Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kuntosaliohjelma naiselle

Vierailija
05.11.2025 |

Hei,

olen aloittanut kuntosalilla käynnin ja toivoisin vinkkejä hyvään treeniohjelmaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden six

Vierailija
2/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus MTV tai paremman puutteessa vaikka salatut elämät. Ei mitään liian vaikeasti seurattavaa tai nauruhermoja kutkuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Golden six

eli?

Vierailija
4/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.chatgpt.com

Vierailija
5/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko käydä salilla kerran viikossa vai 4 kertaa viikossa? Harrastatko mitään muuta liikuntaa?

Vierailija
6/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, kuinka usein käyt, mut aloittelijalle hyvä treenata koko keho joka kerta. Tee ensin suurempia lihasryhmiä vaativia liikkeitä (mm. kyykky, leuanveto, penkkipunnerrus, mave) ja sitten eriytyneempiä liikkeitä (esim. hauiskääntö, vatsalihakset). Tee 6 - 8 liikettä joka kerta eri lihasryhmistä 2 - 3 sarjaa, toistoja 8 - 12.

Vierailija
7/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin 4 kertaa viikossa, sillä haluan näkyviä tuloksia. Harrastan pyöräilyä.

Vierailija
8/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kokovartalotreeniä 2 kertaa viikossa, sitten siirry tekemään 3 kertaa viikossa. Ota yksi laiteopastus ja pyydä pt:ltä saliohjelma. Tästä joudut ehkä pulittamaan jotain, ellei kuulu salin hintaan. Myöhemmin voit siirtyä kaksijakoiseen ohjelmaan. Muista syödä ja nukkua.

Vierailija
9/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että laitteilla olisi helpompi aloittaa. Mitä laitteita kannattaa käyttää, kun tavoitteena on isompi peppu?

Vierailija
10/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin 4 kertaa viikossa, sillä haluan näkyviä tuloksia. Harrastan pyöräilyä.

Käyn salilla 4 kertaa viikossa ja harrastan pyöräilyä :) Hyvä saliohjelma on 

ma vetävät liikkeet 

Ti työntävät liikkeet

To vetävät liikkeet

pe työntävät liikkeet

Jalkoja treenataan sen mukaan miten pyöräillään eli että ehtii palautumaan.

Vierailija
11/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että laitteilla olisi helpompi aloittaa. Mitä laitteita kannattaa käyttää, kun tavoitteena on isompi peppu?

Satisfyer pro.

Vierailija
12/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ma vetävät liikkeet 

Ti työntävät liikkeet

To vetävät liikkeet

pe työntävät liikkeet

Mitä laitteita kannattaa käyttää?

Vierailija
13/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ma vetävät liikkeet 

Ti työntävät liikkeet

To vetävät liikkeet

pe työntävät liikkeet

Ylätaljaa ja  alataljaa. Jotkut tykkää laitteista toiset käsipainoista. Salilla kaksi ääripäätä löytyy painonnostajista ja pelkästään laitteilla treenaavista. Ei ole yhtä oikeaa tapaa.

Vierailija
14/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita googlehakuun 4-jakoinen kuntosaliohjlema ja ala sieltä valkoimaan.

Mutta itse suosittelen Aitofit-sovellusta, joka tekee sulle sun antamien tavoitteiden jne. perusteella treenit toistoineen ja painoineen (ekan kerran painot pitää itse määritellä), ja sieltä saa myös sekä sanallisen suoritusohjeen että videon jos ei joku liike ole tuttu. Maksaa toki tutustumisjakson jälkeen, mutta ainakin itse olen ollut todella tyytyväinen.

Vierailija
15/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ma vetävät liikkeet 

Ti työntävät liikkeet

To vetävät liikkeet

pe työntävät liikkeet

Ylätaljaa ja  alataljaa. Jotkut tykkää laitteista toiset käsipainoista. Salilla kaksi ääripäätä löytyy painonnostajista ja pelkästään laitteilla treenaavista. Ei ole yhtä oikeaa tapaa.

Kiitos, olisiko jalkaprässi pyöräilijälle myös hyvä?

Vierailija
16/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita googlehakuun 4-jakoinen kuntosaliohjlema ja ala sieltä valkoimaan.

Mutta itse suosittelen Aitofit-sovellusta, joka tekee sulle sun antamien tavoitteiden jne. perusteella treenit toistoineen ja painoineen (ekan kerran painot pitää itse määritellä), ja sieltä saa myös sekä sanallisen suoritusohjeen että videon jos ei joku liike ole tuttu. Maksaa toki tutustumisjakson jälkeen, mutta ainakin itse olen ollut todella tyytyväinen.

Kiitos!

Vierailija
17/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lämmittely kuntopyörällä, 3 x 12 maksimipainoilla jalkaprässissä. Lopuksi vielä portaat.

Vierailija
18/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on neljä kertaa viikossa, niin joku 2-jakoinen olisi varmaan hyvä? Voi sitten tehdä joka toinen kerta toisen ja toisella toisen. Esim 1.ohje: ylä- ja keskivartalo ja 2.ohje: ala- ja keskivartalo.

Tällaisilla itse aloitin. Netistä löytyy paljon kaikkia, itse maksoin 10 euroa saliohjauksen (kaupan päälle tuli uudelle jäsenelle) yhteydessä kuntosaliohjelmasta, joka oli ihan perus, jossa käytiin kaikkia lihasryhmiä läpi.

Vierailija
19/19 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mave on monen mielestä parempi kuin jalkaprässi. Kannattaa kokeilla molempia ja seuraavana päivänä ehdottomasti lepo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi