Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.
Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.
Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?
Kommentit (673)
Onhan tuo yökylään meneminen vähän outoa, jos ei kuitenkaan halua vielä seksiä, mutta joissakin tapauksissa esimerkiksi etäisyyden takia niin toimitaan. Minunkin mies tuli todella nopeasti yökylään, koska muuten hänen olisi pitänyt mennä hotelliin.
Silti tuollaisessa tilanteessa ei pidä käydä käsiksi, vaan voi yrittää lämmitellä naista ja saada nainen halukkaaksi, tai siis niin fiksut miehet toimii.
Jos vain käy kimppuun ja kertoo kortsut olevan jo valmiina, en minä ainakaan halua seksiä vaikka alunperin olisin pitänyt sitä mahdollisenakin. Naisen olo pitää tehdä mukavaksi, ei uhatuksi.
Kyllä me pystyttiin mieheni kanssa nukkumaan vierekkäin ilman seksiä alussa. Pussailtiin ja höpistiin, oli ihanaa kun sai tutustua rauhassa.
On niitäkin naisia jotka on heti haarat auki, mutta kaikille ei sovi sellainen meininki, itse haluan ihastua ja luottaa ensin. Silloin seksikin on parempaa, eikä tarvitse olla "iso vehje" koska en ole mitään ihmisdildoa etsimässä ja pomppimassa joka toisen ukon päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse ainakin olen ollut yhdynnässä samana treffi-iltana paitsi jos mies onkin joku asperger-nörtti tai yksinkertainen. Ihmetyttää pihtarit yleensäkin. Moni ämmä on lähes lettu levällään kiimoissaan hutsusovelluskuvissaan, mutta sitten kun tavataan niin naurettavat kristilliset arvot ja kuuden vuoden selibaatti ovatkin elämän tärkeimpiä asioita.
Juuri näin ja sitten syytetään miehiä kun vain se seksi kiinnosti. Jos mä teen 2 viikkoa töitä naisen kanssa jutellen mistä vain ja olemalla kiinnostunut kaikesta ja nainenkin sen huomaa että ainakin jutuissa mätsää, mutta sitten esteeksi tulee seksi, niin kyllähän mä mietin että onko se nainen just se jonka kanssa ei koskaan tule olemaan seksi elämää. Seksi ei ole todellakaan se joka kiinnostaa pelkästään, elämässä on paljon isompiakin asioita ja kaikki arjen haasteet, mutta kyllä vain pihtaamalla nainen saa tehokkaasti huuhdeltua alas ne asiat jotka mätsäsi siinä 2 viikon aikana. Olen kyllä sitä mieltä että seksistäkin pitää puhua aina heti alkuunkin, että ei käy kuten ap:lle, mutta siitä pitää puhua vain ohimennen esim kysymällä kuinka tärkeää on tai mistä tykkää ja sitten jo siirtyä seuraavaan aiheeseen...
Kyllähän se tiedetään, että miehet on valmiita seksiin vaikka heti. Mutta naisilla se ei yleensä mene niin, toki on poikkeuksia, mutta moni nainen tarvitsee sen luottamuksen tunteen ensin. Muuten siinä helposti käy niin, että nainen vain suostuu seksiin, mutta makaa lahnana (tai feikkaa) koska ei itse ole ihan messissä. Näin minulle kävi nuorena kun suostuin miesten mieliksi seksiin liian nopeasti. Nykyään pidän kiinni siitä, että vasta sitten kun itsekin olen halukas. Tiedän kyllä, että se karsii ison osan miehiä pois, mutta niin sen pitääkin mennä.
Ja se että en ole halukas heti ei liity millään tavalla siihen, että en tykkää seksistä ja että olen sitten suhteessakin pihtari. Päinvastoin, pihtariksi muutun jos suostun seksiin liian nopeasti. Koska silloin se on sitä esittämistä omalta osaltani eikä sitä roolihahmoa jaksa ylläpitää pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Taka-ajatukset? Kun on jo tavattu ja pussailtu?
Aloituksessa oli kyllä takaa-ajatukset, ei taka-ajatukset.
Häpeän tunnustaa, mutta minä käytän tuota takaa-ajatukset kiertoilmauksena doggy stylelle.
Tuli heti aloituksesta mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena ihmetyttää, eivätkö naiset todellakaan koskaan halua seksiä? Eikö teillä ole vastustamatonta halua hautautua sen kullan kanssa kahdeksi viikoksi johonkin ihan vain lemmiskelemään? Miksi sen miehen pitää todistaa teille, että se on joku munkki, joka kykenee selibaattiin teidän käskystä? Miksi se on iljettävä kuvotus, jos se haluaa teitä? Miksei se ole hyvä juttu? Miksi kärsiä kaksi viikkoa ihmisen kanssa, jota ei itse ollenkaan halua ja sitten näpäyttää vauvapalstalla, kun se onneton lopulta kuvittelee, että jotain tapahtuu? En vain tajua, kuka teille on opettanut, että seksi on ällöttävää, tarpeetonta ja lähtökohtaisesti ilmeisesti väärin?
Näin naisena ihmettelen miten paljon on naisia jotka on kuten sinä ja sitä mieltä että seksiä pitää harrastaa vaikka ei itse tee mieli. Ei ihme että näitä vessarunkkaajia löytyy miehistä kun jotkut naisetkin sitä mieltä että naisen kuuluu aina olla valmiina toisen mielitekojen edessä.
Mitään ei kannata tehdä jos ei itse halua. Mutta kyllähän tässäkin keskustelussa on omituinen pintaväre, jossa naisen tehtävä on testata seksin avulla miestä ja olla mahdollisimman pitkään ”puhdas”, koska naisen halu on jotain niin pyhää tms. Ei ole. Enkä muutenkaan tykkää naisena siitä, että seksistä tehdään joku testaamisen väline. Sitten myöhemmin sillä hallitaan parisuhteessa. Se on vähän omituista. Harrasta seksiä jos haluat, älä jos et. Mutta ei seksistä pidättäytymisen odotus ole kenenkään ihmisen moraalin mitta tai tae parisuhdemateriaalista.
Minulle käy ainakin niin, että jos seksi on hyvää ja toimivaa, kiinnyn siihen ihmiseen. Jos menen harrastamaan seksiä ennen kuin ihmisen laatu on riittävästi selvitetty, ajan itseäni isoihin vaikeuksiin.
Tietty jos pystyy pitämään tunteet erillään seksistä niin sittenhän se on ihan se ja sama harrastaa sitä missä ja milloinka ja kenen kanssa vaan.
Ymmärrän täysin. Itse tarvitsen oikeasti tuntemani ihmisen jotta pystyn nauttimaan seksistä. Kaikki seurustelusuhteeni on alkaneet kaveripohjalta ja olen tuntenut heidät useamman vuoden ennen seurustelua.
Jospa AP tykkääkin enemmän naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena ihmetyttää, eivätkö naiset todellakaan koskaan halua seksiä? Eikö teillä ole vastustamatonta halua hautautua sen kullan kanssa kahdeksi viikoksi johonkin ihan vain lemmiskelemään? Miksi sen miehen pitää todistaa teille, että se on joku munkki, joka kykenee selibaattiin teidän käskystä? Miksi se on iljettävä kuvotus, jos se haluaa teitä? Miksei se ole hyvä juttu? Miksi kärsiä kaksi viikkoa ihmisen kanssa, jota ei itse ollenkaan halua ja sitten näpäyttää vauvapalstalla, kun se onneton lopulta kuvittelee, että jotain tapahtuu? En vain tajua, kuka teille on opettanut, että seksi on ällöttävää, tarpeetonta ja lähtökohtaisesti ilmeisesti väärin?
Näin naisena ihmettelen miten paljon on naisia jotka on kuten sinä ja sitä mieltä että seksiä pitää harrastaa vaikka ei itse tee mieli. Ei ihme että näitä vessarunkkaajia löytyy miehistä kun jotkut naisetkin sitä mieltä että naisen kuuluu aina olla valmiina toisen mielitekojen edessä.
Mitään ei kannata tehdä jos ei itse halua. Mutta kyllähän tässäkin keskustelussa on omituinen pintaväre, jossa naisen tehtävä on testata seksin avulla miestä ja olla mahdollisimman pitkään ”puhdas”, koska naisen halu on jotain niin pyhää tms. Ei ole. Enkä muutenkaan tykkää naisena siitä, että seksistä tehdään joku testaamisen väline. Sitten myöhemmin sillä hallitaan parisuhteessa. Se on vähän omituista. Harrasta seksiä jos haluat, älä jos et. Mutta ei seksistä pidättäytymisen odotus ole kenenkään ihmisen moraalin mitta tai tae parisuhdemateriaalista.
Minulle käy ainakin niin, että jos seksi on hyvää ja toimivaa, kiinnyn siihen ihmiseen. Jos menen harrastamaan seksiä ennen kuin ihmisen laatu on riittävästi selvitetty, ajan itseäni isoihin vaikeuksiin.
Tietty jos pystyy pitämään tunteet erillään seksistä niin sittenhän se on ihan se ja sama harrastaa sitä missä ja milloinka ja kenen kanssa vaan.
Voihan sitä kiintyä vaikka hommasta ei pidempää parisuhdetta saisi tai haluaisikaan. Minulla on hyvät välit joihinkin vanhoihin srksikumppaneihin ja olen heihin kiintynyt, vaikka emme ikinä olisi parisuhteessa olleetkaan.
Kai se vain on niin, että kaikille ihmisille seksi ei ole sillä tavalla iso ”juttu”. Se on kivaa ja nautinnollista ja mielenkiintoista, vaikkei siihen liittyisi minkäänlaista parisuhteen tai rakkauden odotusta. Ja se voi johtaa myös parisuhteeseen yhden illlan jutusta, jos siihen ei liitä likaisuuden leimaa vaan ottaa sen yhdessä nauttimisena.
No olisit edes käsihoidon antanut, jos ei itsellä tehnyt mieli.
Kaksi viikkoa on myös minun mielestäni lyhyt aika. Toki ihmisiä on erilaisia ja joillekin se on pitkä tai sopiva aika, kuten tälle miehelle. Te ette selvästi sovi yhteen, joten kannattaa etsiä joku toinen, jolle kaksi viikkoa on myös lyhyt aika.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo yökylään meneminen vähän outoa, jos ei kuitenkaan halua vielä seksiä
Tässä on ehkä iso ongelma. Kun mies kysyy naista yökylään ja nainen siihen suostuu niin kuinka tyhmä naisen pitää olla ettei tajua että yökylään kutsuminen tarkoittaa seksiä.
Nainen, älä mene "yökylään", jos et pidä seksiä mahdollisuutena.
Kaikki miehet haluavat reikää, jotkut vain eivät osaa pyytää sitä nätisti. Apn deitti oli idiootti ja munasi mahdollisuutensa.
On vapauttavaa olla vanhempi nainen, oikeasti. Voi ajatella että elämä on lyhyt ja jos haluan seksiä ja olla lähellä toista ihmistä niin teen sen juuri nyt jos siltä tuntuu. Ei ole tarvetta tai varaa testata ketään. Seksikin on tästä syystä sujuvampaa ja vapautuneempaa kuin ikinä ennen. Se on vain seksiä, ei indikaatio mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, turhaan tunnet itsesi likaiseksi. Se mieshän se oli!
Ja täällä jotkut ihmettelee, että miten niin ei seksiä. Ei todellakaan tarvitse hypätä tekemään sitä kenen tahansa kanssa.
Olen pari viikkoa tapaillut miestä. Olen seksuaalinen ja puutteessa jne, mutta siltikin on edetty hissukseen enkä halua hypätä sänkyyn vaan sen takia, että nyt panettaa kovasti. Mies kunnioittaa mua täysin. Hän sanoikin, että on ihanaa, että ollaan rakenneltu suhdetta jotenkin kauniisti ja puhtaasti.
Minä menin sänkyyn ensimmäisenä iltana mieheni kanssa, jonka kanssa ollaan oltu nyt aviossa 28 vuotta, asuttu yhdessä 30. Meillä on yhteiset lapset ja laina. Onko liittomme ruma ja likainen?
Osa naisista ei tiedä, että heidän mies pettää, on 2 lasta ja hieno talo.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihan normaalia haluta seksiä ihmisen kanssa, josta tykkää. Kaksi viikkoa on aika pitkä aika pidellä kädestä. Olen nainen.
Samaa mieltä. Mutta ihmiset ovat erilaisia ja jokaisella on oikeus tehdä asioita sitten, kun itse kokee haluavansa. Aloittajassa ei ole mitään vikaa, vaikka onkin erilainen nainen kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä jotkut ihmettelee, että miten niin ei seksiä. Ei todellakaan tarvitse hypätä tekemään sitä kenen tahansa kanssa.
Olen pari viikkoa tapaillut miestä. Olen seksuaalinen ja puutteessa jne, mutta siltikin on edetty hissukseen enkä halua hypätä sänkyyn vaan sen takia, että nyt panettaa kovasti. Mies kunnioittaa mua täysin. Hän sanoikin, että on ihanaa, että ollaan rakenneltu suhdetta jotenkin kauniisti ja puhtaasti.
Minä menin sänkyyn ensimmäisenä iltana mieheni kanssa, jonka kanssa ollaan oltu nyt aviossa 28 vuotta, asuttu yhdessä 30. Meillä on yhteiset lapset ja laina. Onko liittomme ruma ja likainen?
Tiedän useita, yksi menee kaverien kanssa baariin ja hankkii sieltä seuraa.
Yksi meni veneilemään. Vene oli mukana tämän naisen luona trailerin päällä auton perässä, osa näkee vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo yökylään meneminen vähän outoa, jos ei kuitenkaan halua vielä seksiä
Tässä on ehkä iso ongelma. Kun mies kysyy naista yökylään ja nainen siihen suostuu niin kuinka tyhmä naisen pitää olla ettei tajua että yökylään kutsuminen tarkoittaa seksiä.
Nainen, älä mene "yökylään", jos et pidä seksiä mahdollisuutena.
Ap piti seksiä mahdollisuutena kunnes ei enää miehen käytöksen jälkeen pitänyt. Ei ole mitään velvollisuutta antaa oli tilanne mikä tahansa.
Seksin haluaminen ja toteuttaminen ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useita, yksi menee kaverien kanssa baariin ja hankkii sieltä seuraa.
Yksi meni veneilemään. Vene oli mukana tämän naisen luona trailerin päällä auton perässä, osa näkee vaivaa.
Vene ei käynyt vedessä sillä reissulla, uskomatonta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen luulee, että onnellinen avioliitto ja hän ainoa. Tuo mies vei jopa heidän kotiin naisia, kun vaimo lasten kanssa reissussa.
Ahaa et siis puhu ketjun aiheesta. Kannattaa sinun kerrata minne kommentoit ja tehdä aloitus omalle aiheellesi niin ei tule väärinkäsityksiä. Tässä ketjussa kommenttisi nimittäin näyttää siltä että sinusta "naiset ei halua seksiä" jos ne ei ole panemassa silloin kun eivät itse halua.