Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelimeen salanimellä

Vierailija
14.10.2014 |

Miehen puhelin soi eilen kun mies oli suihkussa. Katson usein kuka soittaa jos mies ei ole paikalla (esim. jos anoppi soittaa niin vastaan), ja niin tein nytkin. Näytöllä luki tuttu, usein soittava "Jarkko työ". Hiljensin puhelun ja jatkoin telkkarin katselua. Sitten kiinnitin huomiota äänettömällä soivaan puhelimeen ja siinä nimen alla olevaan puhelinnumeroon. Lapsemme kummi on lapsuudenystäväni ja muistan hänen numeronsa ulkoa, ja tämä "Jarkko työ" oli ystäväni numero. Tarkistin vielä omasta puhelimestani järkyttyneenä että en kai ole väärässä. En sanonut miehelle mitään, nyt olen vain hämmentynyt mitä tehdä.

Kommentit (261)

Vierailija
61/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:49"]

Trolleja nämä ovat.

[/quote]

Ei ketään, jolla on suhde jätä puhelinta edes suihkun ajaksi!

[/quote]

Ite jätin ihan huoleti. En vaan tallennellut mitää nimiä puhelimeen ja tiettyjen numeroiden tekstiviestit kolahtivat eri lootaan kuin normitekstarit, ilman hälytyksiä toki.

Vierailija
62/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:44"]

Mistä tiedät että tämä on provo?

-Kukaan, kenelle tämä tapahtuisi, ei tulisi nettiin ensimmäiseksi kirjoittelemaan asiasta! :) 

[/quote]

Miksei? Monet muutkin arkielämän asiat jaetaan av:llä. Jos sinä et niin tee, tarkoittaako se sitä ettei kukaan muukaan voi?

[/quote]

Itsekkään en tunnekuohussa ryhtyisi räyhäämään. Ekana faktat ja fiilikset hallintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos onkin niin että kummi ja äijäsi ovatkin järkkäämässä sulle jotain megaylläriä! Siksi on numero laitettu piiloon salanimen taa jottet pääse asoista jyvälle.. Vai onko äijäsi miten ollut aiemmin tekemisissä kummin kanssa? Onko sulla jotain pyöreitä tahi valmistujaisia tulossa?

Vierailija
64/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
65/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

d

Vierailija
66/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
67/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o

Vierailija
68/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

46, sitä suuremmalla syyllä ei soitella illalla kotiin.

Vierailija
69/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:0

Vierailija
70/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu kummi kylään! Sano miehellesi että x kutsutaan teille. Näettekö usein vai miten? Mä varmaan lähettäisin omasta jossain vaiheessa ja tekeytyisin miehekseni. Karmea tilanne jos totta!? Tai seuraavalla suhku kerralla sanoisin et jsrkko soitti sulle mut ei puhunut mitään kun vastasin.

Vierailija
71/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:44"]

Mistä tiedät että tämä on provo?

-Kukaan, kenelle tämä tapahtuisi, ei tulisi nettiin ensimmäiseksi kirjoittelemaan asiasta! :) 

[/quote]

Miksei? Monet muutkin arkielämän asiat jaetaan av:llä. Jos sinä et niin tee, tarkoittaako se sitä ettei kukaan muukaan voi?

[/quote]

Kyllä kuka tahansa voi olla provo jos haluaa. Tämä av on täynnä provoja.  terv. trolli 

Vierailija
72/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taisi ottaa loparit omasta trollistaan..

Vierailija
73/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä miettinyt strategiaa tälle illalle, miten asian hoitaisin. Tuolla joku ehdotti että soittaisin miehen puhelimesta tälle kummille ja niin aattelin tehdä. Sopivasti oma puhelin vetelee viimesiään, toimii välillä vähän niin ja näin. Siinäpä siis loistava syy lainata miehen puhelinta "saanko äkkiä soittaa kaverille, omasta puhelimesta kuuluu niin huonosti?" Sittenpä soittelen tälle kummille, ja huuli pyöreänä miehelle että "mitä, miksi tässä lukee 'Jarkko työ'??" Jatko on toki vielä vähän hakusessa. Todennäköisesti vollotan silmät päästäni, kun olen niin hermoheikko ja ylitunteellinen. Nytkin olen ollut pala kurkussa koko päivän. 

Olen ennenkin ollut hieman mustasukkainen, koska mieheni on välillä kehunut kummia niin paljon. Esim. kun tämä kummi erosi miehestään, mieheni möläytti että 'no mä oonkin aatellut että se mies on liian hyvä X:lle, se kun on aika kuuma!' Hämmennyin silloin tästä kun ei mies yleensä ketään noin kehu, ja toki olin hieman näreissäni kun minun kaveristani noin ajattelee, mutta silloin mies paikkailikin jotain että ei se nyt siitä niin ajattele jne jne. Olisipa se pitänyt tietää. 

AP

Vierailija
74/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:47"]

AP taisi ottaa loparit omasta trollistaan..

[/quote]

Hah, olit muutaman minuutin liian hätäinen. ap

Vierailija
75/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin niin, että laittaisin tekstarin: olen yksin kotona, tuutko käymään nyt heti?

Sitten sanoisin miehelle kovasti haukotellen meneväni nukkumaan.

Odottaisin mitä tapahtuu. Tuleeko kummi, mitä eteisessä puhutaan.

Mutta ensin kyllä tarkistaisin sen numeron kolme kertaa, numero numerolta. Ettei vaan olis työpaikan Jarkko sittenkin!

Vierailija
76/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tulossa mitään juhlapäivää? Synttäreitä, hääpäivää tms? Jos niillä vaikka on sulle joku yllätys suunnitteilla!

Vierailija
77/261 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up! ap?

Vierailija
78/261 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhuu ap, tuu päivittämään tilanne!

Vierailija
79/261 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap. Täällä me edelleen odotellaan.

Vierailija
80/261 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:35"]

Miehillä on luonnollinen ja normaali tarve ja tehtävä paritella mahdollisimman monen naisen kanssa levitelläkseen geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävänä elämässä on hoitaa lapsia, tehdä voileipiä ja tiskata.

[/quote]

Niin tuo on se vanha biologinen malli luola-ajoilta. Mutta ei me naiset enää tuota kaavaa noudateta. Miehet on vielä vähän vanhanaikaisia, kehittyvät muutenkin niin hitaasti.