SURKEIN iskuyritys jolla sinut on yritetty iskeä?
Baarissa mies yritti kysellä niitä näitä - selvästi yritti tutustua jne. Tämä mies kaatoi tuopin syliini ja pyysi heti puhelinnumeroa :D
Toinen kerta oli missä mies puhui nenästäni.... Luokittelen nämä surkeiksi ;)
Kommentit (125)
Keski-Suomessa, kauan sitten, eteeni humalassa horjunut nuori mies sokelsi:Jos mää tulisin huomenna jonnekin niin tulisitko sää samaan aikaan sinne?
Teatterin kellobaarissa suomenruotsalaisen näköinen komea nuorimies tuli sanomaan 'Minun lapset imetetään juuri tuollaisilla rinnoilla.' Seurustelin, joten ei irronnut.
Olimme baarissa viettämässä työkaverin eläkkeelle jäämistä ja kalju & tatuoitu pullistelija tuli sanomaan ' Jätä aasi liekaan ja lähde tosimiehen matkaan.' En lähtenyt, mutta sen sijaan pokasin itse pullistelijan kaverin. Vielä, kun jo suutelin pöydässä tätä kaveria yritti pullistelija hivellä reittä ja persettäni ja kuiskutella että tulisin hänen luo yöksi. Menin pokaamani kaverin luo.
Baarissa noin 15 vuotta vanhempi ja 10 cm lyhyempi känninen mies tuli tiskillä sanomaan ' Olen köyhä ja pienimunainen mies, mutta pillua tekisi mieli.' Joo, ei irronnut mutta työkaverit repesi täysin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:12"]
Menisitsä mun kaa naimisiin: nainen vastasi minulle -ihan oikeestiko? Häivyin nolona paikalta.
T:Mies
[/quote]Häh? Siis nainen jatko sun huumoriasi...Ootko ihan vajukki? Et kestä omaa huumorias
[/quote]
No koska yleensä naiset ei ymmärrä tuollaista huumoria, vaan tulee se hyh ilme tuhahduksen kera.
T: Mies
[/quote]Täh? Oot kyllä aika taukki jos luulet että kukaan ottas tollasta tosissaan.:D Nainen jäi varmaan ihmettelemään suuresti. Ja sulta jäi potentiaalinen väliin. Eli siis toivoit pakkeja ja säikyit kun ei ois ehkä tullutkaan :D
Lähes hellyttävimpiä yrityksiä joilla ei irronnut, on ollut "Lähetään mun kämpille pelaan kimbleä ja juomaan minttuviinaa", "Sie olit päivällä kaupungilla kahvilla ja mie vilikuilin sua mut sie et huomanna. En uskaltanu tulla jutteleen ku oon tämmönen ujopiimä. Mut nyt mie oon ottanna muutaman neuvooantavan oluen...." sekä typerät vitsit munaa sisältävistä ruuista ja toetamus "tiiätsä, nää on niitä epätoivosimpia iskureploja. Ku ei muuten irtoo ni siirryn munavitseihin!" :D
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:12"]Menisitsä mun kaa naimisiin: nainen vastasi minulle -ihan oikeestiko? Häivyin nolona paikalta.
T:Mies
[/quote]
Tapahtuiko Vantaalla hiljattain? Joku tuntematon jätkä yllättäen kosi minua baaritiskillä. Vastasin kieltävästi.
Kerran Kallessa eräs mies istui lupaa kyselemättä viereeni ja sanoi olevansa Marokosta ja että hän haluaa kanssani lapsia. En lämmennyt.
PRKL klubilla tullessani vessasta vastaan tuli mies, joka jäi tuijottamaan rintojani ja sanoi: "Susta tuli just mun paras ystävä. Lähe mun luo?" En lähtenyt.
"Ma tieta ma ei saada sun pillu tanaan, muta sina ihana nainen!" Yök. Eikä tosiaan saanut.