Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SURKEIN iskuyritys jolla sinut on yritetty iskeä?

Vierailija
05.10.2014 |

Baarissa mies yritti kysellä niitä näitä - selvästi yritti tutustua jne. Tämä mies kaatoi tuopin syliini ja pyysi heti puhelinnumeroa :D
Toinen kerta oli missä mies puhui nenästäni.... Luokittelen nämä surkeiksi ;)

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on niin traaginen lapsuus ja naisten kanssa mennyt aina niin huonosti. Huokaus. Sä et uskoiskaan kuinka traagista." Mies tunkee kylkeen käsi reidellä ja katselee merkitsevästi. "Mutta en mää kyllä halua puhua siitä." Hiplaa reittä. Lipesin paikalta.

Vierailija
42/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:08"]

"Mulla on niin traaginen lapsuus ja naisten kanssa mennyt aina niin huonosti. Huokaus. Sä et uskoiskaan kuinka traagista." Mies tunkee kylkeen käsi reidellä ja katselee merkitsevästi. "Mutta en mää kyllä halua puhua siitä." Hiplaa reittä. Lipesin paikalta.

[/quote]

Ajatteli edes SäPi:a saavansa.

Vierailija
45/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista että vielä Herran vuonna 2014 naiset saa kärsiä suorasta fyysisestä ahdistelusta? Onko se oikeesti niin vaikeeta pitää näpit erossa?

Vierailija
46/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paras oli tuttavalleni esitetty iskuyritys: "sä näytät vähän downin syndroomaiselta, mut ihan vähän vaan!"

Vierailija
47/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sain yrjöt syliini. Oltiin kyllä vasta 15v mutta silti.... En lämmennyt :))))

Vierailija
48/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku yritti tätä "sä olet varmaan joku malli"- soopaa. Juu, hei iiiihan varmaan. Mä olen alle 160cm, hoikka kyllä, mutta muodokas sekä edestä että takaa, joten ei ollut millään tasolla uskottava yritys. Tuli lähinnä sellainen olo että kuinkakohan tyhmältä mä oikein näytän?

Vierailija
49/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:15"]

Miten voi olla mahdollista että vielä Herran vuonna 2014 naiset saa kärsiä suorasta fyysisestä ahdistelusta? Onko se oikeesti niin vaikeeta pitää näpit erossa?

[/quote]Ja sitten kun hiplauksesta huomauttaa niin saa haukut, että mikä pihtari sä oot, ota rennommin!

Vierailija
51/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeöinen yritys grillillä oli kyllä surkein aikoihin. Siinä tultiin nimittäin käpälät ojossa kimppuun kyselemättä yhtään mitään. Kerran läpsäisin kädet pois ja sanoin tiukasti, että äläpä koske, ja kehtasi yrittää vielä uudestaan. Oli lähellä, ettei seuraava läpsäys ollut poskelle ja lujaa.

Vierailija
52/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:10"]2
[/quote]Onko lääkitys kunnossa?

Vierailija
53/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkähiuksusen mieheni kanssa baarissa. Kaksi miestä tuli kysymään "mitäs tytöt? Lähdetäänkö meille jatkoille?". Mieheni kääntyi. Toinen iskumiehstä sanoo "hyi vttu, toi toinen on jätkä". Miehet lähti öristen ja kuuluvasti meitä haukkuen poispäin. Voi voi, tais käydä itsetunnolle kun yritti iskee miestäkin. :D

Vierailija
54/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen radiotoimittaja: "Tiedätkö tyttö, että olen milionaari?"

En tiennyt, eikä kiinnostunut..

Vierailija
55/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hei tota, ootteko minkäsikäisiä tyttöjä kun toi mun kaveri tuolla ois kiinnostunut...."

joo oltiin 16 kaverin kanssa ja nää miehet 50-vuotiaita puliukkoja. hyi saasta.

Vierailija
56/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kävelemässä ohi ahtaassa tilassa niin nuori mies sammaltaa "mmmitä sie teet tännään myöhemmin", ja voi luoja sitä halitoosin katkua. Jäänyt suoranaisena järkytyksenä mieleen. En pysähtynyt ihmettelemään tai noteeraamaan.

Asian opetus: kerran olen Rovaniemen Doriksessa käynyt, toista kertaa en mene.

Vierailija
57/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun täytyy alkaa lottoomaan."

Vierailija
58/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:34"]Mies tuli uhoamaan, baarissa kirkkaassa päivänvalossa, että Jenni Dahlman kävi aina vierailemassa hänen luonaan vankilassa. Seurustelivat kuulemma silloin.
Kysyi haluaisinko lähteä hänen luokseen. "Mä voisin nuolla sun pillua!" Koomisinta tilanteessa oli, että olin kavereiden kanssa kokiksella, ja viimeisilläni raskaana. :D
[/quote]

Minulle kävi samoin :D Olin siis raskaana, ja eräs mies tuli ehdottelemaan, kysyi mitä näen miehessäni ja hänen kavereissaan, ja selitti että voisi nuolla pilluani yms.
Samoin eräs nuori kundi, olin raskaana ja kävelin bussipysäkille, tuli kysymään puhelinnumeroani. En vastannut mitään. Antoi sitten lopuksi käyntikorttinsa:" Soita ku toi on syntynyt ja oot vapaalla'" Jäin sanattomaksi.

Vierailija
59/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:02"]

"Minun kanssa yön vietettyäsi tiedät olleesi miehen kanssa."

[/quote]

No oliko miehen veroinen?

Vierailija
60/125 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä tähän ketjuun, parin päivän takaa.

Olin Pariisissa ylittämässä katua kun vastaan tuli mies polkupyörällä. Hän puhutteli ohimennessään, joten käännyin häneen päin. Hän aloitti kysymään tietä jonnekin, mutta lopetti kesken lauseen ja alkoi ilmehtimään omituisesti, luulin jonkinlaiseksi sairaskohtaukseksi. Sitten mies soperteli, että hän menetti ihan ajan- ja paikantajunsa kun näytän niin kauniilta.. LOL. Ilmeisesti näytän vielä tyhmemmältä kuin olen ja tää mies oli lisäksi surkea näyttelijä. Vastasin vain "Bien sûr, monsieur" ja kysyin, minne hän olikaan kysymässä tietä. Ei jäänyt onneksi lahkeeseen roikkumaan.

Oli ainakin erilainen yritys verrattuna noloimpiin suomalaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi