Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pääsen eroon tästä palstasta? Tulee aina paha olo kun tänne tulee?

Vierailija
11.12.2025 |

Täällä on pelkkiä trolleja, avohoitopotilaita ja onnettomia ihmisiä. Mistään ei saa keskustella, kun joku pahoittaa mielensä pelkästä piirakkareseptin kyselystä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytämällä jonkun toisen palstan tilalle. AV:sta on tullut samanlainen ajatusten mätäoja kuin aikoinaan tuli Sonera Plazan Elleistä ja S24:sta. Kun suosio lisääntyy, laatu heikkenee. 

Vierailija
2/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi kun meinaat avata palstan, että "mitä itse asiassa olen hakemassa täältä? Entä jos tekisinkin jotain aivan muuta?"

Joo samat provot ja jankutuksethan täällä päivästä toiseen edelleen pyörii. Mahtaa olla kiva elämä joillakuilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy itseltäsi kun meinaat avata palstan, että "mitä itse asiassa olen hakemassa täältä? Entä jos tekisinkin jotain aivan muuta?"

Joo samat provot ja jankutuksethan täällä päivästä toiseen edelleen pyörii. Mahtaa olla kiva elämä joillakuilla...

En ole somessa, joten kai tätä lukee ihan vain aikaa tappaakseen. Jotain järkevää tekemistä pitäisi kyllä keksiä. Ap

Vierailija
4/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housussas on avohoitopotilas!

Vierailija
5/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikään avohoitopotilas jätä mut rauhaan

Vierailija
6/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö? 

Vierailija
7/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikään avohoitopotilas jätä mut rauhaan

Mee hoitoon!

Vierailija
8/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täälä haukutaan miehet inceleiksi luusereiksi.

Vierailija
9/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä vain sellaisille palstoille, jossa on rekistöröintipakko. Heti meno huomattavasti rauhallisempaa ja ne jotka ei osaa käyttäytyä voi heti blockata.

Vierailija
10/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että tämä palsta aiheuttaa sinulle epämiellyttäviä tunteita, ja se voi olla todella stressaavaa. Jos palsta tai paikka on jollain tapaa haitallinen henkisesti, paras ratkaisu voi olla välttää sitä kokonaan.

Jos kyseessä on vaikka sosiaalinen media, onko mahdollista jättää se kokonaan, estää tai mykistää sellaisia sisällöntuottajia tai keskusteluja, jotka saavat sinut tuntemaan näin? Jos se on joku muu paikka, voitko poistaa sen käytöstä tai pyytää, että sinut poistetaan siitä?

Jos palsta on esimerkiksi työpaikkaan tai opiskeluun liittyvä paikka, niin silloin voi olla hyvä keskustella asiasta jonkun luotettavan henkilön kanssa, kuten esimiehen tai tutorin kanssa, ja katsoa, onko tilanteelle jotain ratkaisua.

Oletko miettinyt, mitä erityisesti tekee olosi huonoksi siellä?

Vierailija
11/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytämällä jonkun toisen palstan tilalle. AV:sta on tullut samanlainen ajatusten mätäoja kuin aikoinaan tuli Sonera Plazan Elleistä ja S24:sta. Kun suosio lisääntyy, laatu heikkenee. 

Anonyymeja keskustelupalstoja ei oikein enää ole. 

Erilaiset harrasteiden ympärille rakennetut kotisivutnin on ajettu ajas.

Arjessa ei useikaan tapaa ihmisiä, joiden kanssa jutella.

t: nimim. Assburger

Vierailija
12/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kannattaa mennä vain sellaisille palstoille, jossa on rekistöröintipakko. Heti meno huomattavasti rauhallisempaa ja ne jotka ei osaa käyttäytyä voi heti blockata.

Onko ehdotuksia tällaiseksi palstaksi?

Kuuluin ennen muutamaan. Yksi on lopetettu, pari muuta ovat niin näivettyneet, että siellä saa keskustella itsensä kanssa.

Vierailija
13/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kannattaa mennä vain sellaisille palstoille, jossa on rekistöröintipakko. Heti meno huomattavasti rauhallisempaa ja ne jotka ei osaa käyttäytyä voi heti blockata.

Kuuluin ennen muutamaan. Yksi on lopetettu, pari muuta ovat niin näivettyneet, että siellä saa keskustella itsensä kanssa.

Reddit.com löytyy suomenkielinen r/suomi palsta sekä r/arkisuomi. Sinne pitää rekistöröityä

Vierailija
14/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aloituksia äläkä kommentoi mitään. Palsta ei jaksa kiinnostaa kovin pitkään, kun et ole itse mitenkään osallisena.

Vierailija
15/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quora

Tosin vastauksia tulee harvakseltaan, ilmoitus tulee s-postiin.

Vierailija
16/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reddit.com löytyy suomenkielinen r/suomi palsta sekä r/arkisuomi. Sinne pitää rekistöröityä

Kiitos!

Vierailija
17/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi on täysin väärä. Itselleni tulee palstalla ainakin hyvä mieli, kun huomaan muilla olevan vakavampia ongelmia kuin minulla.

Vierailija
18/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS mielipidepalsta. Sieltä potkitaan kaikki eri mieltä olevat pois niin saa hymistellä omassa kuplassaan kivasti.

Vierailija
19/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu täälä haukutaan miehet inceleiksi luusereiksi.

No niitähän tämä palsta on täynnä. Etkö ole lukenut miesoletettujen kommentteja? Pelkkää sontaa 99 %. Vain pari kolme asiallista mieskirjoittajaa. 

Vierailija
20/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna olla noitten vajakkijuttujen, ja kommentoi vaan asiallisia keskusteluita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi