Oletko saavuttanut tai tehnyt elämässäsi jotain sellaista, jota harva palstalainen jos kukaan lienee tehnyt?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 25 cm penis.
😄👍
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 25 cm penis.
Minkälaisella jumpalla olet sen saavuttanut tahi tehnyt?
Kyllä. Se on positiivista ja salaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 25 cm penis.
Minkälaisella jumpalla olet sen saavuttanut tahi tehnyt?
No ihan vain luonnostaan on.
Olen keittänyt pontikkaa nuorena kymmeniä ja satoja litroja metsässä.
Ja kuinkas satuikaan juuri pääsiäisenä menekki oli kaikkein kovinta. Johtuu siitä kun viinakaupat monta päivää kiinni.
Kyllä olen, olen laskenut sataan, se ei monelta palstalaiselta onnistu.
Kyllä, olen ollut tekemässä jotain sellaista mitä noin puolet maailman väestöstä käyttää nykyään päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Voitin syövän 🤗
Niin minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin syövän 🤗
Niin minäkin!
Ja mäkin.
Olen tehnyt juttuja, joita uskoakseni kukaan muu ei ole koskaan tehnyt. Mutta en kehtaa kertoa tarkemmin, mitä.
Olen, parikin juttua, mutten tässä avaa, että mitä.
Löysin hyvän puolison yrittämättä ja kotoa poistumatta. Eli väite ettei hiiri makaavan kissan suuhun juokse on kumottu.
Vierailija kirjoitti:
Voitin syövän 🤗
lol ei toi mitään oon päihittänyt kolme syöpää elämäni aikana että silleen ;D
Mulla on testattu olevan noin kaksi kertaa paremmat aistit/refleksit ja kolme kertaa suuremmat voimat kuin keskivertoihmisellä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on testattu olevan noin kaksi kertaa paremmat aistit/refleksit ja kolme kertaa suuremmat voimat kuin keskivertoihmisellä
Mikäs taho tällaisia testejä suorittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs taho tällaisia testejä suorittaa?
Tutkittiin aikanaan sivuoireena muiden lääketieteellisten tutkimusten yhteydessä
Olen kirjoittanut kirjan ja käytän suonensisäisesti he##iinia säännöllisen epäsäännöllisesti.