Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi-ikäinen tytär harrastaa yhdenillanjuttuja

Vierailija
12.10.2014 |

Pikkusiskonsa kertoi. Itse en noita hyväksy, mutta onko mitään tehtävissä. Tyttö on 20 ja asuu omassa asunnossa. Ei tässä varmaan voi muuta kuin yrittää puhua.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tyttäresi rakastaa kovaa kyrpää kuten minäkin. Kai nainenkin saa himojaan tyydyttää?

Vierailija
62/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:45"]

Olen itse tuon tyttären ikäinen ja mielestäni myös ihme horoilua. Huono itsekunnioitus jos suostuu joksikin kiertopalkinnoksi ja häpeäisin silmät päästäni jos minusta puhuttaisiin jonkun "panona" vastaavien horomiesten välisissä keskusteluissa.

[/quote]

Jotkut meistä naisista nauttivat seksistä :) Harmi jos sinä et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:45"]

Olen itse tuon tyttären ikäinen ja mielestäni myös ihme horoilua. Huono itsekunnioitus jos suostuu joksikin kiertopalkinnoksi ja häpeäisin silmät päästäni jos minusta puhuttaisiin jonkun "panona" vastaavien horomiesten välisissä keskusteluissa.

[/quote]

No mutta mitä ajattelisit, jos äitisi tulisi kyselemään seksielämästäsi ja ehkäisystäsi, kun selkeästi itse tiedät, mitä sänkyysi tahdot ja mitä et? t. 15

Vierailija
64/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"]Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?
[/quote]

Voi luoja :DDD
[/quote] No voi luoja teidän kaksikymppisten kanssanne. Kuvittelette että ollaan nyt niiin aikuisia ja pannaan joka yö eri kundien kaa.
[/quote]

Onkohan täällä vanhukset kateellisia nuorille naisille, jotka saa komeita miehiä ja munaa enemmän ku pyytääkään, kun taas nämä dinosaurusten isovanhemmat vaan kateellisina vierestä kahtelevat ja kuuntelevat. :D
Kyllä mä vaan sinkkuna mieluummin harrastan irtosuhteita kuin vakiinnun huonoon kumppaniin!! Ilman seksiäkää en tod ala elelee!
[/quote] Juu, aina ollaan niin kateellisia pikkuhoroille. On aina oltu. Tämäkin kuuluu teidän ikäänne, että pannaan ja pannaan ja luullaan että kaikki muut on kateellisia :) Oivoi. Eli sinun elämässäsi on vain joko seksiä useiden eri miesten kanssa tai huono suhde ilman seksiä. Itse olen kuullut myös hyvästä suhteesta jossa on seksiä, nimittäin vain sen yhden ja ainoan kanssa. Vituttaako kun et itse ole sellaista tavannut? No, ei prostituoidut yleensäkään saa miestä, vahinkolapsia vain. ;)
[/quote]

Voi kuule kultapieni. Haukut nyt hiukan väärää puuta pikkuhoroksi. ;) Vai ootko ollu ilman munaa jo pidemmän aikaa?
Mulla on muutama ns. vakkari seksikumppani joiden kanssa nussitaan ilman parisuhteen kahleita ja voin sanoa, että elämäni on enemmän kuin mallillaan! :) Ja ikääkin on jo pikkuisen enemmän mitä sinä kuvittelet sen olevan. ;)
[/quote] Aijaha, nyt päästin jo tälle muruttelu ja kultapienittely-linjalle :) Mukavaa. Onneksi mulla on ihana ja rakastava mies, enkä sentään nelikymppisenä joudu enää etsimään juoppoja yhden illan juttuja seurakseni joka helvetin ilta. Olet siis vanhempi mitä luulin, ainakin väität niin. Kirjoitustesi perusteella olet kyllä ihan teinin tasolla, samoin käytöksesi. Olet jopa sitoutumiskammoinen, kun mainistit parisuhteen kahleet. Voi sua reppanaa kun ei miestäkään löydy. Jakelet pilluasi juopoille baarin vessassa vielä nytkin. Mahtaa olla kurja elämä, vaikka koitatkin netissä uskotella muille kultapienittelyllä että elämäsi on enemmän kuin mallillaan. Eihän kaltaisiasi ihmisiä voi muuta kuin sääliä. Ja ei, en ole jäänyt munasta paitsi. Mutta seksissä on tärkeää myös rakkaus ja että se tapahtuu juuri
sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan. Mutta sitähän sinä tuskin vielä ymmärrät :)
[/quote]

Ja sinäkö kuvittelet olevas keski-iän lähettyvillä? Teksteistäsi voi päätellä jotain ihan muuta, kun ekana alat haukkumaan pikkuhoroksi ja prostituoiduksi. Oletko todellakin aikuinen vai sittenkin vain katkera teini?
Kato ku sähän saat musta kuvitella mitä ikinäs haluat, mä vaan tiiän oman elämäni asiat himpun verran paremmin. Ja pikku juttu, sun arvaukses meni mönkää pahemmin ku osaat arvatakaa. ;) Mut mitäpä muutakaa odottaa keski-iän kriisissä vellovalta katkeralta eukolta, joka munaa nähny viimeksi kaupan kanamunahyllyn kohilla.

Toki, ihan rauhassa saat mua haukkumalla yrittää omaa egoas kohotella, mun mielestä teet itsestäsi vain todellisen idiootin. Mut anna tulla vaan, muruseni! ;) Kyllä mä kestän.
[/quote] Koitapa muru päättää jo. Ensin sanot että olen teini, sitten että olen keski-iän kriisissä olevalta katkeralta eukolta. Ymmärrän, kyllä ne mielialat vaihtelee tossa iässä usein, mut hei, mä tiedän monia jotka on sun tilanteessa! :) Omakin arvauksesi meni aikalailla mönkään. Olen jo useampaan otteeseen sanonut, että olen rakkauden- ja seksintäytteisessä parisuhteessa. Toki sinäkin saat kuvitella tietäväsi minun elämästäsi niin paljon kuin haluat, mutta todellisuus on kuitenkin toinen. Olet muutenkin aika ristiriitainen, sanot ensin yhtä ja sitten toista ja viesteistäsi on hankalaa ottaa pointti, jos sitä nyt ylipäätään on, esille.

Itsekin haukut ja arvostelet elämääni jatkuvasti, vaikka et siitä mitään tiedä.
[/quote]

Missä iässä? Kerrohan nyt toki, minkä ikäiseksi minut kuvittelet. Kuvittelet myös edelleen tietäväsi minusta jotain. Olen sinulle pikkuhuora ja prostituoitu, mitäs seuraavaksi? Teini, keksitkö vielä muuta?
Kova tyttö olet haukkumaan ja mollaamaan, mutta täysin sokea olet käytöksellesi. En ymmärrä mikä tarve sinulla on haukkua ja koitta arvostella elämääni. Onko omasi noin huonolla jamalla, että pitää yrittää näyttää oman elämän olevan parempaa kuin pikkuhuoralla?
Sä saat mun puolesta elää vaikka nunnaluostarissa, mua kun ei sun seksielämäs kiinnosta, mut sua näyttää kiinnostavan mun seksielämä ehkä jopa liikaakin? En tajua. Jos oma elämäsi on niin täydellistä ja hienoa, miksi haukut minun elämääni? Tai siis sinun minulle kuvittelemaa elämääni.
En sulle ala erittelemään mun elämäni sisältöä, koska sehän ei sinua kiinnosta vaan haluat ainoastaan pönkittää omaa egoasi ja elämääsi haukkumalla muita.
Kateutta ilmassa sinun puoleltasi ja paljon.

Vierailija
65/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"]Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?
[/quote]

[/quote] No voi luoja teidän kaksikymppisten kanssanne. Kuvittelette että ollaan nyt niiin aikuisia ja pannaan joka yö eri kundien kaa.
[/quote]

Onkohan täällä vanhukset kateellisia nuorille naisille, jotka saa komeita miehiä ja munaa enemmän ku pyytääkään, kun taas nämä dinosaurusten isovanhemmat vaan kateellisina vierestä kahtelevat ja kuuntelevat. :D
Kyllä mä vaan sinkkuna mieluummin harrastan irtosuhteita kuin vakiinnun huonoon kumppaniin!! Ilman seksiäkää en tod ala elelee!
[/quote] Juu, aina ollaan niin kateellisia pikkuhoroille. On aina oltu. Tämäkin kuuluu teidän ikäänne, että pannaan ja pannaan ja luullaan että kaikki muut on kateellisia :) Oivoi. Eli sinun elämässäsi on vain joko seksiä useiden eri miesten kanssa tai huono suhde ilman seksiä. Itse olen kuullut myös hyvästä suhteesta jossa on seksiä, nimittäin vain sen yhden ja ainoan kanssa. Vituttaako kun et itse ole sellaista tavannut? No, ei prostituoidut yleensäkään saa miestä, vahinkolapsia vain. ;)
[/quote]

Sulla tapana pyytää seksistä rahaa? No en yhtää ihmettele enää sinun tekstiäsi sitten.

Vierailija
66/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv..sentään että ihmisten sisälukutaito on kateissa. Sinä sitoutunut yhden käden pillu, eiköhän se tullut selväksi, että pidät itseäsi ylimaallisen parempana muita ja naisia jotka harrastavat seksiä muiden kuin puolison kanssa lutkina. Sama se mitä vakuuttelet sillä heikko ymmärryksesi taso ja herneiden veto hanuriisi on täällä tullut konservatiivis-vanhoillisen kantasi sekä tympeän asenteesi myötä jo lukuisia kertoja ilmi. Kokemattoman kanssasisartesi kerhon huorahaukkumispuheiden myötä toivotan teille ahdasmielisille anaalitapeille yhtä surkeaa loppuelämää mitä luonteenlaatunne. Kerran ette osaa lauseita lukea ilman väärinymmärrystä niin ymmärtäkää tuo kirjaimellisesti sanasta sanaan.

Vierailija
67/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
68/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:22"]You never know what it is like to walk in another shoes. Paheksunta ilmaisee aina syvällä sisimmässä olevaa kateutta tai kokemusta jota on vailla, ymmärtämättömyyttä toisten valintoja kohtaan elää kuten haluaa. Järkyttävää minkälaisia naisia täällä huorittelemassa, hävetkää. Ei ihme miten naisilla on vaikeaa ystävyyssuhteet kun tämmöistä meininkiä äideiltä tyttärille ja toisia kohtaan. Raivoa ja vihaa, kuvottavaa. Pitääkin siis ilmaista asia teille menevällä tavalla kun asiallinen keskustelu ei ole mahdollista. Useimmat teistä ovat synnyttäneet aivonsa lastensa ohella kun huorittelu ja törkeä nimittely kuuluu sanavaraston ykkössanoihin (veikkaan että myös sektiovastaisuus kumpuaa tässä sakissa kuin sika säkissä). Eipä ihme ettette muille kelpaakaan kuin yhdelle ukolle. Seksuaalisuus käsitteenä taitaa olla teille hyvin vaikea aihe, suosittelen vakavaa itsetutkiskelua. Voittehan sitä sanoa omaavanne upean seksielämän jos kokemus rajoittuu yhteen ihmiseen. Voihan se paskakin olla hyvää kun ei paremmasta tiedä. Terve vaan ja itkekää sitten kun kirjoittelette palstalle kun mies petti, miten on mahdollista jne. [/quote] Minulta löytyy itsekunnioitusta, enkä koe tarvetta jaella värkkiäni monelle miehelle. Minulle riittää yksi, ihana mies jonka kanssa rakastamme toisiamme. Ei ole kyse siitä etten kelpaisi. Näin 30-40-vuotiaana ei vaan ole mitään tarvetta paneskella ympäriinsä, kun on löytänyt sen oikean. Aika epäreilua alkaa väittämään että ei kelpaisi muille. Miksi edes pitäisi kelvata muille? Ei ole tapana meillä pettää tai pyörittää useampaa miestä samaan aikaan. Ja tämä kelpaaminen tarkoittaa sinulle ilmeisesti että kelpaako pillu. Joo, mun pillu kelpaa miehelle ja myös minä itse kelpaan. Eimmikään ihme ettette kelpaa miehille MUUTAKUIN seksiin. Todella oudot käsitykset sinulla on parisuhteesta ja seksistä, täytyy sanoa. Olen harrastanut seksiä useamman kuin yhden ihmisen kanssa ja tiedän varsin hyvin mitä on hyvä seksi, vaikka pystyn laskemaan seksikumppanini yhden käden sormilla. Mielestäsi pitäisi siis pettää, jotta saisi tietää mitä se hyvä seksi on? Eiköhän jokainen määrittele itse sen, mitä on hyvä seksi. Hyvä seksi on sitä, mikä tuntuu hyvälle molemmista. Siihen ei tosiaan välttämättä tarvitse muutakuin 1-2 kumppania. Enkä kyllä ihan ymmärrä, miten av-palstalla itkeminen miehen pettämisestä liittyy tähän. Mieskö pettäisi sen takia, ettei naisella ole kymmeniä seksikumppaneita? [/quote]

Niin että sinä saat saivarrella, mutta sinulle ei saa saivarrella t. 15, joka ei ole väittänyt seksielämääsi huonommaksi tai morkannut elämänvalintojasi missään määrin, kun itse olet käynyt päälle yleisen syyttäjän tavoin ja morkannut alatyylisellä ilmaisulla (heti ekana pikkuhoro, onneksi tajusit jättää teineilyt siihen).

Perustelen aiemman kommenttini siitä munaamisesta nuorempana sillä, että nyt olet 30-40 v nainen, joka haukkuu muita netissä eri elämänvalinnoista ja keittiöpsykologia sanoo, että olet katera, koet alemmuuskompleksia tai patoumia paremmalla menekillä olleille tai et itse uskaltanut toteuttaa niitä impulsseja.  Muita tekstejä lukiessa on käynyt ilmi, etteivät sosiaaliset taitosi ole siellä 30-40 v kieppeillä, jossa niiden pitäisi olla, kun olet noin ankarasti tuomitsemassa ja alistamassa muita verbaalisesti saadaksesi edes jonkinlaista oma-arvostusta pönkitettyä itseäsi kohtaan. Ei ketään ihmistä (varsinkaan tuntematonta anonyymiä) ala spontaanisti inhoamaan kahden lauseen jälkeen, elleivät ne lauseet ole oikeasti olleet hirveitä (tuoneet ilmi väkivaltaisuutta, eläimiin- tai lapsiinsekaantumista tai jotain oikeasti sairasta). Olet yrittänyt kaikkia mätkiä holier than thou-pampullasi ja varoitellut, että lällällää, nyt joku pitää jakorasiana. En tiedä, oletko se, jolle alunperin vastasin ekalla sivulla kahdella lauseella, mutta oletettavasti. En usko, että sinun itsekunnioitus ja itseluottamus voivat olla kovin terveissä kengissä, kun olet huoritellut, jakorasioitellut ja solvannut kaikkea eri mieltä olevaa. Olet selvästi purkamassa omaa pahaa oloasi, joka linkittyy seksiasoihin, koska olen sinut muistakin vastaavanlaisista ketjuista bongannut. Alleviivasin sen ainoan asian viimeisestä jakeesta, jota pidän tällä hetkellä faktana. Kaikki muu on vain spekulaatiota sen nimissä, että yritän ymmärtää tätä kysymystä " mikä sinua riivaa". Älä ota tätä liian kovasti. Minua alkoi ihan oikeasti kiinnostaa tämä kompleksisi. 

Se viesti, mihin alunperin vastasit :
Olisin pitänyt äitiäni jurakautisena idioottina, jos olisi moisen tempauksen tehnyt :D t. nuorena irtosuhteillut.

Tiesitkö, että naiset voivat nauttia seksistä ja inhota sitoutumista tietyissä elämänvaiheissa?

Oli nimenomaan kohdistettu ap:lle ja lainatulle, että todennäköisesti sitä tekee itsestään vain aasin ja polttaa sillat tyttäreen sekaantumalla tyttären omiin asioihin, kun ne eivät tuossa vaiheessa vanhemmille kuulu, ellei tytär ole holhouksen ja edunvalvonnan alaisena. Olisin henkilökohtaisesti pitänyt äidiltäni hyvin törkeänä moista käytöstä (pitäisin edelleenkin, nyt tosin epäilisin vanhuudenhöperöksi ja toimittaisin tutkimuksiin, jos äkisti tulisi kriiseilemään 10 v vanhoista asioista, mutta se irtosuhteileva 20 v minä olisi pitänyt hulluna, typeränä ja jurakautisena, sekä suvaitsemattomana.) En ymmärrä, mikä näissä kahdessa lauseessa aiheutti spontaanin himon pikkuhorotella ja ruveta solvaamaan. Selitä.

-15 [/quote] Itsehän tässä koko ajan yrität saada minulle sitä alemmuuskompleksia. Sitä minulla ei tähän asti ole ollut. En tunne alemmuutta niitä kohtaan jotka ovat panneet monien miesten kanssa, päinvastoin. Olen onnellinen, että löysin itse sen oikean jo niin nuorena. Pitäisikö minulla sinusta joki alemmuuskompleksi olla? Pidät tuota alleviivattua lausetta faktana. En ole tietääkseni kommentoinut aiempiin vastaavanlaisiin ketjuihin. Et voi pitää faktana asiaa, jota et tiedä tai josta et ole varma. Pikkuhoro tai jakorasia ei ole itsekeksimiäni nimityksiä. Oli ehkä tosiaan tyhmää. En ole kommentoinut ensimmäiselle sivulle mitään. Te, jotka olette panneet kymmenien miesten kanssa, koitatte kovasti saada itsetuntoani alas, mutta sorry, not going to happen. [/quote]

En ole yrittänyt. Nimenomaan toisessa viestissä sanoin, ettei ketään pidä arvostella seksikumppaneiden perusteella ja mikä sopi minulle, ei välttämättä sovi muille. Ilmeisesti käsitit, että puhun itsestäni jonain megapanokoneena, joka vaan osaa kaiken paremmin? Sitä en ajanut takaa. Ihmiset ovat mielestäni erilaisia. Minä en kaivannut romantiikkaa ja turvallista parisuhdetta, vaan halusin tyydyttää himot. Minun tapa sopi minulle, mutta ei se sinua tai pitkien parisuhteiden haluavia naisia sen huonommaksi tee silmissäni. Sama, kuin alkaisi huutamaan maratoonarille, koska ei itse pidä juoksusta ja soittaa sen sijasta selloa. Ollaan eri maailmoista, mutta ei se kummankaan valintaa sen huonommaksi tee. Kunhan sopii itselle, niin sen pitäisi riittää, eikä muille kuulu. Olen tämän sanonut moneen otteeseen eri tavoin eri viesteissä, jos vilaiset taaksepäin :) -15 [/quote] Luuletko että mua kiinnostaa vaikka nainen, joka tosiaan harrastaisi seksiä koko kaupungin miesten kanssa, tuomitsisi minut, joka olen ollut 5 kanssa ja kaikkien näiden kanssa parisuhteessa. Nykyisen kanssa nyt 10 vuotta ja onnellisia ollaan. Luuletko, että sun mielipiteellä, hyvällä tai tuomitsevalla, olisi muhun jokin vaikutus? Eikö pääasia ole, että olen itse enemmän kuin tyytyväinen. Aiemmassa viestissäsi sitä paitsi ilmoitit, ettö on faktaa, että olen vain katkera eukko joka ei ola munaa nähnytkään ja kateellinen parikymppisille.

