Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.

Vierailija
04.09.2021 |

Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.

Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?

Kommentit (673)

Vierailija
161/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo yökylään meneminen vähän outoa, jos ei kuitenkaan halua vielä seksiä

Tässä on ehkä iso ongelma. Kun mies kysyy naista yökylään ja nainen siihen suostuu niin kuinka tyhmä naisen pitää olla ettei tajua että yökylään kutsuminen tarkoittaa seksiä.

Nainen, älä mene "yökylään", jos et pidä seksiä mahdollisuutena.

Ap piti seksiä mahdollisuutena kunnes ei enää miehen käytöksen jälkeen pitänyt. Ei ole mitään velvollisuutta antaa oli tilanne mikä tahansa. 

Totta. Mutta se että mies tai nainen haluaa seksiä kahden viikon tapailun jälkeen ei sinällään pitäisi olla kenellekään red flag. Ihmiset haluavat seksiä ja erityisesti sellaisten ihmisten kanssa joihin ovat ihastuneet. Se ei tarkoita etteikö haluttaisi muutakin.

Vierailija
162/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tapailla naisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, turhaan tunnet itsesi likaiseksi. Se mieshän se oli!

Ja täällä jotkut ihmettelee, että miten niin ei seksiä. Ei todellakaan tarvitse hypätä tekemään sitä kenen tahansa kanssa.

Olen pari viikkoa tapaillut miestä. Olen seksuaalinen ja puutteessa jne, mutta siltikin on edetty hissukseen enkä halua hypätä sänkyyn vaan sen takia, että nyt panettaa kovasti. Mies kunnioittaa mua täysin. Hän sanoikin, että on ihanaa, että ollaan rakenneltu suhdetta jotenkin kauniisti ja puhtaasti.

Minä menin sänkyyn ensimmäisenä iltana mieheni kanssa, jonka kanssa ollaan oltu nyt aviossa 28 vuotta, asuttu yhdessä 30. Meillä on yhteiset lapset ja laina. Onko liittomme ruma ja likainen?

Osa naisista ei tiedä, että heidän mies pettää, on 2 lasta ja hieno talo.

Ja osa tietää.

Vierailija
164/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aika törkeää loukata miehisyys vaikka kyse on ihan luonnollisesta reaktiosta hänelle viehättävästä ihmistä kohtaan. Naisilla ei ole sitä uloketta haarovälissä eivätkä varmaan useimmat heistä ymmärrä miten se käyttäytyy. Jos on valmis seksiin vasta kuukausien kuluttua ja toinen on valmis kahden viikon jälkeen niin sopii miettiä haluaako miehen joka haluaa harrastaa seksiä niin usein tai sitten tutustua miehiin joille seksi ole tärkeää (niitä on harvoin).

Mielestäni heti kannattaa ottaa puheeksi tapaamansa miehen kanssa että tiedetään millä aallonpituudella ollaan siellä makkarin puolella ettei väärinkäsityksiä tule.

Vierailija
165/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aika törkeää loukata miehisyys vaikka kyse on ihan luonnollisesta reaktiosta hänelle viehättävästä ihmistä kohtaan. Naisilla ei ole sitä uloketta haarovälissä eivätkä varmaan useimmat heistä ymmärrä miten se käyttäytyy. Jos on valmis seksiin vasta kuukausien kuluttua ja toinen on valmis kahden viikon jälkeen niin sopii miettiä haluaako miehen joka haluaa harrastaa seksiä niin usein tai sitten tutustua miehiin joille seksi ole tärkeää (niitä on harvoin).

Mielestäni heti kannattaa ottaa puheeksi tapaamansa miehen kanssa että tiedetään millä aallonpituudella ollaan siellä makkarin puolella ettei väärinkäsityksiä tule.

Jotkut ihmiset ovat sitten käsittämättömän typeriä (yllä). Eihän se ensimmäisen seksikerran tapahtumishetki suhteen alusta laskettuna mitenkään tarkoita seksihalujen taajuutta. 

Mulle sopis seksi vaikka joka päivä, mutta menee aikansa (pitkäänkin), että siihen pisteeseen päästään. Ja sitten kun päästään, kelpaisi montakin kertaa päivässä. Se odotteluaika on vähän kuin talon rakentaminen ja sitten kun se on valmis, siellä talossa asutaan ihan normaalisti.  

Vierailija
166/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöö toi ”menen sitten vessaan runkkaamaan” Mies menetti kyllä viimeisetkin uskottavuutensa siinä.

Olisin lähtenyt minäkin ja lakannut vastaamasta miehen viesteihin.

Ymmärräthän rakas ystävä, että kaikki mitä täällä kirjoitetaan, ei ole totta? Tai pikemminkin niin, että vain pienen pieni osa tänne kirjoitetusta on totta.

Viimeistään ton runkkusession kohdalla olisi normaalilla ihmisellä pitänyt alkaa trollihälytyskellojen soittelemaan.

Vierailija
167/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ap osasi edes aavistaa miehen käyvän heti iholle kanki kovana, se tuli varmasti jätkytyksenä hänelle itselleenkin. Jos mies olisi hoitanut tuon asian toisin, olisi voinutkin olla seksi mahdollista. Mutta olihan tuo todella kömpelösti toimittu mieheltä ja hänellä ei varmaan ole ollut kokemusta naisista kun luuli tuollaisen toimivan. Ja joo, ymmärrän jos kanki on kovana niin pitäähän se saada purettua, mutta olisi senkin asian voinut hoitaa toisin. Olisi voinut vaikka pahoitella, laittaa kahvit valumaan ja mennä vessaan ihan normaalisti sanomatta, että on menossa runkulle =D 

Vierailija
168/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöö toi ”menen sitten vessaan runkkaamaan” Mies menetti kyllä viimeisetkin uskottavuutensa siinä.

Olisin lähtenyt minäkin ja lakannut vastaamasta miehen viesteihin.

Ymmärräthän rakas ystävä, että kaikki mitä täällä kirjoitetaan, ei ole totta? Tai pikemminkin niin, että vain pienen pieni osa tänne kirjoitetusta on totta.

Viimeistään ton runkkusession kohdalla olisi normaalilla ihmisellä pitänyt alkaa trollihälytyskellojen soittelemaan.

Voihan kaikki täällä olla trollia, mutta se nyt on se lähtökohta keskusteluopalstoilla. Eihän täällä voi sitten jutella mistään jos kaikkea pitää trollina. Ei mua kiinnosta onko joku juttu totta vai ei, koska hauskoja keskusteluja niistä aina saadaan aikaiseksi. 

Vierailija
169/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taka-ajatukset? Kun on jo tavattu ja pussailtu?

Ei se pussailukaan mikään automaattinen sopimus seksistä ole. Jotkut haluavat seurustella vähän pidempään kuin kaksi viikkoa (kuinka monta tapaamiskertaa kahteen viikkoon edes mahtuu?), ja tutustua mahdolliseen kumppaniin paremmin. 

Ja toiset eivät, koska kokemus on osoittanut että eipä sitä seksiä yleensä jatkossakaan sen enempää ole saatavilla.

Vierailija
170/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä iskin naapurin miehen ja seksiä oli ennen seurustelua. Edellinenkin suhde lähti seksistä. En sitten tiedä, tunsivatko miehet itsensä likaisiksi...

Vierailija
171/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nuorena tuonkin voisi tietää. On sellaisiakin miehiä varmaan jotka tulevat ovesta sisään ja kohta ulos, miltä naisesta mahtaa tuntua sellainen, ei varmaan kiva vaikkei seurustelua odottaisi. Myöhemmin elämässä osaa varoa enemmän, mutta siksi kun on tietoa tullut.

