Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin
Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.
Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…
Kommentit (2627)
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsäsen mukanaolo Masked Singer Suomi -ohjelmassa kummastuttaa katsojia.
Lukee Iltalehden sivuilla, kummastuttaako oikeasti, vai keksivätkö itse?
Toimittaja on keksinyt tämän omasta päästään, eikä yllätä, kun tyypilliseen tapaan haluaa ajaa vain omaa agendaansa. Katsojia hämmästyttää vain se, miksi joku ei muka saisi osallistua ohjelmaan. Yhä uudelleen jaksaa hämmästyttää myös tämä mielensäpahoittajien typeryys, kun sahaavat omaa oksaansa. Sympatiat menevät Räsäselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitäis kaikki saada raiskata ja sitten niitä pitäisi saada lyödä.
Mut hei tää on mun mielipide, teidän pitää kunnioittaa sitä! Sananvapaus! Mielipiteenvapaus! Mun oma vakaus!Mielipiteenvapauteen kuuluu vapaus saada olla tyhmääkin mieltä, rakas lapsonen.
Mä oon sitä mieltä, että sun perse ois kauniimpi jos se revittäisiin auki ja sinne istutettaisiin ruusupuska. Mutta hei sori, tää on mun mielipide, rakas lapsonen. Kunnioita sitä.
Saat olla vapaasti sitä mieltä, ilman että minun edes tarvitsee kunnioittaa sita. Se etten kunnioita mielipidettäsi ei tarkoita että kieltäisin sinulta oikeuden olemasta tuota mieltä.
Nyt niin kipitäppäs nyt takaisin leikkimään, aikuiset yrittää keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Mut hei tää on mun mielipide, teidän pitää kunnioittaa sitä! Sananvapaus! Mielipiteenvapaus! Mun oma vakaus!
Miten tämä liittyy tähän ketjuun ja Cristooffelin mielipiteeseen että vähemmistöryhmiltä pitäisi kysyä lupa kuka saa esiintyä ohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Päivi nosti pisteitään ainakin meidän perheessä. Ei ole ollenkaan niin kireä nuttura päässä kuin usein väitetään.
Hyvin uppoaa sinuun tällainen kasvojenkohotusoperaatio. Päivin ei tarvitse kuin esiintyä naamiaisasu päällä, niin eiköhän jotkut ihmiset ole ihan silmät pyöreinä, että "eihän se olekaan niin tiukkis..." Kuitenkin hän jatkaa omaa ajasta jäljessä olevaa agendaansa ja itsensä pitämistä muita parempana.
Mutta hei, eihän se mitään, koska oli hupailuohjelmassa!
Meillä ei 6v tunnistanut Päivi Räsästä, joten kertokaapa sateenkaariperheet, miten teillä lapset reagoivat. Christofferhan kirjoitti "Ja olisin toivonut, että olisitte saaneet nauttia tästä lauantain koko perheen ohjelmasta ilman, että teidän olohuoneeseen tulee ruudun kautta ihminen, joka toistamiseen on sanonut toinen toistaan hirveämpiä asioita juuri teidän perheestä."
Onko teillä joku Päivi-tikkataulu vai miten lapset ymmärtävät ahdistua tästä keski-iän ylittäneestä naisesta? Enkä oikein muista Päivin sanoneen toinen toistaan hirveämpiä asioita kenenkään perheestä, kunhan on ollut sitä mieltä, että Raamatun mukaan oikeus avioliittoon on vain heteropareilla.
Jos maskin takaa olisikin paljastunut vaikkapa joku homovastaisia lausuntoja antanut muslimipoliitikko/mediapersoona, Strandberg ja Veitola eivät olisi uskaltaneet sanoa sanaakaan tätä vastaan itse ohjelmassa tai somessa. Kristittyä Räsästä taas saa lyödä kuin vierasta sikaa joka mediassa. Pistää vähän miettimään.
Räsäsen sisäministerikaudella vähennettiin poliisivoimia, koska "Suomi ei ole mikään poliisivaltio". Nyt toivottaisiin poliiseja lisää. Jotenkin tuntuu, että Päivin ei pitäisi olla kaiken aikaa ja kaikkialla äänessä. Mutta mitäs se tyrkky itselleen mahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikilla on oikeus mielipiteeseen mutta ei omaan vaihtoehtoiseen totuuteen. Sananvapaus on vain yksi ihmisoikeuksista eikä sitä saa käyttää lyömäaseena muita vastaan ja se ei oikeuta tyrmäämään muita ihmisoikeuksia. Päivi perustaa ajatuksiaan uskomuksiin, mutta ei totuuteen. Päivi tuntuu uskovan että uskonnonvapauden ja sananvapauden turvin hän voi tyrmätä muut ihmisoikeudet valtavat määrältä esim seksuaalivähemmistöön kuuluvilta. Ihmisten tulisi oikeasti opetella mitä ihmisoikeudet on ja se että sananvapauteen kuuluu myös velvollisuudet ja vastuut
Mikä ihmisoikeudet Räsänen on tyrmäämässä seksuaalivähemmistöiltä?
Toistelette tätä mantraa ketjussa selittämättä mitä se tarkoittaa.
Ihmisoikeudet kun eivät ole miielipidekysymys toisin kuin hallalahkolaiset ja räsäsläiset yrittävät esittää. Ne joko yritetään evätä toisilta tai sitten ei ja Räsäsen mielestä ihmisoikeudet eivät kuulu kaikille.
Tuostakin ohjelmasta varmaan tahdotaan taas leipoa jotakin homojen ja lesbojen omaa juttua kun naamioleikit ja erikoinen pukeutuminen niin kovin mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut hei tää on mun mielipide, teidän pitää kunnioittaa sitä! Sananvapaus! Mielipiteenvapaus! Mun oma vakaus!Mielipiteenvapauteen kuuluu vapaus saada olla tyhmääkin mieltä, rakas lapsonen.
Mä oon sitä mieltä, että sun perse ois kauniimpi jos se revittäisiin auki ja sinne istutettaisiin ruusupuska. Mutta hei sori, tää on mun mielipide, rakas lapsonen. Kunnioita sitä.
Saat olla vapaasti sitä mieltä, ilman että minun edes tarvitsee kunnioittaa sita. Se etten kunnioita mielipidettäsi ei tarkoita että kieltäisin sinulta oikeuden olemasta tuota mieltä.
Nyt niin kipitäppäs nyt takaisin leikkimään, aikuiset yrittää keskustella.
Minä kunnioitan oikeuttasi kunnioittaa oikeuttani mielipiteeseen, jonka perusteella sinunlaisesi "aikuiset" pitäisi tuomita ikuiseen tuleen palamaan mun uskontoni mukaan.
Eihän lapset ole edes tietoisia Päivi Räsäsen tai jonkun muun poliitikon mielipiteistä, jos ei vanhemmat niistä kotona puhu heille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikilla on oikeus mielipiteeseen mutta ei omaan vaihtoehtoiseen totuuteen. Sananvapaus on vain yksi ihmisoikeuksista eikä sitä saa käyttää lyömäaseena muita vastaan ja se ei oikeuta tyrmäämään muita ihmisoikeuksia. Päivi perustaa ajatuksiaan uskomuksiin, mutta ei totuuteen. Päivi tuntuu uskovan että uskonnonvapauden ja sananvapauden turvin hän voi tyrmätä muut ihmisoikeudet valtavat määrältä esim seksuaalivähemmistöön kuuluvilta. Ihmisten tulisi oikeasti opetella mitä ihmisoikeudet on ja se että sananvapauteen kuuluu myös velvollisuudet ja vastuut
Jos katsotaan ihan biologista totuutta, niin homoseksuaalisuus on poikkeama yksilön normaalista kehityksestä.
Vai oliko sinulla tarjota vaihtoehtoista totuutta?
Vierailija kirjoitti:
Koko perheen ohjelmaan pitäisi kai valita vain nuhteettomia, minkäänlaiseen tuomioon, sakkoon tai muuhunkaan laittomaan tekoon syyllistymättömiä osallistujia...
eli myös kaiken maailman homot pitäisi rajat pois.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mainostajat eivät boikotoi enää ohjemia joissa esiintyy julkihomoja? Oi niitä aikoja kun Kupla cancelloitiin Billy Crystalin hahmon takia.
Sananvapaus kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Mut hei tää on mun mielipide, teidän pitää kunnioittaa sitä! Sananvapaus! Mielipiteenvapaus! Mun oma vakaus!
Ihme, että noinkin typerä tyyppi osaa kirjoittaa. Onko Räsänen vaatinut homojen lyömistä?
Sananvapaus on eri asia kuin vihaan yllyttäminen - pitäisi kristillisen Räsäsenkin tietää, että Raamattu ei yllytä tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että tätä ei kukaan pidä muuna kuin sananvapautena ""Ainut syy muuttaa metsään on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua". Näin kirjoitti Diarra Fatim ja tätä pidettiin pelkkänä viattomana mielipiteenä. Vihreä aate siis antaa oikeuden sananvapauden turvin viedä ihmisoikeudet niiltä, jotka eivät asu kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Jos maskin takaa olisikin paljastunut vaikkapa joku homovastaisia lausuntoja antanut muslimipoliitikko/mediapersoona, Strandberg ja Veitola eivät olisi uskaltaneet sanoa sanaakaan tätä vastaan itse ohjelmassa tai somessa. Kristittyä Räsästä taas saa lyödä kuin vierasta sikaa joka mediassa. Pistää vähän miettimään.
Kun te koko ajan nostatte nämä muslimit tähän, niin muistutan, että esim. Hussein al-Taee joutui kyllä aika kovasti selittelemään homovastaisia kommenttejaan, samoin kuin H. Hussein.