Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieni pyyntö puhelinmyyjältä

Vierailija
13.10.2014 |

Kun puhelinmyyjä soittaa, niin voisitko pliiiis kuunnella sen asian ennenkuin lyöt luurin korvaan? Kun meillä on selkeät säännöt siitä, että jos eivpäästä esittämään asiaa, asiakkaalle soitetaan uudelleen niin monta kertaa että kuuntelee. En saa laittaa numeroa pois listalta siis jos itseni esiteltyäni tulee luuri. Ja noin ylipäätään olisi kohteliasta sanoa "minua ei kiinnosta tämä, kiitos hei" ennen puhelimen sulkemista. Teen tätä työkseni, jotta minullakin olisi rahaa ruokaan ja asumiseen, en kiusatakseni sinua. En myöskään valitse soitolleni tahallani sitä hetkeä kun olet syömässä/kaupassa/töissä/lomalla/kiireinen/kipeä/väsynyt. Äläkä käytä kiirettä tekosyynä päästäksesi minusta nopeasti eroon koska silloin sinulle soitetaan uudestaan.

Kiitos.

Kommentit (158)

Vierailija
101/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:04"]

Etkö tajua ettei minua kiinnosta kuunnella mikä se tuote on, kun en sitä osta oli se mikä hyvänsä.

[/quote]

Taidat olla just niitä, jotka sanoo heti puhelun alussa, ettei tilaa mitään, mutta pöksyt märkinä kyselee sitten lopulta kolmattakin lehteä...

[/quote]

Keksi parempi provo.

Vierailija
102/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän aina luurit. Olen pahoillani, ei vain jaksa teitä myyjiä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:04"]

Etkö tajua ettei minua kiinnosta kuunnella mikä se tuote on, kun en sitä osta oli se mikä hyvänsä.

[/quote]

Taidat olla just niitä, jotka sanoo heti puhelun alussa, ettei tilaa mitään, mutta pöksyt märkinä kyselee sitten lopulta kolmattakin lehteä...

[/quote]

Juu, kyllähän se inkontinentti mummo on pöksyt märkinä puhelimessa, kun ei saa sanottua , että nyt kyllä täytyy lopettaa kun pitää lähteä pissalle.

Vierailija
104/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:04"]Minulla ei ole mitään velvollisuutta luovuttaa aikaani satunnaiselle yritykselle. Vaikka joskus tarvitsisinkin lehtitilauksen, en taatusti ostaisi sitä puhelimitse. Soisin koko alan kuolevan Suomesta, en aio sitä rahoillani tukea.

Kaikkein absurdein tilanne tuli eteen opiskeluaikoina. Minulla oli hetken aikaa toiminimi, jolle minulla hädin tuskin oli tarvetta. Joku jantteri soitti ja sanoi haluavansa varmistaa, että toiminimen yhteystiedot olivat ajantasalla jossain yritysrekisterissä. No olihan siellä ties mitä vanhaa osoitetta sun muuta väärin. Lopuksi hän kuittasi, että lähettää sitten tilausvahvistuksen postissa. Aika vikkelään vastasin, että eikö tilausvahvistus edellytä, että ensin tilaisi jotakin? Minähän en aio tilata mitään. Myyjäksi osoittautunut jantteri suuttui ja huusi minulle siitä, miten yritykseni jää täysin pöytälaatikkofirmaksi, ellei sitä markkinoida heidän palvelunsa kautta. Vastasin, että tämä käy minulle loistavasti, jääköön.

Minkähänlainen lasku sieltä olisi tullut, ellei tuohon yhteen lauseeseen olisi ajoissa ehtinyt reagoida? Kummankin aikaa hukattiin 20 minuuttia, minä päätin etten koskaan osta periaatteessakaan mitään puhelimitse jatkossa ja jäipä huijarinkin provikkapalkka (sinänsä onneksi!) siltä päivältä pienemmäksi.
[/quote]

Kallis lasku, jota mahdoton perua ties minkä muka-tilauksen vuoksi. Soittelevat esimerkiksi yhdisten kaikille mahdollisille yhteyshenkilöille ja yrittävät saada heidät lipsauttamaan tilaukseksi tulkittavan lauseen.

Olen itsekin työskennellyt puhelinmyynnissä, joten yritän aina olla mukava ja kohtelias vaikka en mitään ostakaan. Kerran kyllä paloi käpy. Puhelu 1 tuli vanhempieni numeroon ja olin siellä vain sattumalta käymässä. Kuitenkin tiedustelivat minua nimeltä ja selitin sitten (sitkeälle) myyjälle että ei kiitos ja minua ei muuten tästä numerosta kannata tavoitella. Puhelu 2 tuli kännykkääni muutaman sekunnin päästä siitä kun olin lopettanut edellisen puhelun. Kyseessä eri myyjä, mutta täysin sama firma ja tuote. Sanoin ensin naurahtaen että just kieltäydyin ihan tästä samasta tarjouksesta, että ei kiitos ja taisin vähän selittää numerosekaannustakin. Myyjä vain jankkasi jankkasi jankkasi ja lopulta oli pakko sanoa epäystävällinen kiitos ei (jatkoi jankkaamista) ja luuri korvaan.

Ihan hauska tapaus puolestaan oli kun ilmeisen nuori (ja ehkä tuorekin) myyjä soitti ja aloitti puhelun selittämällä että hwidän tietojen mukaan mua kiinnostaisi muoti, hyvinvointi ja puutarhanhoito. Totesin vain nauraen ettei kiinnosta kyllä yhtään! Myyjä meni ihan hämilleen ja alkoi hänkin nauramaan. Totesi vain ettei sitten varmaan kiinnosta nämä meidän lehdetkään ja toivotti hyvät päivänjatkot :)

Vierailija
105/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:22"]

Mulla taas on semmoinen sääntö, että jos alussa huomaan että kyseessä on puhelinmyyjä, sanon heti että en ole tilaamassa mitään mutta kiitos soitosta. Jos myyjä jatkaa tätä niinkumutkumeiänhienotarjous niin laitan tarvittaessa vaikka luurin kiinni. Ei minua oikeasti kiinnosta teidän sääntönne. Eikä minua kiinnosta kuunnella myyntipuhetta kun heti alussa jo kerroin että en ole ostamassa mitään.

[/quote]

Minä teen samoin. Sanon heti, että jos myyt jotain, niin en ole kiinnostunut ostamaan mitään. Tämä ei useinkaan riitä, vaan myyjä jää selittämään jotain, mikä on minusta törkeätä. Siinä ei kunnioiteta yhtään toista ihmistä, vaan itsekkäästi ajetaan omaa agendaa. Sanon heipat ja suljen puhelun. Jos soittaa uudestaan, voin toistaa saman asian loputtomasti. Ei minua haittaa, mutta ihmetyttää miksi myyjät haluavat hukata aikaansa? 

Vierailija
106/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:06"]

Itse kyllä lyön heti luurin korvaan, ja laitan numeron estolistalle.

Edustamallasi yrityksellä ei ole mitään oikeutta yrittää varastaa aikaani markkinointitarkoituksessa.

[/quote]

Ok, tuo estolistalle laitto on hyvä. Mutta miksi lyöt luurin korvaan? Kun esittelen itseni ja kerron mistä on kyse, siihen menee n 15 SEKUNTIA. Sen jälkeen voit kertoa kiinnostaako sinua vai ei koska kysyn sitä. Molemmille jäisi mukavampi mieli kun asiallisestiu kertoisit että et ole ko. tuotteesta/palvelusta kiinnostunut ja kiitos hei. Miksi sinulla on oikeus kohdella puhelinmyyjää kuin arvotonta saastaa?

ap

[/quote]Voi kuule. Suurin osa ei kysy mitään ennen törkeän pitkää monologia, jonka päätteeksi ensimmäinen suunvuoro annetaan asiakkaalle kysymyksellä "miten on, laitetaanko tulemaan?". 

Vierailija
107/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti tulee kriminalisoida ja heti.

Vähintään vuosi vankeutta ja 100€/tunti vahingonkorvauksena niille, joille puheluja on soiteltu olisi oikeudenmukaista.

Jos olette samaa mieltä, antakaa yläpeukkua.

Jos puhelinmyynti on mielestänne O.K. antakaa alapeukkua.

Kiitos jo etukäteen osallistumisesta äänestykseen.

Vierailija
108/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:27"]

Olen pahoillani että olet kohdannut ammattitaidottomia myyjiä.

...

ap

[/quote]

AP, miten kaltaisesi ammattitaitoinen myyjä vastaa, jos pyydän nettiosoitteen missä voin paremmalla hetkellä ja aikaasi säästääkseni tutustua tarjoamasi sopimuksen sisältöön, toimitusehtoihin ja hinnoitteluun? Jos tarjous miellyttää tai haluan lisätietoja tai ehdottaa hintaa, soitan oikein mielelläni takaisin. Puhelimellahan teidät luulisi saavan kiinni.

Osaatko ammattitaitoisena myyjänä googlaamatta kertoa, montako yksityiskohtaa etämyynnissä on saatettava kuluttajan tiedoksi, jotta sopimus voidaan tehdä? Tämä koskee ainoastaan kuluttajamyyntiä ja ainoastaan sen etämyyntimuotoa, eli täsmälleen erikoisalaasi.

Miten hyvin tunnet tuotteesi? Jos myyt lehteä, osaatko ammattitaitoisena myyjänä kertoa levikin, irtonumeromyynnin ja lukijamäärän kehityksen viimeisen 5 vuoden ajalta? Haluan luoda kuvan siitä mihin suuntaan tuotteesi on menossa ja tietysti minua kiinnostaa myös se, mistä jutuista ja ketkä lehden toimittajat viimeisen vuoden ajalta parhaiten muistetaan. Lisäksi minua kiinnostaa missä kunnossa kustantajan talous ja näkymät ovat.

Ja ai niin, jos olet edes osittain edes suunnilleen edes joskus niin reilu myyjä mitä esität, muistat tietysti keskustelussa tuoda esille myös muut samoille markkinoille tarkoitetut lehdet ja kertoa oman näkemyksesi siitä mitä hyvää ja huonoa niissä on verrattuna sillä kertaa edustamaasi tuotteeseen.

Onneksi näitä ammattitaitoisia myyjiä riittää langoilla. Soitellaan!

Vierailija
109/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis taas Sluggylle töitä :D

http://www.sluggy.com/comics/archives/daily/031016

Vierailija
110/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:06"]

Hyvä, kiitos tästä. Pyyntö takaisinpäin: ÄLÄ soita työaikana (normaali toimistoaika), klo 18-19 välillä (olen perheen kanssa ruokapöydässä), klo 21 ja sen jälkeen, koska silloin lapset nukkuu ja VARMASTI tulee luuria korvaan. Ja toinen juttu: opetelkaa esittelemään itsenne kun soitatte, luuria tulee ihan satavarmasti, jos vastaan puhelimeen ja siellä joku tötöpää kysyy ekana, että "onko Tiina puhelimessa?"

[/quote]

Mistä voin tietää juuri sinun rytmisi? Voit olla vastaamatta puhelimene varmaan jos tilanne on sellainen ettet voi puhua?

ap

[/quote]

Ja mistäs minä tiedän ennen vastaamista että olet puhelinmyyjä, etkä asiakkaani töistä, lääkärini, lapseni päiväkodin hoitaja, pomoni tai joku muu jolle haluan tai jolle minun täytyy vastata.

[/quote]

Niin, silloin edelleen toivon sinun kuuntelevan asian (ei varsinaista myyntipuhetta vaan ihan sen millä asialla soitan) ja sitten voit sanoa ettei kiinnosta. Jos sanot vain ettei ole nyt aikaa ja lyöt luurin korvaan tulee uusi soitto, niin se vaan menee kun et ole selvästi sanonut ettei ko. asia kiinnosta. Eli aikaasi säästyy kun sanot asian kuultuasi ettei kiinnosta.

ap
[/quotte]

Ymmärrä nyt ap, ettei minun tarvitse kuulla asiaasi, tietääkseni, että minua EI kiinnosta. Jos siis sanon sinulle, että ei kiinnosta, olipa asia mikä hyvänsä, niin olen siis kertonut, ettei kiinnosta, mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
111/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmarkkinointi pitäisi lailla kieltää. Ei sitä kuriin muuten saada. Säälittää vanhukset, jotka kilttiyttään tilaa kaikenlaista, vaikkeivät tarvitse.
Kun miehen isä oli kuollut, niin oli muuten todella vaikea pääatä eroon jostain huumeidebnkäuttäjiä tukevasta lehtitilauksesta.

Vierailija
112/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 17:04"]Kaikkein absurdein tilanne tuli eteen opiskeluaikoina. Minulla oli hetken aikaa toiminimi, jolle minulla hädin tuskin oli tarvetta. Joku jantteri soitti ja sanoi haluavansa varmistaa, että toiminimen yhteystiedot olivat ajantasalla jossain yritysrekisterissä. No olihan siellä ties mitä vanhaa osoitetta sun muuta väärin. Lopuksi hän kuittasi, että lähettää sitten tilausvahvistuksen postissa. Aika vikkelään vastasin, että eikö tilausvahvistus edellytä, että ensin tilaisi jotakin? Minähän en aio tilata mitään. Myyjäksi osoittautunut jantteri suuttui ja huusi minulle siitä, miten yritykseni jää täysin pöytälaatikkofirmaksi, ellei sitä markkinoida heidän palvelunsa kautta. Vastasin, että tämä käy minulle loistavasti, jääköön.

Minkähänlainen lasku sieltä olisi tullut, ellei tuohon yhteen lauseeseen olisi ajoissa ehtinyt reagoida? Kummankin aikaa hukattiin 20 minuuttia, minä päätin etten koskaan osta periaatteessakaan mitään puhelimitse jatkossa ja jäipä huijarinkin provikkapalkka (sinänsä onneksi!) siltä päivältä pienemmäksi.[/quote]

Nuo luettelokauppiaat ovat yrittäjän syöpä. Ja niistä ei pääse eroon, koska yrittäjällä ei ole oikeutta kieltää myyntipuheluita. Myöskään kuluttajansuojaa ei ole huijareilta suojelemaan, joten etenkin pienyritykset ovat niille huijareille haluttua riistaa.

Minä opin sen kantapään kautta, kun sain yhden paskafirman pyytämättä ja yllättäen kimppuuni. Oikeutta on nyt käyty kahdesti, enkä vieläkään tiedä, onko homma ohi. Mutta senttiäkään en niille maksa, se on varma. Menen vaikka vankilaan mieluummin.

Niin että terveisiä vaan kaikille teille puhelinmyyjille, jotka täällä peräätte potentiaalisilta asiakkailta käytöstapoja. Sen jälkeen, kun minä rupesin saamaan jättiläismäisiä laskuja yritykseltä, jonka kanssa en koskaan tehnyt sopimusta, olen lyönyt luurin kiinni heti, kun ymmärrän, että toisessa päässä on puhelinmyyjä. Ihan sama, millaista tarjousta tyrkytät - minä en periaatteesta ostaa mitään puhelimitse enää koskaan.

Ehkä te ymmärrätte, että jos asiakas sanoo ei, niin se myös tarkoittaa ei. Kaikki eivät ymmärrä. Minä olen käyttänyt yhden puhelinmyyntifirman kanssa tappeluun varmaan satoja työtunteja, ja se riittää hyvin tälle elämälle. En enää koskaan ota sitä riskiä, että mitään puhelimessa sanomaani voitaisiin edes vahingossa ymmärtää myöntymiseksi kauppaan.

Vierailija
113/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo luettelokauppiaat tarkistavat tietoja keskuksesta ja sitten lähettävät laskun. Mä hoidan sitä oman työni ohessa. Kerran luulin, etten mennyt lankaan, kun oli varoitettu, mutta myyjä sanoi lähettävänsä materiaalia - lähetti laskun ja kun ilmoitettiin ettei ole tuotetta tilattu, saimme vahvistuksen tilauksen perumisesta. Meni sentään läpi. Meillä on tosiaan vielä puhelinkeskus, vaikka aika harva siihen soittaa, myyjät enimmäkseen. Edustajien soitot on välillä kuitenkin tervetulleita, koska heidän käynneistään on joskus hyötyäkin, mutta mieluiten keskuksen kautta, niin tiedän yhdistää kenen alueeseen kuuluu. Nykyään sanon yritysnumerokauppiaille, jotka yrittävät tarkistaa tietoja, että minulla ei ole lupa antaa mitään tietoja luetteloihin. Yksi myyjä meni tuosta ihan sekaisin ja löi luurin korvaan, oli kai opetettu, että tuolla tavalla saa huijattua kauppoja. Se on aivan valtava määrä työaikaa, mitä noihin yrittänumerokauppiaisin menee ja välillä soittavat kolmekin kertaa viikossa. Yleisin tapa huijata on "tarkistamme nämä meidän tiedot", vaikka mitään voimassaolevaa sopimusta ei ole. Luettelokauppiaalla työ ei ole rehellistä työtä ja jos joku kysyy, olisiko parempi että olisi työttömänä, kyllä, parempi on että olet työtön kuin huijari. 

Vierailija
114/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:13"]

Minullakin olisi pieni pyyntö. Kun sanon että en tilaa, niin uskoisitte kerrasta ettei tarvitse alkaa jankkaamaan selvää asiaa. Tuputtamalla tai "argumentoimalla" ei minulle ole koskaan myyty mitään :)

[/quote]

Siinä on vain sellainen juju, että todella moni kääntää päänsä sen ensimmäisen ein jälkeen. Kiukuttele siis niille, joiden ei ei olekkaan ei, vaan ehkä. Miksi luulet, että jankkausta tapahtuu? Koska se MYY!

T. Joskus puhelinmyyntityötä tehnyt, eikä enää tarvitse

Vierailija
115/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:36"]Olin itse puhelinmyyjänä ja minusta oli paljon parempi, että "asiakas" sanoo heti puhelun alussa, ettei ole kiinnostunut. Säästää molempien aikaa. Paljon vittumaisempaa on ladella koko myyntipuhe ja saada sen jälkeen luuria korvaan tms.   [/quote] Koko myyntipuhetta en olekaan pyytänyt kuuntelemaan. Vain alun että voin poistaa asiakkaan listalta "tarjous ei kiinnosta" -syyllä. ap

[/quote]

Ja sinäkö et älyä, että ei varmaan kiinnostanut jos se "asiakas" lyö sulle luurin korvaan?
[/quote]

Taidat olla vähän... Kun sanotaan, ettei MIKÄÄN tilaaminen kiinnosta, kalsareista käsiaseeseen, niin turha sitä tuotettakaan on kuulla....

Vierailija
116/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota..puhelinmyyjä kyseli miksi vastaan puhelimeen, jos en voi puhua..vastaus tähän eli kun näen jonkun soittavan ja näkyy vain numero, niin vastaan siksi, että haluan varmistaa, ettei minulle soiteta sairaalasta ( 3 hyvin läheistä sairaalassa hoidossa)..ymärrätkö tämän puhelinmyyjä ??

Vierailija
117/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:13"]

Minullakin olisi pieni pyyntö. Kun sanon että en tilaa, niin uskoisitte kerrasta ettei tarvitse alkaa jankkaamaan selvää asiaa. Tuputtamalla tai "argumentoimalla" ei minulle ole koskaan myyty mitään :)

[/quote]

Sama juttu!

Vierailija
118/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:22"] [quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:11"] [quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:06"] Hyvä, kiitos tästä. Pyyntö takaisinpäin: ÄLÄ soita työaikana (normaali toimistoaika), klo 18-19 välillä (olen perheen kanssa ruokapöydässä), klo 21 ja sen jälkeen, koska silloin lapset nukkuu ja VARMASTI tulee luuria korvaan. Ja toinen juttu: opetelkaa esittelemään itsenne kun soitatte, luuria tulee ihan satavarmasti, jos vastaan puhelimeen ja siellä joku tötöpää kysyy ekana, että "onko Tiina puhelimessa?" [/quote]   Mistä voin tietää juuri sinun rytmisi? Voit olla vastaamatta puhelimene varmaan jos tilanne on sellainen ettet voi puhua?   ap [/quote]   Ja mistäs minä tiedän ennen vastaamista että olet puhelinmyyjä, etkä asiakkaani töistä, lääkärini, lapseni päiväkodin hoitaja, pomoni tai joku muu jolle haluan tai jolle minun täytyy vastata. [/quote]   Niin, silloin edelleen toivon sinun kuuntelevan asian (ei varsinaista myyntipuhetta vaan ihan sen millä asialla soitan) ja sitten voit sanoa ettei kiinnosta. Jos sanot vain ettei ole nyt aikaa ja lyöt luurin korvaan tulee uusi soitto, niin se vaan menee kun et ole selvästi sanonut ettei ko. asia kiinnosta. Eli aikaasi säästyy kun sanot asian kuultuasi ettei kiinnosta.   ap [/quotte] Ymmärrä nyt ap, ettei minun tarvitse kuulla asiaasi, tietääkseni, että minua EI kiinnosta. Jos siis sanon sinulle, että ei kiinnosta, olipa asia mikä hyvänsä, niin olen siis kertonut, ettei kiinnosta, mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

[/quote]

Melkein jokainen kohtaamani puhelinmyyjä sanoo, että ei ole myymässä mitään. Sen sijaan hän aloittaa pitkän myyyntipuheen, jota ei pysty katkaisemaan sanomalla ettei osta mitään tai että ei kiinnosta. Kokeiltu on. Tässä keväälläkin minulle soitti joku, alkoi selittämään ilmaisnäytteitään ja muuta. Sanoin yllä olevan ohjeen mukaisen "Ei kiinnosta". Ja kuinka kävikään? "Kuinkassää voit olla varma ettei suaa kiinnosta kunnet säää edes kuuuunnnellu mitä mullla on asiaa?" Täytyy tunnustaa, että olin tämän jälkeen yksi niistä ikävistä asiakkaista, joka huusi (totuudenmukaisesti) puhelimeen: "Mulla on täällä lähiomainen justiinsa kuollut, lapsi on huutanut koko aamun, olen vielä yövaatteissa enkä ole syönyt aamiaista, joten ei todellakaan kiinnosta." Tämän jälkeen löin luurin kiinni. Sanoisin että puhelinmyyjätkin voisivat vähän nykyistä tarkemmin kuunnella, milloin asiakasta ei kiinnosta, mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? :)

Vierailija
119/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni osa viestistä ohi. Luin huonosti mihin vastasin, mutta eiköhän viesti tullut perille.

Vierailija
120/158 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pyyntö puhelinmyyjälle: vedäpä villu korvillesi.