nainen joka ei kaluorgasmia saa meni vaihtoon
Vai toisinpäin? Eli mies onko parempaa seksii naisen kanssa joka saa helposti orkun tai useamman kalullasi jopa niin et oot paikallas vai millainen?
Kommentit (233)
Kyllä se pillu supistelee miehenkalun ympärillä, vaikka mies samlaa hyväilee sitä klitoristakin, ja silloin MINUN orgasmini on taivaallinen. Tiedän kyllä minkälaisen saan pelkällä kalullakin.
Taas mies edellä jattelua. Hirveitä miehiä.
Kyllä nuoren naisen seksuaalinen itsetunto murenee, jos tätä idioottimiesten naisen jokatavoin mollammispalstaa lukee.
Mutta onhan se pääasia, että ukot saavat halveerata naisia. ja sitten paneskella sen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoren naisen seksuaalinen itsetunto murenee, jos tätä idioottimiesten naisen jokatavoin mollammispalstaa lukee.
Mutta onhan se pääasia, että ukot saavat halveerata naisia. ja sitten paneskella sen päälle.
Sama tyyppi (tai 1-2) kertoilee mielikuvitusjuttujaan vain. Normaalit miehet erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Muutama ketju vastaan sadat, missä miestä alistetaan normaalikokoisista vehkeistä? Väittäisin että nuorten miesten itsetunto täällä on paljon kovemmilla kuin naisten!
Tosin niin kauan kun on anonyymejä palstoja on myös anonyymejä hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama ketju vastaan sadat, missä miestä alistetaan normaalikokoisista vehkeistä? Väittäisin että nuorten miesten itsetunto täällä on paljon kovemmilla kuin naisten!
ne on ne Jonnet itse, jotka niitä kalunkokoja miettii, ei naiset.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pillu supistelee miehenkalun ympärillä, vaikka mies samlaa hyväilee sitä klitoristakin, ja silloin MINUN orgasmini on taivaallinen. Tiedän kyllä minkälaisen saan pelkällä kalullakin.
Taas mies edellä jattelua. Hirveitä miehiä.
Sä voit ihan ite räplätä sitä klitoristas, jätä miehelle se paneminen!
Kun juttu on niin, että mun mies haluaaantaa maksimaalisen nautinnon minulle, ja nauttii itse siitä kun minä saan huikeita orgasmeja. Nuoleminen hän lempijuttunsa. Sitten pannaan oikein antaumuksella.
Jonne suhde tuskin on pitkäaikainen, tuolla asenteella.
Mies saa orgasmin helposti p*mppaan p*nnessa. Miksi miehet sitten haluavat suuseksiä tai anaaliseksiä? Semmoinen mies vaihtoon, joka haluaa muuta kuin lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla.
Ap:n täytyy sitten olla vain sellaisten naisten kanssa, joilla on kalu. En tiedä, miltä kaluorgasmi tuntuu, kun minulla ei ole kalua. N. 41v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, se yksi klitoriskiihotin esim.
Miten nainen voi saada kaluorgasmin? Ei naisilla katsos ole kalua, jolla voisi saada kaluorgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, se yksi klitoriskiihotin esim.
Mikäs vika on klitoriskiihottimessa? Oikein hyvä, varsinkin , kun miehet eivät viitsi sitä kiihoittaa, itseään vaan tyydyttelevät.
Minä olen ollu 20v naimisissa enkä tiedä onko vaimo saanut yhtään orgasmia. Eikä kyllä edes kiinnosta
Ahkera kirjoittelu täällä todistaa ettei ole hyvää seksiä elämässä. 👍