Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen joka ei kaluorgasmia saa meni vaihtoon

pari40
08.09.2021 |

Vai toisinpäin? Eli mies onko parempaa seksii naisen kanssa joka saa helposti orkun tai useamman kalullasi jopa niin et oot paikallas vai millainen?

Kommentit (233)

Vierailija
141/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yksikään nainen täällä muuten sanonut, ettei PIDä yhdynnästä tai mistää emätinorkusta? Ei ole. Yhden mihen päätelmä kai.

Ainakin itse olen täällä sata kertaa sanonut, kuinka nautin yhdynnästä  kun mies samalla hyväilee klitoristani.

Miten ihmeessä tästä saa väännettyä asian, niin että naiset eivät nauttisi yhdynnöistä, ei edes sellainen joka ei saa mitenkään SIINä orgasmia. Voi miten avuttomia miehiä.

Ja mikä määrää haukkumasanoja naisille...frigidejä, itsekkäitä mielenvikaisia, ja tietystikkin niitä  lahnoja, aivan tuntemattomilta miehiltä täysin tuntemattomille naisille!!

En ole kyllä vastaavaa kuullut naisten taholta.

Ja samapa se vaikken yhdynnästä pitäisikään . eihän miehetkää nauti klitrorksen kautta!

Sellainen ketju kannattaa jättää vastaamatta, missä vilisee naisten haukkumista. Ainakin itse teen jatkossa niin, eikä ole muuten noin värikkäästi ennen koskaan haukuttukaan kuten tässä minua. Tällaisia miehiä on, mutta en onneksi tunne henk.koht.

Vierailija
142/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yksikään nainen täällä muuten sanonut, ettei PIDä yhdynnästä tai mistää emätinorkusta? Ei ole. Yhden mihen päätelmä kai.

Ainakin itse olen täällä sata kertaa sanonut, kuinka nautin yhdynnästä  kun mies samalla hyväilee klitoristani.

Miten ihmeessä tästä saa väännettyä asian, niin että naiset eivät nauttisi yhdynnöistä, ei edes sellainen joka ei saa mitenkään SIINä orgasmia. Voi miten avuttomia miehiä.

Ja mikä määrää haukkumasanoja naisille...frigidejä, itsekkäitä mielenvikaisia, ja tietystikkin niitä  lahnoja, aivan tuntemattomilta miehiltä täysin tuntemattomille naisille!!

En ole kyllä vastaavaa kuullut naisten taholta.

Ja samapa se vaikken yhdynnästä pitäisikään . eihän miehetkää nauti klitrorksen kautta!

Ei kyse edelleenkään ole sinusta, vaan siitä millaisista naisista miehet pitävät. Et ilmeisesti sitten näe sitä miten naiset haukkuu miehiä ja demonisoivat heidän mieltymyksiään? Jopa kumppani pitäisi valita sellaisten asioiden vuoksi jotka naiset ovat hyväksyneet. Mitäpä pitäisit siitä jos miehet määrittelisivät mistä sinä saat miehessä pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kai sitten haukuttu moniakin naisia, vain kun ovat naisia. Sellaista se on olla nainen. Luulin että minua..mutta jaettu haukku kai sitten on parempi!

Omaa näkemystäni miehistä tää ketju kyllä vahvistanut, sen voin sanoa.

Vierailija
144/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanu miettiin, et totta tosiaan kannattaa valita sellainen nainen joka saa kalulla orgasmin 🤔 ei siitä haittaakaan kai oiken ole. Ihan hyvä ketju, koska en olekkaan ajatellu asiaa näin. Jos ei orkkua kuulu, niin ei ole kemiaa.

Tällä varmistaa sen, että nainen halua miestä jatkossakin.  Näin ainakin itse on laskelmoinut.  Mitä enemmän naisen saa himoista sekaisin sen parempi. 

No minä kyllä laskelmoisin sen niin, että jos oppii antamaan ns vaikeasti tulevalle naiselle niitä orgasmeja, niin sellainenhan se vasta sekaisin menisikin?

Aika paljon isompi jos. Nämä eivät yleensä edes pidä seksiä arvossaan edes lähtökohtaisesti, niin on paljon todennäköisempää ajautua seksittömään suhteeseen. Eivät ole ainakaan minua varten, en kaipaa naisesta haastetta elämääni.

Näin on, aika iso JOS.  Jos nainen ei alunperinkään pidä yhdyntää mitenkään tärkeänä tai itseä tyydyttävänä, niin eipä paljoa viitsi lähtee hakkaamaan päätä seisään.  Jos nyt ajattelee nuorena perheen perustamista, niin kyllä nainen, joka himoitsee miehen kalua ja vaatii ehdottomasti yhdyntöjä on potentiaalisempi lasten äiti ja rakas. Sellainen joka ei heti lasten saannin jälkeen laita jalkoja ristiin.

Mies jolle seksi on kalulla pimpsaan panemista kuulostaa kovin rajoittuneelta minun makuuni. Tulee mieleen, ettei muuta osaa eikä halua, ja itseäni kiihottaa enemmän muut yhdynnän lajit kuin perinteinen emätinyhdyntä. Sen voi jättää vaikka kokonaan väliin enkä jää kaipaamaan, joten tuollaisen miehen kanssa yhteensopivuus nolla.

On erikoinen kommentti. Missään ei sanottu että seksi olisi pelkästään kalulla pimpsaan panemista. Eikä nyt keskusteltu sinun mieltymyksistäkään. Tuollainen vähän ylsinkertainen ja itseään maailman keskipisteenä pitävä nainen on kyllä huono, sai minkälaisia orgasmeja tahansa.

Siis sillä perusteella, että en pidä perinteisestä emätinyhdynnästä, vaan muunlaisista yhdynnöistä olen yksinkertainen, itseäni maailman keskipisteenä pitävä ja huono nainen. Okei.... No, kuten totesin, yhteensopivuus on omaltakin puolelta nolla, mutta eikö asioista voi keskustella muita solvaamatta?

Voi keskustella sitten kun keskustelet aiheesta etkä itsestäsi. Nyt ei ole kyse sinun mieltymyksistäsi, vaan jostain muusta. Ja sinä olet yksinkertainen siksi koska et ymmärrä ollenkaan aihetta, itsekeskeinen kun tulet keskusteluun puhumaan itsestäsi ja mieltymyksistäsi jotka ei nyt valitettavasti ole aiheena, vaikka haluaisit. Nuo ei johdu siitä että et pidä emätinyhdynnästä. Nyt on ollut kyse pitävätkö miehet enemmän sellaisista naisista jotka saavat orgasmin emätinyhdynnässä vai niistä jotka eivät saa. Ymmärsitkö nyt?[/quote]

Tuskinpa sinä kaikkia maailman miehiä tunnet, jotta voisit noin sanoa, etkä ehkä ole ollut kovin monen kanssa sängyssäkään toisin kuin monet naiset. Keskustelu omista mieltymyksistä on järkevää siksi, että siinä jokainen on asiantuntija ja esittää oman näkemyksensä, toivottavasti muita solvaamatta. 

En ole missään väittänyt tuntevani. Mitä en voi sanoa? Kyse ei kuitenkaan ole sinun mieltymyksistäsi ellet ole mies. Menikä se pointti ohi että nyt kysyttiin miehiltä eikä sinulta? Lue se aloitus uudestaan ja uudestaan, niin kauan kuin tajuat että kyse ei ole sinun emätinyhdyntähalujen puutteestasi!

Aloitus tosiaan oli sen verran sekavasti kirjoitettu, että en ymmärtänyt mitä siinä kysyttiin. Vastasin tiettyyn viestiin, en aloitukseen ja tulin haukutuksi. Ehkä muistan seuraavan kerran tarkemmin miettiä millaisiin aloituksiin vastaan ja toivottavasti muut tekevät samoin tämän ketjun suhteen. 

Niin tulit, koska samaa asiaa on jauhettu sivutolkulla eikä ole mennyt perille. Mutta erittäin hienoa on että sanoit ymmärtäneesi väärin ja se on kyllä paljon parempi taito kuin emätinorgasmit. Pahoittelut kun sorruin haukkumaan sinua.

Vierailija
145/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kai sitten haukuttu moniakin naisia, vain kun ovat naisia. Sellaista se on olla nainen. Luulin että minua..mutta jaettu haukku kai sitten on parempi!

Ei ketään haukuta vain siksi että on nainen. Siksi sanotaan, koska ei ymmärretä ollenkaan mistä puhutaan. Mene lukemaan ketju alusta, toivottavasti ymmärrät mistä on kyse.

Vierailija
146/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on emätinorgasmi? Paitsi että siinä kalu on mukana?

Vierailija
147/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kaluorgasmi, sellainen vähän hienompi juttu.

Vierailija
148/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kaluorgasmi, sellainen vähän hienompi juttu.

Selitä, ei tuo riitä.

Veikkaan ettet et osaa /pysty tai uskalla.

Vierailija
149/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä käyt taas jotain ihan omaa varjokeskustelua sen varsinaisen keskustelun rinnalla... mitään et ymmärrä mistään, mitä muut kirjoittavat, haukut ja leimaat, ivaat ja pilkkaat... sekoilet pitkin ja poikin, raivoat itse keksityille asioille...

Aina sama asia, kaikki keskustelut menee pilalle ja varsinainen asia jää käsittelemättä...

Kysymys: oletko narsisti?

Vierailija
150/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on vielä jollekkin jäänyt epäselväksi, niin mies saa valita naisen mieltymyksiensä perusteella, ei tarvitse valita naisten määrittelemien mieltymysten perusteella. On ihan ok tykätä naisten emätinorgasmeista ja ne saavat myös vaikuttaa siihen kumppaninvalintaan. Tärkeintä on löytää itselle sopiva kumppani, ei tämän palstan lukijoille, eikä muillekkaan. Jokaisen mieltymykset ovat jokaisen henkilökohtainen asia, eikä niistä ole syytä loukkaantua, arvostella tai demonisoida. Kumppanin saa vaihtaa ihan mistä syystä tahansa, sekin on jokaisen oma asia.

Vierailija
151/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarkennuksena, että ymmärtääkö ap ja hänen hengenheimolaismiehet, että enemmistö naisista ei voi saada orgasmia panemalla, vaan vain klitorista kiihottamalla? Kyky tai kyvyttömyys siihen on synnynnäinen ja perinnöllinen ja johtuu anatomiasta.

Syy on siinä, että useimmilla naisilla klitoris ja sen ihonalaiset osat sijaitsevat niin kaukana emättimestä, voivat olla monta senttimetriä kauempana siitä, että niihin ei pysty ulottumaan tarpeeksi stimulaatiota sisäkautta eli peniksestä emättimessä. Ainoastaan stimuloimalla klitorista suoraan ulkopuolelta. Tällaiselle rakenteelliselle asialle ei voi yhtään mitään. Kyky saada orgasmi yhdynnässä ei siis ole tahdosta riippuvaista, eikä korvien välissä, eikä siihen voi vaikuttaa rentoutumalla tai kiihottumalla tms. Ainoa, millä voisi joissain rajatapauksissa olla vaikutusta olisi se, että miehellä olisi aivan helkutin paksu penis.

Vierailija
152/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tarkennuksena, että ymmärtääkö ap ja hänen hengenheimolaismiehet, että enemmistö naisista ei voi saada orgasmia panemalla, vaan vain klitorista kiihottamalla? Kyky tai kyvyttömyys siihen on synnynnäinen ja perinnöllinen ja johtuu anatomiasta.

Syy on siinä, että useimmilla naisilla klitoris ja sen ihonalaiset osat sijaitsevat niin kaukana emättimestä, voivat olla monta senttimetriä kauempana siitä, että niihin ei pysty ulottumaan tarpeeksi stimulaatiota sisäkautta eli peniksestä emättimessä. Ainoastaan stimuloimalla klitorista suoraan ulkopuolelta. Tällaiselle rakenteelliselle asialle ei voi yhtään mitään. Kyky saada orgasmi yhdynnässä ei siis ole tahdosta riippuvaista, eikä korvien välissä, eikä siihen voi vaikuttaa rentoutumalla tai kiihottumalla tms. Ainoa, millä voisi joissain rajatapauksissa olla vaikutusta olisi se, että miehellä olisi aivan helkutin paksu penis.

Ymmärtää. Miten tuo eroaa siitä jos joku valitsee pitkän miehen?

Vierailija
153/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä käyt taas jotain ihan omaa varjokeskustelua sen varsinaisen keskustelun rinnalla... mitään et ymmärrä mistään, mitä muut kirjoittavat, haukut ja leimaat, ivaat ja pilkkaat... sekoilet pitkin ja poikin, raivoat itse keksityille asioille...

Aina sama asia, kaikki keskustelut menee pilalle ja varsinainen asia jää käsittelemättä...

Kysymys: oletko narsisti?

Tapasi mukaan, keskityt siihen kuka mielestäsi kirjoittaa. Et siis vastaa kun et vaan osaa. Keskityt haukkumaan edellistä,  ja se on lempipuuhaasi. Voi voi.

Vierailija
154/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siten joku mies voi sanoa, että hän pitää enemmän niistä naisista, joilla sattuu klitoris sijaitsemaan lähellä emättimen suuaukkoa. Samoin kuin joku nainen voi vaikka sanoa, että tykkää eniten pitkistä miehistä, joilla on jykevä leuka. Kunhan kumpikin ymmärtää, että ne naiset ja ne miehet eivät itse voi kukaan vaikuttaa siihen, millaisella anatomialla ovat syntyneet.

Vierailija
155/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaat, toisessa kommentissani vertasin asiaa itsekin pituuteen.

Elämä on vain opettanut, että 99% niistä miehistä, jotka toivovat naisen saavan emätinorgasmeja, ei tiedä tuota että kyky siihen riippuu synnynnäisestä anatomiasta, vaan he syyllistävät siitä naista ja ovat sitä mieltä, että sen voisi oppia, jos vain haluaisi. Siksi he tarvitsevat valistusta asian suhteen.

Harvemmin kukaan nainen kuvittelee, että lyhyt mies voisi halutessaan kasvaa pidemmäksi, kunhan vain rentoutuisi ja vapautuisi ja haluaisi naista tarpeeksi.

Vierailija
156/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaat, toisessa kommentissani vertasin asiaa itsekin pituuteen.

Elämä on vain opettanut, että 99% niistä miehistä, jotka toivovat naisen saavan emätinorgasmeja, ei tiedä tuota että kyky siihen riippuu synnynnäisestä anatomiasta, vaan he syyllistävät siitä naista ja ovat sitä mieltä, että sen voisi oppia, jos vain haluaisi. Siksi he tarvitsevat valistusta asian suhteen.

Harvemmin kukaan nainen kuvittelee, että lyhyt mies voisi halutessaan kasvaa pidemmäksi, kunhan vain rentoutuisi ja vapautuisi ja haluaisi naista tarpeeksi.

Ymmärrän pointtisi ja valistuksen. Tässä ketjussa pyrittiin selvästi määrittelemään mitkä miehen mieltymyksistä on hyväksyttäviä.

Vierailija
157/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nyt vastauksen siihen, mikä se emätinyhdyntä on. Paitsi ettö se kaluaon oltava sisällä.

Mitäs muuta "saa olla"? Oisko joku mies jokavastaa, vaikka joku niistä jotka haukkuneet maan rakoon.

Vierailija
158/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nyt vastauksen siihen, mikä se emätinyhdyntä on. Paitsi ettö se kaluaon oltava sisällä.

Mitäs muuta "saa olla"? Oisko joku mies jokavastaa, vaikka joku niistä jotka haukkuneet maan rakoon.

Ei taida olla järkevää vastausta,

Vierailija
159/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. N21 kirjoitti:

hmm, nyt kun oon hetken ihmetelly tätä keskustelua nii taidan ymmärtää sekä naisia, jotka loukkaantuu tästä että miehiä jotka täällä puhuu.

juu, sehän on ok tykätä naisista, jotka saa yhdynnässä orgasmin. en usko, et kukaan tässä on eri mieltä.

mut ongelma on siis ilmeisesti tämä: esim. mä en saa koskaan yhdynnässä orgasmia ja on mont muutakin jotka ei saa. sillon kyl saan emätinorgasmin ku mua dildotetaan tosi kovaa. eli jos joku mies ois vaik mun kaa seksisuhteessa ja jonku toisen kanssa myös ja tapais sitä toista enemmän, joka saa emätinorgasmeja pannessa ni siiiiis kyl mä ihan honestly oisin loukkaantunu.

eli musta tuntuis et mä oon huonompi nainen, koska mun tyydytykseen tarvitaan ns. enemmän työtä. niin ei kukaan tääl ainakaan suoranaisesti sano, mut mä kyl ymmärrän miks joku saattaa nii ajatella ja loukkaantua teidän miesten tänne kirjottamista jutuista.

Onko koskaan käynyt mielessä, että jonkun toisen miehen kanssa voisit saadakin yhdynnässä orgasmeja. Joku jonka kanssa kemiat kohtaa niin hyvin, että olet taivaissa jo ennen yhdyntää.  Sitä minä ja moni muukin mies yrittää todistaa, että kannattaa etsiä itselleen sellainen  vastakappale, jonka kanssa kemiat ja myös fyysiset ominaisuudet kohtaa paremmin. Kemioilla ja varsinkin henkisellä yhteenkuuluvuudella on  naisille todella suuri merkitys saako nainen yhdynnässä vaiko ei.  Mitä enemmän naisen tunteisiin ja mielentilaan pystyy vaikuttamaan sen varmemmin ja sen isommin nainen tulee yhdynnässä.  Siinä tilanteessa nainen on se joka hätäilee yhdynnän aloittamisessa. 

Ainakin omalla vaimolla piti murtautua suojakuoren ja ihon alle, jotta pääsi avaamaan pandoran lippaan.  Mennä sinne toisen sisimpään, sen jälkeen murtui padot yhdynnässä.  Tuollaisen jälkeen parisuhteesta tuppaa tulemaan pysyvä. Seikka mitä en nuorena osannut ottaa huomioon.

juuh elikkäs, olen ihan onnellisessa parisuhteessa ollut 2 vuotta. seksi toimii meillä hyvin ja molemmat on erittäin tyytyväisiä, kiitos vaan.

Vierailija
160/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. N21 kirjoitti:

hmm, nyt kun oon hetken ihmetelly tätä keskustelua nii taidan ymmärtää sekä naisia, jotka loukkaantuu tästä että miehiä jotka täällä puhuu.

juu, sehän on ok tykätä naisista, jotka saa yhdynnässä orgasmin. en usko, et kukaan tässä on eri mieltä.

mut ongelma on siis ilmeisesti tämä: esim. mä en saa koskaan yhdynnässä orgasmia ja on mont muutakin jotka ei saa. sillon kyl saan emätinorgasmin ku mua dildotetaan tosi kovaa. eli jos joku mies ois vaik mun kaa seksisuhteessa ja jonku toisen kanssa myös ja tapais sitä toista enemmän, joka saa emätinorgasmeja pannessa ni siiiiis kyl mä ihan honestly oisin loukkaantunu.

eli musta tuntuis et mä oon huonompi nainen, koska mun tyydytykseen tarvitaan ns. enemmän työtä. niin ei kukaan tääl ainakaan suoranaisesti sano, mut mä kyl ymmärrän miks joku saattaa nii ajatella ja loukkaantua teidän miesten tänne kirjottamista jutuista.

Olet nuori vielä, ja sinulla on mahdollisuus tuollaisesta ajatuksesta kasvaa ulos, suosittelen suuresti.

Ihmisillä on jokaisella omat mieltymyksensä, ja kriteerinsä. Ja saa todella ollakin, ei ketään pidä sellaisesta syyllistää ja ennen kaikkea, missään tapauksessa ei pidä lähteä loukkaantumaan sellaisesta asiasta, josta ei ole syytä loukkaantua. Tuossa sinun mainitsemassasi esimerkissä miehellä oli sellainen preferenssi, että hän halusi harrastaa seksiä tietyllä tavalla laukeavan naisen kanssa, tuo oli valintakriteeri, ei se, että tarinan sinussa olisi ollut jotain vikaa 🤷‍♂️

Kaikenlaisissa ihmissuhteissa on kyse yhteensopivuudesta, taikka sen puutteesta. Ei ole kovin monimutkainen asia ymmärtää. Kaikkien kanssa ei aina kohdata niin, että itse kunkin tavoitteet ja toiveet tulisi riittävissä määrin täytetyiksi. Tuon kun sisäistää, ja lakkaa loukkaantumasta turhista, niin tää elämä on paljon helpompaa sekä itselle, että myös muillekin 🙂

ja kaiken lisäksi... siis ihanko tosissasi selität tätä mulle? 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi