Täysi-ikäinen tytär harrastaa yhdenillanjuttuja
Pikkusiskonsa kertoi. Itse en noita hyväksy, mutta onko mitään tehtävissä. Tyttö on 20 ja asuu omassa asunnossa. Ei tässä varmaan voi muuta kuin yrittää puhua.
Kommentit (114)
Täysi-ikäisen tyttären seksielämä ei kuulu sinulle millään tavalla.
Mitä ihmettä minä juuri luin? Ihan kuin jostain viime vuosisadan alkupuolelta nämä jutut, joissa naisella ei saisi olla vapautta käyttää omaa ruumistaan miten haluaa. Ja nämä ihme huora- ja jakorasialeimat, mitä ihmettä... Olen itse 40 v eikä omassa lähipiirissäni ainakaan tuommoisia vanhakantaisia käsityksiä ole, asun Helsingissä joten lieneekö jossain muualla päin sitten näitä joiden mielestä naisen pitää olla siveyden sipuli ja korkeintaan parisuhteessa seksi on sallittua?
Mä olen harrastanut elämässäni irtosuhteita jonkun verrankin, koska olen liian erakko parisuhteisiin, mutta haluan silloin tällöin seksiä. Kun sitä haluan, menen ja pokaan itselleni kumppanin jostain siististä ravintolasta. Sitten hoidetaan se panetus alta pois ja lähdetään omille teilleen aamulla. Hyvä homma, kun tautien ja raskauksien ehkäisystä huolehditaan.
Ja aikuisen ihmisen yhdenillan juttuihin ei äiti kyllä pysty puuttumaan mitenkään. Yrittämällä puuttua saa aikaan aina jonkinlaisen suhteen huononemisen. Joko tytär alkaa aktiivisesti kapinoida tai sitten vaan ei kerro enää mitään asioistaan vaan katsoo helpommaksi valehdella äidilleen.
Niin, tässä nyt tulee se esille, että ne omat juoksut pidetään ihan omana tietona. Se mistä ei tiedä, ei voi vahingoittaa.
Nainen on naiselle susi. Ja nainen joka huorittelee ja lutkittelee muita on sovinisti, joka tuo ääneen ilmi oman sivistymättömyytensä. Miten yksinkertainen täytyy olla, että kuvittelee juuri itsellä olevan oikeus määritellä moraali? Se että kuvittelee muiden seksielämän olevan sitä, että huonoissa itsetunnoissa jaetaan reikää lassukoille, kertoo vain karua kieltä kirjoittajan omasta seksielämästä.
T. 1 kpl seksikumppaneita
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"]Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?
[/quote]
Voi luoja :DDD
[/quote] No voi luoja teidän kaksikymppisten kanssanne. Kuvittelette että ollaan nyt niiin aikuisia ja pannaan joka yö eri kundien kaa.
[/quote]
Onkohan täällä vanhukset kateellisia nuorille naisille, jotka saa komeita miehiä ja munaa enemmän ku pyytääkään, kun taas nämä dinosaurusten isovanhemmat vaan kateellisina vierestä kahtelevat ja kuuntelevat. :D
Kyllä mä vaan sinkkuna mieluummin harrastan irtosuhteita kuin vakiinnun huonoon kumppaniin!! Ilman seksiäkää en tod ala elelee!
[/quote] Juu, aina ollaan niin kateellisia pikkuhoroille. On aina oltu. Tämäkin kuuluu teidän ikäänne, että pannaan ja pannaan ja luullaan että kaikki muut on kateellisia :) Oivoi. Eli sinun elämässäsi on vain joko seksiä useiden eri miesten kanssa tai huono suhde ilman seksiä. Itse olen kuullut myös hyvästä suhteesta jossa on seksiä, nimittäin vain sen yhden ja ainoan kanssa. Vituttaako kun et itse ole sellaista tavannut? No, ei prostituoidut yleensäkään saa miestä, vahinkolapsia vain. ;)
[/quote]
Voi kuule kultapieni. Haukut nyt hiukan väärää puuta pikkuhoroksi. ;) Vai ootko ollu ilman munaa jo pidemmän aikaa?
Mulla on muutama ns. vakkari seksikumppani joiden kanssa nussitaan ilman parisuhteen kahleita ja voin sanoa, että elämäni on enemmän kuin mallillaan! :) Ja ikääkin on jo pikkuisen enemmän mitä sinä kuvittelet sen olevan. ;)
[/quote] Aijaha, nyt päästin jo tälle muruttelu ja kultapienittely-linjalle :) Mukavaa. Onneksi mulla on ihana ja rakastava mies, enkä sentään nelikymppisenä joudu enää etsimään juoppoja yhden illan juttuja seurakseni joka helvetin ilta. Olet siis vanhempi mitä luulin, ainakin väität niin. Kirjoitustesi perusteella olet kyllä ihan teinin tasolla, samoin käytöksesi. Olet jopa sitoutumiskammoinen, kun mainistit parisuhteen kahleet. Voi sua reppanaa kun ei miestäkään löydy. Jakelet pilluasi juopoille baarin vessassa vielä nytkin. Mahtaa olla kurja elämä, vaikka koitatkin netissä uskotella muille kultapienittelyllä että elämäsi on enemmän kuin mallillaan. Eihän kaltaisiasi ihmisiä voi muuta kuin sääliä. Ja ei, en ole jäänyt munasta paitsi. Mutta seksissä on tärkeää myös rakkaus ja että se tapahtuu juuri
sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan. Mutta sitähän sinä tuskin vielä ymmärrät :)
[/quote]
Ja sinäkö kuvittelet olevas keski-iän lähettyvillä? Teksteistäsi voi päätellä jotain ihan muuta, kun ekana alat haukkumaan pikkuhoroksi ja prostituoiduksi. Oletko todellakin aikuinen vai sittenkin vain katkera teini?
Kato ku sähän saat musta kuvitella mitä ikinäs haluat, mä vaan tiiän oman elämäni asiat himpun verran paremmin. Ja pikku juttu, sun arvaukses meni mönkää pahemmin ku osaat arvatakaa. ;) Mut mitäpä muutakaa odottaa keski-iän kriisissä vellovalta katkeralta eukolta, joka munaa nähny viimeksi kaupan kanamunahyllyn kohilla.
Toki, ihan rauhassa saat mua haukkumalla yrittää omaa egoas kohotella, mun mielestä teet itsestäsi vain todellisen idiootin. Mut anna tulla vaan, muruseni! ;) Kyllä mä kestän.
[/quote] Koitapa muru päättää jo. Ensin sanot että olen teini, sitten että olen keski-iän kriisissä olevalta katkeralta eukolta. Ymmärrän, kyllä ne mielialat vaihtelee tossa iässä usein, mut hei, mä tiedän monia jotka on sun tilanteessa! :) Omakin arvauksesi meni aikalailla mönkään. Olen jo useampaan otteeseen sanonut, että olen rakkauden- ja seksintäytteisessä parisuhteessa. Toki sinäkin saat kuvitella tietäväsi minun elämästäsi niin paljon kuin haluat, mutta todellisuus on kuitenkin toinen. Olet muutenkin aika ristiriitainen, sanot ensin yhtä ja sitten toista ja viesteistäsi on hankalaa ottaa pointti, jos sitä nyt ylipäätään on, esille.
Itsekin haukut ja arvostelet elämääni jatkuvasti, vaikka et siitä mitään tiedä.
[/quote]
Missä iässä? Kerrohan nyt toki, minkä ikäiseksi minut kuvittelet. Kuvittelet myös edelleen tietäväsi minusta jotain. Olen sinulle pikkuhuora ja prostituoitu, mitäs seuraavaksi? Teini, keksitkö vielä muuta?
Kova tyttö olet haukkumaan ja mollaamaan, mutta täysin sokea olet käytöksellesi. En ymmärrä mikä tarve sinulla on haukkua ja koitta arvostella elämääni. Onko omasi noin huonolla jamalla, että pitää yrittää näyttää oman elämän olevan parempaa kuin pikkuhuoralla?
Sä saat mun puolesta elää vaikka nunnaluostarissa, mua kun ei sun seksielämäs kiinnosta, mut sua näyttää kiinnostavan mun seksielämä ehkä jopa liikaakin? En tajua. Jos oma elämäsi on niin täydellistä ja hienoa, miksi haukut minun elämääni? Tai siis sinun minulle kuvittelemaa elämääni.
En sulle ala erittelemään mun elämäni sisältöä, koska sehän ei sinua kiinnosta vaan haluat ainoastaan pönkittää omaa egoasi ja elämääsi haukkumalla muita.
Kateutta ilmassa sinun puoleltasi ja paljon.
[/quote] En ala ikääsi enää arvailemaan, kun kerta kiellät kaiken. Niin, minä aloin kuvittelemaan tietäväni sinusta jotain, mutta ihan samaahan sinä itsekin teet. Olet nimitellyt minua katkeraksi eukoksi, joka ei ole munaa nähnyt kuin viimeksi kaupan kananmunahyllyillä. Eli kuvittelet tietäväsi minusta jotain JA arvostelet sekä minua että elämääni.
Mikä pikkuhuora ja prostituoitu?
Myönnän, oli typerää mennä huutelemaan jakista ja muuta, mutta siltä aloituksen tyttö vaikutti. Ja täällä av-palstalla kun on kaikkien helppo huudella mitä vain, niin myös sinun.
Oma elämäni ei ole kovinkaan huonossa jamassa, mutta uskon sen olevan kypsempi kuin niillä, joilla ei ole vakituista suhdetta ja hyppäävät sängystä toiseen.
Kyllä suakin näytti ainakin eilen vielä mun seksielämä kiinnostaa, kun sitä kovillakin sanoilla arvostelit. Eiköhän tämä haukkuminen ja mollaaminen ole ollut molemminpuolista, ja pyytäisin nyt omalta osaltani anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"]Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?
[/quote]
[/quote] No voi luoja teidän kaksikymppisten kanssanne. Kuvittelette että ollaan nyt niiin aikuisia ja pannaan joka yö eri kundien kaa.
[/quote]
Onkohan täällä vanhukset kateellisia nuorille naisille, jotka saa komeita miehiä ja munaa enemmän ku pyytääkään, kun taas nämä dinosaurusten isovanhemmat vaan kateellisina vierestä kahtelevat ja kuuntelevat. :D
Kyllä mä vaan sinkkuna mieluummin harrastan irtosuhteita kuin vakiinnun huonoon kumppaniin!! Ilman seksiäkää en tod ala elelee!
[/quote] Juu, aina ollaan niin kateellisia pikkuhoroille. On aina oltu. Tämäkin kuuluu teidän ikäänne, että pannaan ja pannaan ja luullaan että kaikki muut on kateellisia :) Oivoi. Eli sinun elämässäsi on vain joko seksiä useiden eri miesten kanssa tai huono suhde ilman seksiä. Itse olen kuullut myös hyvästä suhteesta jossa on seksiä, nimittäin vain sen yhden ja ainoan kanssa. Vituttaako kun et itse ole sellaista tavannut? No, ei prostituoidut yleensäkään saa miestä, vahinkolapsia vain. ;)
[/quote]
Voi kuule kultapieni. Haukut nyt hiukan väärää puuta pikkuhoroksi. ;) Vai ootko ollu ilman munaa jo pidemmän aikaa?
Mulla on muutama ns. vakkari seksikumppani joiden kanssa nussitaan ilman parisuhteen kahleita ja voin sanoa, että elämäni on enemmän kuin mallillaan! :) Ja ikääkin on jo pikkuisen enemmän mitä sinä kuvittelet sen olevan. ;)
[/quote] Aijaha, nyt päästin jo tälle muruttelu ja kultapienittely-linjalle :) Mukavaa. Onneksi mulla on ihana ja rakastava mies, enkä sentään nelikymppisenä joudu enää etsimään juoppoja yhden illan juttuja seurakseni joka helvetin ilta. Olet siis vanhempi mitä luulin, ainakin väität niin. Kirjoitustesi perusteella olet kyllä ihan teinin tasolla, samoin käytöksesi. Olet jopa sitoutumiskammoinen, kun mainistit parisuhteen kahleet. Voi sua reppanaa kun ei miestäkään löydy. Jakelet pilluasi juopoille baarin vessassa vielä nytkin. Mahtaa olla kurja elämä, vaikka koitatkin netissä uskotella muille kultapienittelyllä että elämäsi on enemmän kuin mallillaan. Eihän kaltaisiasi ihmisiä voi muuta kuin sääliä. Ja ei, en ole jäänyt munasta paitsi. Mutta seksissä on tärkeää myös rakkaus ja että se tapahtuu juuri
sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan. Mutta sitähän sinä tuskin vielä ymmärrät :)
[/quote]
Ja sinäkö kuvittelet olevas keski-iän lähettyvillä? Teksteistäsi voi päätellä jotain ihan muuta, kun ekana alat haukkumaan pikkuhoroksi ja prostituoiduksi. Oletko todellakin aikuinen vai sittenkin vain katkera teini?
Kato ku sähän saat musta kuvitella mitä ikinäs haluat, mä vaan tiiän oman elämäni asiat himpun verran paremmin. Ja pikku juttu, sun arvaukses meni mönkää pahemmin ku osaat arvatakaa. ;) Mut mitäpä muutakaa odottaa keski-iän kriisissä vellovalta katkeralta eukolta, joka munaa nähny viimeksi kaupan kanamunahyllyn kohilla.
Toki, ihan rauhassa saat mua haukkumalla yrittää omaa egoas kohotella, mun mielestä teet itsestäsi vain todellisen idiootin. Mut anna tulla vaan, muruseni! ;) Kyllä mä kestän.
[/quote] Koitapa muru päättää jo. Ensin sanot että olen teini, sitten että olen keski-iän kriisissä olevalta katkeralta eukolta. Ymmärrän, kyllä ne mielialat vaihtelee tossa iässä usein, mut hei, mä tiedän monia jotka on sun tilanteessa! :) Omakin arvauksesi meni aikalailla mönkään. Olen jo useampaan otteeseen sanonut, että olen rakkauden- ja seksintäytteisessä parisuhteessa. Toki sinäkin saat kuvitella tietäväsi minun elämästäsi niin paljon kuin haluat, mutta todellisuus on kuitenkin toinen. Olet muutenkin aika ristiriitainen, sanot ensin yhtä ja sitten toista ja viesteistäsi on hankalaa ottaa pointti, jos sitä nyt ylipäätään on, esille.
[/quote]
Missä iässä? Kerrohan nyt toki, minkä ikäiseksi minut kuvittelet. Kuvittelet myös edelleen tietäväsi minusta jotain. Olen sinulle pikkuhuora ja prostituoitu, mitäs seuraavaksi? Teini, keksitkö vielä muuta?
Kova tyttö olet haukkumaan ja mollaamaan, mutta täysin sokea olet käytöksellesi. En ymmärrä mikä tarve sinulla on haukkua ja koitta arvostella elämääni. Onko omasi noin huonolla jamalla, että pitää yrittää näyttää oman elämän olevan parempaa kuin pikkuhuoralla?
Sä saat mun puolesta elää vaikka nunnaluostarissa, mua kun ei sun seksielämäs kiinnosta, mut sua näyttää kiinnostavan mun seksielämä ehkä jopa liikaakin? En tajua. Jos oma elämäsi on niin täydellistä ja hienoa, miksi haukut minun elämääni? Tai siis sinun minulle kuvittelemaa elämääni.
En sulle ala erittelemään mun elämäni sisältöä, koska sehän ei sinua kiinnosta vaan haluat ainoastaan pönkittää omaa egoasi ja elämääsi haukkumalla muita.
[/quote] En ala ikääsi enää arvailemaan, kun kerta kiellät kaiken. Niin, minä aloin kuvittelemaan tietäväni sinusta jotain, mutta ihan samaahan sinä itsekin teet. Olet nimitellyt minua katkeraksi eukoksi, joka ei ole munaa nähnyt kuin viimeksi kaupan kananmunahyllyillä. Eli kuvittelet tietäväsi minusta jotain JA arvostelet sekä minua että elämääni.
Myönnän, oli typerää mennä huutelemaan jakista ja muuta, mutta siltä aloituksen tyttö vaikutti. Ja täällä av-palstalla kun on kaikkien helppo huudella mitä vain, niin myös sinun.
Oma elämäni ei ole kovinkaan huonossa jamassa, mutta uskon sen olevan kypsempi kuin niillä, joilla ei ole vakituista suhdetta ja hyppäävät sängystä toiseen.
Kyllä suakin näytti ainakin eilen vielä mun seksielämä kiinnostaa, kun sitä kovillakin sanoilla arvostelit. Eiköhän tämä haukkuminen ja mollaaminen ole ollut molemminpuolista, ja pyytäisin nyt omalta osaltani anteeksi.
[/quote]
Ohis, mutta oletko aivan sokea omalle käytöksellesi? Solvaat ihmisiä pikkuhoroiksi ja lutkiksi pelkästään sillä tiedolla, että he ovat harrastaneet sitoumuksetonta seksiä? Ja edelleen pidät täysin objektiivisena faktana, että ihminen joka ei näin tee, on tasapainoisempi ja kypsempi ja ilmeisesti kaikin puolin parempi. Etkö näe, että jos yhdenillanjuttuihin jotain sosiaalista stigmaa liittyykin, sen aiheuttavat juuri sinunkaltaisesi tuomitsevat ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:42"]Ei helv..sentään että ihmisten sisälukutaito on kateissa. Sinä sitoutunut yhden käden pillu, eiköhän se tullut selväksi, että pidät itseäsi ylimaallisen parempana muita ja naisia jotka harrastavat seksiä muiden kuin puolison kanssa lutkina. Sama se mitä vakuuttelet sillä heikko ymmärryksesi taso ja herneiden veto hanuriisi on täällä tullut konservatiivis-vanhoillisen kantasi sekä tympeän asenteesi myötä jo lukuisia kertoja ilmi. Kokemattoman kanssasisartesi kerhon huorahaukkumispuheiden myötä toivotan teille ahdasmielisille anaalitapeille yhtä surkeaa loppuelämää mitä luonteenlaatunne. Kerran ette osaa lauseita lukea ilman väärinymmärrystä niin ymmärtäkää tuo kirjaimellisesti sanasta sanaan.
[/quote] Mikä sitoutunut yhden käden pillu? Olen kylläkin sitoutunut, mutta mikä ihmeen yhden käden pillu?
Kyllä, pidän itseäni parempana kuin ne, jotka harrastavat seksiä muiden kuin puolison kanssa. Tarkoitat tällä siis, että näillä tytöillä on puoliso ja he pettävät harrastamalla seksiä muiden kuin puolison kanssa? Pidän minua pettäjiä parempina, aivan oikein. Itse siis petät ja se on mielestäsi hyväksyttävä teko?
Jospa kertoisit, mitä kohtaa en ymmärtänyt etkä vain jankkaisi ja jankkaisi siitä miten heikko ymmärys minulla on. Enkä pidä pettämisen vastustamista kovinkaan konservatiivisvanhoillisena.
Tämä "kokemattomien kanssasirtasesi kerho" pisti silmään. Ei kokemattomuutta mitata seksikumppaneiden määrästä. Tai no, jos haluaa vertailla eri kulleja niin kyllä se kokemus eri kullien ulkonäöstä tulee toki tutuksi. Voin sanoa itseäni kokeneeksi, koska olemme mieheni kanssa kokeilleet monia eri jutuja. Minulle se, mitä kaikkea on tehnyt sängyssä, on kokeneen merkki.
Etkä sinäkään paljoa viisaammaltavaikuta, kun katsoo omaa tekstiäsi haukkumasanoineen ja arvosteluineen.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:42"]
Ei helv..sentään että ihmisten sisälukutaito on kateissa. Sinä sitoutunut yhden käden pillu, eiköhän se tullut selväksi, että pidät itseäsi ylimaallisen parempana muita ja naisia jotka harrastavat seksiä muiden kuin puolison kanssa lutkina. Sama se mitä vakuuttelet sillä heikko ymmärryksesi taso ja herneiden veto hanuriisi on täällä tullut konservatiivis-vanhoillisen kantasi sekä tympeän asenteesi myötä jo lukuisia kertoja ilmi. Kokemattoman kanssasisartesi kerhon huorahaukkumispuheiden myötä toivotan teille ahdasmielisille anaalitapeille yhtä surkeaa loppuelämää mitä luonteenlaatunne. Kerran ette osaa lauseita lukea ilman väärinymmärrystä niin ymmärtäkää tuo kirjaimellisesti sanasta sanaan.
[/quote]
Joudun komplimentoimaan hauskinta loukkausta ikinä. Kertakaikkisen mainio tuo "toivotan teille ahdasmielisille anaalitapeille yhtä surkeaa loppuelämää mitä luonteenlaatunne" :D Meinasin hukkua teemukiini. t. lutka
[/quote] Pidät yleensäkin loukkauksia hauskoina? En sinullekaan sitten hääppöistä loppuelämää toivota.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:42"] Ei helv..sentään että ihmisten sisälukutaito on kateissa. Sinä sitoutunut yhden käden pillu, eiköhän se tullut selväksi, että pidät itseäsi ylimaallisen parempana muita ja naisia jotka harrastavat seksiä muiden kuin puolison kanssa lutkina. Sama se mitä vakuuttelet sillä heikko ymmärryksesi taso ja herneiden veto hanuriisi on täällä tullut konservatiivis-vanhoillisen kantasi sekä tympeän asenteesi myötä jo lukuisia kertoja ilmi. Kokemattoman kanssasisartesi kerhon huorahaukkumispuheiden myötä toivotan teille ahdasmielisille anaalitapeille yhtä surkeaa loppuelämää mitä luonteenlaatunne. Kerran ette osaa lauseita lukea ilman väärinymmärrystä niin ymmärtäkää tuo kirjaimellisesti sanasta sanaan. [/quote]
Joudun komplimentoimaan hauskinta loukkausta ikinä. Kertakaikkisen mainio tuo "toivotan teille ahdasmielisille anaalitapeille yhtä surkeaa loppuelämää mitä luonteenlaatunne" :D Meinasin hukkua teemukiini. t. lutka [/quote] Pidät yleensäkin loukkauksia hauskoina? En sinullekaan sitten hääppöistä loppuelämää toivota.
[/quote]
No sitä en epäile. Varmaan ampuisit suoraan kadulla, jos et joutuisi vankilaan moisesta. Ilmeisesti elät muiden alistamisesta generoituvalla vihalla.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"]Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nii, onhan se nyt toki lievempää sinun haukkua minut pikkuhuoraksi ja prostituoiduksi kun taas mun letkautus sun munan näkemiseen kananmunahyllyllä. Suhteellisuudentajusi on jossain, missä lie mustassa aukossa.
Sinä aloitit haukkumisen ja vingut kun vastasin kaltaisellasi alhaisella ja todella nololla tavalla takaisin. Etkö kestäkään samaa kohtelua mitä muille annat?
Jos olisin aikuinen, antaisin sinulle anteeksi, mutta sanotaanko näin, että sinun käytöksesi on ollut jo ekasta viestistäsi lähtien todella törkeää. Anteeksipyyntösi on minun silmissäni vain nolo yritys saada oma sädekehä kiillotetuksi. Jatkossa kanttaisi sinunkin miettiä ensin 10 min ENNEN kuin painat "Lähetä"-namikkaa. Netissä on helppo huudella, mutta sinä vedit kyllä niin alta lipan. Sinä kritisoit mun tekstejäni, vaan sokeus on iskenyt omien tekstiesi suhteen pahemman kerran.
Korjaa käytöstäsi täällä ja lopeta ihmisten haukkuminen vain saadaksesi itsellesi mukamas paremman mielen.
Tyttösi tekee osansa Suomen miesten eteen. Mitä sinä olet tehnyt?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:08"]Tyttösi tekee osansa Suomen miesten eteen. Mitä sinä olet tehnyt?
[/quote]
Päivän paras <3 kiitos tästä piristyksestä.
Terveisin joku muu
Voitteko lainata noita viestejä niin että ei tule 10 kpl viestejä mukaan vaan esimerkiksi vain viimeisin? Hankala lukea keskusteluanne.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:32"]
[/quote] Kenen mielestä noin? Naiset syyttäköön itseään, jos noin ajattelevat. Miehet taas yleensä suhtautuvat tosiasiassa tuollaisiin panomiehiin piiloaggressiivisella kateudella, mutta tämä liittyy enemmän "vientiin" kuin kaatamiseen itseensä, sillä jokainenhan haluaisi olla naisten keskuudessa haluttu. Tietenkin pitää kuitenkin naureskella kehuvaan sävyyn, ettei kateellisuus paljastu. [/quote] Niin? Vaan silti nainen jolla on useita seksikumppaneita on miesten silmissä jakorasia, huora yms. On ihan turha selitellä miesten käytöstä jotenkin parempana tms, koska kummatkin sukupuolet saavat nauttia seksistä, myös naiset. Ja jos jonkun ukon mielestä nainen jolla on useita seksikumppaneita on jakorasia niin sehän on miehiltäkin sitten vain kateutta, eikö?
[/quote]
Et siis tajunnut, että useimmat miehetkään eivät arvosta miehiä, jotka paneskelevat holtittomasti ympäriinsä. Sitä ei vaan ole tapana sanoa, koska se olisi helppo leimata kateellisen miehen puheiksi.
[/quote]
Tajusin kyllä, vaan sinä et minun tekstiäni? Edelleenkin, mikä oikeuttaa äijät (jopa kateudenkin pelossa) kehumaan toisiaan, mutta naisia haukutaan yhteen ääneen?!
Saatanan kaksinaamaista touhua teilt ukoilt. Säälittävää ja munatonta toimintaa.