Paljonko meni kauppaan juhannukseksi? Vai käytkö juhannuksena kaupassa?
Kuinka isolle porukalle ja moneksi päiväksi ostit/ostat? Ylittyikö budjetti ja tuloko heräteostoksia?
Itse menen aamulla kauppaan ja alle 50 € budjetoitu. 4 - 5 aikuista ja kaksi päivää ihan kotosalla ollaan.
Kommentit (16)
0 euroa. En käy kaupassa juhannukseksi. Mökillä ollaan ja 12 hengen porukka. Kerään kaiken tarvittavan luonnosta.
Vkon ruoat 2 Aikuista ja kissa 90 euroa
2 aikuista ja 2 lasta ja juhannus ostoksiin meni 79e
Inte mycket. Vi är bortbjudna så någon välkomst present som tar hand om vår del, eller ens en del av notan räcker.
Joku 210€, kaksi lasta ja kaksi aikuista.
529,90. Grillituotteisiin, lähinnä kyljyksiin ja makkaraan alle puolet, bisseen kolmasosa. Lopuilla thermacelliä.
10 hengelle, maksettavaa ei jäänyt kuin 10e/henki. Joskin jokainen tuo omat juomat, omat limpparini siihen päälle eivät paljoa maksa.
Vierailija kirjoitti:
10 hengelle, maksettavaa ei jäänyt kuin 10e/henki. Joskin jokainen tuo omat juomat, omat limpparini siihen päälle eivät paljoa maksa.
Joskin tässä vain yksi ateria, muina päivinä suunnitelmat vielä auki.
159eur lidliin ja 79 eur k kauppaan, 10 eur Alkoon. 2 aikuista, 2 teiniä, 4 päivää. Vieraita tulee, mutta tuovat myös osan eväistä tullessa. Hirven file ja lohi omasta takaa.
2 aikuista noin 90 eur ruokiin jotka riittää torstaista maanantaihin. Kaupassa käytiin eilen.
Mulla meni n.50,- siinä oli hedelmiä ja vihanneksia aika paljon. Kanaa ja grillimakkaraa ynnä muuta. Ja vähän olutta ja pari lonkeroa. Yksin oon. Toisaalta pärjään noilla eväillä pitkälti ens viikonloppuun.
Eilen kävin kaupassa. 22 e/2 hengelle. Enpä tiedä tarvitaanko mitään muuta juhannuksen aikaan, pitää katsoa tilanne sitten, jos jotain uupuu. Juhannus ei muuta syömistä ja juomista mitenkään.
32 euroa, ihan yksin vietän juhannusta ja tuolla selviää loistavasti.