Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin
Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.
Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…
Kommentit (2627)
Naiset pitäis kaikki saada raiskata ja sitten niitä pitäisi saada lyödä.
Mut hei tää on mun mielipide, teidän pitää kunnioittaa sitä! Sananvapaus! Mielipiteenvapaus! Mun oma vakaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla ihan kunnolliset perustelut sille mitä varten Räsäsen esiintyminen koko perheen ohjelmassa on lapsille haitallista. Sitä kun tässä nyt käytetään lyömäaseena.
Lapsetko tässä nyt seuraavat jotain Räsäsen rikostuomiota ja kristillisen väen ja sateenkaariporukan välisiä asioita? Nostaako Masked Singer nämä asiat ohjelmassaan esille?
Nythän kyse ei ollut lapsista yleensä, vaan nimenomaan sateenkaariperheiden lapsista. Voin kertoa että näille lapsille tuota propagandaa syötetään ihan vauvasta asti ja myös opetetaan kaikesta loukkaantumisen jalo taito ja suvaitsemattomuus.
Joku voisi tehdä väikkärin siitä, miten moni sateenkaariperheen lapsi on tarvinnut terapiaa, koska toinen biologinen vanhempi puuttuu ja eräänlaiseksi elämäntehtäväksi muodostuu asian selvittäminen. Miksi äiti/isä halusi kieltää minulta puolet taustastani saadakseen itse sen, mitä halusi.
Se on ainakin tutkittu juttu että sateenkaarisuhteissa on rajumpaa perheväkivaltaa. Miehellä vähemmän estoja lyödä miestä ja naisella naista. Mutta tietenkään tämä ei mitenkään vaikuta sateenkaariperheiden lapsien hyvinvointiin, ei missään nimessä...
Ei tollaset talebanit kuulu kyllä koko perheen viihdeohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Mut hei tää on mun mielipide, teidän pitää kunnioittaa sitä! Sananvapaus! Mielipiteenvapaus! Mun oma vakaus!
Mielipiteenvapauteen kuuluu vapaus saada olla tyhmääkin mieltä, rakas lapsonen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo iltasanomien Iida Tanin kommentti oli sellaista paskaa, että hävettää. Niiku mitä tuli just luettuu siis ihan suoraan Päivi Räsänen ei kuulu viihdeohjelmiin jo on otsaa. En tiennytkään että homoilta pitää kysyä lupa saako joku osallistua. Niin surkea kommentti että hyi. Jopa IS kauheaa toimintaa tuollainen julkaista.
Miksi joku helkkarin Iida Tani saa kirjoittaa mitä tuubaa hyvänsä iltikseen. Samaa paskaa kaikissa jutuissaan. Kenkää nyt tälle keskenkasvuiselle, IS!
Vierailija kirjoitti:
Ei tollaset talebanit kuulu kyllä koko perheen viihdeohjelmiin.
Mutta silti he kuuluvat Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne Katajalle täydet 9pisteet, kun meni ja halasi Räsästä. Hän sanoikin, että kannatti tulla, kun näki Jannen ilon.
Veitola naama nurin päin myös siellä eikä mitään kommenttia. Seuraavalla kerralla hänen ohjelmassaan on vihreiden Diarrah feminismiä taas kehiin, Veitola on hyvin poliittinen toimija, ja Strandberg voisi arvostella häntä. Veitolahan tuki myös metoo-kampanjaa Toni Metsäketoa vastaan pyytämällä somessa paljastuksia hänestä koskien seksuaalista ahdistelua. Tuhosi yhden ihmisen uran.
Jos ette tällaista poliittista propagandaa hyväksy, mitä Strandberg ja Veitola edustaa, laittakaa viestiä maikkarille. Tai lopettakaa ohjelman katsominen. Se ikävä puoli siinä on, että myös ne ei-poliittiset toimijat kärsivät menettäessään työnsä.
Nyt syyllistyt kyllä cancelointiin itse. Ei hyvä. Muuten olen samaa mieltä. Päivi on suoraselkäinen nainen ja elää itse niinkuin opettaa. En ole muuten ajatustensa kannattaja, mutta pisteet suoraselkäisyydestä.
Päivi on niljakas ja sopii siksi niin hyvin lahkonsa johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voitaisi sopia että 🌈 ohjelmat esitettäisiin femmalla.
En halua katsoa tai tukea mitään homouskulttuuria.
Ihan vapaasti saavat mun puolesta touhuta mitä tykkäävät mutta ei sitä ole pakko joka tuutista tuputtaa.
Ajatelkaa edes lapsia, että kehtaattekin!Kannatetaan!!!
Näin on.
Mutta ei rikollisia mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ohjelmassa Helsingissä imaamina toimiva Abbas Bahmanpour totesi, että islam suhtautuu homoseksuaalisuuteen moraalisena paheena ja rangaistus siitä on kuolemantuomio, mikäli homoseksuaaliselle aktille on vähintään neljä todistajaa."
Miksi tätä tyyppiä ei ole vedetty oikeuteen? Pahempaa tekstiähän tuo on kuin mitä Räsänen on koskaan esittänyt.
Nimenomaan. Kertoo vain siitä, että valtakunnanvainoaja Raija Toiviainen ei uskalla puuttua tähän asiaan. Pelkää itsensä puolesta.
Kurkunviiltäjien saari?
Vierailija kirjoitti:
Miten naiivi voi ihminen olla...
SonjaK kirjoitti:
Kaksi asiaa pitää osata erottaa toisistaan..eikö räsäsellä ole oikeus tehdä viihdettä jos haluaa ja hänellä on oikeus mielipiteisiinsä niinkuin kaikilla muillakin, jos hän on homovastainen niin sitten on, kai hänellä on oikeus siihen..voi kysyä myös strandbergiltä..eikö hänellä ole suvaitsevaisuutta jos päivin esiintyminen ei ollut mieleen.
Ja kannattaa muistaa, mitä tämä Räsäsen homovastaisuus on. Hän on kertonut Raamattuun pohjautuvasta kannastaan homoavioliittoja kohtaan, kun hän on ollut kutsuttuna johonkin keskusteluohjelmaan keskustelemaan aiheesta, ja lisäksi hän on esim. kommentoinut ajankohtaisia uutisia tästä näkökulmasta. Hän ei ole tiettävästi kohdellut ketään homoseksuaalia väärin, jättänyt tervehtimättä, käyttäytynyt töykeästi tai ilkeästi ketään homoseksuaalia kohtaan, syrjinyt esim. aiemmin ammatissaan lääkärinä. Hän on tullut eduskunnassa töissään toimeen homoseksuaalien kanssa, esim. Jani Toivola on puhunut hänestä mukavasti ja tyyliin "asiat riitelevät, eivät ihmiset". Mutta ilmeisesti cancelväen mielestä tuollainen olisi ihan jees, jos kyse olisi heidän omasta käytöksestään heidän kanssaan eri mieltä olevia kohtaan. On ihan ymmärrettävää, jos on vaikeaa olla asiallisesti samassa huoneessa eri tavalla ajattelevan kanssa.
Vielä kerran rautalangasta: Räsänen on sanonut, että hänestä homojen ei pitäisi voida solmia avioliittoja, eikä kirkon pitäisi näitä vihkiä. Hän kunnioittaa demokratiaa, mutta ei piilottele omaa kantaansa. Hän ei ole koskaan sanonut, että homot olisivat hänen mielestään vähemmän arvokkaita ihmisiä, homoja ei saisi olla olemassa, tai että nämä eivät saisi näkyä telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla ihan kunnolliset perustelut sille mitä varten Räsäsen esiintyminen koko perheen ohjelmassa on lapsille haitallista. Sitä kun tässä nyt käytetään lyömäaseena.
Lapsetko tässä nyt seuraavat jotain Räsäsen rikostuomiota ja kristillisen väen ja sateenkaariporukan välisiä asioita? Nostaako Masked Singer nämä asiat ohjelmassaan esille?
Nythän kyse ei ollut lapsista yleensä, vaan nimenomaan sateenkaariperheiden lapsista. Voin kertoa että näille lapsille tuota propagandaa syötetään ihan vauvasta asti ja myös opetetaan kaikesta loukkaantumisen jalo taito ja suvaitsemattomuus.
Joku voisi tehdä väikkärin siitä, miten moni sateenkaariperheen lapsi on tarvinnut terapiaa, koska toinen biologinen vanhempi puuttuu ja eräänlaiseksi elämäntehtäväksi muodostuu asian selvittäminen. Miksi äiti/isä halusi kieltää minulta puolet taustastani saadakseen itse sen, mitä halusi.
Se on ainakin tutkittu juttu että sateenkaarisuhteissa on rajumpaa perheväkivaltaa. Miehellä vähemmän estoja lyödä miestä ja naisella naista. Mutta tietenkään tämä ei mitenkään vaikuta sateenkaariperheiden lapsien hyvinvointiin, ei missään nimessä...
No eihän se tule sateenkaariperheiden lasten olohuoneisiin, vaan pysyy keittiössä tai makuuhuoneessa. Siis paljon parempi juttu kuin nähdä joku laulava hahmo televisiossa, siitä voi saada traumoja, kun 4v lapsi tunnistaa Päivi-tädin, josta vanhemmat joka päivää kertoo pelottavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voitaisi sopia että 🌈 ohjelmat esitettäisiin femmalla.
En halua katsoa tai tukea mitään homouskulttuuria.
Ihan vapaasti saavat mun puolesta touhuta mitä tykkäävät mutta ei sitä ole pakko joka tuutista tuputtaa.
Ajatelkaa edes lapsia, että kehtaattekin!Kannatetaan!!!
Näin on.
Tulee aika ahdasta femmalla kun about kaikki suomiviihde tungetaan sinne. Eihän enää ole ohjelmia ilman kiintiöhomoja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei rikollisia mielipiteitä.
Sananvapaudessa ei ole rikollisia mielipiteitä.
Strandberg on korkeintaan keskinkertainen, mukahauska näyttelijä, joka luulee nyt olevansa kovinkin tärkeä ja voivansa määrätä kuka saa osallistua harmittomaan viihdeohjelmaan Suomessa. Suvaitsevaisuus menee hänenlaisillaan usein vain yhteen suuntaan ja tämä on taas kerran todettu faktaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut hei tää on mun mielipide, teidän pitää kunnioittaa sitä! Sananvapaus! Mielipiteenvapaus! Mun oma vakaus!Mielipiteenvapauteen kuuluu vapaus saada olla tyhmääkin mieltä, rakas lapsonen.
Mä oon sitä mieltä, että sun perse ois kauniimpi jos se revittäisiin auki ja sinne istutettaisiin ruusupuska. Mutta hei sori, tää on mun mielipide, rakas lapsonen. Kunnioita sitä.
Vierailija kirjoitti:
En kunnioita mielipidettäsi, mutta kunnioitan oikeuttasi mielipiteeseesi.
Jos et ymmärrä eroa noiden välillä, suosittelen muutaman sivistävän kirjan lukemista.
Koko perheen ohjelmaan pitäisi kai valita vain nuhteettomia, minkäänlaiseen tuomioon, sakkoon tai muuhunkaan laittomaan tekoon syyllistymättömiä osallistujia...
Miksi mainostajat eivät boikotoi enää ohjemia joissa esiintyy julkihomoja? Oi niitä aikoja kun Kupla cancelloitiin Billy Crystalin hahmon takia.