Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.

Vierailija
04.09.2021 |

Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.

Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?

Kommentit (673)

Vierailija
661/673 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin turhaa seksiä ensitreffeillä tai ylipäätään toista yhtään tuntematta olisi jos huomaisi sen jälkeen miehen olevan ajatusmaailmaltaan naisia väheksyvä tai ilkeilevä, tyhmä jne.

Ei yhtään lievittäisi harmitusta se, että" sainpahan ainakin seksiä". 😮

En halua seksiä omien arvojeni vastaisen tai m...kun miehen kanssa.

Niin seksintarpeessa en edes haluaisi olla, että olisin mielissäni tai hyvilläni seksistä ihmisen kanssa joka on kanssani aivan eri aaltopituudella.

Mikä järki on kerätä mahdollisimman paljon seksikertoja riippumatta minkälaatuisia ja minkälaatuisen ihmisen kanssa?

Pelkän panon takia.

Mieluummin sitten hiukan harvemmin, mutta mahdollisimman mieluisia ja mieluisen ihmisen kanssa. Niitä seksikertoja viitsii muistella jälkeenpäinkin hyvillä mielin.

Onko kukaan täällä sanonut keräävänsä mahdollisimman paljon seksikertoja riippumatta minkä laatuisia ja minkälaatuisen ihmisen kanssa? Nämä ovat nyt ihan ikiomia ajatuksiasi joita yrität heijastaa muihin. Ei varmaan kukaan nyt ihan tuolla tavalla sitä näe. Hyvin harva nyt tietoisesti harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka ajatuksista tai arvoista ei yhtään tykkää. Ihan niinkuin harva käy niillä seksittömilläkään treffeillä tai ylipäänsä vapaaehtoisesti viettää aikaa sellaisen kanssa. Se nyt on sitten taas ihan toinen asia, kokeeko tarvetta potkia itseään päähän siitä jos seksikumppani myöhemmin paljastuukin hölmömmäksi kuin oli kuvitellut. Ja onko nimenomaan se seksin harrastaminen siinä se kauhistus eikä se treffeillä hukkaan heitettyä aika.

Kyllä on mielestäni turhaa seksiä jos ajattelumaailma monella on se, että "sainhan sentään seksiä".

Seksiin mennään kovalla kiireellä vaikka se toinen ihminen itsessään ei olisi merkinnyt mitään, hänen persoonansa ja ajatusmaailmansa ei olisi kiinnostanut tai merkinyt mitään. Ei edes tiennyt hänen nimeään tai jäänyt välttämättä mitään muistijälkeä, tunteista puhumattakaan. Sen toisen ihmisen paikalla voisi olla kuka hyvänsä, kunhan olisi hollilla sillä hetkellä.

Kun vain oli niin kovat halut, että paneminen oli siinä tilanteessa pääasia.

Kyllähän silloin pakostakin kerää vain seksikokemuksia, ei se mitään muutakaan ole.

Se on hukaanheitettyä aikaa, muutaman minuutin takia. Koska ei voi olla, etteikö tuonkaltainen toiminta hukkaisi jotain myös siitä ihmisestä ja myös seksikokemuksesta. Kovettaahan ja kyynistyttäähän tuo.

Mieluummin syön herkullisen ateria htvän viinin kera hiukan harvemmin kuin hotkin vain pikaisesti kylmiä nakkeja.

Ja aina pitää muistaa, että se vastapuoli on/saattaa olla tunteva ihminen, ei voi koskaan tietää miten häneen tuollainen tunteeton seksi vaikuttaa. Vaikka siihen myöntyykin, kiltteytään, painostuksesta tms.

Toki joskus samanlaisetkin ihmiset kohtaavat, mutta se ei ole aina niin.

Vierailija
662/673 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän turhia seksikokemuksia olekaan.

Minun mielestäni on. Nyt vähän aikuisempana osaa jo ennalta ajatella, että vaikka tuo mies nyt onkin huumaava, niin seksi tuntemattoman kanssa on aina pettymys joko seksin aikana tai heti sen jälkeen. On jo kyllin fiksu olla menemättä sänkyyn, vaikka housut olisivat kuinka märät.

Viimeistään heti seksin jälkeen tuntuu, että miksi ihmeessä kutsuin tuon yöksi ja minkä ihmeen takia harrastin tuon kanssa seksiä, hyi lähtis nyt pois niin saisin laittaa lakanat pesukoneeseen yhdeksäänkymppiin, niin kyllä se on ollut turha ja mielestäni myös vahingollinen seksikokemus. Toista ei halua nähdä enää ikinä ja jää sellainen olo, että itsensäkin pitää pestä kloriitilla.

(Kappas, tämähän kuulostaa juuri samalta, mitä miehet yhden yön hoidoistaan puhuvat, paitsi että he vaikuttavat ajattelevan, että "hyi helvetti... mutta sainpa seksiä, se on tärkeintä!")

Tällaisia kokemuksia olen itse saanut, kun olen vain kuunnellut viettejäni, ja lähentynyt fyysisesti ihmisen kanssa, jota en tunne ja jonka kanssa ei olla vielä oltu turvallisessa tilanteessa. Varmasti joku näistä kokemuksista olisi voinut johtaa myös hyvään suhteeseen, mikäli seksin kanssa ei olisi kiirehditty.

Näin minäkin olen tuntenut ja ajattelen.

Eron jälkeen sinkkuaikana tuli tehtyä sitä, että otti kotiinsa ravintolasta jonkun miehen, hän tuntui siellä ihan kivalta. Ja mentiin seksiin, se tuntui ensin kivalta idealta. Tai kutsuin kotiini treffeille liian pian.

Tuli juuri noita kuvailemiasu tunteita, miksi ihmeessä otin mukaani, miksi menin sänkyyn hänen kanssaa, miten saan hänet ulos ja saan olla yksin jne.

Myös tuli tunne, että olisi voinut olla jatkollekin ehkä mahdollisuutta, mutta liian nopea seksikokemus pilasi tunteen, en halunnut enää tavata. Tympäisi.

Muutaman kerran jälkee kun tämän oivalsin en ottanut enkä kutsunut muutenkaan kotiini ketään miestä ennenkuin olimme tutustuneet ja jokin henkinen side oli muodustunut. Tai tein heti sekväjsi, että kahville voi tulla, mutta ei sen enempää nyt vielä.

Oli ihanan helpottavaa sen jälkeen käydä tanssimassa tms. kun tiesi ettei halunnut sieltä ketään kotiinsa ottaa. Monesti lähdin sieltä iloisena kevyin askelin ja sydämin, ihanaa mennä yksin kotiin omaan rauhaan ja aamulla herätä yksin aamukahville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/673 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin turhaa seksiä ensitreffeillä tai ylipäätään toista yhtään tuntematta olisi jos huomaisi sen jälkeen miehen olevan ajatusmaailmaltaan naisia väheksyvä tai ilkeilevä, tyhmä jne.

Ei yhtään lievittäisi harmitusta se, että" sainpahan ainakin seksiä". 😮

En halua seksiä omien arvojeni vastaisen tai m...kun miehen kanssa.

Niin seksintarpeessa en edes haluaisi olla, että olisin mielissäni tai hyvilläni seksistä ihmisen kanssa joka on kanssani aivan eri aaltopituudella.

Mikä järki on kerätä mahdollisimman paljon seksikertoja riippumatta minkälaatuisia ja minkälaatuisen ihmisen kanssa?

Pelkän panon takia.

Mieluummin sitten hiukan harvemmin, mutta mahdollisimman mieluisia ja mieluisen ihmisen kanssa. Niitä seksikertoja viitsii muistella jälkeenpäinkin hyvillä mielin.

Onko kukaan täällä sanonut keräävänsä mahdollisimman paljon seksikertoja riippumatta minkä laatuisia ja minkälaatuisen ihmisen kanssa? Nämä ovat nyt ihan ikiomia ajatuksiasi joita yrität heijastaa muihin. Ei varmaan kukaan nyt ihan tuolla tavalla sitä näe. Hyvin harva nyt tietoisesti harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka ajatuksista tai arvoista ei yhtään tykkää. Ihan niinkuin harva käy niillä seksittömilläkään treffeillä tai ylipäänsä vapaaehtoisesti viettää aikaa sellaisen kanssa. Se nyt on sitten taas ihan toinen asia, kokeeko tarvetta potkia itseään päähän siitä jos seksikumppani myöhemmin paljastuukin hölmömmäksi kuin oli kuvitellut. Ja onko nimenomaan se seksin harrastaminen siinä se kauhistus eikä se treffeillä hukkaan heitettyä aika.

Miten sen ihmisen ajatuksista ja arvoista voi millään tietää jos seksiin mennään miltei heti?

Tätähän tässä olen jo minesti yrittänyt kysyä.

Joku kertoi menevänsä 5 minuuton jälkeen eteisessä naimaan, joku kertoo, ellei kolmansillä lohkea nainen menee kiertoon.

Kaksi viikkoa on jo ikuisuus jos on tavattu muutaman kerran, ehkä pikaisesti niitä näitä jutellen.

Mahdoton yhtälö: seksiä pitää nykyään saada melkein heti, seksiä pitää testata miltei heti sopiiko yhteen, nainen on pihtari tai epäseksuaalinen jos ei innostu miltei heti, kuten aloituksessakin nainen kieltäytyi ja on saanut haukut jne.

Miten voi yhtäaikaa harrastaa pikaisesti seksiä tuntemattoman kanssa ja samaan aikaan jutella arvoista ja ajatusmaailmasta eli tutustua ennen seksiin menoa.

Ei onnistu ainakaan minulle samaan aikaan.

Joko menen seksiin nopeasti ja vasta jälkeenpäin tiedän mitä miehen päässä liikkuu.

Tai tutustun ensin ja sitten vasta seksiin.

Pakostahan niitä seksikokemuksia kertyy nuorempana paljon jos mennään heti seksiin. Jos ihminen nyt on suunnilleen tolkun ihminen. Ja ulkonäkö kohtalainen edes.

Sillätavoinhan niitä kerätään kun jokaisen edes sinnepäin olevan ihmisen kanssa tekee mieli ja mieliteko pitää sitten oitis toteuttaa.

Miten ei muka silloin kerry?

Nykyään nimen omaan käy usein niin, että jo muutamien tapaamiskertojen jälkeen saatetaan edetä seksiin, koska ollaan ennätetty jo keskustella, vaihtaa ajatuksia ja mahdollisesti tutustua hyvinkin.

Kuinka niin? 

No siten niin, että aika monet tutustuvat netissä. Käydään pitkiä keskusteluja, soitetaan videopuheluita, viestitellään tiiviisti ja hoidetaan tutustuminen jo ennen ensimmäistäkään tapaamista. Sen jälkeen voidaan käydä kahdet-kolmet treffit, ja jos se toinen ihminen tuntuu edelleen hyvältä, ei tuota pettymystä irl, on kynnys seksiin monella aika matala.

Jotkut tutustuu netissä pitemmän aikaa ja vaihtaa ajatuksia, se on totta.

Mutta aika usein annetaan täälläkin neuvo, että älkää keskustelko liian pitkään ennenkuin tapaatte ette tule ennakko-odotuksia liikaa. Mahdollisimman pian livetapaaminen.

Myös olen joskus aikoinaan tutustunut netissä pitkäänkin, mutta yksikään nistä ihmisistä ei sitten kuitenkaan livenä vastannut sitä kuvaa minkä olin hänestä luonut: ulkonäkö, ilmeet, eleet, puhe ja monesti ajatuksetkin oli puhuttuna, kun pystyi tarkentamaan, eri kuin kirjoitettuna.

En itse saanut kemioita toimimaan yhdenkään nettituttavan kanssa. Minulle netti oli pettymys. Olen nyt vallan heivannutkin,haluan tutustua oikeassa elämässä.

Mutta jotkut saavat kemiat toimimaan myös livenä, ehkä ovat onnekkaampia tai ihastumiskynnys on matalampi.

Myös tinderkulttuuri on nopeata. Jutellaan muutama tovi, tavataa, otetaan seuraava tai pidetään montaa yhtäaikaa jne.

Siinä tuskin tutustutaan etukäteen lainkaan ja treffeillä usein jennään heti sänkyyn. Jopa se ilmoitetaan jo ennakkoon ennen tapaamista.

On jopa joillekin vaatimus.

Vierailija
664/673 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taas meen ulkonäkö edellä, ne joiden kanssa haluaisin seksiä 2 viikon jälkeen, 90% miehistä karsiutuu samantien pois.

Siis! Olen nainen ja en tapaile lainkaan miehiä, joita en pidä viehättävinä ja joiden kanssa en haluaisi seksiä. Tuo ”90% karsiutuu pois” on aika lailla se normiratio, arvioisin, että vieläkin enemmän.

Luulin, että suunnilleen kaikki muutkin naiset käyttäytyvät näin. Vai tapailetteko te siis myös miehiä, joita ETTE pidä ulkoisesti viehättävinä? Naiset nostakaa rimaa ja reilusti! Kuvitteletteko, että joku mies suostuisi samaan?

Vierailija
665/673 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillessa joutuu olemaan kyyninen tai joutuu pelimiehen vietäväksi.

Jos kaikki näyttää liian hyvältä eli sinua lähestyy tavallista lähestyjääsi verrattuna komeampi mies, niin sillä on 99% varmuudella helppo seksi mielessä. Komeat miehet panee juuri niitä tavisnaisia, kun he haluavat seksiä. Kauniin naisen viettely vie aikaa ja se voi jopa epäonnistua. Jos komistus haluaa siis pelkkää seksiä, niin hän hakee sitä tavisnaisilta. Et sinäkään kahvimaitoa lähde hakemaan Hotel Kämpistä, kun lähikauppaan on 500 metriä.

Vierailija
666/673 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos taas meen ulkonäkö edellä, ne joiden kanssa haluaisin seksiä 2 viikon jälkeen, 90% miehistä karsiutuu samantien pois.

Siis! Olen nainen ja en tapaile lainkaan miehiä, joita en pidä viehättävinä ja joiden kanssa en haluaisi seksiä. Tuo ”90% karsiutuu pois” on aika lailla se normiratio, arvioisin, että vieläkin enemmän.

Luulin, että suunnilleen kaikki muutkin naiset käyttäytyvät näin. Vai tapailetteko te siis myös miehiä, joita ETTE pidä ulkoisesti viehättävinä? Naiset nostakaa rimaa ja reilusti! Kuvitteletteko, että joku mies suostuisi samaan?

Tää on oikea asenne. Jos ulkonäköä vaan riittää itsellä. Mikään nimittäin ei ole niin naurettavaa, kun joku ihan tavallinen pulliainen, riippuvine rintoineen hakee ja unelmoi jostain 10% kermamiehestä

Vierailija
667/673 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki näyttää liian hyvältä eli sinua lähestyy tavallista lähestyjääsi verrattuna komeampi mies, niin sillä on 99% varmuudella helppo seksi mielessä. Komeat miehet panee juuri niitä tavisnaisia, kun he haluavat seksiä. Kauniin naisen viettely vie aikaa ja se voi jopa epäonnistua. Jos komistus haluaa siis pelkkää seksiä, niin hän hakee sitä tavisnaisilta. Et sinäkään kahvimaitoa lähde hakemaan Hotel Kämpistä, kun lähikauppaan on 500 metriä.

Oi ihanko totta🙉. Pidätkö vttu meitå naisia ihan tyhminä???? Katkera setämies, joka ei itse saa plkua tullee kertomasn, että komeat miehet haluaa tavisnaislta vaan pil lua? Ihanko totta? Mitä tavis- ja rumat miehet sitten haluaa? Prinsessahäät ja hemmotella naisen pilalle?

Kuule, jos pitää kertapanna, niin sitten komean pelimiehen kanssa, ne sentään osaa hommansa, toisin ku8n tavismies tai ruma mies.

Vierailija
668/673 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on oikea asenne. Jos ulkonäköä vaan riittää itsellä. Mikään nimittäin ei ole niin naurettavaa, kun joku ihan tavallinen pulliainen, riippuvine rintoineen hakee ja unelmoi jostain 10% kermamiehestä

Joo, se on yhtä naurettava, kuin tavismies roikkuperseinenn, joka unelmoi jostai 10% kermanaisesta.

Vierailija
669/673 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi ihanko totta🙉. Pidätkö vttu meitå naisia ihan tyhminä???? Katkera setämies, joka ei itse saa plkua tullee kertomasn, että komeat miehet haluaa tavisnaislta vaan pil lua? Ihanko totta? Mitä tavis- ja rumat miehet sitten haluaa? Prinsessahäät ja hemmotella naisen pilalle?

Kuule, jos pitää kertapanna, niin sitten komean pelimiehen kanssa, ne sentään osaa hommansa, toisin ku8n tavismies tai ruma mies.

Olen samaa mieltä. Tavallisten miesten kanssa ei kannata yhden yön juttuja harrastaa, koska ovat kiinnostuneita vain kassiensa tyhjennyksestä.

Vierailija
670/673 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe joten laitan lusikkani soppaan, vaikka en jaksanut kaikkea lukea. Meillä oli toiset live-treffit naisen luona, ja hetken pussailun jälkeen nainen kirjaimellisesti talutti minut makkariin ja tönäisi sänkyyn. Ne seksiinhän se meni vaikkakin melkoista räpellystä oli, mua vähän jopa nolotti mutta nainen ei ollut moksiskaan. Nyt kuuden vuoden jälkeen petipuuhat onnistuu ja maistuu todella hyvin, ollaan petrattu seksissä kuin sika juoksuaan. Ja tosiaan pari viikkoa oltiin viestitelty, ja yhden ainoan kerran nähty aikaisemmin. Onneksi en silloin aikoinaan pöyristynyt yllätysseksistä, aivan upea nainen ja helposti seuraavat kuusi vuotta on lisää jatkumoa tähän parisuhteeseen. M45

Vierailija
671/673 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko sitten pitäisi tapailla ennen seksin harrastamista? Mulle kyllä tuo 2 viikkoa on jo pitkä aika ilman seksiä. En oikein ymmärrä, eihän se seksin harrastaminen vaikka ensimmäisenä treffipäivänä estä tutustumasta toiseen. Päin vastoin, on vaan helpompaa olla kun ei tarvitse enää jännittää. Yleensä seksin harrastaminen rentouttaa. Kannattaisi ehkä harkita.

Vierailija
672/673 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne määrää miehen tason, joten miten tuo mies pääsi edes treffeille sinun kanssasi? Joka tapauksessa noin käyttäytyvä mies on siis atm, miksi et lähtenyt treffeille jonkun ytm:n kanssa?

Vierailija
673/673 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se on yhtä naurettava, kuin tavismies roikkuperseinenn, joka unelmoi jostai 10% kermanaisesta.

Tavismies saattaa kyllä unelmoida kermanaisesta, mutta tavisnaiset saattavat uskoa jopa oikeasti saavansa kermamiehen parisuhteeseen, koska sellainen on joskus tullut baarissa iskemään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi