Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Taaville ääniä! Taavin hymy on niin ihana :) Ja rauhallinen, järjen ääni talossa. Sarkastinen huumori.
Taavi on ainut aikuinen talossa.
jassun läyhäys-show menossa.
Taas Samir neuvoo Anssia rubikin kuutiossa, vaikka Anssi haukkui Samirin paskaksi opettajajsi ja leuhki omilla taidoillaan. Tuskin tulee taaskaan kiitosta.
Miten on mahdollista, että täällä päästetään nuo kaikki alatyyliset haukkumisviestit läpi? Herttileijaa.
Vierailija kirjoitti:
Pekka sanoi Akille kylpyhuoneessa ei anneta toisillemme pommia. Myös sanoi ulkona että hän, Anssi, Aki ja Jasmiina finaalissa. Syö enemmän kuin muut, ei ajattele että 8 syöjää. Aina peesaa Anssi tarkoitti, sanoi sitä tätävaikkei edes tiennyt että Anssi todellakin myönsi Akille Mulla on samat ja nyökkäys finaali kolmikoksi. Katjaa höynäytti, toinen ihastui eikä mitään lupauksia antanut. Kopeloi kyllä Katjaa ja suuteli yömyöhään maiskuttaen Katjaa. Aina sotkemassa noissa tehtävissä, sumplii ja lahjoo ota rahat niin daan palikoita. Aki sinisilmäiselle lupaa ulkomaan matkaa vaikka tarkoitti kympin tukholma risteilyä. Isottelija.
[/quKylläpä tuli soopaa. Katja aikuisena naisena tiesi missä mennään. Miksi se on Pekan vika jos joku ihastuu. Ei antanut lupauksia mitä ei olisi voinut pitää. Rehti kaveri.
Yritäppä vähän paremmalla tuurilla keksiä valheita joku vielä sattuu uskomaan.
Hyvä Jassu 😀 kuittailu akille äsken koosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaville ääniä! Taavin hymy on niin ihana :) Ja rauhallinen, järjen ääni talossa. Sarkastinen huumori.
Taavi on ainut aikuinen talossa.
Taavi ja Samir
Vit....tuo Anssi sais lähtä !!!!
Juuri äsken tuli muuten koosteessa se makkari"läyhäys, meni sanatarkasti kuten sen tänne ketjuun laitoin.
En ollut kaunistellut.
Toivon, että näemme finaaliviikolla Taavin (myös Jasmiinan sekä Lassen) talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini oli Lasse ja Taavikin, mutta nyt kääntyi kelkka. Ihan tämän koko kauden jatkuneen järkyttävän Jasmiinaan kohdistuvan nettikiusaamisen takia, toivon että tyttö voittaa koko kisan. Siis kyllä hän oli mulla top kolmosessa, mutta nyt meni ykköseksi. Nyt se on päätetty. Jassu saa voittaa koko pa*kan. Ei mulla muuta.
Mikä helvetin logiikka? Ihan yhtä törkeitä juttuja netissä Taavista kirjoitellaan, milloin haukutaan ulkonäköä, millon haukutaan homoksi, millon mollataan syntyperää.
En mitenkään puolustele kenenkään haukkumista eikä tämän pitäisi olla mikään kilpailu, mutta kyllä minä sanoisin tämän palstan, ig:n ja parin fb-ryhmän perusteella, että Taavia ei ole haukuttu kyllä läheskään niin paljon kuin Jassua. Tästäkin ketjusta jos valitsee minkä tahansa random-sivun, on paljon todennäköisempää, että löytyy Jassua haukkuvia kommentteja.
Ja taas Kusianssi hurskaana koosteessa, yök 🤮
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto vois nostaa tasoa ja häätää virtahevon (sori oikea hevot) kotio tai kapakkaan minne jo haluaa.
Kyllä tuotanto vois näyttää muidenkin kasvoja enemmän kuin tuota kulunutta v.... sanan hokijaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas Kusianssi hurskaana koosteessa, yök 🤮
Itse olet. Anssi on hyvä.
Villelle ääniä ja Jasmiina ulos!
Vierailija kirjoitti:
Jassulle ääniä nyt 💖💖💖Pidetään tyttö talossa 🤗
Kyllä näin tehdään 👌👏👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tykännyt Jasmiinan matkasta talossa mutta noiden Anssi, Pekka, Aki ilkiöiden seassa Jassun matka voisi jatkua. Harmi että Ville vaarassa tippua, on fiksu mies. Taavi silti ihana.
Mikä tekee Anssista Pekasta ja Akista ilkiöitä? Liittoutuminen? Siellä on toinenkin liittouma. Eivätkö he ole ilkiöitä?
He ei ole ilkiöitä, itsekkäitä kuten Anssi, Pekka ja Aki. Luonteet ja käytös erilainen toisilla. Niin se vain on
Aki itsekäs ilkiö? Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini oli Lasse ja Taavikin, mutta nyt kääntyi kelkka. Ihan tämän koko kauden jatkuneen järkyttävän Jasmiinaan kohdistuvan nettikiusaamisen takia, toivon että tyttö voittaa koko kisan. Siis kyllä hän oli mulla top kolmosessa, mutta nyt meni ykköseksi. Nyt se on päätetty. Jassu saa voittaa koko pa*kan. Ei mulla muuta.
Sama.
Ja minkähän takia kisan pitäisi voittaa tämä täysin laiska, itsekeskeinen, toisten selän takana pahaa puhuva Jassu? Senkö takia että häntä kritisoidaan ihan aiheesta?
Ton Vehviläisen äänekäs ilman vetäminen kyllä alkaa ärsyttää jo ihan helvetisti. Noi juontajat vois laittaa kyllä häätöön. 😠
Joo, oon täältä niitä solvaavia nimityksiä ylös kerännyt ja mietin tässä mikä olisi paras taho saada julkisuutta sille millaista kielenkäyttöä somessa sallitaan .