Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Onpa Jassu lihonut talossa, hyi olkoon.
Joka herjasta lähtee ääni Jassulle.
Näkyy kasvoista, huonosti säilyny, sanoi Pekka Taaville äsken kun Taavi jännittää sohvalla.
Kyllä siellä talon sisälläkin ilkeitä ollaan, ei vaan täällä palstalla...
Jasmiina ei ehtiny edes vessaan, Ville onneks ehti.
Uskomatonta että Lasse seukkas Minnan kanssa.
Eihän tolla nyt ole väliä kuka ekaksi tulee. Kolme on niin tasaväkisiä että kuka tahansa noista voi finaalissa voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Anssi kulkee voitosta voittoon.
Tiedoksesi, Anssi voitti eilen vain yhden kisan, sen kanahäkin.
Ainut nainen ei lähde tänään pois , jatkaa finaaliin 💖💖💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini oli Lasse ja Taavikin, mutta nyt kääntyi kelkka. Ihan tämän koko kauden jatkuneen järkyttävän Jasmiinaan kohdistuvan nettikiusaamisen takia, toivon että tyttö voittaa koko kisan. Siis kyllä hän oli mulla top kolmosessa, mutta nyt meni ykköseksi. Nyt se on päätetty. Jassu saa voittaa koko pa*kan. Ei mulla muuta.
Sama.
J Senkö takia että häntä kritisoidaan ihan aiheesta?
Onko sun mielestä mm. läski, ihrapallo, lehmä, partanainen, kahvihuoneen naurunaihe, ruokahalut vievä läskinorsu, rottien äit, lösöttäjä, lehmänkakka, möhkäle, möhkäle molluska, pissis, ällöttävä, avustettava pikkulapsi , halvannäköinen patukka jne. aiheellisia ?
Siinä vain pieni ripaus niistä nimistä joilla häntä o tässä ketjussa kutsuttu.
Eihän tuollaiset nimitykset ole kenenkään täysjärkisen mielestä oikein.
Nyt sinä yrität peittää vaan sen faktan, että Jassun käytös ei ansaitse voittoa hänelle, vaikka huonot kommentit mielestäsi oikeuttavat Jassun voiton. En tosin edes ole tällaisia mainitsemisiasi sanoja nähnyt enkä edes noteerannut.
Kritisoin häntä aivan muista syistä, menemättä henkilökohtaisuuksiin.
'nyt kaikki äänestämään kaikkia, niin saadaan todella paljon rahaa teiltä!'
Apua. Mutta onpahan inhottava äänestys, kun siinä on kaikki hyviä tyyppejä. En haluaisi ketään pois. Anssi säästynee perjantainkin äänestyksestä, Hannu Hanhi kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini oli Lasse ja Taavikin, mutta nyt kääntyi kelkka. Ihan tämän koko kauden jatkuneen järkyttävän Jasmiinaan kohdistuvan nettikiusaamisen takia, toivon että tyttö voittaa koko kisan. Siis kyllä hän oli mulla top kolmosessa, mutta nyt meni ykköseksi. Nyt se on päätetty. Jassu saa voittaa koko pa*kan. Ei mulla muuta.
Mikä helvetin logiikka? Ihan yhtä törkeitä juttuja netissä Taavista kirjoitellaan, milloin haukutaan ulkonäköä, millon haukutaan homoksi, millon mollataan syntyperää.
Jassun kiusaaminen on ollut tällä palstalla niin systemaattista, että viestejä saattaa tulla joka minuutti. Ihan toista luokkaa kuin muiden parjaaminen. Olen ihan moisen hulluuden vuoksi useimmiten poissa täältä. Tosin voi olla että kyse on ollut yhden tai kahden ihmisen ajojahdista Jassua kohtaan. Se alkoi jo viikkoja sitten. Yksi oli se, joka käytti emojeja paljon. Sai vissiin bannit, mutta tuli kait sitten takaisin häiriköimään toisella tyylillä.
Joo, kaikkia on haukuttu, mutta Jassua niin systemaattisesti ja niin törkeästi, että olisi minusta ollut ihan poliisiasia.
Poliisiasia? Salli mun nauraa. Poliiseilla on tärkeämpää tekemistä yllinkyllin.
Tuotanto salettiin ite nostaa tuota Villen palkkia jotta saa ihmiset äänestämään noita suosikkejaan paniikissa. Ei Ville varmastikaan ole mikään ääniharava..
Tykitys Jassulle jatkuu 🔊🔊🔊♥️♥️♥️
Jeeee. Ville finaaliin! Talon fiksuin ja mukavin
Ääniä Pekalle, Taaville ja Villelle !!! Virtahevon on aika pakata laukkunsa ja lähteä kotiin.
Mun sydän ei kestä tätä jännitystä! Verenpaine ihan tapissa. Taavi ei saa tippua, kuka vaan muu!
Harrastus se on toikin. Joku kerää postimerkkejä ja joku jotain muuta. Sinä keräät solvauksia 🤣