Vierailija
172/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viikkoa on todella lyhyt aika. Montako kertaa siinä ajassa ehtii tapaamaan toista? Kahdessa viikossa ei opi tuntemaan ketään, se on vain 14 päivää elämästä. Ihmettelen näitä "kaksi viikkoa on todella pitkä aika" kommentteja.

No onhan tuo jo pitkä aika, jos yökyläilläänkin. 

Kuka nämä säännöt on tehnyt? Miksi ns koko maailma olettaa, että seksiä pitää olla näin ja noin ja tällä säännöllä? Onneksi vihdoin on alettu tuoda esiin muitakin ääniä kuin se cis- hetero- Seksiä-x-kertaa-viikossa normipetterin mielipide. Ja alettu pohtia millaisesta seksistä naisetkin oikeasti tykkää.

Vierailija
173/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ehkä iso ongelma. Kun mies kysyy naista yökylään ja nainen siihen suostuu niin kuinka tyhmä naisen pitää olla ettei tajua että yökylään kutsuminen tarkoittaa seksiä.

Ap piti seksiä mahdollisuutena kunnes ei enää miehen käytöksen jälkeen pitänyt. Ei ole mitään velvollisuutta antaa oli tilanne mikä tahansa. 

Totta. Mutta se että mies tai nainen haluaa seksiä kahden viikon tapailun jälkeen ei sinällään pitäisi olla kenellekään red flag. Ihmiset haluavat seksiä ja erityisesti sellaisten ihmisten kanssa joihin ovat ihastuneet. Se ei tarkoita etteikö haluttaisi muutakin.

Jotkut ihmiset haluavat. Vastaavasti ei pitäisi olla red Flag, jos menee kauemmin ennen kuin seksi alkaa kiinnostaa kyseisen ihmisen kanssa. Vai onko?

Vierailija
174/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin halunnut tuossa vaiheessa jo seksiä, mutta samoin kuin AP, jos mies käy kimppuun tuolla tavalla ilman lämmittelyjä heti kun pääsee ovesta sisään ja kyseessä on ensimmäinen seksikerta, niin häipyisin paikalta. Tuollainen kimppuun käyminen sopii vasta sitten, kun ollaan harrastettu seksiä jo useita kertoja.

Vierailija
175/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööh . menikö oikeasti runkkaamaan vessaan..?

Jossainhan ne paineet pitää päästää ja nykyisin väkisinpaneminen ei ole suotavaa, joten vessa on ihan hyvä valinta.

Vierailija
176/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa haluta seksiä vasta sen jälkeen kun on kuullu papin sanovan.....Aamen. näinkö se menee vai naiset??

Vierailija
177/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas omituinen mies, kun halusi seksiä? En olekaan ennen kuullut sellaisesta miehestä

Vierailija
178/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin: nainen voi pitää seksiä mahdollisena yökylään mennessään, mutta ajatus voi muuttua illan aikana. Minullekin on käynyt tapailusuhteessa näin. Edellisellä yökyläilyllä olimme harrastaneet ekan kerran seksiä ja olo miehestä oli enemmän kuin hyvä, ja olin todellakin valmis seuraavallakin kerralla samaan. Mutta kuinka ollakaan, mies oli ihan erilainen kuin edellisellä kerralla, puhui aivan kahjoja juttuja ja olin lähes varma että on jossain aineissa. Halut meni totaalisesti, mutta totta kai mies olisi halunnut ja oli nyrpeänä kun torjuin. Mitä tästä opin, tutustu kunnolla ihmiseen ennen yökyläilyä.

Vierailija
179/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vonkaa aina seksiä. Olen nykyään yksin, ei tule pettymyksiä.

Vierailija
180/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies saa haluta seksiä vasta sen jälkeen kun on kuullu papin sanovan.....Aamen. näinkö se menee vai naiset??

Ei tietenkään. On naisiakin jotka haluaa seksiä nopeasti miesten kanssa, etsikää sellainen. Ei kaikilta voi vaatia samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi