Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpaa arvostat miehessä enemmän..:)

Vierailija
05.09.2014 |

Että mies osaa korjata pyöränkumisi vai että ostaa merkkilaukun? Pyöränkumin korjaaminen:)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöränkumin korjaaminen tärkeämpää :) en tosin omista pyörää..

Vierailija
2/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SITÄ, että mies on PITKÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta yhtään tavaran ostamista lahjaksi.

Osaan ostaa ja korjata itse.... miehessä arvostan kumppanuutta.

Vierailija
4/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista pyörää enkä pyöräile, joten tuosta merkkilaukusta olisi minulle enemmän iloa noista kahdesta.

Mielummin kuitenkin vaikka se, että mies osaa ja haluaa kokata minulle hyvää ruokaa, mitä tekeekin :)

Vierailija
5/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöränkumin korjaaminen. En tiedä tuosta merkkikrääsästä mitään, joten en osaa sitä arvostaakaan. Saatika vastaanottaa.

Vierailija
6/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluumin otan sen merkkilaukun ostajan. Se todennäköisesti tienaa hyvin = on opiskellut ja hyvässä ammatissa. Pyörän voi korjauttaa muuallakin kunhan vain on rahaa.

Vierailija
7/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöränkumin korjaaminen, vaikka sen osaan tehdä itsekin.

Vierailija
8/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miehessä ihan erilaisia asioita, mutta jos noista kahdesta on pakko valita, niin sitten tuo merkkilaukku. Pyöränkumitkin osaan korjata itse, kaiken muun ohessa.

Vierailija
9/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että merkkilaukku mieluiten. :D

Vierailija
10/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus asusteita kohtaan kertoo ehkä kauneuden arvostamisesta, ja jos laukku on vielä hyvällä maulla valittu, ovat nuo minulle kumppaninsa tärkeitä ominaisuuksia. Pyörän kumin korjaamisen voi kuka tahansa opetella vartissa.

Vierailija
11/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itse laukkuni. Tai no osti mies kerran ulkomaanmatkalta mulle laukun ja ihan kiva sekin oli.

Mutta eniten olen arvostanut, kun mies rakensi mulle kodin.

Fillarit ja autot yms korjaa ilman kunniamainintoja. Vaikkei niitäkään miehisiä hommia tietysti saisi itsestäänselvyytenä pitää.

Käsistään kätevä mies on arvostetumpi kotonaan kuin joku kuiva paperinpyörittäjävirkamies.

Vierailija
12/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöränkumin korjaamiseen ei tarvita älykkyyttä eikä herkkyyttä, mutta kunnon merkkilaukun ostamiseen tarvitaan sekä hyviä tienestejä että hyvää makua. Siis laukku.

Vierailija
13/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:36"]

Pyöränkumin korjaamiseen ei tarvita älykkyyttä eikä herkkyyttä, mutta kunnon merkkilaukun ostamiseen tarvitaan sekä hyviä tienestejä että hyvää makua. Siis laukku.

[/quote]

No eipä pyöränkumin vaihto jokahomolta onnistu. Eikä merkkilaukku takaa makua ja tyyliä. Itseasissa aika moni merkkilaukku on ihan saatanan ruma. Saati, että huvittaisi kulkea jopa jonkin merkin elävänä mainoskylttinä. Ja vielä ITSE maksaa siitä hyvästä:D

Vierailija
14/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap osaa itse korjata pyöränkumia vai onko se jokin "miesten työ" :D

Vierailija
15/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:42"]

Eikö ap osaa itse korjata pyöränkumia vai onko se jokin "miesten työ" :D

[/quote]

En ole ap, mutta miksi minun pitäisi perehtyä asiaan, kun mieheni sen hoitaa kinumattakin? Ja itse mieluiten valitsen laukkuni, enkä haluaisikaan olla merkkilaukuilla maksettu nainen.

Vierailija
16/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:15"]Mieluumin otan sen merkkilaukun ostajan. Se todennäköisesti tienaa hyvin = on opiskellut ja hyvässä ammatissa. Pyörän voi korjauttaa muuallakin kunhan vain on rahaa.
[/quote]

Meillä mies korjaa ja rakentaa kaiken itse, arvostan sitä ettei hän ole mikään tumpelo. Laukun voin ommella itse jos sellaista täällä maalla tarvisin :)

Vierailija
17/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:48"]

SITÄ, että mies on PITKÄ

[/quote]

kiitos, tv pitkä mies (193 cm)

Vierailija
18/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöränkumin korjaamista. Merkkilaukun ostaminen ei ole mikään taito.

Vierailija
19/19 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:42"]Eikö ap osaa itse korjata pyöränkumia vai onko se jokin "miesten työ" :D

[/quote]En;)