Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelimeen salanimellä

Vierailija
14.10.2014 |

Miehen puhelin soi eilen kun mies oli suihkussa. Katson usein kuka soittaa jos mies ei ole paikalla (esim. jos anoppi soittaa niin vastaan), ja niin tein nytkin. Näytöllä luki tuttu, usein soittava "Jarkko työ". Hiljensin puhelun ja jatkoin telkkarin katselua. Sitten kiinnitin huomiota äänettömällä soivaan puhelimeen ja siinä nimen alla olevaan puhelinnumeroon. Lapsemme kummi on lapsuudenystäväni ja muistan hänen numeronsa ulkoa, ja tämä "Jarkko työ" oli ystäväni numero. Tarkistin vielä omasta puhelimestani järkyttyneenä että en kai ole väärässä. En sanonut miehelle mitään, nyt olen vain hämmentynyt mitä tehdä.

Kommentit (261)

Vierailija
221/261 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ap on jutellut sen kummin kanssa?

Vierailija
222/261 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/261 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kummista kuulunut.. Eikä mulla ole mitään mielenkiintoa ottaa yhteyttä. Oli poistanu facebookistakin kavereista?! En olis hänestäkään uskonut, ollaan tunnettu melkein 30 vuotta.
Ap

Vierailija
224/261 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko enää luottaa mieheen, joka on huiputtanut sinua noin laskelmoivasti? Ystäväsi tulee mustamaalaamaan sinua yhteisille tutuillenne mikäli yhtään juonenkuviot menevät perinteiseen tapaan.

Olen pahoillani, että luottamuksellasi on pelattu. Ansaitset parempaa. He eivät.

Vierailija
225/261 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä voi oikeasti selvitä ja liitto muuttua paremmaksi kuin aikaisemmin. Kokemusta on. Terapiaan yksin ja erikseen, ja ehdoton piste yhteydenpidolle kolmansiin osapuoliin.

Vierailija
226/261 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot AP huippu. Hoidit homman kotiin. Tsemppiä ja jaksuja sulle. Toivottavasti mies nyt kertoo loputkin tapahtuneesta ja pääset punnitsemaan asiaa rauhassa. Jos suhdetta meinaa tuon jälkeen jatkaa, pitäisi se tosiaan tehdä puhtaalta pöydältä.

Vierailija
227/261 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
228/261 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi vahva, monikaa ei ois pystyny olemaa noin kylmähermonen vastaavassa tilanteessa!!! Aika parantaa haavat, mut luottamus ei kovin äkkiä tollasen jälkee palaudu sitä toista kohtaan... Tollaset kusipäät ei ansaitse ku toisensa, sä ansaitset parempaa!! Rehellisesti en usko et on välttämättä ihan kahvittelux jääny ne niitten näkemiset, ku on pitäny jo ihan nimiki feikata puhelimee, tuskin ois ollu pokkaa päin näköö sulle muuta kertoo, jotain oli kuitenki kerrottava ku tajus jääneensä kiinni... Tai jos todella on "ihan vaa" kahvitellu ja jutellu, ni kuinka kauan ois menny niin ennen ku ois muutaki tapahtunu... Oli miten oli, ni todella törkeesti pettäny sun luottamuksen molemmat!! Varmasti sun onni kääntyy vielä ja sul on ihana lapsi mikä antaa voimaa jaksaa eteenpäin!! Paljon voimia ja jaksamisia!!!!

Vierailija
229/261 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus pimppi - kikkeli touhuja siellä puuhataan. Ootko pihtaillu jo useamman vuoden - hä? Älä laita miehes piikkiin tätä - jos kotoa ei saa pimppiä, haetaan se jostain muualta.

Vierailija
230/261 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummi selkeesti osottaa tärkeysjärjestyksensä jos on blokannut sut pois elämästään - jos olisit tärkeä, hän matelisi anteeksiantoa. Joillain menee miehet kaiken edelle.

Vierailija
231/261 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen pahoillani puolestasi!! Itse kokenut saman! Miehellani ja ystavallani ihastuminen. Koko ajan tekstasivat ja olivat toissa yhdessa etc. se todella soi meidan suhdetta, kunnes sain selville. Nyt siita on jo 2,5 vuotta, ja yha naimisissa. En halua rikkoa perhettani. Suhde on parempi kuin silloin, kun "ystava" oli kuvioissa mukana. Nyt en pida yhteytta ollenkaan, eika miehenikaan. Luulen kuitenkin, etta mieheni ajattelee ystavaani valilla. Olentutkinut  tietokoneen historiaa (koska en luota taysin) ja sielta naen ajoittain kuinka mieheni yrittaa avata sivuja, jossa kyseinen henkilo on esim facessa. Mutta ei nae kuin etusivun... Tekisin mieli sanoa miehelle siita, mutta sitten saisi tietaa,etta selaan historiaa.... Toivon, etta voisi "paasta yli" tasta yli 10v (yllattaen) nuoremmasta hupakosta...

Vierailija
232/261 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap! Toivottavasti tilanne selviää pian.

Vierailija
233/261 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt tehnyt miehelle selväksi ettei tuo eukko kuulu enää millään lailla teidän elämään ja jos saat tietää että edes yksi sana on vaihdettu niin lusikat menee jakoon???

Se eukko ei ainakaan näytä yhtään häpeävän vaikka sekoitti hyvän ystävänsä elämän ja samalla pienen vauvan elämän.

En kyllä ymmärrä miten ap voisit enää luottaa mieheesi mutta toki jos vain voimia löytyy niin ehkä kannattaa antaa miehelle 2. tilaisuus. Minä olen niin mustasukkainen ja kostonhaluinen ja pitkävihainen ettei minulta onnistuisi.

Vierailija
234/261 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:49"]

Trolleja nämä ovat.

[/quote]

Ei ketään, jolla on suhde jätä puhelinta edes suihkun ajaksi!
[/quote]

Ei kukaan. Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
235/261 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n oma vika koska meni tonkimaan miehensä henkilökohtaisia asioita (tämä on muuten vastoin lakia ja siitä voi saada kovan tuomion). On parasta, että kaikkea ei sanota ääneen, ei edes puolisolle.

Vierailija
236/261 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummin tyylisen ihmistyypin tunnistan. Kärppänä haaskalla. Mikä tilanne? Pah eli oletteko eronneet ja mies vapaana. Voi jopa rikkoa tahallaan suhteen kun itellä vaan vituttaa toisten onni. Ex ystäväni oli tällainen..

Vierailija
237/261 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
238/261 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Ap?

Vierailija
239/261 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä järkyttynyt. Hirveä se sun ystävä tai ex kummi mikälie. En tiedä voitko luottaa mieheesi, aika julmasti hänkin teki. Löydät varmaan paremman miehen. Ja yksi lapsi on helppo yh:lle vielä, kaksikin menis.

Vierailija
240/261 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, paljon tsemppiä! Ymmärrän kyllä, että pitkää suhdetta ei viitsisi heittää hukkaan, varsinkin kun on lapsikin. Toivon todella, että miehesi kertoi totuuden, ja että suhde on jäänyt oikeasti halailun asteelle eikä mitään vakavaa ole ehtinyt tapahtua. Päivitä joskus vielä kuulumisia, että miten teille kävi/minkä päätöksen teit. Ja kerro, kun olet jutellut sen naisen kanssa, miten meni.