Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SURKEIN iskuyritys jolla sinut on yritetty iskeä?

Vierailija
05.10.2014 |

Baarissa mies yritti kysellä niitä näitä - selvästi yritti tutustua jne. Tämä mies kaatoi tuopin syliini ja pyysi heti puhelinnumeroa :D
Toinen kerta oli missä mies puhui nenästäni.... Luokittelen nämä surkeiksi ;)

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole surkeita iskuyrityksiä - on vain köyhiä miehiä ja rumia naisia

Vierailija
22/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivan baarissa juttelin siskoni kanssa kun joku minua päätä lyhyempi ja muutenkin vähän... rassukka tuli iskemään. Sisko liukeni pois paikalta ja muutaman yhdentekevän lauseen jälkeen rassukka käy suoraksi. "Ei lähettäis sun hyttiin?"

Ei lähdetty, ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:55"]

Laivan baarissa juttelin siskoni kanssa kun joku minua päätä lyhyempi ja muutenkin vähän... rassukka tuli iskemään. Sisko liukeni pois paikalta ja muutaman yhdentekevän lauseen jälkeen rassukka käy suoraksi. "Ei lähettäis sun hyttiin?"

Ei lähdetty, ei.

[/quote]Minusta taas on hyvä kun lyhyemmät miehet uskaltavat lähetyä heitä pitempää naista.

Vierailija
24/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku keski-ikäinen tuulitakkimies tuli ystäväni kanssa baarissa ollessani selittämään miten hänestä saisin hyvän miehen (Olin 19v). Ikäväkseni onnistuin läikyttämään pari tippaa juomaani syliini juuri kun tämä sankari oli siinä niin johan ukko heitti niin hienona läppänä "hei! Hei! Milt sust tuntuu ku tiiän et oot ihan märkänä siinä!? Hehhehhehhee!".. Yök? Samaan aikaan mieheni tuli baariin ja ukko vielä taivasteli, että kyllä hän nyt olisi tuhat kertaa parempi saalis kuin mieheni ym. Kyllä sai monta kertaa sanoa ennenkuin lähti saati pysyikin poissa.. (Ja varmaan ihmettelee tämäkin sankari kun ei naisilta irtoa...)

Vierailija
25/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:34"]

Mies tuli uhoamaan, baarissa kirkkaassa päivänvalossa, että Jenni Dahlman kävi aina vierailemassa hänen luonaan vankilassa. Seurustelivat kuulemma silloin. Kysyi haluaisinko lähteä hänen luokseen. "Mä voisin nuolla sun pillua!" Koomisinta tilanteessa oli, että olin kavereiden kanssa kokiksella, ja viimeisilläni raskaana. :D

[/quote]

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikääääää 8)

Oot saakelin hottis! <3

Vierailija
26/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuiko sua, kun tipuit taivaasta?
Oliskiko sulla hetki aikaa maata selällään?
Sun tissit on isoimmat luomut mitä olen koskaan nähnyt, saanko puristaa?
Sä oot ihanan muhkea.
Sua ei tarvitse kuin katsoa ja mulla seisoo jo.

Nämä varmaan ne järkyimmät.

Vierailija
27/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssilattialla kerran tuli yksi kännissä eteen, veti housunsa polviin, ml. alkkarit ja hymyili kauniisti. Haisi kyllä viinalle, en kiinnostunut.

Vierailija
28/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos en saa tarjota sulle juotavaa, suutelen sua".

Vierailija
29/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin imelä tarina mitä tapahtuisi jos me oltaisi tarhaikäisinä hiekkalaatikolla. "Sit mä pöllisin sun ämpärin ja sä juoksisit mun perässä" jotain vastaavaa teennäistä paskaa.

Vierailija
30/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I went to public school" Oli aika random Lontoolaisessa yökerhossa. Tais olla rahoissaan, mutta ei irronnut multa.

Vierailija
31/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkillä kundi alkoi jutella. Ihmettelin kun oli päivä ja kundi vaikutti selvältä. Jotain omituista siinä kuitenkin oli ja minä olin lyhytsananainen ja katselinkin muualle. Yhtäkkiä se kysyi "ootsä koskematon?". Hyi vittuuuuu!!!

Vierailija
32/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää et varmaan lähe mun kaa tanssiin ku mä oon vaan tämmönen.
Mitäpä siihen muuta voi vastata kuin "no en".

Vierailija
33/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh mikä Pocahontas ;) Voisin olla sun John Smith!
Vastasin et ei siitä mitään tulis ku Pocahontas lähti kuitenki toisen Johnnyn mukaan :D

Vierailija
35/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, hunaja" mahdollisimman matalalla ja öh viettelevällä? äänellä.

Vierailija
36/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa baarissa kun kävin niin viereen istui limainen blondattu mies joka alkoi hipelöimään mun reittä ja alkuun vaan siirsin sen käden pois ja käännyin muualle mutta tyyppi vaan yltyi ja kun sanoin et lopeta niin tämä heittää : Ooksä joku pihtari vai onks sul menkat? Repesin nauruun kyllä totaalisesti ja nauraen sanoin et sä et vaan kiinnosta mua yhtään :D Olin kyllä varattu etten olisi kiinnostunut muistakaan vaikka miten yrittivät.

Vierailija
37/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisen historiaosastolla selailin jotain toisen maailmansodan aikaista, saksalaisista kertovaa kirjaa. Viereeni ilmestyy possua muistuttava, hikoileva ja läski nörttimies, arvasin että kohta tapahtuu...joo, alkoihan tämä sankari tietenkin just mulle avautumaan natseista ja tietoudestaan tähän liittyen. Ja kun sitten kohteliaasti nyökkäiltyäni hetken aikaa aloin väistämään häntä toiselle puolelle kauppaa, hän tulee perässä ja sanoo ontuvalla saksalla vitsin "makkarastaan".

Luulin hetken olevani piilokamerassa!

Vierailija
38/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:37"]

"Mitä maksaa" wtf!?!

[/quote]

joo nää on kans niitä...YÖKH! Pari kertaa tullu näitä aikanaan vastaan..Jäi helvetin likainen olo, kun ei kauppahommat siinä tarkotuksessa oo ollu koskaan oma juttu. Näissä pitäis aina muistaa kuittailla idiootille kunnolla.
[/quote]Vedin avarilla! :D

Vierailija
39/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/125 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt iskuyrityksestä tiedä, mutta kuitenkin. Olen nuori tyttö ja juuri tapahtumaa ennen muuttanut uudelle TODELLA pienelle paikkakunnalle, jonka yöelämästä vastaa yksi törkyinen kapakka. Ensimmäisenä käynti-iltana minua puristi perseestä reilusti yli kuusikymppinen vanha ukko. Kerroin tapauksesta mukanani olleelle miehelleni vasta jälkikäteen, olisi pian käynyt opettamassa äijälle tavat. Samassa pubissa on kyllä kuullut muutenkin ihan kaikenlaisia yrityksiä, niistä suorista seksikkyyden kehumisista pelkkään juoman syliin tyrkkäämiseen asti. Siis että ostetaan lonkero, kuljetetaan se mulle pyytämättä ja lähdetään toiselle puolelle baaria toljottamaan miten reagoin.Biljardia pelatessa pyydetään nojaamaan vähän vielä enemmän.

Yksin en siellä viitsisi koskaan käydä, kun ne pillunnälkäiset karvalakit lähtee harppuunoina perään välittömästi. Ei auta sormukset, ei kieltäytymiset, ei suorat vittuilut, ei puolison paikallepurjehtiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän