Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.

Vierailija
04.09.2021 |

Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.

Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?

Kommentit (673)

Vierailija
101/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nainen pitääkin tulla ilmi hyvin nopeesti, koska eihän tuollaiselle jatkoa ajatellen mitään käyttöä ole. Outo kyllä mies siinä mielessä että ei ole mitään puhunut haluistaan aiemmin. Itse kyllä sanon aina parin päivän sisällä että seksikin kuuluu tähän juttuun, kauheasti en halua siitä puhua, koska jos muuten toimii niin oletan että seksikin siinä tulee vähän kuin itsestään, mutta teen kyllä selväksi että haluan aika paljonkin. Outo on kyllä nainenkin jos parin viikon tapailun jälkeen vielä noin jyrkkä ei. Mä yleensä ensin panen ja sitten muuta🤣

Vierailija
102/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen nainen pitääkin tulla ilmi hyvin nopeesti, koska eihän tuollaiselle jatkoa ajatellen mitään käyttöä ole. Outo kyllä mies siinä mielessä että ei ole mitään puhunut haluistaan aiemmin. Itse kyllä sanon aina parin päivän sisällä että seksikin kuuluu tähän juttuun, kauheasti en halua siitä puhua, koska jos muuten toimii niin oletan että seksikin siinä tulee vähän kuin itsestään, mutta teen kyllä selväksi että haluan aika paljonkin. Outo on kyllä nainenkin jos parin viikon tapailun jälkeen vielä noin jyrkkä ei. Mä yleensä ensin panen ja sitten muuta🤣

Kuten jo ap sanoi miestä ei kiinnostanut ap vaan seksi. Sinäkin sanot samaa. Harmi että ap tuhlasi kaksi viikkoa mieheen joka ei apsta ollut kiinnostunut. Toivottavasti mies osaa jatkossa ilmasta ettei ihminen kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, turhaan tunnet itsesi likaiseksi. Se mieshän se oli!

Ja täällä jotkut ihmettelee, että miten niin ei seksiä. Ei todellakaan tarvitse hypätä tekemään sitä kenen tahansa kanssa.

Olen pari viikkoa tapaillut miestä. Olen seksuaalinen ja puutteessa jne, mutta siltikin on edetty hissukseen enkä halua hypätä sänkyyn vaan sen takia, että nyt panettaa kovasti. Mies kunnioittaa mua täysin. Hän sanoikin, että on ihanaa, että ollaan rakenneltu suhdetta jotenkin kauniisti ja puhtaasti.

Minä menin sänkyyn ensimmäisenä iltana mieheni kanssa, jonka kanssa ollaan oltu nyt aviossa 28 vuotta, asuttu yhdessä 30. Meillä on yhteiset lapset ja laina. Onko liittomme ruma ja likainen?

Sanot siis ettei toinen teistä halunnut ja toinen painosti. Silloin se on ruma ja likainen etenkin jos tuo meno yhä jatkuu.

En sano, mutta sitä ei ilmeisesti "rakenneltu jotenkin kauniisti ja puhtaasti", vaikka hauskaa olikin (on vieläkin).

Vierailija
104/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollainen ajatuksenkulku oikein syntyy, että väkisin vängätään? Miten jotkut voivat harrastaa seksiä tilanteessa, jossa toinen on suostunut siihen vain painostuksen alaisena eikä oikeasti halukkaana? Minä kokisin itseni todella fyysisesti kuvottavaksi, mikäli pitäisi painostaa treffikumppani olemaan kanssani intiimisti.

Joskus myös tapailin samankuuloista miestä, johon olin alussa hyvin ihastunut. Ensimmäistä kertaa yökyläillessä hän kuitenkin sinnikkäästi pyrki pussailua pidemmälle, niin että jouduin tosissani tarttumaan hänen käsivarrestaan kiinni kun yritti voimakkaasti työntää kättään housujeni sisään. Hetken ajan hän yritti jatkaa sitä kätensä riuhtomista edemmäs, hoki että "Tykkäät kuitenkin" samalla kun hoin, että "ei nyt, ei, hei lopeta". Sitten lopulta luovutti, nousi sängyltä ja paineli pitkäksi ajaksi vessaan hoitamaan himonsa - tuhahdellen mennessään kuin mikäkin marttyyri.

Ihastumistunteeni kuolivat hyvin äkkiä tämän episodin seurauksena.

Yökyläillessä!? Eikä tullut sitten mieleen, että siellä voisi tapahtua jotain muutakin! Kuulostaa jotenkin alhaiselta suostua yökylään, vaikka tietää, että ei aio tehdä mitään....

Mitä jos ei ollut päättänyt haluaako vai ei mutta toisen käytös tappoi kaikki halut? Aloituksen ja tuon yllä olevan tilanteessa ainakin minun halut kuolisi.

Alhaista kutsua toinen kylään jos ei ole itsellä mitään käytöstapoja.

