Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SURKEIN iskuyritys jolla sinut on yritetty iskeä?

Vierailija
05.10.2014 |

Baarissa mies yritti kysellä niitä näitä - selvästi yritti tutustua jne. Tämä mies kaatoi tuopin syliini ja pyysi heti puhelinnumeroa :D
Toinen kerta oli missä mies puhui nenästäni.... Luokittelen nämä surkeiksi ;)

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kylän rentuista, 50v.: "mikäs se sun toinen nimi olikaan? Annas ku mä arvaan: Unelma!".

Naapurin aikapoikamies tuli käymään ja sanoi heti ovella: "Mä ajattelin tulla kutittelemaan sua".

Vierailija
82/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oistsä mun Telo"
Tämä sellaisella "Jani-Petteri" -äänellä. Onneksi ei jatkanut juttua valomiekoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onks sun vanhemmat simpukoita ku oot tollane helmi?" ;)?

Vierailija
84/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentäjä .. ja siis olen itse lentäjä. Vastasin niin minäkin ja ukko häipyi.

T:N29

Vierailija
85/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:10"]

Olen lentäjä .. ja siis olen itse lentäjä. Vastasin niin minäkin ja ukko häipyi.

T:N29

[/quote]

Menikö ukolla pelikaani turbiiniin?

Vierailija
86/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattelin yhtä nuorta miestä (olin itse ehkä vuoden vanhempi häntä) kämpilleen kun oli samassa suunnassa kuin omani. Se oli ihan sattumien kauppaa että oltiin menossa samaan suuntaan, en ollut häntä tavannut ennen eikä matkan aikana tapahtunut mitään sen ihmeempiä; mitä nyt juteltiin niitä näitä kävellessä. 
Lähellä sen miehen kämppää alkoi satamaan ja mulla olisi ollut vielä pari kilsaa jäljellä. 

Mies kysyi että tuunko hänen kämpilleen oottamaan jos sade menee ohi, tai soittamaan taksia (tuohon aikaan ei kännyköitä ollut kuin harvoilla) Heppu tarjosi kahvia ja soitti bändinsä musiikkia jne. Sit mä totesin että sade on loppunut ja mä voin lähteä jatkamaan matkaa, kunhan kipaisen vessassa ensin. 

Tuossa kohtaa se nuori mies aloitti vonkaamisen; enkö vois jäädä, enkö vois vähän antaa jne. Koko aikana ei mitään siihen viittaavaakaan, enkä kyllä olisi muutenkaan antanut. Ja kun sanoin että nope, ei pysty. Käyn vessassa ja jatkan matkaa, niin tullessani vessasta se mies seisoi pelkissä boksereissa mun edessä. "no entä nyt?" se kysyi ja katsoi koiranpentumaisesti. Ja kun edelleen sanoin että ei, niin sitten se onneton laski ne bokseritkin nilkkoihinsa ja kysyi että joko nyt sitten.

No mä sanoin miehelle että nostaa ne housunsa, mä oon menossa nyt kämpille. 

Ja ihan rauhassa sain lähteä, mutta oli tuo kyllä luokattomin yritys mihin oon törmännyt. Muuten olis tyypistä jäänyt tosi hyvä mielikuva ja muisto.

Vierailija
87/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama totuus: Kyse ei ole siitä mitä sanoo, vaan kuka sanoo.

Vierailija
88/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:15"]

Saattelin yhtä nuorta miestä (olin itse ehkä vuoden vanhempi häntä) kämpilleen kun oli samassa suunnassa kuin omani. Se oli ihan sattumien kauppaa että oltiin menossa samaan suuntaan, en ollut häntä tavannut ennen eikä matkan aikana tapahtunut mitään sen ihmeempiä; mitä nyt juteltiin niitä näitä kävellessä. 
Lähellä sen miehen kämppää alkoi satamaan ja mulla olisi ollut vielä pari kilsaa jäljellä. 

Mies kysyi että tuunko hänen kämpilleen oottamaan jos sade menee ohi, tai soittamaan taksia (tuohon aikaan ei kännyköitä ollut kuin harvoilla) Heppu tarjosi kahvia ja soitti bändinsä musiikkia jne. Sit mä totesin että sade on loppunut ja mä voin lähteä jatkamaan matkaa, kunhan kipaisen vessassa ensin. 

Tuossa kohtaa se nuori mies aloitti vonkaamisen; enkö vois jäädä, enkö vois vähän antaa jne. Koko aikana ei mitään siihen viittaavaakaan, enkä kyllä olisi muutenkaan antanut. Ja kun sanoin että nope, ei pysty. Käyn vessassa ja jatkan matkaa, niin tullessani vessasta se mies seisoi pelkissä boksereissa mun edessä. "no entä nyt?" se kysyi ja katsoi koiranpentumaisesti. Ja kun edelleen sanoin että ei, niin sitten se onneton laski ne bokseritkin nilkkoihinsa ja kysyi että joko nyt sitten.

Ja ihan rauhassa sain lähteä, mutta oli tuo kyllä luokattomin yritys mihin oon törmännyt. Muuten olis tyypistä jäänyt tosi hyvä mielikuva ja muisto.

[/quote]

Menit siis baarista miehen kämpillä ja ihmettelit, että se vonkaa seksiä? Liikkuuko sulla päässä mitään ..

Vierailija
89/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi kehitysvammainen poika tuli pyytämään tanssimaan, ja sanoin etten lähde, kiitos vain, kun Olen miesystäväni kanssa täällä. Poika-polo alkoi itkeä että aina kaikki valehtelee tuon saman tekosyyn ja vika on vain hänessä, eli enkö voisi vain olla rehellinen ja antaa edes säälistä?

Öööö, aha. Mieheni kyllä saapui sitten ja tämä poju katosi siitä vikkelään seuraavan yksin istuvan naisen luo...

Vierailija
90/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:29"]

Lievästi kehitysvammainen poika tuli pyytämään tanssimaan, ja sanoin etten lähde, kiitos vain, kun Olen miesystäväni kanssa täällä. Poika-polo alkoi itkeä että aina kaikki valehtelee tuon saman tekosyyn ja vika on vain hänessä, eli enkö voisi vain olla rehellinen ja antaa edes säälistä?

Öööö, aha. Mieheni kyllä saapui sitten ja tämä poju katosi siitä vikkelään seuraavan yksin istuvan naisen luo...

[/quote]

Oisithan sä silti voinut antaa. Naiset ne ei tajua mitään. Mikä tekosyy tuo nyt oli?

Vierailija
91/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäurho baaritiskillä: "Noh?" ja merkitsevä katse.

Vierailija
92/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetkö kattoon mun volvoo....

Vierailija
93/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Menit siis baarista miehen kämpillä ja ihmettelit, että se vonkaa seksiä? Liikkuuko sulla päässä mitään ..

[/quote]

En mä nyt oikein tiedä kummalla meistä ei päässä liiku mitään, koska en tavannut häntä baarissa, emme lähteneet sieltä yhdessä tms. Ja tuossa tilanteessa ei ollut mitään sellaista mitä en olisi voinut muutenkin tehdä. Lisäksi se nuori mies oli kohtelias ja fiksu.

Tässä täytyy pitää mielessä että se 20 vuotta taaksepäin kun katselee, niin maailma ihan oikeasti oli erilainen.

Enkä mä mitään ihmettele että yritti vongata seksiä, mä olen edelleen aika hiton hyvännäköinen, tuo vaan oli surkein yritys sitä saada :)

Vierailija
94/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubissa hintelän hiirulainen nörttimies änkesi kylkeeni kiinni, istuessani, ja sanoi: "mää tuun tähä" :D

Vierailija
95/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kun olin vielä komea joku ihan kivannäköinen tyttö joka oli muualta käymässä kaupungissa alkoi hetken päästä puhelemaan tyyliin "olisi kiva lähteä täältä jo pois johonkin rauhallisempaan paikkaan". Lähdin sitten siitä halauksen ja kevyen pusun jälkeen itse kälppimään kun luulin että se on menossa nukkumaan tms.

Myöhemmin sitten tajusin minkä takia se näytti niin oudolta siinä morjestellessa. En ole kovin taitava naisten kanssa mutta ei tuo iskuyrityskään kovin tehokas ollut tälläiselle puoliautistille.

- mies 30

Vierailija
96/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä tytöt, miten menee, ... (emme heti lämmenneet) Miks ootte noin tylsän näköisenä siinä vaan seisomassa, koittakaa vähän piristyä, ootteks te jotain uskovaisia?

Vierailija
97/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:32"]

[/quote]

Oisithan sä silti voinut antaa. Naiset ne ei tajua mitään. Mikä tekosyy tuo nyt oli?

[/quote]

No en todellakaan aikonut pettää miestäni kenenkään kanssa, ja eniten maku meni tuohon kun aletaan vongata säälin kautta piparia. Helvetti, kai minä saan ihan itse päättää OMASTA tavarastani?

Vierailija
98/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:45"]

Hei mitä tytöt, miten menee, ... (emme heti lämmenneet) Miks ootte noin tylsän näköisenä siinä vaan seisomassa, koittakaa vähän piristyä, ootteks te jotain uskovaisia?

[/quote]

Iskuyrityksiä? Noihan on keskustelu yrityksiä .. pöljät.

Vierailija
99/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oisitko sä mun?" En, en ole.

Vierailija
100/125 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:32"]

[/quote]

[/quote]

No en todellakaan aikonut pettää miestäni kenenkään kanssa, ja eniten maku meni tuohon kun aletaan vongata säälin kautta piparia. Helvetti, kai minä saan ihan itse päättää OMASTA tavarastani?

[/quote]

Miten niin pettää? Kerrot tietenkin miehellesi, että käyt ensin antamassa keharille ja sitten mennään kotiin panemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi