Missä maissa olette käyneet? :)
Itse haluaisin matkustella enemmän, on tullut käytyä Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Tanskassa, Itävallassa, Unkarissa, Saksassa ja Alankomaissa. Mitä kohteita Euroopassa suosittelisitte?
Kommentit (105)
Asunut 1kk-4v., Australia, Uusi-Seelanti, Malesia, Singapore, Kiina, Vietnam, Sveitsi, Ranska, Belgia.
Käynyt Thaimaa, Fidzi, uusi-Kaledonia, Samoa, Philippiinit, Indonesia, Malesia, Japani, emmä jaksa kun niitä on niin paljon. Euroopassa kuta kuinkin kaikki. Lähi-itä on aukko sivistyksessä, olen käynyt vaan Saudeissa ja Qatarissa. Afrikan mantereelta löytyy kymmenkunta maata, sielläkin riittää "kynnettävää".
Ruotsi, Viro, Espanja (kanariansaaret ja maissa), Italia, Kypros, San Marino, Turkki, Kreikka, Portugali
Ruotsi, Viro, Saksa, Italia, Vatikaani, Espanja, Kreikka ja Egypti.
Oon 29v ja lasken nää tähän ihan siitä mielenkiinnosta että en oo koskaan ennen laskenut. Ensimmäistä kertaa olin ulkomailla 20-vuotiaana, joten 9 vuoteen on mahtuneet:
1. Viro (monta kertaa)
2. Ruotsi (monta kertaa)
3. Saksa (monta kertaa)
4. Itävalta (monta kertaa)
5. Norja (monta kertaa)
6. Tanska (monta kertaa)
7. Ranska (monta kertaa)
8. Italia (monta kertaa)
9. Espanja
10. Hollanti
11. Kroatia
12. Albania
13. Kreikka
14. Uk (monta kertaa)
15. USA (monta kertaa)
16. Malediivit
17. Kiina (monta kertaa)
18. Australia
19. Uusi-Seelanti
20. Venäjä
21. Malesia (monta kertaa)
22. Singapore (monta kertaa)
23. Indonesia
24. Intia
25. Tsekki
26. Sveitsi
27. Gambia
28. Turkki
29. Unkari
30. Malta
31. Senegal
Voi olla että puuttuu joku, en muista. Paljon on 9:ään vuoteen mahtunut, osa työreissuja, osa lomia.
Ruotsi, Viro, Liettua, Saksa, Englanti, Ranska, Italia, Vatikaani, Espanja, Kreikka, Thaimaa, Vietnam. Näistä Italia oli hienoin, siellä haluaisin matkustaa lisää. Muista maista myös Itävalta, Sveitsi, Alankomaat ja Portugali kiinnostaisi.