[/quote]

En ilmoittanut. Se oli se toinen, jonka kanssa vänkäät samasta asiasta. Minulta ei ole tullut haukkumia sinua tai muita siveellisemmin eläneitä kohtaan, vain kysymyksiä, että miksi se tuntuu muille olevan niin kova paikka, että pitää lyödä huora-pampulla, jos joku kuksii miten itse haluaa. -15

Vierailija
69/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:42"]

Ei helv..sentään että ihmisten sisälukutaito on kateissa. Sinä sitoutunut yhden käden pillu, eiköhän se tullut selväksi, että pidät itseäsi ylimaallisen parempana muita ja naisia jotka harrastavat seksiä muiden kuin puolison kanssa lutkina. Sama se mitä vakuuttelet sillä heikko ymmärryksesi taso ja herneiden veto hanuriisi on täällä tullut konservatiivis-vanhoillisen kantasi sekä tympeän asenteesi myötä jo lukuisia kertoja ilmi. Kokemattoman kanssasisartesi kerhon huorahaukkumispuheiden myötä toivotan teille ahdasmielisille anaalitapeille yhtä surkeaa loppuelämää mitä luonteenlaatunne. Kerran ette osaa lauseita lukea ilman väärinymmärrystä niin ymmärtäkää tuo kirjaimellisesti sanasta sanaan.

[/quote]

Joudun komplimentoimaan hauskinta loukkausta ikinä. Kertakaikkisen mainio tuo "toivotan teille ahdasmielisille anaalitapeille yhtä surkeaa loppuelämää mitä luonteenlaatunne" :D Meinasin hukkua teemukiini. t. lutka

Vierailija
70/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:41"]Seksi on ihmisen perustarve, ei ole mitään väärää jos sitä harrastaa niin kauan kuin huolehtii ehkäisystä, sekä ei toivotun raskauden, että sukupuolitautien, eikä tee/joudu tekemään mitään vastoin omaa tahtoaan. 

[/quote] Normaalit ihmiset eivät tarvitse
seksiä joka päivä eri miesten kanssa.

Vierailija
71/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"] Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa? [/quote]

Olisin pitänyt äitiäni jurakautisena idioottina, jos olisi moisen tempauksen tehnyt :D t. nuorena irtosuhteillut.

Tiesitkö, että naiset voivat nauttia seksistä ja inhota sitoutumista tietyissä elämänvaiheissa? [/quote] Joo, taitaa se idiootti olla siellä ruudun toisella puolen. Ja niinhän siinä yleensä käykin, että nämä sitoutumiskammoiset, munankipeät pikkuhorot ovat samanlaisia 50-vuotiainakin.

[/quote]

Johan olet ikävä ihminen. Mikä sinua vaivaa? t. 7 vuotta parisuhteessa yhden ainoan miehen kanssa villistä nuoruudesta huolimatta :D Miksi sitä pitäisi törähtää ja vakiintua 18 vuotiaana, kun koko elämä on edessä, ovet auki ja vapaus alla? Taitaa sinua nyt vaan vituttaa, kun itse munasit siinä iässä ja nyt ei muutkaan saa pitää kivaa... 
[/quote] Mitä mahdat tarkoittaa tuolla munaamisella siinä iässä? Mitä munasi?

Vierailija
72/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"]Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi kuule kultapieni. Haukut nyt hiukan väärää puuta pikkuhoroksi. ;) Vai ootko ollu ilman munaa jo pidemmän aikaa?
Mulla on muutama ns. vakkari seksikumppani joiden kanssa nussitaan ilman parisuhteen kahleita ja voin sanoa, että elämäni on enemmän kuin mallillaan! :) Ja ikääkin on jo pikkuisen enemmän mitä sinä kuvittelet sen olevan. ;)
[/quote] Aijaha, nyt päästin jo tälle muruttelu ja kultapienittely-linjalle :) Mukavaa. Onneksi mulla on ihana ja rakastava mies, enkä sentään nelikymppisenä joudu enää etsimään juoppoja yhden illan juttuja seurakseni joka helvetin ilta. Olet siis vanhempi mitä luulin, ainakin väität niin. Kirjoitustesi perusteella olet kyllä ihan teinin tasolla, samoin käytöksesi. Olet jopa sitoutumiskammoinen, kun mainistit parisuhteen kahleet. Voi sua reppanaa kun ei miestäkään löydy. Jakelet pilluasi juopoille baarin vessassa vielä nytkin. Mahtaa olla kurja elämä, vaikka koitatkin netissä uskotella muille kultapienittelyllä että elämäsi on enemmän kuin mallillaan. Eihän kaltaisiasi ihmisiä voi muuta kuin sääliä. Ja ei, en ole jäänyt munasta paitsi. Mutta seksissä on tärkeää myös rakkaus ja että se tapahtuu juuri
sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan. Mutta sitähän sinä tuskin vielä ymmärrät :)

Vierailija
73/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään yhtään tykkäisi ajatuksesta, jos oma lapseni tuollaista tekisi. Oman kokemukseni perusteella yhdenillanjutuista ei ole muuta kuin haittaa. Vanhempani eivät koskaan puhuneet seksistä yhtikäs mitään. Näin jälkeenpäin ajateltuna olisin toivonut, että joku olisi varoittanut. On itseä kunnioittavaa pidättäytyä tuollaisista eikä tule morkkista tai muutakaan ongelmia. Varmasti omalle lapselleni puhun asioista jo etukäteen.

Vierailija
74/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:12"] [quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"] Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa? [/quote]

Tiesitkö, että naiset voivat nauttia seksistä ja inhota sitoutumista tietyissä elämänvaiheissa? [/quote] Joo, taitaa se idiootti olla siellä ruudun toisella puolen. Ja niinhän siinä yleensä käykin, että nämä sitoutumiskammoiset, munankipeät pikkuhorot ovat samanlaisia 50-vuotiainakin. [/quote]

Johan olet ikävä ihminen. Mikä sinua vaivaa? t. 7 vuotta parisuhteessa yhden ainoan miehen kanssa villistä nuoruudesta huolimatta :D Miksi sitä pitäisi törähtää ja vakiintua 18 vuotiaana, kun koko elämä on edessä, ovet auki ja vapaus alla? Taitaa sinua nyt vaan vituttaa, kun itse munasit siinä iässä ja nyt ei muutkaan saa pitää kivaa...  [/quote] Hahhah, jos olisin halunnut huorata pitkin kyliä niin olisin sen tehnyt. Minulta löytyy kuitenkin itsekunnioitusta ja ihana mies, jonka kanssa harrastamme aktiivisesti seksiä ja liittomme on täynnä rakkautta. Ne, jotka ovat levitelleet jalkojaan joka toiselle vastaantulijalle, ovat munanneet.

[/quote]

Miten mustavalkoisessa maailmassa oikein elät? Vuosikymmenestä -80 eteenpäin on saatu kasvaa maailma auki aikuisuuteen. Lentäminen on helpompaa, julkinen tuomitsevaisuus on kuollut muualta, paitsi Pohjanmaalta ja maailma on auki seikkailuille sukupuolesta riippumatta. Saa ihan oikeasti toteuttaa itseään niin kauan, kun ei loukkaa ketään (itseään tai muita). Joillekin seksi on ihan oikeasti nautinto ja perustarve, eikä mitään haarojen levittelyä muiden mieliksi. Se, että asia ei sinun luonteenlaatusi, kotikasvatuksesi ja arvomaailmasi kanssa käy yhteen, ei tee sitä vääräksi. Kuten se, että minä olen halunnut hurjastella kylillä 20 vuotiaana, ei mitätöi missään määrin sinun elämääsi, ei se tosin myöskään glorifoi sinua paremmaksi ihmiseksi. 

Maailma on muutakin, kuin kamppailu huorat vs. enkelit. Ja kenenkään muun seksielämä ei kenellekkään toiselle kuulu, ellei olla parisuhteessa ja sovittu siitä säännöstä, että nyt ollaan yhdessä läpi hyvän ja pahan. Silloin seksielämäsi on myös sen puolison asia. 

Ainoa, mikä tässä ei käy järkeen on se, että miksi ap:n tytär on kertonut äidilleen seksielämästään, kun ei ole mikään pakko. 

-15
[/quote] En toki paheksu tyttöjä ja naisia, jotka harrastavat seksiä rakastamiensa miesten kanssa. Kyllä, tunnen itseni paremmaksi, koska minulla on ollut vain muutama kumppani elämässäni ja heidän kanssaan, joita olen rakastanut, olen sitä seksiä harrastanut. Tunnen myötähäpeää ja lähinnä myöa sääliä sekä paheksun niitä, joilla on jokayö eri kumppani.

Vierailija
75/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:47"]Niin, tyttäresi rakastaa kovaa kyrpää kuten minäkin. Kai nainenkin saa himojaan tyydyttää?
[/quote] Ei saa.

Vierailija
76/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:11"]

Antaa harrastaa. 

Itselläni oli erittäin fundamentalistinen uskovaiskoti ja esiaviollinen seksi oli ehdottomasti kielletty ja irtosuhteet yleensäkin sekä itsetyydytys. Seksi kuului ainoastaan avioliittoon.

[/quote]

Irtosuhteiden ja mainitsemasi elämäntyylin väliin jää rutkasti tilaa. Jännä juttu, että kaikki ne kommentit, joissa villin seksuaalista elämäntyyliä on kyseenalaistettu tai ainakin kehotettu jonkinasteiseen harkintaan on alapeukutettu. Idiootiksikin on innostuttu nimettelemään. Ne kommentit, joissa on kannustettu yhdenyön panoja jatkamaan, ovat saaneet runsaasti yläpeukkuja. Ei tosiaankaan ole riskitöntä lähteä pilkun jälkeen jonkun randomtyypin matkaan. Mistä voi tietää mikä sekopää stalkkeri on kyseessä? Jos tytön mieli muuttuukin kämpille tultaessa, mutta mies on päättänyt saada haluamansa? Ja toisaalta, eihän se parikymppinen tyttö välttämättä ikäistään "pikkupoikaa" etsi. Kokemuksella on kysyntää näissäkin hommissa. Nelikymppiset, komeat, itsevarmat miehet ovat kuumaa valuuttaa ja kiinnostavat taatusti parikymppistä tyttöä. Vapiskaa av-mammat, tuo kyltymätön nuori nymfi saattaa saalistaa juuri teidän omaa Pasianne, joka lähti poikien kanssa parille oluelle. :DD  Ai niin, sehän muuttaakin asian täysin. Silloin tuo parikymppinen tyttö muuttuu palstalaisten silmissä villiä nuoruuttaan elävästä tytöstä lumpuksi, huoraksi ja kodinrikkojaksi. Asioilla on eri puolensa riippuen siitä, kenen vinkkelistä katsotaan.

Vierailija
77/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:45"]

[/quote]

[/quote] Jotkut meistä naisista nauttivat seksistä miehen kanssa, jonka kanssa ovat yhdessä ja rakastavat toisiaan, eikä ole tarvetta paneskella joka toista vastaantulijaa joka ikinen yö - eri vastaantulijan kanssa siis. Harmi jos sinä et ole löytänyt kumppania.

Vierailija
78/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:45"]

[/quote]

[/quote] Joillakin meistä naisista on itsekunnioitusta, onko vieras sana, täytyykö selittää? :) Harmi jos sinulla ei ole. Harmi, jos nautit myös huoran maineesta. Minä en nauttisi :

Vierailija
79/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:23"]Surullista. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys tyttären kanssa? Mitäköhän hänelle on käynyt kun itsekunnioitus on tällä tavoin kuollut aydämmestään. Itse menisin tapaamaan tytärtä ja muistuttamaan että hänellä on elämässä ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat häntä. Ehkä tekisi hyvää tytölle tulla takaisin kotiin vähäksi aikaa?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sulla tapana pyytää seksistä rahaa? No en yhtää ihmettele enää sinun tekstiäsi sitten.
[/quote] Heh, taisit sekoittaa ihmiset keskenään. Aloititko huoran työsi jo alaikäisenä, kun ei toi luetun ymmärtäminem taida olla ihan sun vahvuuksias? :)

Vierailija
80/114 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut jatkuvissa pitkissä parisuhteissa 15 vuotiaasta asti ja voin kertoo ettei olis mun kohdalla kannattanut. Nyt "vanhemmiten" kiinnostaa kokeilla kaikkia ja kaikkea. Älkää nyt hyvät naiset ainakaan yrittäkö muita naisia pakottaa tähän siveyden sipuli muottiin jos itse koette sen sopivaksi. Tasa-arvo ei toteudu koskaan jos naiset ovat niitä pahimpia kriitikoita toisilleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi