Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.
Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.
Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?
Kommentit (673)
Naisen tarve tuntea seksikumppani syvällisemmin ja kokea hänet ja tilanne turvalliseksi ennen seksin aloittamista on normaalia, biologisesti perusteltua.
Nainen tuli aiemmin ennen ehkäisyn keksimistä seksistä helposti raskaaksi ja tottakai hänen piti tarkkaan katsoa millaiselle miehelle antautuu.
Aikanaan historian havinassa on ollut naiselle jopa elämän tai kuoleman asia jääkö mies vastuullisesti saman tulen ääreen huolehtimaan raskauden, synnyttämisen, imetyksen yms. sitomasta ja heikentämästä naisesta ja lapsestaan.
Ei ole kummakaan, että jälkiä tästä näkyy vieläkin. Myös miehessä, joista tyhmemmät eivät näe/koe mitään riskiä kunhan siementävät eri naisia.
Älykkäämmät ymmärtävät, että omien jälkeläisten tunteminen, hoivaaminen ja elämässä auttaminen on hyvä juttu itsellekin. Jos ei muuta, ovat nämä nuoret metsästäjät tuoneet lihapalan myös tulta vahtimaan jääneelle vanhalle miehelle.
Suunnilleen tästä kun on lähdetty, tultu aviottomien lasten valtavasta häpeästä tm tähän vasta hyvin lyhyeen ehkäisyn ja vapaan seksin aikaan niin en ihmettele yhtään, että kaikki naiset eivät ole vieläkään hame korvissa jokaiselle kysyjälle.
Se että tutustuu mieheen ensiksi ei tarkoita, että seksi olisi likaista tai syntistä taikka pidättäytyminen jotenkin pyhää ja puhdasta. Meidän naisten geenit, vaistot sun muu vain pyrkii säilyttämään ja varjelemaan omaa ja jälkeläistemme terveyttä ja elämää.
Historiattomasti kun ei elä kukaan. Vaikka ei näitä tiedostaisi. Hyvin harvassa ovat ikinä eläneistä fertiili-ikäisistä ihmisistä ne, jotka ovat voineet irrottaa seksin harrastamisen lisääntymisestä. Jutellaan vaikka 5000 vuoden kuluttua uudelleen, mikä on meininki silloin :)
Itselläni ei elinikä riitä siihen, että voisin henkisesti ryhtyä seksiin parisuhteen ulkopuolella. Se vain ei onnistu. En tahdo. Aviossa ei tarvi minunkaan välttämättä olla. Enkä luule olevani ketään parempi tai pyhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa serusteltu ja kertaakaan edes yritetty harrastaa seksiä? Ai että. Minä panen aina eka kerralla, ellen pane toista mahdollisuutta en anna, en halua pelata mitään ihme naisten pelejä... Ei se tavara siinä odotellessa parane, jos toinen pihtaa, hänellä on jotain salattavaa...
Tapailtu, ei seurusteltu. Jos oikeasti välittää, voi odottaa siihen asti, että toinenkin on valmis. Jos alkaa tuolla tavalla painostamaan, ainakin mulle tulee tunne, että haluaa vain seksiä. Paska olo. AP
No kyllä minulla tulisi epähaluttava olo, jos tulisin torjutuksi vielä tuossa tilanteessa. Kokisin, etten ole tarpeeksi haluttava tämän naisen silmissä ja siitähän siinä useimmiten on kyse, jos nainen haluaa edetä hitaasti. Katselee vielä samalla josko taso riittäisi haluttavampaankin.
En miehenä toimisi kuten AP:n tapauksessa. Itse asiassa ennen ensimmäistä yökyläilyä tulevan vaimoni kanssa raivorunkkasin vessassa useita kertoja, koska olin oma-aloitteisesti luvannut olla kiltisti, vaikka nukuimme aivan kiinni toisissamme kapeassa sängyssä. Pidin tietysti lupaukseni.
Myöhemmin kyllä kerroin, että haluan hänen kanssaan myös seksiä, mutta siinä vaiheessa olimme tapailleet ja viestitelleet pari kuukautta.
En ymmärrä miehiä jotka yrittävät esittää rakastunutta vain saadakseen seksiä. Toisaalta en ymmärrä myöskään naisia, jotka haluavat pelailla miehen kanssa pitkään, vaikka itsekin haluaisivat seksiä.
Olen kokeillut myös joitain yhden illan juttuja, ja huomasin että seksi ilman tunteita on turhaa, koska en itsekään saanut sellaisesta mitään. Sen sijaan en ymmärrä, mistä erityisestä syystä seksiä täytyisi panta turhan pitkään, jos molemmat ovat jo vähintäänkin ihastuneita toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aika törkeää loukata miehisyys vaikka kyse on ihan luonnollisesta reaktiosta hänelle viehättävästä ihmistä kohtaan. Naisilla ei ole sitä uloketta haarovälissä eivätkä varmaan useimmat heistä ymmärrä miten se käyttäytyy. Jos on valmis seksiin vasta kuukausien kuluttua ja toinen on valmis kahden viikon jälkeen niin sopii miettiä haluaako miehen joka haluaa harrastaa seksiä niin usein tai sitten tutustua miehiin joille seksi ole tärkeää (niitä on harvoin).
Mielestäni heti kannattaa ottaa puheeksi tapaamansa miehen kanssa että tiedetään millä aallonpituudella ollaan siellä makkarin puolella ettei väärinkäsityksiä tule.
Miten seksin tärkeys liittyy tähän? Itse asiassa seksi on juuri silloin erityisen tärkeää, jos sen harrastamista haluaa harkita tarkasti ja kohdentaa sen vain tiettyyn henkilöön. SILLOIN se on tärkeää. Silloin se on spessu juttu. Seksiähän voi harrastaa itsekseenkin, ei siihen kumppania tarvita.
Toki ihmisillä on eri mielipiteitä näissä asioissa ja saakin olla. Silloin ei voi kuin toivoa löytävänsä samoin ajatteleva kumppani, tai sitten on tyydyttävä sooloseksiin. Ja on aina ikävä juttu kun samanmieliset eivät kohtaa toisiaan. Liian moni jää yksin siitä syystä.
Miksi mennä yökylään, jos ei halua seksiä.
Kai tuossakin jutussa tulee selväksi että mies oletti että nainen tulee yökylään että nyt on vihdoin seksin aika ja osti kumitkin sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä yökylään, jos ei halua seksiä.
Kai tuossakin jutussa tulee selväksi että mies oletti että nainen tulee yökylään että nyt on vihdoin seksin aika ja osti kumitkin sitä varten.
Joo mutta ei silti pidä käydä heti ovella kimppuun. Sellainen kuuluu vasta parisuhteeseen, kun on jo hässitty paljon ja odotellaan innolla seuraavaa kertaa, matkalla jo kiihottavia seksiviestejä lähetellen.
Eka kerran pitäisi olla spessu, eikä mikään pystypano heti ovensuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aika törkeää loukata miehisyys vaikka kyse on ihan luonnollisesta reaktiosta hänelle viehättävästä ihmistä kohtaan. Naisilla ei ole sitä uloketta haarovälissä eivätkä varmaan useimmat heistä ymmärrä miten se käyttäytyy. Jos on valmis seksiin vasta kuukausien kuluttua ja toinen on valmis kahden viikon jälkeen niin sopii miettiä haluaako miehen joka haluaa harrastaa seksiä niin usein tai sitten tutustua miehiin joille seksi ole tärkeää (niitä on harvoin).
Mielestäni heti kannattaa ottaa puheeksi tapaamansa miehen kanssa että tiedetään millä aallonpituudella ollaan siellä makkarin puolella ettei väärinkäsityksiä tule.
Miten seksin tärkeys liittyy tähän? Itse asiassa seksi on juuri silloin erityisen tärkeää, jos sen harrastamista haluaa harkita tarkasti ja kohdentaa sen vain tiettyyn henkilöön. SILLOIN se on tärkeää. Silloin se on spessu juttu. Seksiähän voi harrastaa itsekseenkin, ei siihen kumppania tarvita.
Toki ihmisillä on eri mielipiteitä näissä asioissa ja saakin olla. Silloin ei voi kuin toivoa löytävänsä samoin ajatteleva kumppani, tai sitten on tyydyttävä sooloseksiin. Ja on aina ikävä juttu kun samanmieliset eivät kohtaa toisiaan. Liian moni jää yksin siitä syystä.
On ihan ymmärrettävää että ei heti muutaman tapaamisen jälkeen halua seksiä.
Mutta: ihmisen, joka syttyy hitaasti, joka vaatii pitemmän seurustelun ennen seksielämä aloittamista, kannattaa kertoa sille toiselle ajatuksensa selvästi.
Jos ei kerro mitään, aika moni alkaisi jo viimeistään parin kuukauden päästä olla valmis luovuttamaan, jos toinen ei tee elettäkään seksin suuntaan. Se kertoisi sille toiselle osapuolelle kaksi asiaa: a) et ole oikeasti kiinnostava tai sytyttävä; ja b) tuota toista ihmistä ei seksi kiinnosta käytännössä juuri lainkaan - jos voi olla kuukausia toisen ja kiinnostavan ihmisen vierellä osoittamatta kiinnostusta seksiin, on luultavasti aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse ainakin olen ollut yhdynnässä samana treffi-iltana paitsi jos mies onkin joku asperger-nörtti tai yksinkertainen. Ihmetyttää pihtarit yleensäkin. Moni ämmä on lähes lettu levällään kiimoissaan hutsusovelluskuvissaan, mutta sitten kun tavataan niin naurettavat kristilliset arvot ja kuuden vuoden selibaatti ovatkin elämän tärkeimpiä asioita.
Juuri näin ja sitten syytetään miehiä kun vain se seksi kiinnosti. Jos mä teen 2 viikkoa töitä naisen kanssa jutellen mistä vain ja olemalla kiinnostunut kaikesta ja nainenkin sen huomaa että ainakin jutuissa mätsää, mutta sitten esteeksi tulee seksi, niin kyllähän mä mietin että onko se nainen just se jonka kanssa ei koskaan tule olemaan seksi elämää. Seksi ei ole todellakaan se joka kiinnostaa pelkästään, elämässä on paljon isompiakin asioita ja kaikki arjen haasteet, mutta kyllä vain pihtaamalla nainen saa tehokkaasti huuhdeltua alas ne asiat jotka mätsäsi siinä 2 viikon aikana. Olen kyllä sitä mieltä että seksistäkin pitää puhua aina heti alkuunkin, että ei käy kuten ap:lle, mutta siitä pitää puhua vain ohimennen esim kysymällä kuinka tärkeää on tai mistä tykkää ja sitten jo siirtyä seuraavaan aiheeseen...
Yök! Siis sanoit just ihan tosissaan että se kaksi viikkoa naisen kanssa vietettyä aikaa on sulle TYÖNTEKOA josta seksi on sitten se palkinto? Tämä on nyt just se ongelmana oleva mentaliteetti. Tarkoitus ei suhteessa ole se että mies sietää yhdessäoloa saadakseen seksiä ja nainen seksiä saadakseen yhdessäoloa! Molempien olisi tarkoitus nauttia kummastakin.
Hyvin sanoitettu. Minä olen viimeinkin löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää viettää kanssani aikaa, eikä pidä sitä välttämättömänä pahana. Yhden eksän ja parin tapailun perusteella kuitenkin todellakin on olemassa miehiä, jotka alkavat kiristää, että eivät todellakaan halua viettää kanssani aikaa, halailla tai pussailla, jos ei seksiä tipu.
Kun otin ahdistuneena puheeksi, että tarvitsen sitä läheisyyttä ja yhdessäoloa halutakseni seksiä, yksikin lupasi sitten palkkioksi "vaikka 15 minsaa" sohvannurkassa istuskelemista, kun olisi ensin harrastettu seksiä. Että tuollaista ajatusmaailmaa meidän romantikoilla...
Niin kyllähän se noin meneekin. Itse ihan vaimolleni ilmaisin että voisko olla enemmän läheisyyttä ja just sitä halailua ja pussailua, koska se näin miehen näkökulmasta toisi sen tunteen jolla seksikin löytyis, mutta vaimo ilmoitti heti että ei halua. Ja kyllä on etäisyyttä tuolla saanutkin. Totta hitossa pitää olla läheisyyttä ja hellyyttä, mutta jos ei se koskaan kanna pidemmälle niin kyllä se vain niinkin on että loppuu se kivankin miehen kiinnostus ihan kaikkia asioita kohtaan. Alkaa se yhdessä olokin tuntua vastenmieliseltä ja siltä että tarvitsee lomaa yhteisen ajan päätteeksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa serusteltu ja kertaakaan edes yritetty harrastaa seksiä? Ai että. Minä panen aina eka kerralla, ellen pane toista mahdollisuutta en anna, en halua pelata mitään ihme naisten pelejä... Ei se tavara siinä odotellessa parane, jos toinen pihtaa, hänellä on jotain salattavaa...
Tapailtu, ei seurusteltu. Jos oikeasti välittää, voi odottaa siihen asti, että toinenkin on valmis. Jos alkaa tuolla tavalla painostamaan, ainakin mulle tulee tunne, että haluaa vain seksiä. Paska olo. AP
No kyllä minulla tulisi epähaluttava olo, jos tulisin torjutuksi vielä tuossa tilanteessa. Kokisin, etten ole tarpeeksi haluttava tämän naisen silmissä ja siitähän siinä useimmiten on kyse, jos nainen haluaa edetä hitaasti. Katselee vielä samalla josko taso riittäisi haluttavampaankin.
Nyt on sitten korkea aika sinunkin oppia, että naisetkin ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mies vonkaa aina seksiä. Olen nykyään yksin, ei tule pettymyksiä.
Mä en vonkaa, jopa varon puhumasta seksistä, mutta ilmoitan kyllä naiselle selkeästi että sitäkin haluan, mutta en pelkästään vaan kiinnostaa kyllä muukin... Sanoa siitä pitää että seksiäkin. Haluaa... Nainen tekee sitten omat valintansa haluaako mut vai ei...
ap, ihmiset ovat nykyisin aika vapaamielisiä seksin suhteen ja monesti sänkyyn mennään jo ensimmäisillä treffeillä. Ymmärrän kyllä, että kaikki ei halua sitä tehdä ja se on ihan ok, en kirjoittanut tuota edellistä mitenkään pahalla. Ajattele asiaa positiivisen kautta: tuo mies kunnioitti sinun kieltäytymistäsi ja osasi tehdä sitten omalle panetuksen tunteelleen sen mitä hän koki tarvitsevansa. Ja vielä jälkeenpäin pahoitteli ja pyysi anteeksi. Kaikki eivät tajua tehdä tuollaista.
On hyvä, että tiedostat omat rajasi ja kunnioitat niitä, varmasti on niitäkin miehiä, jotka eivät halua ensitreffeillä sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen skeidaa nuo kaksi viimeistä lausetta olivat? Ajatteleeko joku noin?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ne on. Jos et ole valmis seksiin, älä tapaile ketään. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että miehet ei jaksa loputtomiin vain pitää kädestä? Mitä pelkäät?
Ja kaksi viikkoa =loputtomiin?????
Mitä pirua! Jos jokaisen kassa pitää mennä sänkyyn, jonka on tuntenut 14 päivää, niin eipä halua sitten todellakaan alkaa tapailemaan ketään. Ihan puolivieraan ihmisen kanssa pitäisi alkaa olemaan intiimisti?
Jos siltä tuntuu, että jee, kyllä mä tän kanssa meen, niin ok, mutta ei se mikään pakko saa olla.
Jos mies ei jaksa 2 viikoa olla ilaman seksiä niin ei ole naisen murhe.
Miten se mies pärjää silloin, kun se ei ole saanut ketään kierrokseen?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa...
Mistä ihmeestä tuli sitten johtopäätös että halusi VAIN seksiä? Eikö ollutkaan kivaa kahvilla, leffassa jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, turhaan tunnet itsesi likaiseksi. Se mieshän se oli!
Ja täällä jotkut ihmettelee, että miten niin ei seksiä. Ei todellakaan tarvitse hypätä tekemään sitä kenen tahansa kanssa.
Olen pari viikkoa tapaillut miestä. Olen seksuaalinen ja puutteessa jne, mutta siltikin on edetty hissukseen enkä halua hypätä sänkyyn vaan sen takia, että nyt panettaa kovasti. Mies kunnioittaa mua täysin. Hän sanoikin, että on ihanaa, että ollaan rakenneltu suhdetta jotenkin kauniisti ja puhtaasti.
Minä menin sänkyyn ensimmäisenä iltana mieheni kanssa, jonka kanssa ollaan oltu nyt aviossa 28 vuotta, asuttu yhdessä 30. Meillä on yhteiset lapset ja laina. Onko liittomme ruma ja likainen?
Osa naisista ei tiedä, että heidän mies pettää, on 2 lasta ja hieno talo.
Ja osa tietää.
Ja ei kiinnosta vaikka tietääkin vaimo. Hänenhän on ollut valinta.
Jos yhtään lohduttaa, niin itse olet yhtä idiootti. Fiksu nainen näkisi jo ennalta, että mikä mies on miehiään. Ei kukaan ovela ja pelin osaava mies tuollaista tekisi, vaikka haluaisi saada vain pillua. Fiksu mies malttaisi pelata peliä vielä kauemmin, jotta varmasti saa sitä pimpparaa. Noin malttamattomasta juntista pitäisi nähdä rivien välistä läpi jo heti alkuunsa.
Kuka muka runkkaa vessassa, ahdastahan siellä on. Sohvalla vaan, dame seuraa tai lähtee kotiinsa.
Täällä on jännää, että osa rinnastaa suoraan haluamisen tekoihin. Eikö näillä ihmisillä ole yhtään itsehillintää ja kaikki mieliteot toteutetaan? Minä ainakin saatan alkaa haluta vaikka eka iltana, mutta en todellakaan veisi sitä ajatuksista ja tuntemuksista tekoihin sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihan normaalia haluta seksiä ihmisen kanssa, josta tykkää. Kaksi viikkoa on aika pitkä aika pidellä kädestä. Olen nainen.
Kaksi viikkoa on todella lyhyt aika tutustua ihmiseen.
Enemmän sitä on viettänyt aikaa työkavereiden kanssa.Entä jos uusi tuttavuus valehtelee käyneensä sukupuolitautitestissä?
Siihen sanottaisiin vain, että mitäs niin nopeasti aloit harrastamaan seksiä.
Toisaalta sanotaan, että pitäisi antaa ihmisille mahdollisuus vaikka ei ulkonäkö ensin miellytäkään. Eihän minun tee mieli seksiä ihmisen kanssa 2 viikon jälkeen, jonka ulkonäkö ei siinä vaiheessa vielä voi miellyttää, koska en häntä tunne.
Jos taas meen ulkonäkö edellä, ne joiden kanssa haluaisin seksiä 2 viikon jälkeen, 90% miehistä karsiutuu samantien pois.
Tämäpä juuri! Aika harvoin minullakin halut syttyy jos ei toista edes tunne vielä. Mikä pakkomielle ihmisillä on nykyään nussia jokaista vastaantulijaa?
Odottamiseen ei liity yleensä tarpeetonta moraalittomuuden leimaa.