Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maissa olette käyneet? :)

Vierailija
18.10.2014 |

Itse haluaisin matkustella enemmän, on tullut käytyä Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Tanskassa, Itävallassa, Unkarissa, Saksassa ja Alankomaissa. Mitä kohteita Euroopassa suosittelisitte? 

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hyvä ap! =)

Vierailija
22/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro,Ruotsi, Norja, Tanska, Puola, Saksa, Italia, Espanja, Portugal, Vatikaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Tanska, Islanti, Venäjä, Viro, Latvia, Saksa, Unkari, Portugali, Espanja, Kreikka, Turkki, Englanti, Egypti.

Näistä suurimmassa osassa useamman kerran.

Vierailija
24/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Liettua, Venäjä, Puola, Tsekki, Slovakia, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Unkari, Liechtenstein, Englanti, Ranska, Italia, Portugali, Espanja, Yhdysvallat, Kiina (+Hongkong ja Macao), Etelä-Korea, Thaimaa,  Malesia... jäiköhän nyt jotain?

Euroopan kohteista suosittelen Saksaa (varmasti löytyy kaikille jotain!). Esim. Berliini on loistava kohde muutaman päivän reissulle samaten Barcelona. 

Seuraavaksi houkuttelisi mm. Istanbul, Vietnam ja Kroatia.

Vierailija
25/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Kreikka, Portugali, Turkki, Espanja, Egypti, Italia ja Bulgaria :-) Ehdottomasti haluaisin päästä käymään Islannissa ja Englannissa!

Vierailija
26/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit, Kanada, Ranska, Sveitsi, Luxemburg, Espanja, Italia, Kreikka, Viro, Ruotsi, Norja, Latvia, Englanti, Saksa ja Tanska :) olen 18, ja suurimmassa osassa edellä mainituista käynyt useemman kerran, olin myös vuoden vaihdossa :) seuraavaksi haluaisin Dubaihin, Hong Kongiin, Karibialle, Ausseihin tai sit jenkkeihin uusiin paikkoihin!

Vierailija
27/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Eesti, Liettua, Puola, Saksa, Belgia, Hollanti, Luxemburg, Ranska, Espanja, Portugali, UK, Irlanti, Kreikka, Kypros, Turkki, Egypti, Tunisia, Kap Verde, Thaimaa, Singapore, Etelä-Korea ja USA

Monessa näistä maista olen käynyt useamminkin, mutta yksi on aina ylitse muiden ja sinne haluaa vaan uudestaan ja uudestaan ja se on IRLANTI! Mieletön kulttuuri, henkeäsalpaavan kauniit maisemat, ihania ihmisiä ja hyvää olutta!

Vierailija
28/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro ja Pohjois-Irlanti (no, UK).

Vierailija
29/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 01:45"]

Ruotsi, Eesti, Liettua, Puola, Saksa, Belgia, Hollanti, Luxemburg, Ranska, Espanja, Portugali, UK, Irlanti, Kreikka, Kypros, Turkki, Egypti, Tunisia, Kap Verde, Thaimaa, Singapore, Etelä-Korea ja USA Monessa näistä maista olen käynyt useamminkin, mutta yksi on aina ylitse muiden ja sinne haluaa vaan uudestaan ja uudestaan ja se on IRLANTI! Mieletön kulttuuri, henkeäsalpaavan kauniit maisemat, ihania ihmisiä ja hyvää olutta!

[/quote]

Oi Irlanti on itseasiassa suunnitteilla maaliskuulle. St Patrick's day nääs :) -ap

Vierailija
30/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia on kiva kaikkiaan (oma ehdoton suosikki kautta aikojen) . Sorrento on kaunis ja sielta retki Pompei:in. Sardinia on upea rantakohde ja Sisiliassa olen ollut Taorminassa joka on varmaan se suosikki. Garda jarvi on 'liian' hienostunut mutta niin viehattava. Ventsia on must do vaikka oltiin lomalla Jesolossa. Ranskassa Pariisi on kaunis jos tykkaa kaupunkikohteista mutta Nizza on upea sekoitus suurta kaupunkia ja rantaa ja sama systeemi toimii Barecelonssa Espanjassa ja myos Majorcalla Palma:ssa. Majorcalla Cala D'Or on ihana lomakohde, muttei kuitenkaan mikaan kylanen vaan pieni kaupunki. Kreikka ja Turkki eivat ole minun henk koht suosikkeja mutta olen kaynyt Rhodoksella, Poroksella ja Thassoksella Kreikassa ja Kalkan, Fetihya ja Turunc Turkissa. Ovat jotekin primitiivisempia kuin Italia ja Raska. Portugalissa Lissabon, Albufeira ja Vilamoura ovat tutut. Ihan jees, ei erityisia. Kroatia on aika uusi tuttavuus, Dubrovnik on kaunis mutta paiva tai pari siella riitta. Kauniita saaraia lahella jossa edullista ja hyvin kaunista.  Kaupunkikohteista omat suosikit on Munchen (octoberfest tai ilman), Wien, Dublin, Heidelberg, Barcelona (niin ihana), tykkaan kylla Tukholmastakin. Egyptia en ehka suosittele kenellekaan. Ei tosin ole Eurooppaa, mutta outo kokemus. Olen ausunut Hong Kongissa ja se on upea kohde jos haluat kauemmas. Hong Kongista kasin matkustelin myos siita eteenpain Australiaan, Japaniin, Malesiaan, Thaimaahaan ym. jos kiinnostaa. 

Vierailija
31/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Tanska, Saksa, Ranska, Belgia, Alankomaat, Luxembourg, Turkki, Espanja ja Andorra :) Toivon mukaan tulevaisuudessa monta maata lisää, etenkin Euroopan ulkopuolella! Ikää löytyy 17v.

Vierailija
32/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa sama kysely. Kokeile suraavaksi Afganistania, se oli mielestani erittain mielenkiintoinen. Khyber Passin kautta Pakistaniin ja sielta Intian puolelle Kashmiriin. Viikko houseboatilla rentouttaa matkustelun jalkeen mukavasti.

Vierailija
33/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa minäkin oon vain käynyt

Vierailija
34/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 jatkaa. voi ap mene Dubliniin et tule katumaan. Temple Bar alueella menee hyvinkin iltapaiva ja ilta. Kay Gallagher's Boxty House:ssa syomassa potato pancake. Aivan ihana, taytteen voi valita itse.  Monessa pubissa on live musiikkia. Toisena paivana kay joko Jamiesons whisky tour:lla (jossa me paadyttiin maistelemaan eri viskeja kello 11 aamupaivalla, siita se paiva hyvin alkoi) tai guiness tehtaalla jossa myoskin saa pint:in kierroksen lopulla ja baarissa joka ainakin silloin oli tehtaan katolla ja sielta upeat nakymat. Molemmat mielenkiintoisia, mutta tykkasin whisky tourista enemman. Grafton streetille sitten vahan shoppaamaan. Me oltiin Jury's Inn hotellissa tokalla reissulla ja Stanton on the Green oli muistaakseni ekan paikan nimi. Stanton oli vanha mesta ja viehattava. Varmaan loydat jonkun kiva paikan itsekin 

Vierailija
35/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Valko-Venäjä, Puola, Saksa, Tsekki, Slovakia, Ukraina, Unkari, Espanja, Italia, Kreikka, Turkki.

Suosittelen kaikkia paitsi Valko-Venäjää. Tai no Valko-Venäjääkin mutta vain asiaan vihkiytyneille.

Vierailija
36/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kyllä todella epäreilua. Toiset syntyy kultalusikka perseessä ja perii miljoonaomaisuuden, ja saavat matkustella koko loppuelämän rikkaana tekemättä töitä ollenkaan tai juuri ollenkaan. Tästäkin ketjusta huomaa miten joillain aikaa ja rahaa riittää liikaakin ja itse on tuskn sen eteen tehty mitään, perintörahoilla elellään leveänä ja ylpeänä muka parempana ihmisenä. Normaalilla työssäkäyvällä ihmisellä ei ole aikaa olla koko ajan jossain reissussa.

Vierailija
37/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 maata, ikää 42v., kaikki mantereet lukuun ottamatta etelä- ja pohjoisnapamanner. Harrastus numero yksi. Viimeksi kävin Beninissä ja seuraava maa joulukuussa Uruguay. 

Vierailija
38/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Saksa, Ranska, Itävalta, Sveitsi, Hollanti, Belgia, Luxemburg, Romania, Unkari, Tsekki, Slovakia, Slovenia, Italia, Vatikaani, Kreikka, Englanti, Irlanti ja USA. Muistaakseni.

Romaniaa suosittelen! Kaikissa paikoissa on kyllä nähtävää.

Vierailija
39/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 02:51"]Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Saksa, Ranska, Itävalta, Sveitsi, Hollanti, Belgia, Luxemburg, Romania, Unkari, Tsekki, Slovakia, Slovenia, Italia, Vatikaani, Kreikka, Englanti, Irlanti ja USA. Muistaakseni.

Romaniaa suosittelen! Kaikissa paikoissa on kyllä nähtävää.
[/quote]

Unohdin Espanjan.

Vierailija
40/105 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä, Viro, Latvia, Ruotsi, Tanska, Iso-Britannia, Irlanti, Espanja, Bulgaria, Kreikka, Turkki, Kypros, Qatar, Arabiemiirikunnat, Oman, Kiina, Thaimaa, Kambodzha, Vietnam, Malesia, Singapore

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän