Ystäväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelimeen salanimellä
Miehen puhelin soi eilen kun mies oli suihkussa. Katson usein kuka soittaa jos mies ei ole paikalla (esim. jos anoppi soittaa niin vastaan), ja niin tein nytkin. Näytöllä luki tuttu, usein soittava "Jarkko työ". Hiljensin puhelun ja jatkoin telkkarin katselua. Sitten kiinnitin huomiota äänettömällä soivaan puhelimeen ja siinä nimen alla olevaan puhelinnumeroon. Lapsemme kummi on lapsuudenystäväni ja muistan hänen numeronsa ulkoa, ja tämä "Jarkko työ" oli ystäväni numero. Tarkistin vielä omasta puhelimestani järkyttyneenä että en kai ole väärässä. En sanonut miehelle mitään, nyt olen vain hämmentynyt mitä tehdä.
Kommentit (261)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:31"] Tee nyt hyvä ap sille miehelle selväksi että jos on enää YHDELLÄKÄÄN SANALLA yhteydessä tuohon akkaan niin se oli siinä :(
Kun näköjään puhelimat ainakin käy näiden välillä vielä kuumana kun sinusta on kysellyt?
[/quote]
Samaa mieltä! Minulla on puoliso pettänyt ja ehtona asian selvittämiselle ja jatkokeskusteluille oli että yhdelläkään sanalla ei enää yhteyttä pidetä, ja jos nainen ottaa yhteyttä mies ilmoittaa siitä heti. Jos saan selville että minun tietämättäni on jotain edes pientäkin viestitelty, asian selvittely lakkaa ja ero on edessä välittömästi.
Miksi siedät yhä jatkuvaa yhteydenpitoa miehen ja häntä selvästi liehittelevän naisen välillä?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:31"] Tee nyt hyvä ap sille miehelle selväksi että jos on enää YHDELLÄKÄÄN SANALLA yhteydessä tuohon akkaan niin se oli siinä :(
Kun näköjään puhelimat ainakin käy näiden välillä vielä kuumana kun sinusta on kysellyt?
[/quote]
Samaa mieltä! Minulla on puoliso pettänyt ja ehtona asian selvittämiselle ja jatkokeskusteluille oli että yhdelläkään sanalla ei enää yhteyttä pidetä, ja jos nainen ottaa yhteyttä mies ilmoittaa siitä heti. Jos saan selville että minun tietämättäni on jotain edes pientäkin viestitelty, asian selvittely lakkaa ja ero on edessä välittömästi.
Miksi siedät yhä jatkuvaa yhteydenpitoa miehen ja häntä selvästi liehittelevän naisen välillä?
[/quote]
Tätä on myös mahdollista testata laittamalla anonyymi sähköpostiviesti tai tekstiviesti prepaidista että ilmoittaako mies todella.
Kyllä homma haisee jos nimi tallenettu phelimeen salanimellä.
Itseä joskus petetty ja koetettu antaa anteeksi-ei siitä koskaan enää tullu mitään.
Karseata kun kummiutta ei voi purkaa, kyllä kirkko on ihan paska kun sitä kummiuta ei voi purkaa.
Sulla on huonoja ihmisiä elämässäsi, sun kaveris on käärme ja ukkos paskahousu.
Ap:llä on varmaan jo verisuoni katkennut päästä...ainakin minulla olisi jos olisi pieni vauva ja tämmöistä paskaa sataisi niskaan! Jos tämä on totta niin kuinka mies ja "kummi" kehtaa????
Jos Jarkolla ja kummilla on suhde.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:31"]
Ap:n oma vika koska meni tonkimaan miehensä henkilökohtaisia asioita (tämä on muuten vastoin lakia ja siitä voi saada kovan tuomion). On parasta, että kaikkea ei sanota ääneen, ei edes puolisolle.
[/quote
Kovan tuomion? Ai että kun naurattaa. Kuinka monta oikeudenkäyntiä löydät googlaamalla? Hyväksy nyt vaan se, että et voi syytellä muita jäädessäsi pettämisestä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:38"]
Siis teidän puhelimissa näkyy soittajan nimi sekä numero, molemmilla?
[/quote]
Samsungissa ainakin näkyy nimi ja numero? Siinä vahvistetussa mallisa ainakin.
Joo, ihan hyvä provo, oli vielä jätetty tällainen takaportti, josta nokkelat tunnistaa provoksi.
[/quote]
Mitä olisi tapahtunut, jos juttu ei olisikaan paljastunut ap:lle? Miehen on ihan turha selittää, että eivät tehneet muuta kuin halailleet, sillä ei kai hän olisi lopettanut suhdetta, jos ap ei olisi sattumalta saanut tietää siitä. Elleivät ole jo panneet, niin seuraavaksi olisivat tehneet senkin.
Ehkä ap:n onkin hyvä kysyä mieheltä mihin hän ajattelin homman johtavan ja kuinka kauan oli valmis peliään pelaamaan. Ja kävikö missään vaiheessa mielessä, että tilanne voi johtaa perheen menetykseen? Oliko tuo salailu ja tapailu perheen menettämisen arvoista?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:48"]
Mitä olisi tapahtunut, jos juttu ei olisikaan paljastunut ap:lle? Miehen on ihan turha selittää, että eivät tehneet muuta kuin halailleet, sillä ei kai hän olisi lopettanut suhdetta, jos ap ei olisi sattumalta saanut tietää siitä. Elleivät ole jo panneet, niin seuraavaksi olisivat tehneet senkin.
[/quote]
Ap, päivitä tilannetta jos jaksat!
Ja vauva-aika on muutenkin niin herkkää aikaa ettei tällaista paskaa toivoisi kenellekään.