Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
87421/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt antamaan kaikki tuotannolle ääniä että saa rahoja tarpeeseensa. Jatkoon menijähän ratkotaan aivan muuten, mutta tuotanto tarvii äänestystulot.

Vierailija
87422/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka tippuu tänään. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87423/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köntsä pewkele pois talosta!

Vierailija
87424/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seliseliseli oksuanssi vai pitäisikö sanoa kusianssi.

Minulla ei ole suosikkeja, koska en katso ohjelmaa sillä silmällä, eikä tämä ole minulle elämän ja kuoleman kysymys. Olen aika  varma, että Anssi pärjää elämässään, talosta lähdettyäänkin.  Nytkin juetteli Pekan kanssa  mukavia saunan lauteilla.

Vierailija
87425/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotta Jassu ulos valittaja ja paskanpuhuja🤮

Vierailija
87426/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaiset äänestää samankaltaisia.

Vierailija
87427/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekalle , villelle ja taaville ääniä👍

Vierailija
87428/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosikkini oli Lasse ja Taavikin, mutta nyt kääntyi kelkka. Ihan tämän koko kauden jatkuneen järkyttävän Jasmiinaan kohdistuvan nettikiusaamisen takia, toivon että tyttö voittaa koko kisan. Siis kyllä hän oli mulla top kolmosessa, mutta nyt meni ykköseksi. Nyt se on päätetty. Jassu saa voittaa koko pa*kan. Ei mulla muuta.

Sama.

Ja minkähän takia kisan pitäisi voittaa tämä täysin laiska, itsekeskeinen, toisten selän takana pahaa puhuva Jassu? Senkö takia että häntä kritisoidaan ihan aiheesta?

Siis Jassuko laiska ja itsekeskeinen? Ollaanko me katsottu edes samaa ohjelmaa? Jasmiinahan tuolla talossa hääräilee jatkuvasti ja on yksi empaattisimpia asukkaita. Pekka ja Anssi ovat ne itsekkäät sontakasat, jotka joutaisivat pois.

Vierailija
87429/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä toimi asiattomaksi ilmoittaminen :(

Ei tietenkään toimi, koska et ymmärrä että tehtailet niitä ilmoituksia asiallisista viesteistä!

Se ei ole peruste poistamiselle ettet tykkää viestistä. Varsinkaan se ei ole peruste että viestissä on kirjoitettu idolistasti jotakin negatiivista. Voisit lopultakin opetella säännöt, sekä ymmärtää sen että moderointi on tasapuolista, eli idolistasi saa täysin vapaasti kirjoittaa negatiivisia asioita, vaikka sinä et siitä pitäisi! Muutoin, jos alat taas tehtailemaan noita poistoilmoituksia, sinut bannataan pidemmäksi kuin päivän ajaksi.

Ja ne jotka väittävät tehneensä rikosilmoituksia esimerkiksi herjauksesta, tai ovat sillä perusteella tehneet poistoilmoituksia, voivat lopettaa valehtelun, sekä poistoilmoitusten tekemisen. Rikosilmoitusta herjauksesta ei voi tehdä kuin asianomistaja itse, eli herjattu. Ja jos joku on jotain mieltä ja sanoo toisen omaavan esimerkiksi rikollisen mielen, se ei tarkoita sitä että kyseessä olisi herjaus, koska kyse on pelkästä mielipiteestä. Herjauksen täytyy olla valheellinen väite jossa jotakin väitetään todeksi!

Nyt on kyllä niin paljon asiavirheitä, että pakko oikaista niistä muutama. 

Ensinnäkään kukaan ei tässä ole väittänyt tehneensä rikosilmoituksia. Sanottiin vain, että näistä ilmoitettiin ylläpidolle ja nämä täyttävät rikoksen tunnusmerkit. Ne voi katsos täyttyä, vaikka kukaan ei olisi tehnyt rikosilmoitustakaan. 

Toiseksi, tuolla sinun logiikallasi mikään ei koskaan voisi olla kunnianloukkaus, kun aina voi vedota mielipiteeseen. Kyllä vain mielipiteen ilmaisukin voi olla kunnianloukkaus, tietenkin(!). 

Herjauksen ei tarvitse olla valheellinen väite. Juurihan sinulle laitoin sen lainauksen, mutta laitetaan vielä siihen täsmennys: 

https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-kunnianloukkaus 

"Kunnianloukkauksena pidetään myös muuta halventamista. Tällöin kyse ei ole perättömästä väitteestä, vaan muulla tavalla tehdystä toisen loukkaamisesta."

Näihin asioihin on hyvä tutustua, kun monilla näyttää olevan aika pahoin vääriä käsityksiä. 

Sinulla niitä asiavirheitä on.

Jo aikaisemmin täällä on joku kertonut tehneensä rikosilmoituksia herjauksesta. Eräs henkilö on myös väittänyt laittaneensa nettivinkin poliisille herjauksesta. Mutta, nuo menevät suoraan mappi ö:hön, koska kuten jo sanoin, kyseessä on asianomistaja rikos, eli vain herjattu voi tehdä asialle jotain.

Toiseksi, julkisuuden ihmisiä koskee herjaussyytteet hieman toisella tapaa kuin yksityisiä ihmisiä. Eli käytännössä homma toimii niin että julkisuuden ihmistä voi tällaisella palstalla haukkua niin kuin haluaa, eikä siitä kannata nostaa syytettä, koska tuo esimerkissäni mainittu asia on vain kirjoittajan mielipide. Jotta julkisuuden henkilö voisi nostaa herjauskanteen, yleensä julkisuuden henkilö on saanut viestejä esimerkiksi henkilökohtaiseen sähköpostiin tai vastaavaan, eli häirikkö on häiriköinyt. Tai sitten on käynyt niin että joku on esittänyt valheellisen väitteen, esimerkiksi sellaisen että joku väittisi Anssin kuuluvan johonkin rikollisjengiin.

Joten, lue ihan itse vain sitä lakia, sieltä löytyy kyllä selitykset jotka kumoavat nuo uskomuksesi ja mielipiteesi.

Anteeksi vain, mutta sinulla näyttää nyt menevän sekaisin kunnianloukkaus, yksityisyydensuoja ja uhkaukset ja häirintä. Nyt puhumme kunnianloukkauksesta. Julkisuudenhenkilöiden kohdalla se on yksityisyydensuoja, jota arvioidaan eri tavalla. Suorat viestit esim sähköpostiin taas ovat uhkailua ja häirintää eivätkä liity mitenkään kunnianloukkauksiin. 

Se, että julkkikset eivät jaksa vaivautua jokaista herjaajaa jäljittämään, ei tarkoita sitä, että lakia ei oltaisi rikottu. 

Mieti nyt itsekin, miten naurettava on tuo lihavoitu väitteesi. 

Ja mitä kohtaa tuosta lainaamastani et ymmärtänyt "Kunnianloukkauksena pidetään myös muuta halventamista. Tällöin kyse ei ole perättömästä väitteestä, vaan muulla tavalla tehdystä toisen loukkaamisesta."

Eli väitteen ei tarvitse olla valhe ollakseen kunnianloukkaus. 

https://yle.fi/uutiset/3-7097382

Tässä vielä vähän faktoja, jos asia kiinnostaa. Esimerkiksi h**rittelu ja hulluksi nimittäminen lasketaan kunnianloukkauksiksi, myös julkkiksien kohdalla. Kyllä sanoisin, että rikollisuus menee samaan kategoriaan. 

"Hulluksi nimittelyä tai vihjailua ei kunnianloukkausrikoksena lievennä se, että henkilö olisi esimerkiksi itse kertonut julkisuuteen joutuneensa hoitoon psykiatriseen sairaalaan, Tiilikka sanoo. Se avaa mahdollisuuden asian julkiselle käsittelylle, mutta ei oikeuta haukkumiseen." 

Jo neljä ehtinyt alapeukuttaa, kun kehtasin kirjoittaa faktoja. :D 

Et sinä mitään faktoja kertonut, sillä sinä et tajua että se kommentti johon olet viitannut, eli se että anssin on joku anssin itsekkyyteen perustuen väittänyt omaavan rikollisen luonteen, on nimenomaan sitä että anssin oma kertomus lapsuusajoistaan on avannut mahdollisuuden, kuten ilmaisit, asian julkiselle käsittelylle. Anssi on ihan itse kertonut olleensa nuorisorikollinen ja joutuneensa sen vuoksi poikakotiin ja tuon kyseisen kommentin lähettäjä perusteli mielipiteensä juuri noilla anssin puheilla!

Hän ei väittänyt anssia esimerkiksi hulluksi.

Syy siihen miksi sinua alapeukutetaan johtuu siitä että sinä et itse ymmärrä sitä mistä kirjoitat!

Herjausta olisi se jos tuo kirjoittaja olisi väittänyt esimerkiksi että anssi on rikollisjengin jäsen, tai että hän on rikollinen (nykyäänkin). Mitä hän ei ole tehnyt.

Mutta turha sinulle on tätä asiaa selittää koska sinä et suostu sitä hyväksymään, etkä varsinkaan ymmärtämään.

Vierailija
87430/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 raportti kirjoitti:

Juuri äsken tuli muuten koosteessa se makkari"läyhäys, meni sanatarkasti kuten sen tänne ketjuun laitoin.

En ollut kaunistellut.

Toivon, että näemme finaaliviikolla Taavin (myös Jasmiinan sekä Lassen) talossa.

Miksi jassun läyhäykset ei tule kaiuttimista? Tasapuolisuuden nimissä.

Vierailija
87431/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosikkini oli Lasse ja Taavikin, mutta nyt kääntyi kelkka. Ihan tämän koko kauden jatkuneen järkyttävän Jasmiinaan kohdistuvan nettikiusaamisen takia, toivon että tyttö voittaa koko kisan. Siis kyllä hän oli mulla top kolmosessa, mutta nyt meni ykköseksi. Nyt se on päätetty. Jassu saa voittaa koko pa*kan. Ei mulla muuta.

Sama.

Ja minkähän takia kisan pitäisi voittaa tämä täysin laiska, itsekeskeinen, toisten selän takana pahaa puhuva Jassu? Senkö takia että häntä kritisoidaan ihan aiheesta?

No kuule ihan vaikka sen takia koska häntä on solvattu tässä ketjussa kaikkein eniten ja kaikkein törkeimmin.

Solvaaminen ja kritisointi on kaksi eri asiaa mutta eihän sen ymmärtämistä sulta voi vaatia.

Vierailija
87432/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssilla ärsyttävä tyyli lukea postia... Ensin lukee itse ja sitten vasta muille!

Vierailija
87433/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä Pekka ja Anssi nyt yrittävät kovasti selitellä, että ovat ystävystyneet Akin kanssa. P*skat ovat, Akioli Anssin fani jo entuudestaan ja ovat havainneet, että Aki on sopiva pelinappula, ns. hyödyllinen idiootti. (Ei, Aki ei ole idiootti. Aki myös on todella paljon ajatellut BB:tä pelinä, vaikkei hänen toimintansa mielestäni peliä olekaan. En oikein ota Akista selvää, onko lintu vai kala. Ei ainakaan ole mikään reppana, jonka rooli välillä hänelle lankeaa.)

Vierailija
87434/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin logiikka? Ihan yhtä törkeitä juttuja netissä Taavista kirjoitellaan, milloin haukutaan ulkonäköä, millon haukutaan homoksi, millon mollataan syntyperää. 

En mitenkään puolustele kenenkään haukkumista eikä tämän pitäisi olla mikään kilpailu, mutta kyllä minä sanoisin tämän palstan, ig:n ja parin fb-ryhmän perusteella, että Taavia ei ole haukuttu kyllä läheskään niin paljon kuin Jassua. Tästäkin ketjusta jos valitsee minkä tahansa random-sivun, on paljon todennäköisempää, että löytyy Jassua haukkuvia kommentteja. 

Ei kai se pointti voitolle voi olla se, paljonko täällä ketäkin hautaan. Että sen eniten haukutun pitäisi voittaa?

Onko tullut mieleesi, että ehkä Jassua ja hänen käytöstään kritisoidaan ihan aiheesta?

Vierailija
87435/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

J Senkö takia että häntä kritisoidaan ihan aiheesta?

Onko sun mielestä mm.  läski, ihrapallo, lehmä, partanainen, kahvihuoneen naurunaihe, ruokahalut vievä läskinorsu, rottien äit, lösöttäjä, lehmänkakka, möhkäle, möhkäle molluska, pissis, ällöttävä, avustettava pikkulapsi , halvannäköinen patukka jne. aiheellisia  ?

Siinä vain pieni ripaus niistä nimistä joilla häntä o tässä ketjussa kutsuttu.

Vierailija
87436/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Siis Jassuko laiska ja itsekeskeinen? Ollaanko me katsottu edes samaa ohjelmaa? Jasmiinahan tuolla talossa hääräilee jatkuvasti ja on yksi empaattisimpia asukkaita. Pekka ja Anssi ovat ne itsekkäät sontakasat, jotka joutaisivat pois.

Kiusaaminen Samia kohtaan osoitti todellakin Jasmiinan upeaa empatiaa. Eikä Jassu kiusannut edes yksin vaan hän kiusasi Samia Minnan ja Pipan kanssa. Hienoa empatiaa, todella lämminhenkistä käytöstä.

Vierailija
87437/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu on mainio päiväkirjahuoneessa taas keskiviikkopäivänsä kanssa. 😂

Vierailija
87438/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu ja Jassu.

Juontajat eivät juuri muusta puhukaan kuin Jassusta.

Vehviläiseen on mennyt maku täysin, jo kolmatta kertaa hän toitottaa kuinka "Jassun rukous vaikutti siihen että Villeä ei äänestetty", "Jassulla on voimaa".

Miten tällaista voidaan edes esittää ruudussa? Eikö tämä ole maksavien katsojien torpedoimista? Koko ajan niin Hätösen kuin Vehviläisen taholta Jassua kaikella tavalla nostetaan, hyvesignaloidaan, perustellaan, puolustellaan.

Voi että, ihan Jassun rukouksetko tässä ovat pelastus koko ihmiskunnalle. Jassun, joka ansaitsee voiton kaikkein vähiten koko porukasta.

Totta, juontajien asia ei ole nostaa ketään muita enemmän esille, pitäisi kohdella kaikkia tasavertaisesti.

Onkohan Jassulla huono kuulo kun puhuu aina kovaa huutamalla.

Vierailija
87439/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssilla ärsyttävä tyyli lukea postia... Ensin lukee itse ja sitten vasta muille!

Mitä tuolta nyt muuta voi odottaakaan.

Vierailija
87440/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, kiehun aina kun tekee tämän! Samoin asukkaat ovat välillä huutaneet että lue se nyt stna ääneen, niin Anssi taas loukkaantuu kun häntä häiritään.

Ketju on lukittu.