Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut alkukautta. Olen aivan pöyristynyt, jos todella pitää paikkansa, että Anssi on bb-talossa valehdellut muille saaneensa kuulla pk:ssa ystävänsä tippuneen parvekkeelta. Onko tämä totta? Jos on, niin tsiisus mikä tyyppi. Miten voi vielä tuollaisen teon jälkeen olla katsojien ja tuotannon suosikki?
Muakin kiinnostaa onko tuo Anssin kaverinsa onnettomuudesta valehtelu totta? Jos on, niin ei todellakaan ansaitse voittoa tai edes finaalipaikkaa.
Vedän kunnon lärvit jos Jassu lähtee.
Tuo Anssin haukotteleva puhetyyli raivostuttaaaaaaa, vaikka tietää, että se johtuu epävarmuudesta.
Nyt pelkään kyllä edelleen että Taavi putoaa kun tätä venytetään näin...
Ihan vaan siks kun aki ja anssi juonii ja pekka läks mukaan siihem peliin että tuo kolmikko ois finaalissa. Ja akille annetaan kilpailuissa apuja on paskaa suoraan sanoen, toivon todella et aki on pian häädettyjen listalla anssin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini oli Lasse ja Taavikin, mutta nyt kääntyi kelkka. Ihan tämän koko kauden jatkuneen järkyttävän Jasmiinaan kohdistuvan nettikiusaamisen takia, toivon että tyttö voittaa koko kisan. Siis kyllä hän oli mulla top kolmosessa, mutta nyt meni ykköseksi. Nyt se on päätetty. Jassu saa voittaa koko pa*kan. Ei mulla muuta.
Mikä helvetin logiikka? Ihan yhtä törkeitä juttuja netissä Taavista kirjoitellaan, milloin haukutaan ulkonäköä, millon haukutaan homoksi, millon mollataan syntyperää.
Jassun kiusaaminen on ollut tällä palstalla niin systemaattista, että viestejä saattaa tulla joka minuutti. Ihan toista luokkaa kuin muiden parjaaminen. Olen ihan moisen hulluuden vuoksi useimmiten poissa täältä. Tosin voi olla että kyse on ollut yhden tai kahden ihmisen ajojahdista Jassua kohtaan. Se alkoi jo viikkoja sitten. Yksi oli se, joka käytti emojeja paljon. Sai vissiin bannit, mutta tuli kait sitten takaisin häiriköimään toisella tyylillä.
Joo, kaikkia on haukuttu, mutta Jassua niin systemaattisesti ja niin törkeästi, että olisi minusta ollut ihan poliisiasia.
Täältä tulee Jassulle 3.000 eurolla ääniä 🔊 Köyhät kyykyyn
Taas Jassu pk-huoneessa naama mutrussa kiihkeänä valittamassa. Nyt ongelmana oli keskiviikkopäiivät.. Löytyykö mitään asiaa, mistä Jassu ei valittaisi? Aina kaikki on huonosti. Kuka tällaista haluaa katsoa????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssilla ärsyttävä tyyli lukea postia... Ensin lukee itse ja sitten vasta muille!
Jep, kiehun aina kun tekee tämän! Samoin asukkaat ovat välillä huutaneet että lue se nyt stna ääneen, niin Anssi taas loukkaantuu kun häntä häiritään.
Lisäksi Anssi ryntää aina ensimmäisenä hakemaan kirjeen. Eilenkin luki illan viimeisen ja tänään aamun ensimmäisen kirjeen.
Ai Jasmiina ei mahdu yhden hengen sänkyyn kun pitää olla kahden hengen peti?
Appivanhemmatkin luovuttivat. "Ei Villeä meidän äänillä pelasteta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini oli Lasse ja Taavikin, mutta nyt kääntyi kelkka. Ihan tämän koko kauden jatkuneen järkyttävän Jasmiinaan kohdistuvan nettikiusaamisen takia, toivon että tyttö voittaa koko kisan. Siis kyllä hän oli mulla top kolmosessa, mutta nyt meni ykköseksi. Nyt se on päätetty. Jassu saa voittaa koko pa*kan. Ei mulla muuta.
Sama.
Ja minkähän takia kisan pitäisi voittaa tämä täysin laiska, itsekeskeinen, toisten selän takana pahaa puhuva Jassu? Senkö takia että häntä kritisoidaan ihan aiheesta?
Siis Jassuko laiska ja itsekeskeinen? Ollaanko me katsottu edes samaa ohjelmaa? Jasmiinahan tuolla talossa hääräilee jatkuvasti ja on yksi empaattisimpia asukkaita. Pekka ja Anssi ovat ne itsekkäät sontakasat, jotka joutaisivat pois.
No, ei varmaan olla katsottu samaa ohjelmaa.
Itse näen Jassun laiskana, provosoivana, ääniä kalastavana, kaikesta valittavana, toisia haukkuvana, kateellisena selkäänpuukottajana. Mitä ohjelmaa sinä sitten katsot?
Nyt kaikki Suomen hinupentit, paukuttakaa lihavalle homoseksuaalille ääniä että saadaan Jasmiina ulos!
Kyllä talossa pitää isäntä olla (Aki) ja emäntä (Jassu)
15 minuuttia istutettu porukkaa sohvalla.
On kyll jännää...
Tällä hetkellä alkaa olla ihan sama, kuka tämän voittaa, kunhan se ei ole Anssi. Ja sitten miettii, että minkä ihmeen takia hänestä nyt puhutaan, kun ei ole edes häädössä...
Taaville ääniä!! Tykkään Villestä, Pekasta ja Jassustakin, mutta Taavin tippuminen harmittaisi eniten. Se olisi voittosulka mairean Anssin hattuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut alkukautta. Olen aivan pöyristynyt, jos todella pitää paikkansa, että Anssi on bb-talossa valehdellut muille saaneensa kuulla pk:ssa ystävänsä tippuneen parvekkeelta. Onko tämä totta? Jos on, niin tsiisus mikä tyyppi. Miten voi vielä tuollaisen teon jälkeen olla katsojien ja tuotannon suosikki?
Muakin kiinnostaa onko tuo Anssin kaverinsa onnettomuudesta valehtelu totta? Jos on, niin ei todellakaan ansaitse voittoa tai edes finaalipaikkaa.
On totta. Ei kai kukaan sitä uskonut 😲
Taavi tippuu tänään se on saletti