Ystäväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelimeen salanimellä
Miehen puhelin soi eilen kun mies oli suihkussa. Katson usein kuka soittaa jos mies ei ole paikalla (esim. jos anoppi soittaa niin vastaan), ja niin tein nytkin. Näytöllä luki tuttu, usein soittava "Jarkko työ". Hiljensin puhelun ja jatkoin telkkarin katselua. Sitten kiinnitin huomiota äänettömällä soivaan puhelimeen ja siinä nimen alla olevaan puhelinnumeroon. Lapsemme kummi on lapsuudenystäväni ja muistan hänen numeronsa ulkoa, ja tämä "Jarkko työ" oli ystäväni numero. Tarkistin vielä omasta puhelimestani järkyttyneenä että en kai ole väärässä. En sanonut miehelle mitään, nyt olen vain hämmentynyt mitä tehdä.
Kommentit (261)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:38"]
Siis teidän puhelimissa näkyy soittajan nimi sekä numero, molemmilla?
[/quote]
Joo, ihan hyvä provo, oli vielä jätetty tällainen takaportti, josta nokkelat tunnistaa provoksi.
[/quote]
Just eilen katsoin (leipovan äitini nimenomaisesta pyynnöstä) kuka hänelle soittaa, ja siinä oli sekä veljen kuva, nimi ja numero näkyvissä. Joku Lumia, mallia en muista.
[/quote]
Se kuva pitää laittaa erikseen jos sellaisen haluaa näkevän tai sitten linkittää facebookin kautta. Ei ole automaattisesti.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:04"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:38"] Siis teidän puhelimissa näkyy soittajan nimi sekä numero, molemmilla? [/quote] Joo, ihan hyvä provo, oli vielä jätetty tällainen takaportti, josta nokkelat tunnistaa provoksi. [/quote] Just eilen katsoin (leipovan äitini nimenomaisesta pyynnöstä) kuka hänelle soittaa, ja siinä oli sekä veljen kuva, nimi ja numero näkyvissä. Joku Lumia, mallia en muista. [/quote] Se kuva pitää laittaa erikseen jos sellaisen haluaa näkevän tai sitten linkittää facebookin kautta. Ei ole automaattisesti.
[/quote]
Pointti ap:llä olikin, että näkyi sekä nimi, että numero. Samoin kuin leipovan äidin lumiassa. Lumioita on suomi pullollaan, eli ei olisi ihme jos ap:n miehelläkin sellainen olisi.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:52"]
No ehkä ap:n mies ei tienny et ap osaa kyseisen numeron ulkoa. Ite soittaisin tälle "jarkolle" ja kun tää kummi vastais niin vaatisin aikamoista selitystä. Sen jälkeen pakkaisin kamani kun ukko on töissä ja kiitos hei! En antais ikinä selitystä lähdölleni.
[/quote]Mitäs jos toiset suunnittelee sulle vuosisadan yllätystä hyvässä mielessä?
Minulla jostain syystä on saman yhteystiedon alla miehen hyvä ystävä ja koiranpennun kasvattaja. Miehen ystävän kanssa joskus heitetään harmitonta läppää miehen tietäessä, mutta jotenkin saman yhteystiedon takana on myös tämä kasvattaja, joka varmaan ihmettelee ihmeellisiä viestejä. Jotenkin vaan en saa näitä kahta numeroa eri nimeille tallennettua.
Minun puhelimessani näkyy myös sekä nimi että numero ja tämä on HTC.
Huvittavia nämä jotka aina sinisilmäisesti ehdottaa että suunnitellaan yllätystä! Ei yllätykseen tarvita salanimiä tai muutakaan outoa. Sitä ihmettelen että eikö lapsen kummi nyt voisi olla puhelimessa omalla nimellään, ei vaikuttaisi niin epäilyttävältä, vaikka suhde olisikin.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:35"]
Miehillä on luonnollinen ja normaali tarve ja tehtävä paritella mahdollisimman monen naisen kanssa levitelläkseen geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävänä elämässä on hoitaa lapsia, tehdä voileipiä ja tiskata.
[/quote]
Jos kaikki miehet parittelevat mahdollisimman monen naisen kanssa, jokainen nainen nai todella monen miehen kanssa. Jää tiskit tiskaamatta.
ap taisi häippästä vähin äänin ;)
Ap, tule kertomaan miten menee!
Kiitos kun tulit kertomaan, joskus mietinkin että miten tässä kävi.
Rakkautta on vaikea "sammuttaa" mutta luottamus, kun se on mennyt niin täytyy todella tapahtua ihme että se palautuu. Älä anna miehelle periksi liian helpolla.
No jopa jollakin riittää intoa kirjoitella kaikenlaista novellia.
Pidä ap varasi, se on musertava tunne kun huomaa että mies johon luotti on valehdellut mutta antaa silti anteeksi sille kun luottaa silti sen verran että uskoo miehen kertoneen totuuden kun kerta itkuakin väänsi ja oli niin pahoillaan, niin pahoillaan... ja sitten myöhemmin saakin selville ettei tämä "totuus" ollutkaan edes puolet oikeasta totuudesta. Luotettavimman ja kilteimmänkin oloiset miehet ovat pelottavan taitavia valehtelijoita kun tarve tulee. Miehet osaavat valehtelun ja tietävät miten saada naiset uskomaan ja jos on vielä muuten niin kiltin ja turvallisen oloinen mies niin pakkohan siinä on uskoa kun kyynel silmässä mies sopertaa "tää on oikeesti totuus, mitään enempää ei tapahtunut"... En usko enää selityksiin kun pari kertaa käynyt niin että miehen totuus onkin vain 30% koko totuudesta. Mies tekee ja sanoo mitä vaan pelastaakseen oman nahkansa, kyllä on niin Oscarin arvoisia suorituksia nähty ja uskottu. Ei enää.
Miehesi on voinut mielessään päättää että paneminen=ihastuminen ja kovasti selittää että vähän vaan ihastuttiin mutta tietää itse että ihastuminen tarkoittaakin tässä tapauksessa panemista. Ne keksii itselleen oikeutuksen tekoihinsa ja jonkun tavan millä uskotella itselleen ettei teko ollut ollenkaan vakava ja kun uskovat siihen itse valehtelu käykin tuosta noin vaan. Toivon sinun takiasi että miehesi puhuu nyt ihan 100% totta mutta itse en enää osaisi luottaa. Ja sitäpaitsi, onko olemassa 100% totuutta... Tulee aina olemaan jotain mitä et saa tietää. Jaksamista sinulle ja lapsellesi ap!
Aika hämmentävää, että ihastuminen tuntuu järjestään olevan pienempi paha kuin paneminen. Mä en ihan noin pysty näkemään. Ei se paneminen siis mitenkään hyväksyttävää ole, mutta onhan tuo ap:n keissi jo ilman panemisiakin niin paha, itsellä olisi kyllä suhde paketissa.
Ihastuminen ja epärehellisyys riittäisivät jo mulle syyksi laittaa poikki. Kaikki muu on/oli vain ajan kysymys.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:13"]
Aika hämmentävää, että ihastuminen tuntuu järjestään olevan pienempi paha kuin paneminen. Mä en ihan noin pysty näkemään. Ei se paneminen siis mitenkään hyväksyttävää ole, mutta onhan tuo ap:n keissi jo ilman panemisiakin niin paha, itsellä olisi kyllä suhde paketissa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:44"]
Mistä tiedät että tämä on provo?
-Kukaan, kenelle tämä tapahtuisi, ei tulisi nettiin ensimmäiseksi kirjoittelemaan asiasta! :)
[/quote]
Itse olen tänne tullut kyllä huolineni. On asioita joista ei kehtaa läheisille puhua. Anonyymist voi asiansa esittää ja saa aika kirjavan kokoelman vastauksia.
[/quote]
ja tämäkään ei ole aloittaja vaan joku joka niin tahtoi uskoa tähän provoon. Tai halusi että te uskotte.
Ap