Ystäväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelimeen salanimellä
Miehen puhelin soi eilen kun mies oli suihkussa. Katson usein kuka soittaa jos mies ei ole paikalla (esim. jos anoppi soittaa niin vastaan), ja niin tein nytkin. Näytöllä luki tuttu, usein soittava "Jarkko työ". Hiljensin puhelun ja jatkoin telkkarin katselua. Sitten kiinnitin huomiota äänettömällä soivaan puhelimeen ja siinä nimen alla olevaan puhelinnumeroon. Lapsemme kummi on lapsuudenystäväni ja muistan hänen numeronsa ulkoa, ja tämä "Jarkko työ" oli ystäväni numero. Tarkistin vielä omasta puhelimestani järkyttyneenä että en kai ole väärässä. En sanonut miehelle mitään, nyt olen vain hämmentynyt mitä tehdä.
Kommentit (261)
Juu ei lasta mukaan, teidän pitää selvittää asia ihan keskenämme. Eikä lapsen ole hyvä/tarvi nähdä kaikkea. Tsemppiä! Toivottavasti miehellä on pokkaa kertoa totuus. Keskivertoihmisestä kuitenkin näkee onko rehellinen vai ei, joten seuraisin enemmän ilmeitä kuin itse asiaa... Kyllä minä uskon että saatte asian selvitettyä jos haluatte, ja sitten alatte työstämään vain suhdetta paremmaksi. Vauva-aika voi olla hankalaa, mutta ei se ikuisesti kestä! Aika moni hairahtuu silloin jollain lailla (lähinnä miehet), ja se suhdepuoli jää vähemmälle huomiolle.
Hyvä ap...ei tietenkään poikaa voi ottaa mukaan kun teidän aikuisten pitää saada keskustella vakavasti ja varmasti vaikea olla välillä huutamattakin kun voin vain kuvitella kuinka raivona tuollaisesta petoksesta voi olla.
Se että mies ja ystävä/kummi kehtaa edes ajatella suhdetta keskenään on jotain todella itsekästä!
En tiedä pystyisinkö enää mieheen luottamaan ja ystävä/kummi nyt ainakin olisi ehdottomasti ex.
Ole ap kylmän tiukkana ja älä usko paskapuheita vaan pyri selvittämään asia perinpohjin niin sen jälkeen tiedät onko teillä enää yhteistä tulevaisuutta.
Mies jo tavallaan teki valintansa joten nyt on sinun vuorosi tehdä valinta että onko mies enää sinun arvoisesi.
Tapasin kummin ja pantin! T AP:n mies
Oliks sillä joku pantti siis matkassa?
Pistäisin myös sen "YSTÄVÄN" seinää vasten ja vaatisin kunnon selitykset ja sitten antaisin tulla sellaista puhetta että olisi viimeinen varattu ystävänmies jota vokotteli!
Toi on jo niin paha petos ja loukkaus sua kohtaan että on vaikea uskoa että olisit enää koskaan onnellinen miehes kanssa. Tota ei yhden illan keskustelulla unohdeta. Lähes aina se vieras pillu kaduttaa, mutta se on tossa vaiheessa myöhäistä. Lupaan että löydät kyllä uuden.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:35"]
Miehillä on luonnollinen ja normaali tarve ja tehtävä paritella mahdollisimman monen naisen kanssa levitelläkseen geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävänä elämässä on hoitaa lapsia, tehdä voileipiä ja tiskata.
[/quote]
Jos kaikki miehet parittelevat mahdollisimman monen naisen kanssa, jokainen nainen nai todella monen miehen kanssa. Jää tiskit tiskaamatta.
[/quote]
Ja lastenhoito ja voileivät tekemättä kaa!!
Noniin... Menin siis käymään kotona. Mies oli siellä kuin tulisilla hiilillä ja alkoi miltei heti itkeä kun menin sisään. Kertoi että kummi oli lähestynyt tätä n. 2 kk sitten, koska "miehen kanssa on helppo jutella". Olivat sitten käyneet kahvilla. Mies oli tallentanut numeron salanimellä, koska oli huomannut miten mukava oli jutella jonkun ulkopuolisen kanssa, eikä halunnut sitä keskeyttää ja ajatteli että jos saan tietää heidän juttutuokioistaan niin olen mustis ja juttelut olisi juteltu. Ja sitten nämä juttelut oli muuttuneet ihastukseksi... Oli kuulemma sitten ollut imarreltu siitä että joku muu on häneen ihastunut koska on kokenut nyt olevansa vain tylsä koti-isä. Tässä mainittakoon että saa kyllä kotona rakkautta ja hellyyttä ettei ole siitä kiinni että olisi puutteessa. Kovasti vannoi että muutaman kerran olivat halanneet mutta siinä se. Ja että ei enää ikinä puhukaan tuolle naiselle kunhan vain saisi meidät takaisin. Nainen oli kuulemma kysynyt mieheltä onko musta kuulunut. Mikä v-tuttaa mua, mikä raukkis kun ei voi itse puhua mulle!!
Sanoin miehelle että luottamus on aika hukassa just nyt. En halua oikeastaan erota, vaikka nyt olen tosi raivona ja tosi petetty fiilis. Vielä en kotiin mene yöksi, hetki täytyy sulatella ja miettiä tulevaa. Miehelle en sanonut vielä mitään mitä haluan/en halua. Sen sanoin että jos jatkossa tuntuu että ois kiva puhua jollekulle ulkopuoliselle henkilökohtaisia asioita niin jumalauta terapeutit on sitä varten.
AP
Jos haluaa "jutella", ihastuu ja salailee niin eikö mies yhtään ajatellut kuinka käsittämättömän julmaa on että se 2. nainen on juurikin oman vaimon ystävä ja lapsen kummi.
Toivottavasti mies oli rehellinen mutta ehkä kannattaa jutella sen "ystävänkin" kanssa ja saat kuulla hänen versionsa ja sitten poistat ystävän elämästäsi lopullisesti. Miehen kanssa näköjään pitää yhteyksiä VIELÄKIN kun on sinusta kysellyt!
Ehkä saatte miehesi kanssa vielä asiat kuntoon mutta paluuta entiseen ei ole kun luottamus on rikottu.
Hmm. Kyllähän tuo saattaisi tottakin olla. Sinä sen parhaiten tiedät, koska miehesi tunnet ja näit hänen reaktionsa. Puhuiko hän totta ja kertoiko kaiken? Itse olisin niin utelias, että haluaisin ehdottomasti kuulla myös kummin version verratakseni tarinoita. Soittaisin siis kummille ja nostaisin kissan niskanahoista pöydälle.
Kannattaa varmaan antaa jokusen päivän kulua, jotta tiedät, pystytkö antamaan hänelle täydellisesti ja puhtain mielin anteeksi. Puolittainen anteeksianto ei riitä - sellaisesta jää pikku hiljaa kasvava särö kalvamaan suhdetta.
Teillä oli siis 4 kuukautinen lapsi, kun hänen kumminsa päätti ruveta iskemään lapsen isää? Anteeksi nyt, mutta ihan hirveä lutka tuo ex-ystäväsi!! Vihaksi pistää tollaset perheenrikkojah**r*t.
Toivottavasti palaat kertomaan kuulumisia. Tämä ketjusi voi toimia esimerkkinä monelle!
178 jatkaa...
Siis tuo aikahan on usein parisuhteelle aika rankka, kun nukkuminen on kortilla ja seksielämäkin usein suvantovaiheessa. Kummi katsoi tilaisuutensa tulleen. Voi TSIISUS!!!
Minä en ainakaan tässä vaiheessa jättäisi miestä kun pahimmassa tapauksessa mies ja tuo munahaukka-ystävä vielä päätyisi yhteen ja hups (ex)kummi olisikin lapsen ÄITIPUOLI eikä ap pääsisi siitä akasta ikinä eroon!
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:23"]Teillä oli siis 4 kuukautinen lapsi, kun hänen kumminsa päätti ruveta iskemään lapsen isää? Anteeksi nyt, mutta ihan hirveä lutka tuo ex-ystäväsi!! Vihaksi pistää tollaset perheenrikkojah**r*t.
[/quote]
Arvaa vaan miten vihaksi pistää... Naisen kanssa ollaan tunnettu miltei 30 vuotta, mieheni hän on tuntenut n. 3 vuotta (josta ehkä vuoden "tuttavallisemmin"). Olen toki miehelleni vihainen, mutta jostain syystä tälle naiselle vielä enemmän. Olisi hyvä jutella joo tälle naisellekin (kummiksi en häntä enää sano) mutta olen liian raivona. Jos näkisin niin löisin varmaan. AP
Tee nyt hyvä ap sille miehelle selväksi että jos on enää YHDELLÄKÄÄN SANALLA yhteydessä tuohon akkaan niin se oli siinä :(
Kun näköjään puhelimat ainakin käy näiden välillä vielä kuumana kun sinusta on kysellyt?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:27"]
...Olisi hyvä jutella joo tälle naisellekin (kummiksi en häntä enää sano) mutta olen liian raivona. Jos näkisin niin löisin varmaan. AP
[/quote]
Tjoo, mutta silti: älä ajattele häntä vaan itseäsi. Jos harkitset miehen kanssa jatkamista, sun kantsii varmistua siitä, että mies on tosiaan ollut rehellinen. Kummi on tarinan kolmas pyörä, jonka kuulematta jättäminen lohkaisisi kolmasosan lopulisesta totuudesta.
Odota silti siiheksi, että pystyt keskustelun jotakuinkin repeilemättä läpi viemään.
Törkeän kamala ystävä se ämmä kun näin pahasti petti 30 vuoden! ystävyyden jälkeen :O
Ja miten helposti oli mies vietävissä...uskomatonta ja moraalitonta ja ei mitään rajaa.
Sovittiin miehen kanssa että tavataan tänä iltana, katsotaan mitä tulee... Eli nyt tehtävä hieman mieliharjoittelua että pysyy pää kylmänä tänäänkin! Muuten räjähdän vain räkä poskella itkuun ja sen tietää mitä siinä käy, mies lohdutaa ja minä hellyn. Periksi en anna vaan pitää olla kova että mies tajuaa että olen tosissani ja toivottavasti kertoo totuuden. Poikaa en ota mukaan, tiedän miten paljon mies ikävöi lasta, siinäpä kärsii koska on itse tämän aiheuttanut.
AP