SURKEIN iskuyritys jolla sinut on yritetty iskeä?
Baarissa mies yritti kysellä niitä näitä - selvästi yritti tutustua jne. Tämä mies kaatoi tuopin syliini ja pyysi heti puhelinnumeroa :D
Toinen kerta oli missä mies puhui nenästäni.... Luokittelen nämä surkeiksi ;)
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:27"]Erittäin imelä tarina mitä tapahtuisi jos me oltaisi tarhaikäisinä hiekkalaatikolla. "Sit mä pöllisin sun ämpärin ja sä juoksisit mun perässä" jotain vastaavaa teennäistä paskaa.
[/quote]
Eikäää..... hyi että.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:29"]
"Sun täytyy alkaa lottoomaan."
[/quote]
Vastasitko näin? :
Kyllä, jos sieltä sais parempia voittoja mitä nyt silmien edessä nään.
"Sun lanteet näyttää just sopivilta mun lapselle." Ei tullut pimpparallaa sille herrasmiehelle.
Omasta mielestäni olen aika suomalaisen näköinen, mutta silti mulle on tultu
- puhumaan venäjää (yöaikaan olin jäänyt yksin tutkimaan pankin ikkunassa olevia asuntoja)
Tai baarissa, kaverin kanssa:
- voisin tarjota teille valkovenäläiset, ettekös te semmoisia juo? (Seuraavasta sössötyksestä kävi hyvin selväksi, että olimme kaverin kanssa sen näköisiä, että lähtisimme isäntien asuntovaunuun kunhan vaan hinnasta sovittaisiin...)
Ei irronnu, kummallakaan kerralla.
Lähikaupan vihannesosastolla, kurkkuja hypistellessä, niin eikös joku tullut siihen viereen:
"Mä tuun sun luo iltakahville niin sä voit tehdä tosta salaatin"
Eräs aasialaisnainen yritti houkutella minua seksiin enkä oikein innostunut, koska olimme olleet aina "vain" (onhan ystävyyskin paljon) ystäviä.
Pyysi minua ottamaan housut pois, mutta en ottanut. Sitten hän kysyi, että:
- Milloin sä olet viimeksi nähnyt mun tissit? (en koskaan)
Sitten hän riisuitui ja tuli viereeni.
Miehet taitavat saada aika paljon rukkasia, mutta nyt sellaiset tuli naiselle. Pidin sanani ikuisesta ystävyydestä ja ystävä on ystävä oli sitten mies tai nainen. Eli älkää naiset luulko, että me miehet ollaan sellasia pippeliautomaatteja.
Ahdistavin oli tämä: Ex-työkaveri ihan mukavan baari-illan päätteeksi yritti kautta rantain kysellä mua mukaansa jatkoille. Kieltäydyin kohteliaasti mutta jämäkästi, joka ei yllättäen tehonnutkaan, vaan tyyppi rupesi toistelemaan kännisenä "anna mun ees nuolla sun pillua." Otin taksin kotiin ja seuraavana iltapäivänä rupesi tulemaan viestejä tähän tyyliin: "Oli kiva ilta eilen. Harmi kun olin niin päissäni etten oikein muista mitään. Saanko maksaa sun taksin?"
Nuori mies tuli baaritiskillä viereen ja sanoi: Mennään naimaan h**vetisti! En tiedä oliko tuo pahin vai paras mutta monet hyvät naurut oon siitä saanut...
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:46"]
ei ole surkeita iskuyrityksiä - on vain köyhiä miehiä ja rumia naisia
[/quote]ja rumia miehiä ja köyhiä naisia
Viime perjantaina Mummotunnelissa joku 55+ ikäinen mies tuli ja kertoi, että luuli mun asua yöpaidaksi:/// Oli aika erikoinen lähestymistapa! Mulla ja ystävällä meni pasmat tosta tokaisusta niin sekaisin, ettei osattu oikein mitään sanoa. Yritti siinä sitten jutella muka-hauskoja juttuja ton avauksen jälkeen. Huh, arvaatte varmaan, ettei kiinnostanut...
N45
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:55"]
Laivan baarissa juttelin siskoni kanssa kun joku minua päätä lyhyempi ja muutenkin vähän... rassukka tuli iskemään. Sisko liukeni pois paikalta ja muutaman yhdentekevän lauseen jälkeen rassukka käy suoraksi. "Ei lähettäis sun hyttiin?"
Ei lähdetty, ei.
[/quote]Minusta taas on hyvä kun lyhyemmät miehet uskaltavat lähetyä heitä pitempää naista.
[/quote]Mä en näe kyllä mitään hyvää siinä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:03"]
"Oon mä ennenkin ollut lesbon kanssa."
[/quote]
Tätä kuulee joka ainoa kerta :D Eipä oo muuten sitten ollut lesbo.
Jos rakkaus olisi tilkka maitoa, sä olisit ihan vitun iso lehmä.....
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:26"]Eräs aasialaisnainen yritti houkutella minua seksiin enkä oikein innostunut, koska olimme olleet aina "vain" (onhan ystävyyskin paljon) ystäviä.
Pyysi minua ottamaan housut pois, mutta en ottanut. Sitten hän kysyi, että:
- Milloin sä olet viimeksi nähnyt mun tissit? (en koskaan)
Sitten hän riisuitui ja tuli viereeni.
Miehet taitavat saada aika paljon rukkasia, mutta nyt sellaiset tuli naiselle. Pidin sanani ikuisesta ystävyydestä ja ystävä on ystävä oli sitten mies tai nainen. Eli älkää naiset luulko, että me miehet ollaan sellasia pippeliautomaatteja.
[/quote]
Voi vittu sun kanssa, aina on pantava jos pillua on tarjolla!
Oltiin drinksuilla mieheni kanssa pussailtiin yms ei siis voinut jäädö epäselväksi että olimme pariskunta. Mies meni hetkeksi pelaamaan pokeria muutaman metrin päähän kun vieteisestä pöydästä hyökkäsi mies juttelemaan kanssani. Tietysti mieheni oli selkä minuun päin ja puhelimenkin jätti pöydälle haha oli siinä naurussa pidättelemistä kun mies saapui takaisin pöytään.
Voisiko arvon neidit ja rouvat kertoa miten saisi luotua kontaktia/iskettyä kaupan kassa tai vastaava palveluammatin hoitaja?
T.m
Minua on lähestytty tällä klassikolla peräti kaksi kertaa: "Haluaisitko sä tehdä mulle pojan?"
Sattumoisin tiesin jo teininä, että lapsia en aio tehdä, joten repliikki meni hukkaan. Mistä nuo viisikymppiset miehet ovat tuon muuten oppineet? Onko jossain 80-luvun elokuvassa käytetty sitä onnistuneesti?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:36"]
Voisiko arvon neidit ja rouvat kertoa miten saisi luotua kontaktia/iskettyä kaupan kassa tai vastaava palveluammatin hoitaja? T.m
[/quote]
Käyt samassa kaupassa usein ja flirttailet aina kevyesti. Kyl siinä ennenputkää saa jonkinlaisen keskusteluyhteyden, jos on pitkäjänteinen...
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:36"]Voisiko arvon neidit ja rouvat kertoa miten saisi luotua kontaktia/iskettyä kaupan kassa tai vastaava palveluammatin hoitaja?
T.m
[/quote] musta olis söpöä jos kirjotat pienen viestin ja laitat nimesi ja puh numeron mulaan j kun annat rahat sanot myös että tämä on sulle ja ohennat lapun :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:05"]Oot varmaan nuorempana ollut tosi hyvännäköinen.
[/quote]
Auts