Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelimeen salanimellä

Vierailija
14.10.2014 |

Miehen puhelin soi eilen kun mies oli suihkussa. Katson usein kuka soittaa jos mies ei ole paikalla (esim. jos anoppi soittaa niin vastaan), ja niin tein nytkin. Näytöllä luki tuttu, usein soittava "Jarkko työ". Hiljensin puhelun ja jatkoin telkkarin katselua. Sitten kiinnitin huomiota äänettömällä soivaan puhelimeen ja siinä nimen alla olevaan puhelinnumeroon. Lapsemme kummi on lapsuudenystäväni ja muistan hänen numeronsa ulkoa, ja tämä "Jarkko työ" oli ystäväni numero. Tarkistin vielä omasta puhelimestani järkyttyneenä että en kai ole väärässä. En sanonut miehelle mitään, nyt olen vain hämmentynyt mitä tehdä.

Kommentit (261)

Vierailija
141/261 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro miten tapaamisen kanssa kävi. Tsemppiä!

Vierailija
142/261 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni miehesi ei kyllä anteeksiantoa ansaitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/261 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päivitä tilannetta jos jaksat! Tsemppiä, en varmasti osaa kuvitellakkaan kuinka kamala tilanne, mutta koko illan ollut kamala olo tämän öukemisen jälkeen. Mulla myös puolivuotias vauva, jaksamisia :*

Vierailija
144/261 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Oketkos ap palannut kotiin ja miltä tuntuu ja kuinka sujuu?

Vierailija
145/261 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
146/261 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten menee?

Vierailija
147/261 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä tilanne. Pakko kertoo tähän oma tarinani;olen parhaan ystäväni kuopuksen kummi,ollaan kaverin kanssa myös tunnettu se about 30 vuotta ja hänen miehensä muutaman vuoden. Alun alkaenkin tää mies on mun mielestä ollut jotenkin "outo", tai siis mulla on ollut omituinen fiilis hänen seurassaan, ei koskaan mitenkään rento ja tavallinen. Aattelin että kuvittelen kunnes  muutama kuukausi sitten olin kummityttöäni katsomassa ja perheen luona yötä viikonlopun. Kaverini mies halusi koko ajan jutella ja mieluiten kahdestaan ja tuli jotenki tosi lähelle, siis mun "reviirille". Lopulta ystäväni meni nukuttamaan lapsia ja jäin pihalle istumaan miehen kanssa ja juomaan hieman olutta, kaverini liittyisi seuraan kunhan lapset nukahtaa. no tää hänen miehensä siinä sitten käveli taakseni ja laski käden olkapäälleni, hätäännyin ja nykäisin itseni irti, vaihdoin paikkaa, hän tulee perässä ja vetää mut syliinsä, halaa siis. Oli vähän juonu mutta ei humalassa. Olin ihan kauhusta jäykkänä ja sanoin että väsyttää ja lähdin sisälle taloon nukkumaan.Seuraavana päivän lähdin kotiin, ei puhuttu miehen kanssa asiasta, kaikki oli ihan "normaalisti".

Mulla jäi tosi outo maku tuosta, ehkä mies halus vaan halata, ehkä jotain ongelmia mistä en tiedä tms.mutta ei tuntunu normaalilta touhulta. Siitä asti olen vältellyt heillä käymistä mikä on tosi ikävää, paras ystäväni ja rakas kummilapseni kuitenkin.

Mun mielestä ois älytöntä rasittaa kaveriani kertomalla tuosta kun mies ei yrittäny suudella eikä mitään mut tosiaan hyvin epäilyttävä fiilis on tästä kaverin miehestä ja hänen käytöksestään. Ja tässä tulee nyt sitte ero verrattuna sun tapaukseen:en ikinä lähtis hommaan mukaan!!!!Mua on pyydetty pienen ihmisen kummiksi,ystäväni luottaa minuun, ollaan ala-asteelta lähtien oltu parhaat kaverit ja ollaan hautaan saakka jos ei pidempäänki. Minkään miehen ei pitäs merkitä enempää, ei tosiaankaan ole ystävyyden tuhoamisen arvoista, miehiä on maailma täynnä mut hyviä ystäviä ei kasva joka oksalla!!!

