeissä ja mitään ei ollut. n.4kk seurustelun jälkeen joten peitto heilunut meillä aika paljon ja jos olisin sukupuolitautia kantanut olisi se miehelläkin jo ollut.

Olen käynyt tuon jälkeen klamydia testeissä ja jokin muukin otettiin ja mitään ei löytynyt. 

Ap

Vierailija
10/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu kaksi

Vierailija
11/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut soittamaan kahdelle exälleni,kun minulla epäiltiin hepatiittivirusta. Molemmat kävivät testeissä ja saivat negatiivisen vastauksen. Luojan kiitos. Muuten... Menin myöhemmin avioon toisen näistä existä kanssa.

Vierailija
12/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin ottaa selvä. Voi olla oma hyvinvointi kyseessä.

Vierailija
13/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lapsen, joku läheinen kuollut, menossa naimisiin? Jotain merkityksellistä kuitenkin.

Vierailija
14/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:59"]Tapaa se julkisella paikalla keskellä kirkasta päivää. Pari minuuttia siihen menee kun se sanoo sanottavansa.
[/quote]

Öö, mitä väliä, missä exän tapaa?

Vierailija
15/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää myydä sulle jotain, eli verkostomyyntiä tai pyramidihuijausjuttuja.

Vierailija
16/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan pillua haluaa pitkästä aikaa

Vierailija
17/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jo kolme lasta. Eikä ole sellaisista koskaan minulle ilmoittanut että lapsi olisi tulossa. yksi näistä syntynyt meidän suhteen jälkeen. Jos läheinen kuolisi niin siitä kuulisin muualtakin. 

Ap

Vierailija
18/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sun nyxä mukaan!

Vierailija
19/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:52"]

Kuhan pillua haluaa pitkästä aikaa

[/quote]

Tietää ettei irtoo,en mä miestäni pettäisi exän kanssa ja uutta suhdetta pilaisi sen takia. Hänellä olis joskus mahdollisuus ja ryssi sen.

ap

Vierailija
20/87 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up