Millä rahasummalla suurin tämänhetkinen ongelmasi poistuisi?
Kommentit (57)
Satasia. Vaatii ihoon toimenpiteitä. Kevyitä. Ettei ihomuuokset pahene ajan myötä.
100 000€. Pääsisin eläkkeelle ja yksityislääkärille tutkimuksiin miksi olen koko ajan kipeä.
6000e. Hoidin äitini hautajaiset ja kakki niihin liittyvät kulut. Muita sukulaisia ei ole. Äitini varaton. Piti vinguttaa tappiin kaikki kortit.
4500 euroa luottokortti ja osamaksuja 😭
Ei millään rahasummalla. Sydänsairaus.
Vaikea sanoa. Miestä olisin vailla.
Marjatta 68
N 110 000e. Sen jälkeen perheellä olisi ns . Leveämpi leipä.
Ja asuntohan se leipää kaventaa tällä hetkellä
Mulla on yhteensä 13 000e velkaa (opintolaina, autovelka, luottokorttivelat ja muutama osamaksu). Eli mulle riittäisi 20 000e jolloin saisin kaikki noi maksettua pois ja jäisi hieman säästöönkin. Sivuun laittaisin myös reissurahaa; pääsisin lasten kanssa kesällä reissuun ilman että tarvitsisi miettiä mihin nähtävyyksiin rahat riittää. Tämä ois unelmaa!
150 000 € niin olisin vapaa veloista ja palkka riittäisi kaikkeen mukavaankin, tällä hetkellä se riittää vain välttämättömyyksiin.
Vain Jeesuksen ristintyö ratkaisi synnin ongelman.
Mikään määrä rahaa ei pese ihmistä puhtaaksi synnin saastasta.
Jeesuksen veri pesee.
Sellainem parisataa miljoonaa riittäisi. Voisin lopettaa työt, hankkia iäkkäille vanhemmilleni 24/7 hoitajan, ostaa muutaman asunnon jostain lämpimästä ja vihdoinkin auttaa sukulaisiani muutenkin.
Ei ole rahahuolia, eikä sellaisia ongelmia jotka voisi korjata rahalla. Työpaikka olisi kiva saada.
100t, ei tarvitsisi myydä nykyistä velkaista asuntoa, vaikken saisikaan kunnon töitä ennnen eläkeikää (siihen 6 v).
108 euroa. Sen verran on ulosottovelkaa jäljellä. Olen maksanut homeasunnon vuoksi syntyneitä velkoja yli kymmenen vuotta ja nyt lopulta maaliviiva on tosi lähellä. Ehkä ostan kuukauden päästä piccolopullon skumppaa ja juhlin 🥳
Vierailija kirjoitti:
100t, ei tarvitsisi myydä nykyistä velkaista asuntoa, vaikken saisikaan kunnon töitä ennnen eläkeikää (siihen 6 v).
Tämä ei tietenkään poistaisi sitä ongelmaa, että yksi lapsistani on kroonisesti sairas eikä k.o. sairautta voi parantaa.
Pojan terveyttä en taida saada kuntoon millään rahasummalla.
500 €/kk nykyisen palkan päälle. Sitten ehkä tuntisin, että työnantaja arvostaa minua.
Ei ole mitään suurta ongelmaa. No, ketsuppi on vähissä => kolme euroa.
Ja rahaa minulla kyllä on.