Vastatkaa rehellisesti te, joilla on ollut useita seksikumppaneita
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:03"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:59"] Tähän aiheeseen liittyvä itsetuntokriisi on jotenkin nyt äitiyslomalla eskaloitunut kauheaksi pakkomielteeksi. Ajattelen kaikkien pitävän minua nolompana ja huonompana tämän kokemattomuuden vuoksi. En tiedä, mikä voisi auttaa. Ehkä joku terapia, jos olisi varaa. Ap [/quote] No eikö tuossa nyt muka auta meidän sanomiset, uskot nyt kun sanotaan. Järki käteen nainen. [/quote] joku on ketjussa vahvistanut oletustani. Ap [/quote] No se vaan trollaa. Kysymys oli niin hölmö että se houkuttaa trollaamaan :) Eikö sekin jo kerro omaa tarinaansa? Miten ketään edes kiinnostaisi sinun seksikumppaniesi määrä? [/quote] No tuo on hyvä kysymys. Mutta kuten sanoin, tämä on muodostunut pakkomielteeksi tämä asia. ap
[/quote]
No jos tuo on pakkoajatuksen tasolle mennyt niin terapiaan vaan sitten.
Mulla seksikumppaneita on jotain +50 ja riemusta kiljuen vaihtaisin osia ap:n kanssa jos voisin. Olisi ihanaa olla kokemusta vain yhdestä, se tekisi seksistä spesiaalia. Ei tosiaan mitenkään nosta itsetuntoa tämä määrä, ainoastaan hävettää ja nolottaa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:08"]Sängyssä varmasti olen parempi, ihmisenä tuskin. En yhtään ymmärrä miten voi olla vaan yhden kans, itse olisin niin paljosta jäänyt paitsi.
[/quote]
Eli sun mielestä mun olis varmaan paras keskittyä vain vauvanhoitoon ja jättää seksin ajattelukin kaltaisillesi tosinaisille?
Ap
Mä en ymmärrä, että joidenkin mielestä olisi muka hyvä asia saada huonoja kokemuksia. Kyllähän jokainen normaaliälyinen tietää, milloin seksi on hyvää ilman ällöttäviä kokemuksiakin. Ja mitä olette asialle ajatelleet tehdä, jos suuri rakkautenne onkin 5 % huonompi sängyssä kuin entinen fuckbuddynne? Minusta tosin tuntuu, että näen seksuaalisuuden vähän eri tavalla kuin useimmat esimerkiksi mielikuvituksen ja uuden kokeilun kannalta, koska olen sub ja masokisti. Tavallinen seksi ilman tunteita ei tunnu miltään.
EIHÄN SILLÄ OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ PAREMMUUDEN TAI ARVOSTUKSEN KANSSA. elämä on mennyt niin ettei löytynyt nuorena vakavaa seurustelukumppania ja oli paljon vientiä, aika aikaa kutakin, kun löysin oikean miehen en ole muita tarvinnut enkä kaivannut. olihan se hauskaa ja tietää vähän erilaisista ihmisvartaloista mutta ei tule ainakaan sellainen katumus ettei ole kokeillut. ihmiset ovat erilaisia ja eri tarpeet. seksi on aika suuri tarve ja hyvä että on sopiva kumppani.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:08"]Sängyssä varmasti olen parempi, ihmisenä tuskin. En yhtään ymmärrä miten voi olla vaan yhden kans, itse olisin niin paljosta jäänyt paitsi. [/quote] Eli sun mielestä mun olis varmaan paras keskittyä vain vauvanhoitoon ja jättää seksin ajattelukin kaltaisillesi tosinaisille? Ap
[/quote]
En missään tapauksessa noin tarkoittanut. Ja rehellinen piti olla. Mutta useampi kumppani vaan avartaa maailmaa
Arvostan sinua suuresti. Olisin itsekin voinut jättää muutaman tapauksen kokematta. Seksi on parasta parisuhteessa, minun mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:16"]
Ajattelen myös että kokemattomuus jotenkin näkyy päälle! Ap
[/quote]
No ei hyvänen aika näy.
Ei se ihmistä paranna, mutta seksitaitoja ja omien halujen tiedostamista suurella todennäköisyydellä. Jos ei ole kokemusta/vain yksi seksikumppani niin etpä sä tiedä millaista on helvetin hyvä tai huono seksi koska vertailupohjaa ei ole :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:16"]
Ajattelen myös että kokemattomuus jotenkin näkyy päälle! Ap
[/quote]
No ei hyvänen aika näy.
[/quote]
Ajattelen siis käyttäytyväni sen takia jotenkin poikkeavasti. Ap
Saman tapasta keskustelua oon käyny siskoni kanssa, ja samat sanat tulen sanomaan myös täällä. Eli en todellakaan pidä itseäni parempana, pikemminkin hävettää se numero mikä iteltäni löytyy.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:08"]Sängyssä varmasti olen parempi, ihmisenä tuskin. En yhtään ymmärrä miten voi olla vaan yhden kans, itse olisin niin paljosta jäänyt paitsi. [/quote] Eli sun mielestä mun olis varmaan paras keskittyä vain vauvanhoitoon ja jättää seksin ajattelukin kaltaisillesi tosinaisille? Ap
[/quote]
En missään tapauksessa noin tarkoittanut. Ja rehellinen piti olla. Mutta useampi kumppani vaan avartaa maailmaa
[/quote]
Höpö höpö. Tiedän eräänkin stripparin näköisen isäsuhdeongelmaisen pimatsun joka ei 27:n ikävuoteen mennessä ole kauheasti viisastunut vaikka on antanut koko kylän höylätä itseään :D
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:16"] Ajattelen myös että kokemattomuus jotenkin näkyy päälle! Ap [/quote] No ei hyvänen aika näy. [/quote] Ajattelen siis käyttäytyväni sen takia jotenkin poikkeavasti. Ap
[/quote]
Anna toki joku esimerkki? :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:29"]
Pidättekö itseänne minua parempana, jolla on ollut/on vain yksi?
[/quote]
Parempana? Mistä ihmeestä moinen ajatus. En pidä ketään parempana tai huonomapana seksipartnereiden määrän perusteella. Jos kerralla kohdalle osuu hyvä tyyppi, niin bingo. Minulla on vain vertailukohteita. Eli tiedän millainen mies on hyvä sängyssä - niin kuin oikeasti.
Jokainen päättää itse parterimääränsä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:16"] Ajattelen myös että kokemattomuus jotenkin näkyy päälle! Ap [/quote] No ei hyvänen aika näy. [/quote] Ajattelen siis käyttäytyväni sen takia jotenkin poikkeavasti. Ap
[/quote]
Kunhan muistat, että 25cm peniksen nähdessäsi et kauhistu silmiinpistävästi, etkä 5cm peniksen nähdessäsi ala nauramaan. Molemmissa tapauksissa "onhan näitä nähty ja koettu" ilme kasvoilla, niin kukaan ei huomaa mitään.
-mies-
Pidän itseäni parempana, mutta se johtuu kaikesta muusta, kuin seksikumppanien määrästä. Itseluottamuksessa on aikamoinen puute, kun olet "sotajalalla" enemmän haaroja levitelleiden suhteen. Minusta tuntuu hirveän hyökkäävältä nuo aloituksen alleviivatut asiat yhteen virkkeeseen ahdettuna. Antaa moralisoivan vaikutelman, varsinkin, kun kenenkään muun seksielämä ei sinulle kuulu. Kuten sinunkaan seksielämäsi ei kuulu minulle pätkän vertaa = Ei lupaa tuomita ja voin luvata, että omat panemiset ne päässä liikkuu, eikä jonkun kaverin, tutun tai tuntemattoman :)
" Vastatkaa rehellisesti te, joilla on ollut useita seksikumppaneita
Pidättekö itseänne minua parempana, jolla on ollut/on vain yksi?"
En moralisoi. Koen alemmuutta. Asia on yhteydessä ikä- ja ulkonäkökriisiin. Kuvittelen, että jos olisin kokeneempi, mulla ei olisi nyt niitä.
Ap
P