Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen joka ei kaluorgasmia saa meni vaihtoon

pari40
08.09.2021 |

Vai toisinpäin? Eli mies onko parempaa seksii naisen kanssa joka saa helposti orkun tai useamman kalullasi jopa niin et oot paikallas vai millainen?

Kommentit (233)

Vierailija
221/233 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naisessa jotain vikaa on jos ei orkkua saa, heijastuu sitten muuhunkin käyttäytymiseen. Motkottaa, nipottaa, lahnailee yms. Heti vaan vaihtoon. Ero tulee joka tapauksessa niin miks pitkittää. Onneksi ei ole omalle kohdalle sattunut.

No hehheh. Täällä pojat satuilee. Niitten joilla oikeesti menee hyvin, ei tartte kirjoitella täällä eivätkä ehdikään.

Ahkera kirjoittelu täällä todistaa ettei ole hyvää seksiä elämässä. 👍

Vierailija
222/233 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pillu supistelee miehenkalun ympärillä, vaikka mies samlaa hyväilee sitä klitoristakin, ja silloin MINUN orgasmini on taivaallinen. Tiedän kyllä minkälaisen saan pelkällä kalullakin.

Taas mies edellä jattelua. Hirveitä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/233 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoren naisen seksuaalinen itsetunto murenee, jos tätä idioottimiesten naisen jokatavoin mollammispalstaa lukee.

Mutta onhan se pääasia, että ukot saavat halveerata naisia. ja sitten paneskella sen päälle.

Vierailija
224/233 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoren naisen seksuaalinen itsetunto murenee, jos tätä idioottimiesten naisen jokatavoin mollammispalstaa lukee.

Mutta onhan se pääasia, että ukot saavat halveerata naisia. ja sitten paneskella sen päälle.

Sama tyyppi (tai 1-2) kertoilee mielikuvitusjuttujaan vain. Normaalit miehet erikseen.

Vierailija
225/233 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama ketju vastaan sadat, missä miestä alistetaan normaalikokoisista vehkeistä? Väittäisin että nuorten miesten itsetunto täällä on paljon kovemmilla kuin naisten!

Tosin niin kauan kun on anonyymejä palstoja on myös anonyymejä hulluja.

Vierailija
226/233 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama ketju vastaan sadat, missä miestä alistetaan normaalikokoisista vehkeistä? Väittäisin että nuorten miesten itsetunto täällä on paljon kovemmilla kuin naisten!

ne on ne Jonnet itse, jotka niitä kalunkokoja miettii, ei naiset.

Vierailija
227/233 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pillu supistelee miehenkalun ympärillä, vaikka mies samlaa hyväilee sitä klitoristakin, ja silloin MINUN orgasmini on taivaallinen. Tiedän kyllä minkälaisen saan pelkällä kalullakin.

Taas mies edellä jattelua. Hirveitä miehiä.

Sä voit ihan ite räplätä sitä klitoristas, jätä miehelle se paneminen!

Kun juttu on niin, että mun mies haluaaantaa maksimaalisen nautinnon minulle, ja nauttii itse siitä kun minä saan huikeita orgasmeja. Nuoleminen hän lempijuttunsa. Sitten pannaan oikein antaumuksella.

Jonne suhde tuskin on pitkäaikainen, tuolla asenteella.

Vierailija
228/233 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa orgasmin helposti p*mppaan p*nnessa. Miksi miehet sitten haluavat suuseksiä tai anaaliseksiä? Semmoinen mies vaihtoon, joka haluaa muuta kuin lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla.

Vierailija
229/233 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n täytyy sitten olla vain sellaisten naisten kanssa, joilla on kalu. En tiedä, miltä kaluorgasmi tuntuu, kun minulla ei ole kalua. N. 41v.

Vierailija
230/233 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se yksi klitoriskiihotin esim.

Vierailija
231/233 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen voi saada kaluorgasmin? Ei naisilla katsos ole kalua, jolla voisi saada kaluorgasmin.

Vierailija
232/233 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se yksi klitoriskiihotin esim.

Mikäs vika on klitoriskiihottimessa? Oikein hyvä, varsinkin , kun miehet eivät viitsi sitä kiihoittaa, itseään vaan tyydyttelevät.

Vierailija
233/233 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollu 20v naimisissa enkä tiedä onko vaimo saanut yhtään orgasmia. Eikä kyllä edes kiinnosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän