Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kutsun muistitesteihin

Vierailija
20.01.2023 |

Olen 50-kymppinen nuorehko nainen ja viime viikolla lääkäri kutsui minut muistitesteihin kun on kuulemma huolissaan minusta. Tuntuu että lääkäri pitää minua pilkkanaan, kun on itse nuori ja kaunis nainen että tahallaan kiusaa tälläistä minunkaltaista "ikäloppua" ja on kirjoitellut ties mitä törkeyksiä tuonne omakantaan kaikkien luettavaksi!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo... muistitko maksaa vauvapalstan kuukausimaksun? Profiilissasi näkyy ettet ole maksanut

Vierailija
2/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea on kirjoitellut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea on kirjoitellut?

Kirjoitti esimerkiksi että en muistanut mikä viikonpäivä oli kun viimeksi kävin ja että minut pitää lähettää pään magneettikuviin ynnä muuta potaskaa

Vierailija
4/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"50-kymppinen" 🙄

Tuon perusteella voisin minäkin laittaa kutsun muistitestiin.

Vierailija
5/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ole pakko mennä. Sano että käyt yksityisellä erikseen jos tulee oireita. Ne testasivat aiemmin jopa kaksikymppisten muistia ja pariin otteeseen.

Vierailija
6/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, et muista mennä. 😁

Vierailija
7/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutullani paljastui vuotava verisuoni päästä, jotta kannattaa tutkia muistia ja mahdollisia syitä muistiongelmiin.

Vierailija
8/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viisikymppisenä muistelet olevasi nuori ja kaunis nainen, on syytäkin mennä muistitesteihin.

Vierailija
9/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyyntyminen tai vainoharhat voi liittyä muistiongelmiin.

Vierailija
10/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyyntyminen tai vainoharhat voi liittyä muistiongelmiin.

Minulla ei ole muistissa mitään vikaa, en vain muistanut että mikä viikonpäivä oli kyseisenä päivänä kun oli paljon muutakin tehtävää ja menoa tuona päivänä. Ei pitäisi tuollaisen takia lähettää johonkin magneettikuviin sun muihin....

Vierailija
11/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"50-kymppinen" 🙄

Ei pelkästään iän perusteella voi laittaa muistitesteihin... ja on kuulemma pakollinen. Sanoin etten ole tulossa paikalle ja lääkäri kertoi että siitä tulee sitten sakko.

Vierailija
12/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ap. Minäkin olen viisikymppinen eikä kukaan ole passittanut mihinkään muistitestiin.

Vierailija
13/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ap. Minäkin olen viisikymppinen eikä kukaan ole passittanut mihinkään muistitestiin.

Luitko koko keskustelun?

Vierailija
14/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene. Sukulaisesi ovat sinusta huoli-ilmoituksen tehneet. Ovat oikeasti huolissaan. Lääkäri vaan ottaa ärtymyksesi kontolleen ettet suvullesi raivoaisi.

Jos muistissasi ei ole mitään vikaa niin ei muistitesteistä tule muuta merkintää kuin "ei vikaa muistissa". Parempihan se noin päin olisi.

Itse olin alle 40-kymppisenä testeissä, muistin pätkimisen syyksi paljastui lääkkeen sivuvaikutus (testit osoittivat tietyntyyppisen muistivajeen, jota sitten tutkittiin tarkemmin), olen erittäin kiitollinen siitä että pääsin testeihin, koska lääkettä vaihdettiin ja olen sittemmin voinut muistin puolesta hyvin. Pelkäsin jo että minulla oli varhaistyypin dementia tai jotain.

Vierailija
15/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"50-kymppinen" 🙄

Ei pelkästään iän perusteella voi laittaa muistitesteihin... ja on kuulemma pakollinen. Sanoin etten ole tulossa paikalle ja lääkäri kertoi että siitä tulee sitten sakko.

Minkälainen tämä sakko on, mitä tapahtuu jos ei mene?

Vierailija
16/16 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"50-kymppinen" 🙄

Minkälainen tämä sakko on, mitä tapahtuu jos ei mene?

En tiedä, se nähdään helmikuun lopussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi