Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi-ikäinen tytär harrastaa yhdenillanjuttuja

Vierailija
12.10.2014 |

Pikkusiskonsa kertoi. Itse en noita hyväksy, mutta onko mitään tehtävissä. Tyttö on 20 ja asuu omassa asunnossa. Ei tässä varmaan voi muuta kuin yrittää puhua.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:07"]Voi jeesuksen perse teidän saakelin pyhäpillujen kanssa! Tämä palsta on aivan käsittämätön mesta, ei voi muuta sanoa :D

On normaalia 20-30 kymppisenä elää ja kokeilla, paljon parempi kun sitten avioliitossa herätä elämättömään elämään viiskymppisenä, kokemattomana ja haikailla jotain mitä ei ollut. Katkeroitua vielä siitä, nehän niitä on joilla suurin vaahto lentää suupielestä.

Oikeasti, kenenkään vanhemmalla EI ole mitään oikeutta puuttua lastensa seksielämään, hyi hitto. Te ette ole lapsenne ja on sairasta olla kiinnostunut jälkikasvun yksityisasioista! Nainen ei ole lutka ilmaisemalla seksuaalisuuttaan. Sen tuomitsevat sen sijaan ovat käsittämättömän typeriä.

Jokainen jolla on ollut vain yksi kumppani on todella jäävi arvioimaan kenenkään seksielämää.
[/quote]

Voihan sitä viisikynppisenäkin erota ja alkaa kerätä kokemuksia. Silloin on järkikin mukana ehkä eri tavalla kuin kaksikymppisellä.

Vierailija
2/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"]Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?
[/quote]

Voi luoja :DDD
[/quote] No voi luoja teidän kaksikymppisten kanssanne. Kuvittelette että ollaan nyt niiin aikuisia ja pannaan joka yö eri kundien kaa.
[/quote]

Onkohan täällä vanhukset kateellisia nuorille naisille, jotka saa komeita miehiä ja munaa enemmän ku pyytääkään, kun taas nämä dinosaurusten isovanhemmat vaan kateellisina vierestä kahtelevat ja kuuntelevat. :D
Kyllä mä vaan sinkkuna mieluummin harrastan irtosuhteita kuin vakiinnun huonoon kumppaniin!! Ilman seksiäkää en tod ala elelee!
[/quote] Juu, aina ollaan niin kateellisia pikkuhoroille. On aina oltu. Tämäkin kuuluu teidän ikäänne, että pannaan ja pannaan ja luullaan että kaikki muut on kateellisia :) Oivoi. Eli sinun elämässäsi on vain joko seksiä useiden eri miesten kanssa tai huono suhde ilman seksiä. Itse olen kuullut myös hyvästä suhteesta jossa on seksiä, nimittäin vain sen yhden ja ainoan kanssa. Vituttaako kun et itse ole sellaista tavannut? No, ei prostituoidut yleensäkään saa miestä, vahinkolapsia vain. ;)
[/quote]

Voi kuule kultapieni. Haukut nyt hiukan väärää puuta pikkuhoroksi. ;) Vai ootko ollu ilman munaa jo pidemmän aikaa?
Mulla on muutama ns. vakkari seksikumppani joiden kanssa nussitaan ilman parisuhteen kahleita ja voin sanoa, että elämäni on enemmän kuin mallillaan! :) Ja ikääkin on jo pikkuisen enemmän mitä sinä kuvittelet sen olevan. ;)
[/quote] Aijaha, nyt päästin jo tälle muruttelu ja kultapienittely-linjalle :) Mukavaa. Onneksi mulla on ihana ja rakastava mies, enkä sentään nelikymppisenä joudu enää etsimään juoppoja yhden illan juttuja seurakseni joka helvetin ilta. Olet siis vanhempi mitä luulin, ainakin väität niin. Kirjoitustesi perusteella olet kyllä ihan teinin tasolla, samoin käytöksesi. Olet jopa sitoutumiskammoinen, kun mainistit parisuhteen kahleet. Voi sua reppanaa kun ei miestäkään löydy. Jakelet pilluasi juopoille baarin vessassa vielä nytkin. Mahtaa olla kurja elämä, vaikka koitatkin netissä uskotella muille kultapienittelyllä että elämäsi on enemmän kuin mallillaan. Eihän kaltaisiasi ihmisiä voi muuta kuin sääliä. Ja ei, en ole jäänyt munasta paitsi. Mutta seksissä on tärkeää myös rakkaus ja että se tapahtuu juuri
sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan. Mutta sitähän sinä tuskin vielä ymmärrät :)
[/quote]

Ja sinäkö kuvittelet olevas keski-iän lähettyvillä? Teksteistäsi voi päätellä jotain ihan muuta, kun ekana alat haukkumaan pikkuhoroksi ja prostituoiduksi. Oletko todellakin aikuinen vai sittenkin vain katkera teini?
Kato ku sähän saat musta kuvitella mitä ikinäs haluat, mä vaan tiiän oman elämäni asiat himpun verran paremmin. Ja pikku juttu, sun arvaukses meni mönkää pahemmin ku osaat arvatakaa. ;) Mut mitäpä muutakaa odottaa keski-iän kriisissä vellovalta katkeralta eukolta, joka munaa nähny viimeksi kaupan kanamunahyllyn kohilla.

Toki, ihan rauhassa saat mua haukkumalla yrittää omaa egoas kohotella, mun mielestä teet itsestäsi vain todellisen idiootin. Mut anna tulla vaan, muruseni! ;) Kyllä mä kestän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:38"]Voi kuule. Jos olisit minun äitini niin olisit saanut sydärin jos olisit kuullut minun touhuistani. Tuon ikäinen tietää kyllä ehkäisyn tärkeyden jne, eikä todellakaan kaipaa moraalisaarnaa äidiltään. Reagoisitko samalla tavalla jos kyse olisi tuon ikäisestä miehestä? Tuskin. Seksi on ihanaa, anna tyttäresi harrastaa sitä niin paljon kuin haluaa. [/quote] Liika seksi kymmenien eri miesten kanssa tekee tytöstä lutkan. Jakiksen. Mutta sellainen maine sinullakin siis oli? Ja sama meno jatkuu sulla nyt nelkytvitosena?

[/quote]

Niin ja miehillehän se on ihan OK panna vaikka joka ilta uutta naista? Oi elämä. Mikä siinä on, että jos nainen ei halua parisuhdetta just nyt heti vaan olla vapaa niin sitten ollaankin lutkia ja jakiksia? Miehille vastaava on jokin palkinto, todistus siitä kuinka miehistä miestä ollaan? Eiköhän se ole jokaisen oma asia kuinka usean ja kenen kanssa harrastaa seksiä, jos ei satuta tai loukkaa muita sillä. 

Vierailija
4/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää olla hiljaa ja antaa toisen elää omaa elämäänsä. Idiootti.

Vierailija
5/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäisen lapsesi tekemiset eivät taida oikeastaan kuulua sinulle niin kauan kuin hänen toiminnastaan ei ole hänelle itselleen tai kellekään muulle välitöntä ja huomattavaa vaaraa. Vanhempien "kuuluukin" arvostella joitain lastensa valintoja, mutta kun sitä elämää ei voi toisen puolesta elää niin parempi että keskityt vain oman elämäsi elämiseen.

Vierailija
6/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:22"]You never know what it is like to walk in another shoes.

Paheksunta ilmaisee aina syvällä sisimmässä olevaa kateutta tai kokemusta jota on vailla, ymmärtämättömyyttä toisten valintoja kohtaan elää kuten haluaa. Järkyttävää minkälaisia naisia täällä huorittelemassa, hävetkää. Ei ihme miten naisilla on vaikeaa ystävyyssuhteet kun tämmöistä meininkiä äideiltä tyttärille ja toisia kohtaan. Raivoa ja vihaa, kuvottavaa.

Pitääkin siis ilmaista asia teille menevällä tavalla kun asiallinen keskustelu ei ole mahdollista. Useimmat teistä ovat synnyttäneet aivonsa lastensa ohella kun huorittelu ja törkeä nimittely kuuluu sanavaraston ykkössanoihin (veikkaan että myös sektiovastaisuus kumpuaa tässä sakissa kuin sika säkissä).

Eipä ihme ettette muille kelpaakaan kuin yhdelle ukolle. Seksuaalisuus käsitteenä taitaa olla teille hyvin vaikea aihe, suosittelen vakavaa itsetutkiskelua. Voittehan sitä sanoa omaavanne upean seksielämän jos kokemus rajoittuu yhteen ihmiseen. Voihan se paskakin olla hyvää kun ei paremmasta tiedä. Terve vaan ja itkekää sitten kun kirjoittelette palstalle kun mies petti, miten on mahdollista jne.
[/quote] Minulta löytyy itsekunnioitusta, enkä koe tarvetta jaella värkkiäni monelle miehelle. Minulle riittää yksi, ihana mies jonka kanssa rakastamme toisiamme. Ei ole kyse siitä etten kelpaisi. Näin 30-40-vuotiaana ei vaan ole mitään tarvetta paneskella ympäriinsä, kun on löytänyt sen oikean. Aika epäreilua alkaa väittämään että ei kelpaisi muille. Miksi edes pitäisi kelvata muille? Ei ole tapana meillä pettää tai pyörittää useampaa miestä samaan aikaan. Ja tämä kelpaaminen tarkoittaa sinulle ilmeisesti että kelpaako pillu. Joo, mun pillu kelpaa miehelle ja myös minä itse kelpaan. Eimmikään ihme ettette kelpaa miehille MUUTAKUIN seksiin.

Todella oudot käsitykset sinulla on parisuhteesta ja seksistä, täytyy sanoa. Olen harrastanut seksiä useamman kuin yhden ihmisen kanssa ja tiedän varsin hyvin mitä on hyvä seksi, vaikka pystyn laskemaan seksikumppanini yhden käden sormilla. Mielestäsi pitäisi siis pettää, jotta saisi tietää mitä se hyvä seksi on? Eiköhän jokainen määrittele itse sen, mitä on hyvä seksi. Hyvä seksi on sitä, mikä tuntuu hyvälle molemmista. Siihen ei tosiaan välttämättä tarvitse muutakuin 1-2 kumppania.

Enkä kyllä ihan ymmärrä, miten av-palstalla itkeminen miehen pettämisestä liittyy tähän. Mieskö pettäisi sen takia, ettei naisella ole kymmeniä seksikumppaneita?

Vierailija
7/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo aikaisemmin puhuneet ehkäisystä? Esim. että uuden kumppanin kanssa kannattaa ehdottomasti käyttää kondomia. Jos ette ole, niin vähän myöhäistähän se on nyt alkaa valistaa...

Vierailija
8/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?

Vierailija
9/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"]Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?
[/quote]

Vierailija
10/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita harrastuksia

Vierailija
11/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"]Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?
[/quote]

[/quote] No voi luoja teidän kaksikymppisten kanssanne. Kuvittelette että ollaan nyt niiin aikuisia ja pannaan joka yö eri kundien kaa.
[/quote]

Onkohan täällä vanhukset kateellisia nuorille naisille, jotka saa komeita miehiä ja munaa enemmän ku pyytääkään, kun taas nämä dinosaurusten isovanhemmat vaan kateellisina vierestä kahtelevat ja kuuntelevat. :D
Kyllä mä vaan sinkkuna mieluummin harrastan irtosuhteita kuin vakiinnun huonoon kumppaniin!! Ilman seksiäkää en tod ala elelee!
[/quote] Juu, aina ollaan niin kateellisia pikkuhoroille. On aina oltu. Tämäkin kuuluu teidän ikäänne, että pannaan ja pannaan ja luullaan että kaikki muut on kateellisia :) Oivoi. Eli sinun elämässäsi on vain joko seksiä useiden eri miesten kanssa tai huono suhde ilman seksiä. Itse olen kuullut myös hyvästä suhteesta jossa on seksiä, nimittäin vain sen yhden ja ainoan kanssa. Vituttaako kun et itse ole sellaista tavannut? No, ei prostituoidut yleensäkään saa miestä, vahinkolapsia vain. ;)
[/quote]

Voi kuule kultapieni. Haukut nyt hiukan väärää puuta pikkuhoroksi. ;) Vai ootko ollu ilman munaa jo pidemmän aikaa?
Mulla on muutama ns. vakkari seksikumppani joiden kanssa nussitaan ilman parisuhteen kahleita ja voin sanoa, että elämäni on enemmän kuin mallillaan! :) Ja ikääkin on jo pikkuisen enemmän mitä sinä kuvittelet sen olevan. ;)
[/quote] Aijaha, nyt päästin jo tälle muruttelu ja kultapienittely-linjalle :) Mukavaa. Onneksi mulla on ihana ja rakastava mies, enkä sentään nelikymppisenä joudu enää etsimään juoppoja yhden illan juttuja seurakseni joka helvetin ilta. Olet siis vanhempi mitä luulin, ainakin väität niin. Kirjoitustesi perusteella olet kyllä ihan teinin tasolla, samoin käytöksesi. Olet jopa sitoutumiskammoinen, kun mainistit parisuhteen kahleet. Voi sua reppanaa kun ei miestäkään löydy. Jakelet pilluasi juopoille baarin vessassa vielä nytkin. Mahtaa olla kurja elämä, vaikka koitatkin netissä uskotella muille kultapienittelyllä että elämäsi on enemmän kuin mallillaan. Eihän kaltaisiasi ihmisiä voi muuta kuin sääliä. Ja ei, en ole jäänyt munasta paitsi. Mutta seksissä on tärkeää myös rakkaus ja että se tapahtuu juuri
sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan. Mutta sitähän sinä tuskin vielä ymmärrät :)
[/quote]

Ja sinäkö kuvittelet olevas keski-iän lähettyvillä? Teksteistäsi voi päätellä jotain ihan muuta, kun ekana alat haukkumaan pikkuhoroksi ja prostituoiduksi. Oletko todellakin aikuinen vai sittenkin vain katkera teini?
Kato ku sähän saat musta kuvitella mitä ikinäs haluat, mä vaan tiiän oman elämäni asiat himpun verran paremmin. Ja pikku juttu, sun arvaukses meni mönkää pahemmin ku osaat arvatakaa. ;) Mut mitäpä muutakaa odottaa keski-iän kriisissä vellovalta katkeralta eukolta, joka munaa nähny viimeksi kaupan kanamunahyllyn kohilla.

Toki, ihan rauhassa saat mua haukkumalla yrittää omaa egoas kohotella, mun mielestä teet itsestäsi vain todellisen idiootin. Mut anna tulla vaan, muruseni! ;) Kyllä mä kestän.
[/quote] Koitapa muru päättää jo. Ensin sanot että olen teini, sitten että olen keski-iän kriisissä olevalta katkeralta eukolta. Ymmärrän, kyllä ne mielialat vaihtelee tossa iässä usein, mut hei, mä tiedän monia jotka on sun tilanteessa! :) Omakin arvauksesi meni aikalailla mönkään. Olen jo useampaan otteeseen sanonut, että olen rakkauden- ja seksintäytteisessä parisuhteessa. Toki sinäkin saat kuvitella tietäväsi minun elämästäsi niin paljon kuin haluat, mutta todellisuus on kuitenkin toinen. Olet muutenkin aika ristiriitainen, sanot ensin yhtä ja sitten toista ja viesteistäsi on hankalaa ottaa pointti, jos sitä nyt ylipäätään on, esille.

Itsekin haukut ja arvostelet elämääni jatkuvasti, vaikka et siitä mitään tiedä.

Vierailija
12/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"]Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Ja vielä piti lisätä, että itsekin ilmeisesti jotain mielihyvää saat että arvailet ensin teiniksi ja sitten katkeraksi ja kriisiseksi eukoksi, joka ei ole munaa nähnyt kuin viimeksi kaupan hyllyillä. No, miltä nyt tuntuu? Pääsitkö purkamaan pahaa oloasi jo tarpeeksi? :)

Vierailija
13/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne naiset saa nussia siinä missä miehetkin... kummankaan tekemisissä ei pitäisi olla moralisoitavaa.  

Vierailija
14/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:38"]Voi kuule. Jos olisit minun äitini niin olisit saanut sydärin jos olisit kuullut minun touhuistani. Tuon ikäinen tietää kyllä ehkäisyn tärkeyden jne, eikä todellakaan kaipaa moraalisaarnaa äidiltään. Reagoisitko samalla tavalla jos kyse olisi tuon ikäisestä miehestä? Tuskin. Seksi on ihanaa, anna tyttäresi harrastaa sitä niin paljon kuin haluaa. [/quote] Liika seksi kymmenien eri miesten kanssa tekee tytöstä lutkan. Jakiksen. Mutta sellainen maine sinullakin siis oli? Ja sama meno jatkuu sulla nyt nelkytvitosena?

[/quote]

Niin ja miehillehän se on ihan OK panna vaikka joka ilta uutta naista? Oi elämä. Mikä siinä on, että jos nainen ei halua parisuhdetta just nyt heti vaan olla vapaa niin sitten ollaankin lutkia ja jakiksia? Miehille vastaava on jokin palkinto, todistus siitä kuinka miehistä miestä ollaan? Eiköhän se ole jokaisen oma asia kuinka usean ja kenen kanssa harrastaa seksiä, jos ei satuta tai loukkaa muita sillä. 
[/quote] Mistäs sä nyt nämä miehet vetäisit tähän, niistä en maininnut sanallakaan. Ei heti tarvitse alkaa martsata.

Vierailija
15/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Jos olisit minun äitini niin olisit saanut sydärin jos olisit kuullut minun touhuistani. Tuon ikäinen tietää kyllä ehkäisyn tärkeyden jne, eikä todellakaan kaipaa moraalisaarnaa äidiltään. Reagoisitko samalla tavalla jos kyse olisi tuon ikäisestä miehestä? Tuskin. Seksi on ihanaa, anna tyttäresi harrastaa sitä niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
16/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:10"]

[/quote]

No kukahan tässä idiootti on? Toisen elämää ei määrätä, ei edes oman lapsensa, jos tämä on täysi-ikäinen. Äiti voi kuitenkin ilmaista huolensa ja esittää toiveen, että tytär huolehtii kondomeista ja käyttää harkintaa sen suhteen kenen matkaan lähtee. Ja käyttää alkoholia hallitusti. Tällainen toiminta ei ole idioottimaista, se on ihan normaalia äidin huolta. Ja kyllä tytärkin sen varmaan ymmärtää. Hän tekee kuitenkin ratkaisunsa valintansa itse.

Vierailija
17/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:10"]

[/quote]

No kukahan tässä idiootti on?
[/quote]

No ap.

Vierailija
18/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä, että yhden yön jutut kuuluvat automaattisesti nuoren aikuisen elämään, mutta yllättävän moni parikymppinen niitä muutaman kerran kokeilee ja silti he ovat tai heistä tulee täyspäisiä järkeviä aikuisia. Suhteet saattavat olla elämässä vaihe, joka menee ohi, eikä tämä vaihe elämässä tee kenestäkään huonompaa ihmistä.

Vierailija
19/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä yhden illan jutut ole mitään positiivista, ei pojille eikä tyttärille. Ei ole oikeen turvallista toimintaa. En ole mikään seksinvastainen tiukkapipo, mut mun mielestä se on sellainen juttu että mielummin jollain tapaa pitäisi tuntea se toinen osapuoli. Ei ole pakko olla mikään parisuhde, mutta ei kuitenkaan mistää baarista löydetty satunnainen henkilö. Mikään ehkäisy ei suojaa kokonaan taudeilta, kondomin kanssakin vaihtuu sen verran ruumiinnesteitä että tauteja se ei kokonaan estä.

Vierailija
20/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:09"]

Pikkusiskonsa kertoi. Itse en noita hyväksy, mutta onko mitään tehtävissä. Tyttö on 20 ja asuu omassa asunnossa. Ei tässä varmaan voi muuta kuin yrittää puhua.

[/quote]

Minkä niminen, missä päin Suomea?

t. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi