Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maissa olette käyneet? :)

Vierailija
18.10.2014 |

Itse haluaisin matkustella enemmän, on tullut käytyä Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Tanskassa, Itävallassa, Unkarissa, Saksassa ja Alankomaissa. Mitä kohteita Euroopassa suosittelisitte? 

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 02:32"]

49 maata, ikää 42v., kaikki mantereet lukuun ottamatta etelä- ja pohjoisnapamanner. Harrastus numero yksi. Viimeksi kävin Beninissä ja seuraava maa joulukuussa Uruguay. 

[/quote]

Miksi alapeukkuja? Ei liene muilta pois:). Matkailkaa ihmiset, jos mahdollista. Se avartaa ja on mahtavaa! Pikkubudjetilla varsinkin nuorempana tosi paljon liikkunut. Olen myös Suomen kiertänyt aikas lailla, ihan yhtä hienoa käsivarresta hankoon:)

Vierailija
42/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kehtaatte lennellä ja tuhota meidän kaikkien yhteistä maapalloa tuolla tavalla? Ettekö yhtään ajattele omaa hiilijalanjälkeänne ja sitä millaisen pallon jätätte lapsillenne? Surullista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen San Marinoa!

Vierailija
44/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 03:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 02:32"]

49 maata, ikää 42v., kaikki mantereet lukuun ottamatta etelä- ja pohjoisnapamanner. Harrastus numero yksi. Viimeksi kävin Beninissä ja seuraava maa joulukuussa Uruguay. 

[/quote]

Miksi alapeukkuja? Ei liene muilta pois:). Matkailkaa ihmiset, jos mahdollista. Se avartaa ja on mahtavaa! Pikkubudjetilla varsinkin nuorempana tosi paljon liikkunut. Olen myös Suomen kiertänyt aikas lailla, ihan yhtä hienoa käsivarresta hankoon:)

[/quote]

Se on juuri muilta pois. Sinä olet matkailullasi tuhonnut maapalloa lapsiltamme etkä edes ymmärrä sitä. Hehkutat vaan, että se on mahtavaa. Avartumista ei ilmeisesti ainakaan sinun kohdallasi ole tapahtunut, koska et tajua tekojesi seurauksia. Minäminäitse haluan matkailla, muista viis, kunhan minäminä ehdin elinaikanani kiertää mahdollisimman monta maata. Vittu, kävelisit edes reissusi.

Vierailija
45/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt mm. Jugoslaviassa, Tsekkoslovakiassa ja Neuvostoliitossa. Pane paremmaksi!

Vierailija
46/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisnapamanner oli yhdeltä käymättä??? Hihhii, sopii odottaa, että tämä Euroopan maa paljastuu.

Vierailija
47/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 04:21"]

Pohjoisnapamanner oli yhdeltä käymättä??? Hihhii, sopii odottaa, että tämä Euroopan maa paljastuu.

[/quote]

Häh? Mä en ole käynyt pohjoisnapamantereella, avaatko?  Olen reissanuut kyllä mm. Grönlannissa ja Färsaarilla. Kyvyt ei riitä sinne mantereellee reissailuun. En ole se aiemmin kirjoittanut. Euroopan maa?

Vierailija
48/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 04:29"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 04:21"]

[/quote]

Häh? Mä en ole käynyt pohjoisnapamantereella, avaatko?  Olen reissanuut kyllä mm. Grönlannissa ja Färsaarilla. Kyvyt ei riitä sinne mantereellee reissailuun. En ole se aiemmin kirjoittanut. Euroopan maa?

[/quote]

Hihii, sanotaan että matkailu avartaa :) Tyhmä olet ja tyhmänä pysyt, ei näköjään auta edes reissailu :)

Vierailija
49/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherpiipertäjät haluaa kruunun hiuksilleen, vi.tu. Kuten he itse sanovat ME pelastetetaan maailma ja nauttivat itse länsimaisen yhteiskunnan eduista. Minä olen sentään tehnyt työtä kuudessa kehitysmaassa, tarjoten syötävää, juotavaa ja lääkkeitä. Ja olen ihan LENTÄNYT sinne. Plääh, mikä jeesustelukeskustelu. Suurin osa turisteista ovat edistäneet monien kehitysmaiden elintasoa esim. matkailun toimesta. Ai niin, hehän haluavat elää kuten "alkuasukkaat" ilma sähköä. Mitäs noista jääkaapeista, telkkareista jne. Ne kuuluu vain länkkäreille. Silleen se maailma pelastuu.

Vierailija
50/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, vittu kun on fiksuja paikalla. ihan saatanan sama mistä salosta. ypäjällä olen käynyt. 

Vierailija
51/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarianhaminassa pyöräretkellä.

Vierailija
52/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 04:39"]

Viherpiipertäjät haluaa kruunun hiuksilleen, vi.tu. Kuten he itse sanovat ME pelastetetaan maailma ja nauttivat itse länsimaisen yhteiskunnan eduista. Minä olen sentään tehnyt työtä kuudessa kehitysmaassa, tarjoten syötävää, juotavaa ja lääkkeitä. Ja olen ihan LENTÄNYT sinne. Plääh, mikä jeesustelukeskustelu. Suurin osa turisteista ovat edistäneet monien kehitysmaiden elintasoa esim. matkailun toimesta. Ai niin, hehän haluavat elää kuten "alkuasukkaat" ilma sähköä. Mitäs noista jääkaapeista, telkkareista jne. Ne kuuluu vain länkkäreille. Silleen se maailma pelastuu.

[/quote]

Niin, sillee se maailma pelastuu, että kaikki maailman ihmiset saavat mahdollisuuden kuluttaa luonnonvaroja kuten länsimaat, eikö?  

Vierailija
53/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi (8krt) ja Viro (4krt)
En ole mikään matkustelija. :)

Vierailija
54/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa kerran.

Vierailija
55/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 04:47"]

[/quote]

Niin, sillee se maailma pelastuu, että kaikki maailman ihmiset saavat mahdollisuuden kuluttaa luonnonvaroja kuten länsimaat, eikö?  

[/quote]

Totta kai, ME olemme etuoikeutettuja, eikö. Muista viis. Tehköön ne marimekot ja vuittonit siellä jossain kiinassa. mitä ne jotain jääkappeja tai pesukoneita tarvii. me saadaan mitä halutaan, se riittää. ja lisääntyvätkin vielä, ai niin... meiltä loppuu työvoima, joka jaksaa vaiks siivota tai tehdä paskaduunii... onneksi on sossu.

Vierailija
56/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan ulkomailla.

Vierailija
57/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 lisää, että olen käynyt Kiinassa, Bangladeshissa, Burmassa, Intiassa, Thaimaassa, Keniassa ja monessa muussa kehitysmaassa.

Vierailija
58/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan pelkästään Euroopasta, niin Ruotsi, Norja, Tanska, Iso-Britannia, Ranska, Saksa, Espanja, Hollanti, Belgia, Italia, Viro, Liettua ja Kreikka koettu. Haaveilen matkailusta Itävaltaan, Tsekkiin, Sveitsiin, Kroatiaan, Irlantiin sekä kaikista eniten Islantiin. Haluaisin vaeltamaan vehreille alppiniityille sekä ratsastamaan Islantiin. Myös Norjan Lofootit kiinnostaa.

Vierailija
59/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 05:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 04:47"]

[/quote]

[/quote]

Totta kai, ME olemme etuoikeutettuja, eikö. Muista viis. Tehköön ne marimekot ja vuittonit siellä jossain kiinassa. mitä ne jotain jääkappeja tai pesukoneita tarvii. me saadaan mitä halutaan, se riittää. ja lisääntyvätkin vielä, ai niin... meiltä loppuu työvoima, joka jaksaa vaiks siivota tai tehdä paskaduunii... onneksi on sossu.

[/quote]

Mikä on sinun vaihtoehtosi, jotta luonnonvarat riittäisivät myös tuleville sukupolville? Vai oletko edes ajatellut koko asiaa? Olis vaan kivaa, että kaikilla olis niinqu samat mahikset ja me ollaan hyviä ihmisiä, ku lennellään kaukomaihin ja viedään sinne rahaa, että ne köyhätkin voi ostella jääkaappeja ja niitä elintärkeitä vuittoneita. Ai mutta kun ei tää maapallo kestä, oho. Mitäs sitten tehdään?

Vierailija
60/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei ole koskaan tullut tehtyä interrail-reissua. Silloin olisi useampi kiinnostava Euroopan maa plakkarissa. Niin ja junakin on ekologinen matkustusväline.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi