Poikaystävä syyllistää :(
Olen niin väsynyt kuulemaan jokaisen riidan, pikku kinan tai minkä tahansa anaharkan ja vastoinkäymisen jälkeen, että "Sun syy! Et olis tehny noin ni ei ois tarvinnut tätäkään kokea! Oma vikas ku teit niin, olisit ajatellu ennen ku teit! Noni kannattiko, ethän sä koskaan ajattele mitään" tms. :(
Miten tuon saa loppumaan? Kohta kaks vuotta oon saanu kuulla tuota, eilen mies lupasi ettei tee enää noin, mutta taas tänään kävi niin.
Ja ei, minä en todellakaan joka kerta mitään riitoja aloita. Ne vain käännetään mun syyksi. Suhteen aikana poikaystävä on ehkä kerran myöntänyt tehneensä itsekin väärin.
Kommentit (73)
Selkäranka suoraksi ja lähde käveleen, löydät paremman.
Ja olet edelleen hänen kanssaan, koska...?
Lähde menemään koko suhteesta. Usko pois, pahemmaksi vaan menee. Ajan kanssa saattaa olla että rupeet jopa uskomaan siihen. ...
Miksi itket? Oot kuunnellu jo 2v niin aika turhan myöhään yrität saada sääli pisteitä
Ensimmäisissä kolmessa vastauksessa oli kaikissa vinha perä, eli hittoon tuollaiset poika"ystävät". Ei teidän suhteenne ole mikään ystävyyssuhde, vaan aivan jotakin muuta. Et merkitse mitään tälle nulikalle, älä siis roiku hänessä pilaamassa nuoruutesi.
Käännä selkä riidoille, jätä miehen sanomiset omaan arvoonsa.
Miksi kaikki ehdottaa heti eroa?
Haluisin vaan tietää, miten tuon saa loppuman. PPitääkö mun suuttua nin helvetisti sille, että pelästyy ja oppii kunnioittamaan? Tähän asti en oo juurikaan uskaltanu huutaa sille, pelkään että muut kuulee (toisten ihmisten riitelyä on raastava kuunnella, en haluu siis ite olla aiheuttamassa sellaista kärsimystä muille tarkoituksella)
-AP
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:36"]
Olisko mahdollista että olet ns. "tyhmä lehmä"? T. mies.
[/quote]
Kuinka niin tyhmä lehmä? Älä sinä naavapalli siellä ulise.
AP
Usko mua kun sanon ettei tuo tuosta muutu. Korkeintaan pahemmaksi. Nimim. kokemusta on.
Poikaystävä ulkoruokintaan. Ihan kaikkea ei tarvitse sietää.