Ystäväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelimeen salanimellä
Miehen puhelin soi eilen kun mies oli suihkussa. Katson usein kuka soittaa jos mies ei ole paikalla (esim. jos anoppi soittaa niin vastaan), ja niin tein nytkin. Näytöllä luki tuttu, usein soittava "Jarkko työ". Hiljensin puhelun ja jatkoin telkkarin katselua. Sitten kiinnitin huomiota äänettömällä soivaan puhelimeen ja siinä nimen alla olevaan puhelinnumeroon. Lapsemme kummi on lapsuudenystäväni ja muistan hänen numeronsa ulkoa, ja tämä "Jarkko työ" oli ystäväni numero. Tarkistin vielä omasta puhelimestani järkyttyneenä että en kai ole väärässä. En sanonut miehelle mitään, nyt olen vain hämmentynyt mitä tehdä.
Kommentit (261)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 16:31"]LUKKOON KETJU!
[/quote]?
Hyvä jos asiat selkiävät. Mites tämä kummi? Onko ollut tekemisissä tai onko mies ollut tekemisissä?
Ihana kuulla AP, että olette saaneet asioita selviämään ja miehesikin selkeästi haluaa korjata tilanteen. Olen sitä mieltä, että tällaiset jutut vain vahvistavat suhdetta, jos molemmat ottavat niistä opikseen ja tekevät yhdessä töitä paremman jatkon eteen.
Rakkaus on ennen kaikkea tahtotila, ja varsinkin tällaisissa tilanteissa se tahto punnitaan! Tahdon rakastaa ja tedä sen eteen töitä, vaikka olisikin vaikeaa. Tsemppiä AP <3
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:38"]
Siis teidän puhelimissa näkyy soittajan nimi sekä numero, molemmilla?
[/quote]
Joo, ihan hyvä provo, oli vielä jätetty tällainen takaportti, josta nokkelat tunnistaa provoksi.
[/quote]
Just eilen katsoin (leipovan äitini nimenomaisesta pyynnöstä) kuka hänelle soittaa, ja siinä oli sekä veljen kuva, nimi ja numero näkyvissä. Joku Lumia, mallia en muista.
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=3346203&t=3346203 Aloittaja siirtyi heppatalliin provoilemaan.
Heh en tiedä oliko provo vai ei... Mutta eksäni jäi kiinni vastaavasta. Hoidon nimi tallennettu "jonkun kaverin" nimellä. Tyyliin Jukka. Viesti, jossa luki:johonki hotelliin? No tyhmä minä skitsokohtauksen jälkeen menin uskomaan että on pelkkää viestittelyä. Vähän myöhemmin ukko petti tuttuni kanssa, olin juuri saanut tietää raskaudesta.... Monta vuotta sitä turhaa epäilyä puolin ja toisin kunnes tajuttiin erota.
Kummiko siellä huutelee...lääkkeet?