Vierailija
105/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulta oli toki hieman naiivia mennä yökylään jos seksi oli vielä mahdoton ajatus. Nyt opit tämän, kerrasta.

Ymmärrän sinua että haluat tutustua paremmin ennen seksiä enkä ihmettele, mutta silloin ei aikuisena kannata mennä yökylään.

Itselläni olisi ajatus niin että ihanan uuden miehen kohdalla saatan ryhtyä ihan fyysisten halujeni vuoksi seksiin aiemmin kuin pääni on valmis. Koska haluan tuntea oloni hyvin turvalliseksi ja se ei minulla tapahdu yhtä nopeasti kuin tämä genitaalitason valmius.

Mutta ei tämä sinulta mikään virhe ollut, et ole syyllinen tapahtumiin etkä ole ansainnut miehen moukkamaista käytöstä. Nämä ovat ihan eri mittaluokan erheitä. Mies on seksuaalinen ahdistelija ja sehän on rikollista.

Normaali eli asiallinen sivistynyt ja empaattinen mies olisi heti lopettanut. Ihan heti. Ei olisi edes tuonut erektiotaan esille vaan katsonut, miten tilanne etenee.

Normaalin miehen kanssa tilanteen voi keskeyttää tosiaan vaikka yhdynnässä jos se tuntuisi pahalta. Normaali mies ei kiihotu toisen pahasta olosta, estelystä, vastentahtoisuudesta. Normaali mies menettää erektionsa jos hänestä tuntuu, että nainen ei tahdo.

Tällä miehellä on raiskaajan vinkeitä eikä taida juuri olla saanut seksiä. Enkä yhtään ihmettele. Häneltä puuttuu aika iso palanen sieltä, missä empatiakyvyn, moraalin, käytöstapojen ja itsehillinnän tulisi olla.

Vierailija
106/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä jotkut ihmettelee, että miten niin ei seksiä. Ei todellakaan tarvitse hypätä tekemään sitä kenen tahansa kanssa.

Olen pari viikkoa tapaillut miestä. Olen seksuaalinen ja puutteessa jne, mutta siltikin on edetty hissukseen enkä halua hypätä sänkyyn vaan sen takia, että nyt panettaa kovasti. Mies kunnioittaa mua täysin. Hän sanoikin, että on ihanaa, että ollaan rakenneltu suhdetta jotenkin kauniisti ja puhtaasti.

Minä menin sänkyyn ensimmäisenä iltana mieheni kanssa, jonka kanssa ollaan oltu nyt aviossa 28 vuotta, asuttu yhdessä 30. Meillä on yhteiset lapset ja laina. Onko liittomme ruma ja likainen?

Sanot siis ettei toinen teistä halunnut ja toinen painosti. Silloin se on ruma ja likainen etenkin jos tuo meno yhä jatkuu.

En sano, mutta sitä ei ilmeisesti "rakenneltu jotenkin kauniisti ja puhtaasti", vaikka hauskaa olikin (on vieläkin).

Miksi sitten kommentoit viestin joka käsitteli sitä ettei toinen halua? Et ymmärrä siis eroa. Taitaa aika kova kaasuvalotus olla teidän suhteen keskiössä.

Vierailija
107/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kommentoit viestin joka käsitteli sitä ettei toinen halua? Et ymmärrä siis eroa. Taitaa aika kova kaasuvalotus olla teidän suhteen keskiössä.

Kommentoithan sinäkin viestiin, joka käsitteli sitä ettei toinen halua. Miksi vain sinun kehuskelusi "kauniilla ja puhtaalla" liitolla olisi hyväksyttävä? Ehkä voisi jopa ajatella, että haluat vain päteä ja tuottaa ap:lle pahan mielen.

Vierailija
108/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökyläillessä!? Eikä tullut sitten mieleen, että siellä voisi tapahtua jotain muutakin! Kuulostaa jotenkin alhaiselta suostua yökylään, vaikka tietää, että ei aio tehdä mitään....

Toki olin varautunut, että jotain voisimme mahdollisesti touhuta. Tunnelman tappoi nimenomaan miehen asenne, että mitäs väliä minun tunteillani, "tykkäät kuitenkin" -kommentointi. Ei, en tosiaan tykännyt. Olisin tykännyt huomaavaisesta ja luontaisesti etenevästä lähentelystä, katsos niin kuin sellaisesta miten normaalit ihmiset tekevät aloitteen.

En myöskään ollut allekirjoittanut mitään sopimusta siitä, että hänen kanssaan samassa talossa yöpyminen velvoittaisi minut seksiin. 

Vierailija
109/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse r'nkannut ennen treffeille menoa pahimmat paineet pois. Seksikin on silloin ollut parempaa kun toinen ei ole vain fyysisen tyydytyksen VÄLINE.

Vierailija
110/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku triggeröityi...

Vierailija
111/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin olen ollut yhdynnässä samana treffi-iltana paitsi jos mies onkin joku asperger-nörtti tai yksinkertainen. Ihmetyttää pihtarit yleensäkin. Moni ämmä on lähes lettu levällään kiimoissaan hutsusovelluskuvissaan, mutta sitten kun tavataan niin naurettavat kristilliset arvot ja kuuden vuoden selibaatti ovatkin elämän tärkeimpiä asioita.

Vierailija
112/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissäkö tapasit?

Vierailija
113/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään tykännyt hänestä sitten oikeasti.      Parempi että lähdit ettei mies luule että pidät hänestä.

Vierailija
114/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kerran tapailemani miehen luokse kylään. Pussailtiin ja hyväiltiin, mutta seksiin en ollut vielä valmis. Ehdotin sitten, että voisin muuten jäädä yöksi ja nukuttaisiin vierekkäin. Mies ei suostunut, koska "en sais koko yönä nukuttua kun haluaisin vaan sua niin paljon". Mun piti sitten lähteä kotiin. Lopetin koko tapailun, koska tuntui niin törkeältä. Selvästi halusi vaan panna.

Vierailija
115/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse ainakin olen ollut yhdynnässä samana treffi-iltana paitsi jos mies onkin joku asperger-nörtti tai yksinkertainen. Ihmetyttää pihtarit yleensäkin. Moni ämmä on lähes lettu levällään kiimoissaan hutsusovelluskuvissaan, mutta sitten kun tavataan niin naurettavat kristilliset arvot ja kuuden vuoden selibaatti ovatkin elämän tärkeimpiä asioita.

Kas, ap:n deitti ilmestyi keskusteluun.

Vierailija
116/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan normaalia haluta seksiä ihmisen kanssa, josta tykkää. Kaksi viikkoa on aika pitkä aika pidellä kädestä. Olen nainen. 

Höpsis. Jos tuolla periaatteella elää, on kohta uitattanut satoja kaluja sisällään. Puistattavaa.

Ilman muuta kannattaa odottaa muutamia viikkoja tai kuukausia. Jos mies ei sitä kestä, aivan luuseriainesta ja saattaa haksahtaa naisiin työmatkoilla, juhlissa, netissä jne.

Hyviäkin miehiä on ja jos ei ole, ei sitten.

Vierailija
117/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan normaalia haluta seksiä ihmisen kanssa, josta tykkää. Kaksi viikkoa on aika pitkä aika pidellä kädestä. Olen nainen. 

Höpsis. Jos tuolla periaatteella elää, on kohta uitattanut satoja kaluja sisällään. Puistattavaa.

Ilman muuta kannattaa odottaa muutamia viikkoja tai kuukausia. Jos mies ei sitä kestä, aivan luuseriainesta ja saattaa haksahtaa naisiin työmatkoilla, juhlissa, netissä jne.

Kaikki eivät suinkaan tapaile miehiä montaa kertaa viikossa, kuukaudessa tai edes vuodessa. Silloin harvoin jos viitsin tapailla niin teen sen lähinnä seksin vuoksi. Ei se minusta huonoa naista tee.

Vierailija
118/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi vähän sama mutta miehen kanssa, oltiin tapailtu viikko ja menin miehelle yökylään, koetin ottaa suihin siinä tv:tä katsellessa ja mies työnsi pois niin  että tipuin lattialle! Lähdin samantien kotiin ja laittoi perään jotain itkuhymiö-viestejä että "tykkää" minusta mutta "yllätin " hänet. No voi nyyh!

Ilmoitin etten ala katsella miestä jolla on tuommoiset estot. Jumalauta, kaikki muut miehet olisivat olleet innoissaan yllätyssuikkarista!

Sä käytännössä katsoen raiskasit miehen ja nyt olet loukkaantunut kun mies ei heti ollut mukana? Ei ole röyhkeydellä rajaa. Mun alapäähän ei kukaan koske ilman minun lupaani tai yhteistä sopimusta. Jos olisin tuo mies niin olisin laittanut haastelapun sulle perässä.

Aloittaja sä et ole tehnyt mitään väärää ja turhaan sinä koet huonoa omaatuntoa. Tietenkin tuossa tilanteessa usein miellyttäjä persoonat tuntevat huonoa omaatuntoa. Kannattaa päästää irti siitä. Ole enemmänkin tyytyväinen itseesi kun asetit rajat.

Vierailija
119/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa on jotain vikaa.   Aika hullua vaatia kaikilta täydellisyyttä. 

Toivottavasti muistat että elämä on tosi lyhyt ja syöpä esim voi tappaa kaikenikäisen ja salamannopeasti myös tai tuhota jonkin tärkeän kehon osankin vaikka jäisi henkiin.

Vierailija
120/673 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä aikuisiällä yökyläilemään tuolla mielellä tai voi tulla vääriä käsityksiä. 

Seuraavan kerran odota siihen asti, kun olet valmis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi