Millainen ihminen maalittaa pakkomielteisesti poliitikkoja?
Kommentit (18)
Kuka ja ketkä maalittavat ja ketä?
Kun sanot maalittaminen niin mitä tarkoitat sillä?
Yleensä ovat nykyään Putinin trolleja. Tili kaapattu ja tarinaa suolletaan Pietarista.
Vierailija kirjoitti:
Persu.
Sieltä se jankuttaja saapui.
Ihan sama minulle kuka jaksaa ja mitä, mutta politiikan tekeminen kuuluisi jättää poliitikoille. Meidän muiden kuuluisi istua katsomossa ja vaikuttaa vain äänestämällä.
Nyt monista äänestäjistä on tullut puolueiden rakkikoiria, jotka räksyttää muille ihan kaikesta ja välittämättä tekeekö oma puolue ihan samaa.
Poliittinen riippumattomuus pitäisi olla jokaisen mielessä joka ei saa rahaa jonkun riveissä olemisesta. Nyt vasemmisto ja oikeisto on vuoronperään surkeita ja kauhea fanilauma juoksee perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu.
Itse olen kiinnittänyt persujakattajien tapaan maalittaa ihmisiä. Toimittajista alkaen. He eivät edes uskalla enää kirjoittaa persuista objektiivisesti. Ja jos sanon tämän mielipiteeni, se ei ole maalittamista. En yllytä ketään mihinkään
Pettynyt, epäonnistunut ja katkera ihminen. Syntipukiksi keplaa kuka tahansa (paitsi tyyppi itse). Poliitikot ovat helppoja kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minulle kuka jaksaa ja mitä, mutta politiikan tekeminen kuuluisi jättää poliitikoille. Meidän muiden kuuluisi istua katsomossa ja vaikuttaa vain äänestämällä.
Nyt monista äänestäjistä on tullut puolueiden rakkikoiria, jotka räksyttää muille ihan kaikesta ja välittämättä tekeekö oma puolue ihan samaa.
Poliittinen riippumattomuus pitäisi olla jokaisen mielessä joka ei saa rahaa jonkun riveissä olemisesta. Nyt vasemmisto ja oikeisto on vuoronperään surkeita ja kauhea fanilauma juoksee perässä.
Ja monista poliitikoistakin on tullut rakkikoiria, jotka räksyttävät somessa ja muissa medioissa ihan tavallisille "katsomossa" oleville ihmisille milloin mistäkin syystä...
Poliitikot ovat ansainneet sen valheillaan ja virheillään.
Vierailija kirjoitti:
Persu.
Ei, nimenomaan vasurit ne täälläkin ovat jatkuvasti toistelemassa tiettyjä nimiä. Samanlaista mustamaalausta harrastaa valtamedia tiettyjen henkilöiden kohdalla. Sitten kun ne ammutaan niin sinäkään tuskin pystyt pitelemään psykoottista riemuasi. Vasurilla on aina verenmaku suussa.
Semmoinen joka luulee oikeasti vaikuttavansa johonkin. Yleensä joko nuori +-20v tai henkisesti lapseksi jäänyt keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu.
Itse olen kiinnittänyt persujakattajien tapaan maalittaa ihmisiä. Toimittajista alkaen. He eivät edes uskalla enää kirjoittaa persuista objektiivisesti. Ja jos sanon tämän mielipiteeni, se ei ole maalittamista. En yllytä ketään mihinkään
Se että toimittajat eivät kirjoita sinun mielipiteittesi mukaisia juttuja ei ole ongelma yhteiskunnan tasolla millään tavalla.
He toteuttavat perustuslaissamme ja kansainvälisissä ihmisoikeussopimuksissa taattua lehdistön- ja sananvapauttaan.
Voit aivan hyvin ohittaa ne jutut jotka eivät sinua miellytä.
Samaa ihmettelen vaikka Elon Muskin kohdalla... Mahtoiko Einstein olla samanlaisten syytösten kohteena mediassa silloin?
Jos kiinnität yhtään huomiota niin ne aiheet tulee aine uutisista. Kysy toimittajalta nujsi niitä kiinostaa politiikon puuhat. Näin on kai ollut aina.
Vihervassarit. Eivät normaalit ihmiset.
Vasemmistolla ei ole oikeasti mitään tarjottavaa. Ainoa, mihin ne pystyvät on muiden haukkuminen ja nykytilanteen surkuttelu, vaikka ne ovat itse sen holtittomalla talous- ja mmuuttopolitiikallaan aiheuttaneet!
Ennen seuraavia vaaleja ne yrittävät liehuttaa jotakin vappusatasta taas ja hölmöläiset käyvät koukkuun!
Psykoottinen. Ihmetyttää kuinka joku jaksaa täälläkin jankuttaa politiikkaa aamusta iltaan, joka ikinen päivä. Ei normaali ja tasapainoinen ihminen tee niin.