Tosi paljon tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle AP mitä ikinä sitten päätätkin!

Vierailija
148/261 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin. Mieheni laukesi juuri peräsuoleeni. Lupasi ettei petä minua enää. Ap.

Vierailija
149/261 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:42"]

Miehen puhelimessa näkyy. Mulla ei, tarkistin ihan vain oman puhelimen osoitekirjasta sen numeron. ap

[/quote]

Missä puhelimessa näkuu myös numero, malli ja merkki?

Vierailija
150/261 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:42"]

Miehen puhelimessa näkyy. Mulla ei, tarkistin ihan vain oman puhelimen osoitekirjasta sen numeron. ap

[/quote]

Missä puhelimessa näkuu myös numero, malli ja merkki?
[/quote] mun Samsung galaxy mikälie s advancessa ainakin. T. Ei ap

Vierailija
151/261 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kummi nainen vai mies?

Vierailija
152/261 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
153/261 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kokenut sen, että löysin lasteni isän esikoisen päältä alasti. Miehen otin takaisin lopulta kauhean kriisin jälkeen, mutta kummiin en pitänyt enää ikinä yhteyttä. Mies kyllä sitten petti myöhemmin muiden kanssa eli olis kannattanut vaan pakata kamat jo silloin, mutta lapsia ajattelin mukamas ja pah!

Vierailija
154/261 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:33"]

Mäkin olen kokenut sen, että löysin lasteni isän esikoisen päältä alasti. Miehen otin takaisin lopulta kauhean kriisin jälkeen, mutta kummiin en pitänyt enää ikinä yhteyttä. Mies kyllä sitten petti myöhemmin muiden kanssa eli olis kannattanut vaan pakata kamat jo silloin, mutta lapsia ajattelin mukamas ja pah!

[/quote]

siis esikoisen kummin, huh mikä virhe!!!

Vierailija
155/261 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:33"]Mäkin olen kokenut sen, että löysin lasteni isän esikoisen päältä alasti. Miehen otin takaisin lopulta kauhean kriisin jälkeen, mutta kummiin en pitänyt enää ikinä yhteyttä. Mies kyllä sitten petti myöhemmin muiden kanssa eli olis kannattanut vaan pakata kamat jo silloin, mutta lapsia ajattelin mukamas ja pah!
[/quote]"esikoisen päältä" ?!!

Vierailija
156/261 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi seuraavat asiat:

- Mihin kuvitteli tilanteen johtavan?

- Mitä kuvitteli sinun tekevän, kun jää kiinni touhuistaan?

- Mitä kuvitteli perheenne ja ystävienne ajattelevan, kun jää kiinni?

- Mihin asti oli valmis menemään kummin kanssa?

- Millä oikeudella hän pilasi teidän esikoisen syntymän tuoman onnen?

- Miten voisit luottaa häneen, kun noin lyhyen isyyden jälkeen on jo tylsistynyt ja valmis uhraamaan perheensä?

- Miten voit ikinä harkita lapsen saamista hänen kanssaan, kun ensimmäinenkin aiheutti jo vieraisiin menemisen (vaikka sitten vaan ihastumisen tasolla).

- Milloin hän aikoo kertoa teoistaan vanhemmilleen/perheelleen.

- Miksi hänen tekemisiin ja sanomisiin pitäisi jatkossa enää luottaa pätkääkään.

- Miten vähän lapsi hänelle merkitsi, kun oli valmis rikkomaan lapsen perheen ihastumisensa vuoksi.

Siinäpä muutama kysymys miehelle.

Vierailija
157/261 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
158/261 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija